Jump to content

elibaba

אחראי פורום
  • פרסום הודעות

    6,060
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

80 נייטרלי

1 עוקב

אודות elibaba

  • דירוג
    ממיר חלודה

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    בפיסטינים
  • איזה רכב יש לך?
    לקסוס IS250
  • תחביבים
    אני נשוי, אין לי תחומי עניין
  • מקצוע
    היי ולואו טק
  • עמוד הבית שלכם
    http://www.yahav.biz

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. ההתאחדות הישראלית לצלילה https://www.diving.org.il/
  2. האטם זה שוד לאור יום. שייבה של כמה אגורות.... מעבר לכך תמחור סביר למורשה. הייתי מתקשר לשירות לקוחות ומתלונן על כך שהטיפול לא בוצע כיאות (לא הוחלף פילטר אוויר) - מגיע להם לקבל בראש על זה.
  3. אני בכלל לא יודע מה הסיסמאות שלי.... מבקש מכרום לחולל לי איזו סיסמא אקראית ונותן לו לזכור אותה בשבילי. נדירים המקרים שלא היתה לי גישה לחשבון גוגל שלע ולכרום והייתי צריך לשחזר סיסמא. זה זניח לעומת האבטחה המשופרת - כאמור, אפילו אני לא יודע מהי הסיסמא.
  4. 3000 שקל לצביעה כללית זה מחיר של עבודה מאוד חפיף וגרועה אצל בני דודינו או באופן לא חוקי בשטחים. בלי לפרק גומיות, פנסים וידיות, בלי לצבוע חלקים פנימיים - לדעתי את תתאכזב כעבור זמן קצר מהתוצאה. ממליץ שתדבר עם מוסך פחחות מקצועי, לי יש נסיון טוב עם מרום טל בראשון לציון, למיטב זכרוני לבעל הבית קוראים אבי. אולי זה יעלה לך 1000 ש"ח יותר, אבל האוטו לא יראה כמו סדנת יצירה לנוער פלסטיני.
  5. "שווה" זו לא מילה שיש מה להשתמש בה כשמדברים על רכב כזה. מה ש"שווה" זה לקנות אופניים חשמליים או רב-קו, כזה סוג של רכב כמו שאתה מתאר מחזיקים כי רוצים ויכולים למרות שזה יקר ונתקעים ומתבעסים. סיביק 99 יכולה להיות שבורה וגיהינום של אחזקה (ובדרך כלל זה ככה כי הם היום בידיים של צעירים תפרנים שמשקיעים יותר בלדים סגולים מאשר בפילטר שמן איכותי) או אוטו סביר שתוכל לנסוע בו באופן נורמלי יחסית ולקשט כטעמך. אם לא סיביק או ב.מ.וו ישנה , איזה רכב לדעתך "שווה" 15-17 אלף ?
  6. אני אענה לך ברצינות כי אני זוכר את עצמי בגילך. אפשר לעשות טכנית הרבה דברים, החל מרמת "נסיכת הכפר" בפיברגלס בכפר בשטחים ועד לייבא בודי קיט מלא של זנדר מאירופה. זה עולה הרבה כסף, הרבה מאמץ, הרבה עיכובים שלא לצורך מהמשטרה ועיניים רעות. בסופו של דבר זה משרת איזה צורך להיראות או להפגין משהו שאתה אולי לא, שווה לך את הכסף ? אם כן,סע לשלום ותהיה בריא. רכב בן עשרים אי אפשר להגיד עליו כלום באופן גורף, כל אחד ומצבו. באופן כללי כל רכב בגיל הזה ידרוש תחזוקה יקרה ואוהבת. אה, ולך בכלל תמצא M3 במציאות, תחזור ונדבר. עוד לא נכתבה מודעת המכירה שבה רשום "רכב שבור מה
  7. ברשותך אתייחס רק לזה. כמות הידע, המשאבים, הזמן והמומחיות שאתה יכול להקדיש לאבטחת הקבצים החשובים שלך היא שבריר זעיר לעומת מה שספק ענן מקדיש. הפתרון הכי בטוח מבחינתך הוא להעביר את הבעיה הלאה לספק הענן, דאג לסיסמא חזקה, ייחודית, פקטור שני וכו' ואתה כנראה הכי בטוח שאפשר (DOK בבית חשוף לגניבה ואסונות טבע)
