Jump to content

viper83

  • פרסום הודעות

    718
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

7 נייטרלי

אודות viper83

  • דירוג
    נהג נמרץ (> 500 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. לא באמת צריך לחשוב יותר מידי איך להפוך את המנוע לפחות אמין , זה קיים גם במכוניות בנזין, פשוט תעביד אותו מעל מעטפת הביטחון (עובד בכל מקצוע ופרקטיקה).
  2. אתה לא לבד. בארץ חוקים נועדו כדי להפר אותם בהעדר אכיפה וצרות אחרות היותר גדולות בעיני הנהג הממוצע, עם זה הפקקים, ההוצאות הכספיות, מציאת נותן שירות מקצועי ואמין במחיר סביר. בקיצור שחרר, יש דברים שכן אפשר לעשות ולשפר את החברה בסביבתך.
  3. לפי המחקרים שהבאת רשום שם, שמצאו שיש קרינה של 115 mG בזמן טיענה מהירה ו2-3 mG בזמן נסיעה , וזה באמת נמצא בגבול האפשרי לפרק זמן ארוך וקבוע. אבל זה עוד בזמן שאין תקן בין-לאומי שיהיה חייב להתקיים כאשר מכוניות חשמליות יהוו חלק משמעותי בצי הרכב העולמי, אנחנו תרם שם. בידוד מקרינה אלקטרומגנטית הוא די פשוט לביצוע ע"י כלוב פארדי שיכיל את כל מערכת הסוללות, הבקרה וכבלים ובזה זה יסתיים. יש לך יותר קרינה בבית ומהטלפון שכולם מסתובבים איתו ליד האוזן!
  4. חדשות לאנשים שלא מעניין אותם מה קורה מחוץ למדינת ההיי-טק (ישראל), הבטחות כאלה או דומות ניתנו גם באיחוד הארופאי. 1.כמות של של חברות חדשות שנכנסות לעולם ייצור הרכב החשמלי הוא די גדול. 2.כמות הדגמים החשמליים או פלאגין-הייבריד בחברות הרגילות, גדל גם כן כל שנה. 3.טסלה החברה המובילה בתחום, לפני כמה ימים הצהירה על הורדה במחיר לסוללה ב56%, וייצור של רכב במחיר עממי של 23 Kדולר תוך 3 שנים. למי שמצליח איך שהו לא לקלוט את המספרים שעומדים מאחורי הרכבים החשמליים אני רושם שוב :תאוצה של 2-3 שניות ל100, טווח של 800 ק"מ ומעלה למכוניות במחיר של רכב פרימיום ולא במחיר רכב הייפר של מיליונים.
  5. viper83

    חשמלי 100%

    נראה רע, וזה עוד בלשון המעטה. רכב שמוסב לחשמל וגם ללא פיצ'רים חדשים המתאימים לרכב חשמלי, ידית הילוכים?! באמת. והפיל שבחדר, מה המחיר של הדבר הזה והאם הוא יוכל להתחרות במכוניות שכבר יש בשוק הישראלי (גם עם הוא קטן), כנראה שלא.
  6. viper83

    חשמלי 100%

    בטוח אתה יכול להיות רק במוות! יש הרבה סיבות למה זה "לא תופס", 1.זה יקר יותר בקנייה מרכב בנזין, יש סיבה גם לזה... 2.אין בארץ עידוד של הממשלה בנושא 3.יש קושי רב יותר להקים תשתיות כשרוב האוכלוסיה ממוקמת צפוף צפוף בין חדרה לגדרה ובנייה של בניינים משותפים ולא בתים פרטיים. 4.אנחנו עם פראייר מטיבו ועוד אחד כזה שהעדר שולט בו. לכל סעיף יש הרבה יותר תת סעיפים וזה רק על קצה המזלג
  7. viper83

