Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רנו 5 החשמלית בארץ, אבל המחיר...


פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 10 שעות, yuval1111 כתב:

אכן תמחור לא הגיוני (וחבל).

רק לצורך ההשוואה אורה 03 מתחילה מ-154 אש"ח לטווח הקצר ו-167 אש"ח לדגם ארוך הטווח.

זולה בכ-10,000 ש"ח.

 

והאורה היא מקטגוריה גבוהה יותר - מתחרה במגאן החשמלית ו-MG4.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
לפני 13 שעות, SlowRide כתב:

ב160 אלף שקל אפשר לייבא רנו 5 טורבו אספנות...

https://share.google/uDM8HuR5GhYMvoNfd

בדיחה טובה 🤣🤣🤣

 

רנו 5 טורבו ״אמיתית״ תעלה את הסכום הזה ביורו, אפילו ה 5 GT אם היא טובה תתקרב ל 200 אלף ש״ח בארץ (מהלינק שהבאת - בסביבות 16-20 אלף יורו)

פורסם (נערך)

למה להשוות לאורה שהיא בעצמה מתומחרת ביוקר ולא להשוות לכל רכב חשמלי אחר?

 

למשל דיפאל so5 ואיון v מקטגוריות גבוהות יותר?

 

הרנו 5 מתומחרת באופן מיוחד לאור כך שמדובר ברכב מיוחד ובארץ אין לו הקצאות.

 

 מי שלא רוצה שלא יקנה על מה התרעומת?

 

על כך שמדובר ברכב שאתם כן רוצים לקנות אבל במחיר שמתאים לכם ולא מתאים ליבואן?

עריכה אחרונה על ידי elielectric
פורסם

בסופו של דבר היבואן ימכןר במחיר שמתאים לנו אם לא ימכור. כמו שהיה עם mg5. הרכב נמכר באזור ה 150-160 אלף. והום חרי שנה נמכר 0ק"מ ב 108 אלף.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני כשעה, Fazer כתב:

בדיחה טובה 🤣🤣🤣

 

רנו 5 טורבו ״אמיתית״ תעלה את הסכום הזה ביורו, אפילו ה 5 GT אם היא טובה תתקרב ל 200 אלף ש״ח בארץ (מהלינק שהבאת - בסביבות 16-20 אלף יורו)

כלל האצבע הוא לא להוסיף 0 ולהפוך לשקלים?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 13 שעות, yuval1111 כתב:

אכן תמחור לא הגיוני (וחבל).

רק לצורך ההשוואה אורה 03 מתחילה מ-154 אש"ח לטווח הקצר ו-167 אש"ח לדגם ארוך הטווח.

זולה בכ-10,000 ש"ח.

גם קישקוש האורה הזו ולמעשה כמעט כל החשמליות האחרות. היום ב 150K מקבלים דיפאל 05, שמכל בחינה שהיא ולפחות לפי המפרט ( גילוי מתחייב, לא מכיר אישית ) מציעה הרבה יותר מכל דבר וגם נראית מצוין.

  • רעיון טוב! 1
פורסם

ועכשיו התחילו לשווק גרסה מוזלת לאורה 03 ב-140 אלף.

 

הסתכלתי על מחירים באירופה.

 

BYD דולפין סרף מתחילה ב-20 אלף יורו.

ליפמוטור T03 מתחילה ב-19 אלף יורו.

רנו 5 מתחילה ב-25 אלף יורו.

 

על פניו נראה הגיוני התמחור בארץ.

 

אבל שבודקים את המחיר ההתחלתי באירופה של אטו 3 או קיה EV3, מגלים שבאירופה המחיר ההתחלתי יותר גבוה מהרנו וכאן בארץ הן מתחילו באותו מחיר.

 

 

ועוד תהייה - באירופה מוכרים גם ניסאן מיקרה חשמלית שהיא למעשה רנו 5 עם עיצוב שונה לחזיר והאחור במחיר התחלתי של 22 אלף יורו.

האם פריסבי מתכוונים לשווק את הניסאן בתור אלטרנטיבה מוזלת?

  • רעיון טוב! 1
קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם (נערך)
לפני 6 שעות, itsik170 כתב:

עכשיו התחילו לשווק גרסה מוזלת לאורה 03 ב-140 אלף.

