Jump to content

elibaba

אחראי פורום
  • פרסום הודעות

    5,995
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

23 נייטרלי

1 עוקב

אודות elibaba

  • דירוג
    ממיר חלודה

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    בפיסטינים
  • תחביבים
    אני נשוי, אין לי תחומי עניין
  • מקצוע
    היי ולואו טק
  • עמוד הבית שלכם
    http://www.yahav.biz

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. בקרת אחיזה זו לדעתי המצאה נהדרת והיא גם חובה בכל כלי רכב חדש - למעשה מחשב הרכב מזהה לבד אובדן אחיזה (אם בגלל החלקה בכביש או בגלל בור/דרדרת בשטח) בגלגל ובולם אותו כך הכוח לא הולך לאיבוד אלא זורם לגלגלים שלהם יש אחיזה. לטעמי האישי זה בהחלט שווה התפשרות על מראה חיצוני, אבל מי שיקום בבוקר ויסע באוטו זה אתה ולא אני, אז הוא גם צריך למצוא חן בעיניך. בשטח זה עושה לעיתים קרובות מאוד את ההבדל בין לעמוד במקום ולהתקע לבין להתקדם. תראה את הגלגל הקדמי ימני ואיך הוא נעצר כשהוא באוויר למשל כאן: או כאן (להבהיר : אני ממש לא חושב שכדאי לקחת פורסטר למעלה עשוש ולדעתי זה פשוט להתעלל ברכב שלא מיועד לכך): לגבי ההגבהה - כשזה קיט איכותי שמיועד לרכב, בגובה החוקי שהוא עד 50 מ"מ, זה רק משפר את הנוחות והבטיחות בהשוואה לבולמים ולקפצים המקוריים שהרכב מגיע איתם שהם לרוב פשרה בתקציב מוגבל.
  2. דעתי על האופציות שהעלית ביחס לצרכים שלך : פורסטר - בחירה טובה ומאוזנת, מספיק טוב בשטח למה שאתה רוצה ממנו, מוניטין של אמינות ועמידות. מקבל גז באהבה אם זה יהיה רלוונטי לך. שים לב שב 2008 התחלף הדגם ובצורה החדשה (דור 3) יש בקרת אחיזה שמשפרת משמעותית את יכולת השטח והבטיחות בכביש. גרנד ויטרה - הכי גיבור בשטח מה"ג'יפונים" בזכות הילוך כח אמיתי. שוק אפטרמרקט מפותח יותר, כנראה קצת פחות נוח וחסכוני בכביש מהפורסטר. לטעמי בחירה עדיפה למטייל אבל זה באמת עניין של טעם והעדפה. CRV - עזוב, לא רואה שום יתרון על פני פורסטר. ליברטי - צריכת דלק יחסית גבוהה, סרן אחורי חי שטוב לשטח אבל פחות נוח בכביש, יש הילוך כוח אמיתי, פחות מרווח מהפורסטר. כמו כל ג'יפ יש שוק אפרמרקט מפותח אבל בארה"ב. פחות נפוץ בארץ. מצטרף לצמצום הבחירה בין פורסטר לגרנד ויטארה לפי הבאלאנס כביש-שטח שמתאים לך.
  3. elibaba

    יצוא יין. איך?

    מציע שתפנה לאנשי ענף היין במכון הייצוא ותקבל מהם מענה על כל הצד הרגולטורי https://www.export.gov.il/freshproductandwine בייצוא בדרך כלל הרבה יותר פשוט מייבוא - הרגולציה היא בצד של המדינה המייבאת מנסיוני המוגבל. צור קשר עם חברת שילוח רצינית (אני עבדתי עם UTI) ותקבל מהם הצעת מחיר לאריזה מתאימה ושילוח בינלאומי.
  4. elibaba

    יצור דגמים ישנים

    באוזבקיסטן יש מפעל של שברולט קוריאה וכל שוק הרכב שם זה אוואו/אופטרה/אפיקה ולעשירים יותר ספארק/קרוז/קפטיבה
  5. שיהיה בשעה טובה ותהנה מהרכב החדש! רק צובטת לי בעין כותרת השרשור... קוראסון = לב בספרדית Corazón קרואסון = מאפה עשיר בחמאה צרפתי בצורת חצי סהר Croissant הולך למזוג לי עכשיו קצת סלומון מאודה ואחורי זה לעשות כילים
  6. elibaba