    חשמלי 100%

    רבותי אנחנו חיים במדינה שאין לך רצון לעודד שום התקדמות, נקודה. ישנם חוקים דרקוניים על שינוי מרכב ושינויים כלליים ברכבים ומעבר טסט. לגבי הסוללה אפשר די בקלות לחדש, אבל זה מצריך חברה שתתחיל לגלגל כמה עשרות החלפות פר חודש כדי להצדיק את מקומה בחברה העסקית. בקיצור עם רוצים לדעת יותר ממה שקורה בארץ בתחום הזה יש די הרבה מידע שמסתובב באינטרנט (כמובן לא בעברית).
  8. אתה יכול להיות רגוע, זאת לא בעיה זה פיצ'ר ביטחותי. צריך ללמד את החלונות מהם "גבולות גיזרה" של הפעולה שלהם, לרוב המכוניות זה: 1.הורדה של החלון עד למטה 2.העלה עד למעלה והחזקה של כמה שניות. וחוזר על כל החלונות, מציעה לבדוק פרטנית לגבי האוטו שלך במר גוגל וגברת יוטיוב.
  9. עוד דבר שעלה לי עם ההודעות מעלי, יש בעיה של שפה ושל בהירות הדברים כאשר אנשים מדברים או כותבים וזה פוגע בהבנה של שתי הצדדים וכמובן בציפיות השונות שמקבל כל צד בעסקה. אני תמיד מנסה שהצד השני יקבל את כל התמונה ומנסה לצמצם כמה שיותר רמיזות או השמטה של דברים שהם ברורים לי מעליו אבל לצד השני שהוא אינו מומחה בתחום בהחלט ישלימו את כל התמונה. אני בכוונה לא מדבר ספציפית על עצמי ועל התחום ממנו אני בא כי זה לא באמת משנה, זה קיים בכל מכל וזה לא משפר את החיים שלנו.
  10. שירות ישראלי טיפוסי אמרתם, תקבלו סיפור. עבדתי בחברה קטנה ומשפחתית של לא יותר מ-5 עובדים ויום אחד למכונה היה קצר ונשרף כבל של של הרד-דיסק אבל כבל לא סטנדרתי וישן יחסית, עם המכונה לא עובדת זה הפסד של ימי עבודה וכל יום שעובר זה מצטבר ומצטבר. התחלנו להרים טלפונים לחנויות מחשבים באזור קטן ושולי (אזור ת"א והמרכז), חלק לא הבינו על מה אנחנו מדברים, חלק אמרו שלא מחזיקים אבל היה אחד שאמר שבקול תקיף שיש לו והוא שולח מייד, כאשר זה הגיע הבנו ישר שלא דובים ולא יער והכבל ממש לא הכבל הנכון. הסיפור ממשיך, אני בתור האיש הטכני מציעה לשנות כיוון, אם אין כבל מוכן נעשה לבד, סך הכל כבל ו2 ראשים לחבר. פונים לחב
  11. אני חושב שיש לך טעות, טסלה זה לא רכב לעובדי הצווארון הלבן בארץ, המחיר של המכונית נע לכיוון רכב משפחתי פרימיום /מנהלים וכאלה יש יותר מ-10 יחידי סגולה וגם הקורונה לא תצליח להוריד אותם לברכיים.
  12. לפעמים יש תחושות שהם לא מתחברים למציאות ולאחר זמן מה זה עובר, ממליץ לבדוק בצורה יותר מדעית כמו צריכת דלק.
  13. כמו שאמרו יש לך 2 אפשרויות, ללכת לחשמלאי או לפתור לבד במידה ואתה מעוניין להשקיע קצת זמן למידה וביצוע (יותר מ-15 דקות). עדיף מלתחילה למצוא סכמת חשמל לרכב שלך אבל גם בלי זה אפשר להסתדר ולהתחיל לחפש בבתי הפיוזים איפה נמצא הממסר הסורר (מתחת להגה וגם בתא המנוע)
  14. תבדוק בספר רכב או על מכסה שמכסה את בית הפיוזים, יש מצב שגם יש פיוז ספייר להחלפה.
  15. תוסיף לזה שאין רעידות מהמנוע,רעש ולרוב גם אין גיר שיעשה בעיות או יתנהג לא יפה.
×
×
  • Create New...