רגע אחד, אתם זקני הפורום מפספסים תקופות מטורפות בין הכל מכאני (קרבורטור) וקופצים להיום שכל הרכב הוא מחשב על גלגלים, בין לבין היו רכבים עם כמות מחשבים שלא מביישת את מכון וייצמן וכל מערכת היא של חברה אחרת, בוש....סליחו לי על הבורות בנושא, שחברות הן לא בהכרך יצרן הרכב. מערכות שונותף ABS, מציתים, אינג'קטורים, AC, מולטימדיה וכו'. אני עוקב אחרי יוטיוברים של תיקוני רכב שמכוניות מתחילת 2000 כבר לא נתמכות ע"י היצרנים ומתחילים לתקן MCU כי אין תחלופי/מפירוק/EBAY.
כקיצור הרכבים כבר בקטגוריה של מוצר מתכלה לעשור וזהו.