  8. הסיבות שבשורש הן היא מקצועיות נמוכה, משולבת בחוסר רצון כללי של הלקוחות (לא אומר שאתה, באופן סטטיסטי בישראל) לשלם על עבודה איטית זהירה ויסודית, בשילוב סיכון לא מבוטל לגרימת נזק שבעלותו יצטרך המוסך לשאת ובשילוב העובדה שבזמן הזה הפחח מעדיף לצבוע ולשפכטל עוד איזה פגוש ולקבל יותר כסף בפחות מאמץ.
  9. אני בעצמי עובד ב FAANG 4 וחצי שנים And I approve את הפוסט של פות"ש. כמה דגשים מעבר למה שנכתב: השכר מיועד להיות תחרותי לשוק בו נשכר הבן אדם. זה לא מכרה זהב כמו שחושבים ואני אישית ירדתי בשכר ובתנאים, אבל (וזה אבל גדול) ברגע שה RSU מתחילים להיפדות (אחרי שנתיים בישראל) זה כסף גדול, עוד כמה משכורות בשנה. בנוסף הבונוס השנתי תלוי ביצועים ויכול להגיע לטווחים של 15-25% מהשכר השנתי. באמת שאני לא חושב שיש הרבה מקומות עבודה שיכולים להתחרות בזה. מצד שני - החברות האלה נוטות לגייס Over qualified. מי שהיה סמנכ"ל פיתוחיכול למצוא את עצמו ראש צוות, מי שהיה מתכנת בכיר עם 10 שנות נסיון יכול למצוא את עצ
  10. לא מצליח להוריד את התמונות המיותרות בסוף, אבל אמור עכשיו להיות בסדר. אגב האחריות של רוק אוטו מאכזבת - צריך לשלוח להם את החלק על חשבונך ותקבל חלק אחר, זה לא ריאלי ולא משתלם במקרה של אלטרנטור שהוא חלק כבד, וגם מה אני אעשה עם עוד אלטרנטור ?
  11. יש לי מזה כמה חודשים לקסוס IS250 נחמדה, לפני כחודשיים נדלקה מנורת טעינה. חשבתי ב"חוכמתי" להזמין אלטרנטור מרוק אוטו ולהחליף לבד- בכדי לקצר את הסיפור, האלטרנטור שהגיע לא היה מתאים/תקין ולא כיבה את הנורה. בסופו של דבר שיפצתי את הישן שלי בארץ והחזרתי אותו והבעיה נפתרה. על הדרך פרקתי והרכבתי פעמיים את האלטרנטור (עבודה מסריחה ופוצעת במיוחד, כשעתיים של עבודה עצמית) והתמקצעתי בזה, אז אני חולק לטובת מי שאולי יהיה מעוניין בעתיד. דגש - זו עבודה קשה, מסובכת, בעלת פוטנציאל הסתבכות לא מבוטל - ממש לא למתחילים!! כלים נדרשים : ראטצ'ט 1/4" וראטצ'ט 1/2" ידית כח או איזה צינור שמתלבש על
  12. כמה מחשבות בנושא : 1. אין הרבה מה שיתקלקל. טרקטור זה בגדול מנוע דיזל ישן, טיפש (בלי אלקטרוניקה, בלי טורבו) מחובר לגלגלים והגה. 2. עלות הרישוי נמוכה מביאה לכך שאין משמעות גדולה להתיישנות. 3. אין שוני משמעותי מבחינה פונקציונלית בין טרקטור ישן לחדש. 4. כמעט הכל ניתן לתחזוקה עצמית פשוטה למדי כי הכל נגיש ופריק בקלות, לכן אפשר להשאיר בחיים טרקטור ישן בעלות זעומה למדי כל עוד לא הלך מנוע באופן טרמינלי - וגם א אפשר להחליף מנוע. 5. לא נוסע בכביש ולכן לא מעורב בתאונות של טוטאל לוסט 6. נוסע בסל"ד נמוך ומהירות נמוכה ולכן אין בלאי גדול למנוע.
  13. היום משחק על לפטופ vostro 7570 עם gtx 1060 ו 8 ג'יגה ראם וזה בלתי שחיק. בוא נשים פלייט סימולטור בצד, רד דד עובד רק בהגדרות כמעט מינימליות. GTA די לאגי. הבחור לא משחק תחרותי אלא רק לכיף עם החברים, לא צריך משהו רוצח אבל כן שיהיה קצת future proof. לא אתנגד לחסוך קצת אם המפרט הר'מ אוברקיל, אבל חבל לבעס עם מחשב חדש ואז משחקים שזוחלים. לשדרג פחות רלוונטי גם כי זה לפטופ וגם כי הוא הולך לאמא במקום עגלה עתיקה אחרת שאליה היא עובדת היום.
  14. Dell P2720dc https://www.monitornerds.com/dell-p2720dc-review/#:~:text=The%20Dell%20P2720DC%20provides%20a,rate%2C%20and%205ms%20response%20time. יש מצב שהמסך הוא צוואר בקבוק שממילא אין טעם במפרט כזה חזק ?
×
×
  • Create New...