Jump to content

elibaba

אחראי פורום
  • פרסום הודעות

    6,131
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

131 טוב

1 עוקב

אודות elibaba

  • דירוג
    ממיר חלודה

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    בפיסטינים
  • איזה רכב יש לך?
    לקסוס IS250
  • תחביבים
    אני נשוי, אין לי תחומי עניין
  • מקצוע
    היי ולואו טק
  • עמוד הבית שלכם
    http://www.yahav.biz

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. עשיתי את זה פעם לבד עם חמי. קנינו דוד וקולטים בנמרוד, העלינו עם חבלים וגלגלת לגג של קומה רביעית והתקנו לבד. החלק הכי קשה זה להוריד את הישן בלי לדפוק חלון לאחד השכנים ולהרים את החדש. הכנו מעין ר' מברזל עם גלגלת אבל גם עם זה העבודה היתה קשה, בדיעבד מעדיף להביא בעל מקצוע כי מספיק שהיינו גורמים נזק לאחד השכנים וכבר היה מאוד לא נעים.
  2. elibaba

    רכב 9 מקומות

    בידני אולי תוכלי למצוא סיטרואן ג'מפי ארוך. למשל זה (אין לי שום קשר למודעה, רק מביא כדוגמה) https://www.yad2.co.il/vehicles/commercial-cars?manufacturer=65&model=2784&open-item-id=aa0pwzy9&viewPage=item-page-popup
  3. אפשר באותה מידה שאפשר להתקין כל תשתית חשמל אחרת, אין פה איזה קסם מיוחד. כמובן שזה לא חוקי. תביא בחשבון שזה בדרך כלל תלת פאזי, יושב תחת כיפת השמיים ומדובר בזרמים גבוהים אז דיק באלאק. אני אישית למרות שטכנית אולי אני יכול להתקין הייתי מביא בעל מקצוע.
  4. נראה לי כמו דליפת סולר מהקו העליון, זה שמחבר את המרססים מלמעלה. אולי אפילו מחיבור המרסס עצמו (השני מימין בתמונה). שמן חסר ? יש לזה ריח של סולר או שמן (ייתכן שקשה לדעת כי מנוע דיזל תמיד מריח מסולר ...) אם לא חסר שמן, הייתי אישית מגיע בנסיעה למוסך או מכון דיזל קרוב. זהירים ממני יגיעו לשם על גרר.
  5. אני התרשמתי מאוד לטובה מ"אלקטרו טיב" בבעלות ראובן, בפתח תקווה איזור תעשיה סגולה. הוא הוגן, מקצועי (כמו פעם....) ופתר לי בעיה בעלות קטנה. למיטב דעתי הוא לא עוסק בפירוק והרכבה של האלטרנטור אבל בטח יוכל להפנות אותך למי משכניו שיעשה את זה. לא הייתי מתעסק באלטרנטור מפירוק, לך תדע מה אתה מקבל וחבל על הפירוקים וההרכבות.
  6. הי, אנלימיטד זה רנגלר ארוך עם 4 דלתות. יש אותו בכל מיני רמות גימור בסדר עולה : ספורט, סהרה ורוביקון שהיא הגרסה הכי מאובזרת לשטח וזו שאתה באמת רוצה אם אתה מתכוון לטייל איתו בשטח ברמת קושי בינונית-קשה. גם עם סהרה וספורט אפשר, ואפשר גם לשפר אותם בהדרגה עד לרמת רוביקון ומעבר לה (רנגלר זה הרכב עם שוק האפטרמרקט הכי מפותח בעולם כנראה) - אבל לדעתי עדיף כבר לקחת מוכן מהיצרן, ובמקרה של רוביקון זה מוכן היטב. אתר משרד התחבורה לא עולה לי כרגע אבל אתה יכול לחפש הוראת רישום לפי קוד הדגם שלך ולראות אם אפשר חוקית להתקין צמיג 285 או לא על רנגלר שאינו רוביקון. אתה יכול גם לבדוק את זה בכל מכון
  7. מכלל כלי הרכב שנהגתי בהם אני חושב שיש שניים שזוכים לתואר הכי גרועים אי פעם והם FSO פולונז טנדר וקיה סרס טנדר שניהם פשוט פח אשפה. עגלת אבטיחים מורכבת גרוע עם מנוע מחורבן, רועש, שתיין וחלש. אפס הנדסת אנוש. נוחות ? מה זה ? אפילו בסטנדרטים של עולם שלישי זה בושה של דבר, הכל היה מתפרק מהמקום, מתקלקל וגם נורא לא נוח. הקלאץ' של הפולונז עושה לי פלאשבקים של כאבי גב עד עכשיו. הכי טוב ? נהניתי לנהוג בלנצ'ה דלתא טורבו דיזל, רנגלר JK סהרה טורבו, אפילו סילברדו בנזין V8 יש בו משהו כיפי.
  8. אם היה 2X4 לא היה לו סרן אחורי בכלל.
  9. Back Axle = בקקס הוא סרן אחורי, בהגדרה. כשיש רעש כבר, זה אומר שהמיסבים או הקורונה פיניון שחוקים וכבר כלום לא יעזור למעט שיפוץ או החלפה בחלק מפירוק. אם לא נעשתה החלפת שמנים בסרנים לפי הוראות יצרן (ובארץ לפעמים מתעלמים מכך) זה קורה בסופו של דבר. ייתכן וגם מדובר במשהו פשוט יותר כמו מיסבי גלגל.
  10. אני בכלל הייתי בונה דבר כזה מפיברגלס. למה דווקא בטון ?
  11. כשיגיע הזמן להחליף את הלקסוס, ובהנחה שאוכל לארגן עמדת טעינה בחניה פרטית בבית המשותף בעלות סבירה - מאוד סביר להניח שמודל 3 תהיה הרכב הבא שלי. הטווח מעל ומעבר למה שאני צריך אפילו ב SR+, יש בבית עוד רכב שטח בנזין (אם כי קטן) למקרה שצריך.
  12. מי שמקשקש ומבלבל במוח - ניתוק שיחה מיידי וסינון. שילך לחפש את החברים שלו. מדובר בסוחרים דמיקולו, לא שווים שנייה מהזמן שלך.
  13. מ 2005 ומעלה מנוע יותר מודרני vvt בלי רצועת טיימינג, עדיף אותו. גם חזק קצת יותר. גם הגיר האוטומטי משופר וקצת מתיחת פנים פנימית - כסאות ודשבורד. לפני זה המודל גם ישן מאוד כבר וגם מנוע וגיר אוטומט פחות מוצלחים. בקצרה 2005 ומעלה vvt, רצוי ידני, הכי חדש שתמצא והכי בתול.
  14. את הגלגלים הם כנראה משנוררים מווספה
×
×
  • תוכן חדש...