    JEEP פטריוט 2008 לקניה

    בפטריוט פוזה נגיד שיש, קצת יכולות שטח - בדוחק רב. לטעמי האישי הפוזה היא בעיקר של וונאבי, אבל כל איש וטעמו.
  7. פאסיבית, משקיע במדדים
  8. זה הרבה פחות קשה ממה שזה נראה, וגם אם תשלם למישהו פעם בשנה שיעשה לך את הדוח למס - זה כנראה יהיה לך משתלם יותר מעמלות הגזל של בתי השקעות ובנקים ישראליים. https://fintranslator.com/israel-tax-schedules-passive-income-foreign-broker/
  9. elibaba

    JEEP פטריוט 2008 לקניה

    אין פלא שהמחיר נמוך כי זה לא רכב שטח בכלל - אין הילוך נמוך, המתלים נפרדים ללא סרן, הגיר רציף למיטב ידיעתי. זה ג'יפון עירוני וגם לא מהמוצלחים שבהם לטעמי , זה ככל הנראה הרכב הכי פחות מוצלח שג'יפ ייצרו אי פעם. באותו מחיר או טיפה יותר אתה יכול למצוא גרנד ויטרה שעדיפה בכל פרמטר לדעתי וגם יותר מתאימה לשטח. למשל (אין לי קשר למודעה) https://www.yad2.co.il/s/c/1tzbel
  10. הפוך, גם אם הרכב מתחמם במאמץ אז הסיכוי שאם תחזיק סל"ד 4000 בעמידה במקום רבע שעה - לא יקרה כלום והוא לא יתחמם ממש. הבדיקה הנכונה היא לקחת אותו לעליה ארוכה ביום חם.
  11. סה"כ נשמע סביר לק"מ, רכב מהשכרה תקנה בזול ותמכור בזול - אם זה מתאים לך, יופי.
  12. וואלה לא יודע מה קירטוע, קניתי שיאומי 55 אנדרואיד TV לפני שבוע והיא רצה חלק לחלוטין.
  13. אי אפשר לדעת בבדיקה האם הרכב הוא מאלה שזוללים שמן או לא, כן אפשר להסתכל בתדפיס כניסות למוסך במידה וטופל במקום מסודר ולראות האם נכנס עקב חוסר שמן.
  14. 1. ה XV 1600 צורך בין 1:8 בעיר ועד 1:12 בבין עירוני, תלוי באופי הנהיגה, דומה למקובל בקבוצה (וצריך להשוות לג'יפונים, לא לקורולה). 2. בכל רכב 2016 וגם בחדשים יותר סביר ביותר לטפל באיזה מוסך שבא לך, יש לך אמון בו ואת מרוצה מרמת השירות. זה לא חייב להיות מוסך היבואן. 3. לא יודע. 4. החסרונות המרכזיים : מנוע חלש יחסית, לא לשטח של ממש מעבר לשבילים +, אבל גם זה הרבה יותר מכמעט כל הג'יפונים האחרים - אפשר לטייל איתו בכיף במקומות רבים מאוד שכלי רכב אחרים לא יוכלו להגיע אליהם. מבחינה טכנית זו סובארו אימפרזה מוגבהת למיטב ידיעתי, רכב ללא בעיות מיוחדות ואמין בסה"כ. אם אי פעם תצטרכי להחליף צמיג - צריך את כל הרביעייה בגלל 4X4 קבוע, וזה מייקר את העסק. ראי גם סקירה פה
  15. elibaba

    ריאיון עבודה בווידאו

    לטימי זו חוויה לא טובה למרואיין לענות על שאלות מוקלטות מראש, אבל מועמד טוב - יצלח גם את זה. כל המטרה היא לסנן מועמדים בשלב ראשון לפני שמקצים כ"א לביצוע ראיון פרונטלי (בוידאו או פנים אל פנים). מבעס אבל לשם הולך העולם, יש כאלה שנותנים מבחן און ליין שעל פיו יוחלט אם תתקדם והיום למדתי שיש כאלה שעושים ראיון עם שאלות מוקלטות מראש...
×
×
  • Create New...