וזה כבר ממש נראה כמו תמחור הגיוני (שיכול ללמד לכאורה על הגמישות  במתח הרווחים של היבואן). ההבדלים במפרט לעומת הדגם ה-"רגיל" חסרי משמעות (למעט אולי הריפוד דמוי העור בעל הצבע הדואלי שנתן לה הרבה "אופי").

 

לפני 11 שעות, elielectric כתב:

למה להשוות לאורה שהיא בעצמה מתומחרת ביוקר ולא להשוות לכל רכב חשמלי אחר?

 

מכיוון שאורה, בדומה לרנו, מציגה רכב בקטגורית הסופר מיני עם דגש על עיצוב ייחודי ומבקשת ליצור בידול משאר המשפחתיות הסיניות שנראות כמו שיבוט סטנדרטי וחסר כל ייחוד.

עריכה אחרונה על ידי yuval1111
  • אהבתי 1
פורסם
לפני 14 שעות, SlowRide כתב:

כלל האצבע הוא לא להוסיף 0 ולהפוך לשקלים?

תכפיל בשער המטבע, כפול 2.18 פלוס 18 אלף ש"ח.

פורסם

אין קשר בין הרכב הזה - רנו 5 החשמלית החדשה, לבין רנו 5 האמיתית של פעם... כמו שאין קשר בין הפיג'ו e208 החשמלית (החדשה?) לפיג'ו 205 של פעם.

כן, ברור לי שאני מתרפק על ה"פעם" ושאני לא רלוונטי ושצריך להתקדם בחיים, אבל הדבר היחיד שיש פה זה פינגור של בלוטות הנוסטלגיה לעייפה.

מה שפיאט למשל עשו עם ה- 500 החדשה (לא החשמלית) לעומת הישנה צריך להילמד, כי גם במבחן הזמן ה- 500 החדשה הייתה שיחזור מוצלח בטירוף של ה- 500 העתיקה - רכב לעם, פשוט יחסית, עמיד יחסית, מהנה ועם עיצוב מדהים.

מפרגן לרנו 5 החשמלית החדשה שבתור רכב בפני עצמו מקבל אחלה ביקורות בסה"כ... שיהיה לבריאות.

אבל לא המחיר הוא "רנו 5".

לא העיצוב הוא "רנו 5" לדעתי (כמובן שניסו לעשות רטרו, אני אישית לא אהבתי).

לא הגודל של הרכב הוא "רנו 5" (כן, המימדים צמחו מאז).

וגם לא הקונספט הוא "רנו 5" כי הרנו 5 הייתה בשביל פשוטי העם, והיום הרנו 5 החשמלית היא בקושי בשביל פשוטי העם אלא עבור מעמד הביניים בסקאלה הגבוהה של הסרגל (האירופאים השאירו לפשוטי העם את הסיניות הזולות והבינוניות במקרה הטוב).

 

אולי אין ביקוש לרכבים מודרנים פשוטים וזולים ולא מתחכמים ומתייפייפים, ואולי אני חי בפעם, ואולי אני עתיק, אבל הרנו 5 הייתה רכב לעם.

רכב מודרני לזמנו, פשוט, לא פרימיום ולא כלום, עם עיצוב מהמם רק כי עיצבו אותו מדהים ולא כי ניסוי לחקות משהו מפעם רק בשביל למכור ביקר את העיצוב...

 

ג.נ. - בעלים קודם של רנו 5 מודל 1991, מנוע 1,400 סמ"ק, תיבת הילוכים ידנית.

  • אהבתי 3
פורסם

ה 500 הצליחה בגלל המחיר הזול, אם ה-5 הייתה נמכרת במחיר של סופר מיני סביב אזור ה 130 אלף, אני בטוח שהייתה נמכרת בקצב סביר, כי היא נראית באמת משהו שונה ומגניב כמו ה 500.

  • אהבתי 3

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

באיחור ניכר - לא נראה לי שהדגם הזה הגיע לארץ - אבל איך שהוא ״זכיתי״ אי שם בשנות ה-90 לשמש כנוסע ברנו 5...

 

דיזל.

 

לא טורבו. דיזל. 55 כ״ס בקושי.

 

באלפים השוויצריים.

 

לדברי בעלת האוטו הוא היה חסכוני (אני מאמין לה) אבל הביצועים, הצילו... איזה שיירות נוצרו בעליות. האוטו לא זז 😅

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...