Jump to content

Beno Mosko

  • פרסום הודעות

    50
  • תאריך הצטרפות

מוניטין

1 נייטרלי

אודות Beno Mosko

  • דירוג
    נהג חדש (> 40 הודעות)
  • תאריך לידה 13/07/1986
  1. אטם מכסה שסתומים, 100 שקל וכלים נכונים. עוד לא ביצעתי את העבודה, לא מצליח למצוא זמן. אבל הנזילונת מגיעה מה"אטם מכסה שסתומים" תודה.
  2. אוסיף עוד תמונות עם פחות זום לכל מקרה:
  3. אחלה, תודה על התשובה. לפנות למורי בנוגע לזה? להוסיף עוד תמונות עם פחות זום? תודה
  4. קודם אצרף תמונות: צד שמאל של המנוע, לא ברור לי עדיין מאיפה הבריכות שמן הקטנות האלו, *מהפקקים הכתומים האלו? *סדק במנוע עצמו? תודה לעונים.
  5. לא אמרתי שאני מלאך, ייצר הנקמה קיים בי - סה"כ אני קוף\אדם קדמון עדיין. בוא תהיה רלוונטי במקום לנסות למצוא מה לא בסדר בהודעות שלי.
  6. לא מכירים איזו דרך לעקוף את המוות הזה של הפקקים? שוב, 4X4. כבר חשבתי על אופנוע ים, פלמחים הרצליה ברבע שעה נראה לי לא?
  7. נורא, קטנוענים צריכים להסתובב עם גולות וביצים ופשוט לפצפץ שמשות של מטומטמים... אני בתקופה על הקטנוע הייתי נוסע על השול ואם מפגר החליט שהוא עוקף את הפקק ולא איכפת לו להרוג אותי על הדרך הייתי מוריד לו את המראת צד באגרוף. אבל זה לא עזר לטווח הרחוק, רק תחושת הנקמה הרגיעה אותי לאותו רגע ואז הבנתי שאני יורד לרמה של טפשות גם.
  8. אחי גם ב06:00 בבוקר פקוק קצת. זה נהיה לא נורמלי, ניסיתי לעשות את זה אבל בחייאת, לקום מוקדם ככה כל יום עושה אותך חולה. דיי עברתי את ה06:00 בבוקר, אני הייטקיסט, יש פריבילגיות. וגם אם אני במשרד ב07:00 בבוקר, אני עדיין אעבוד על 18:00 (מה לעשות? כלוב זהב) אני יוצא בסביבות 07:30 מהבית ממוצע ביום יום.
  9. אני אפתח בזה שנמאס לי שכל קקון שקיבל פורד פוקוס מאבא\אמא חושב שהוא שייח בדובאי שנוהג על בוגאטי וויירון ב230 קמ"ש על השמאל ונותן אורות גבוהים שיפנו את הדרך לשייח. דיי, זה מאוס. הסיכונים שעוברים מיום ליום, אין דבר כזה מראות צד, אין דבר כזה סבלנות וסובלנות. אני אישית נוהג מדי יום כ65 קילומטרים מפלמחים להרצליה על בסיס יומי. בשביל להתחמק מהפקקים (הפקקים זה עוד נושא שהייתי רוצה להתייעץ עליו) הייתי נוהג על קטנוע 125 סמ"ק על הימין 90 קמ"ש מקסימום. מיום ליום הרגשתי שזה עניין של זמן עד שאיזה מפגר ייקח לי את החיים אז עברתי לרכב. כרוכב קטנוע היתה לי את הפריבילגיה להסתכל על הנתיבים במבט רחב ולראות את הטעויות של הנהגים\גות (לרוב נהגות שאין להן מושג מה זו מראת צד או שאין להן מושג שאפשר לכוון אותה שהיא תראה את כללל הנתיב הנגדי - טיפ, אפשר גם להזיז את הראש לחלון קצת לבדוק את השטח המת יא סתומות וסתומים (סוגריים בתוך סוגריים, אני ממש עצבני) ) בכל מקרה הייתה לי פריבילגיה לראות את הטעויות של הנהגים מיום ליום, זה פשוט בלתי ניתן להבנה, איפה עוד נוהגים ככה? באיזו עוד מדינה אין את ההבנה הזו שכלי רכב שנוסע על 100 קמ"ש יגרום לך למוות אם תתנהג איתו לא נכון? ברור לי שזה לא רק בישראל, שזה עולמי... אבל איפה יש מקום לתיקונים? זו השאלה שלי? לי יש יכולת לעשות משהו? לכתוב מכתבים? לשים שלטים על הרכב שיפסיקו להבהב לי כל יום? אתה גםם ככה בתוך פקק עוד שניה וחצי!!!! בכל מקרה, כמו שאמרתי, עברתי לרכב (סוזוקי ג'ימני שלא מסוגל לעבור את ה100 קמ"ש רק אם אני ממש אלחץ על הדלק ויתנהג באגרסיביות) בכוונה בחרתי רכב כזה אני מטייל בשטח וחובב 4X4, אני נוהג על הימין ברגוע ויודע למזער סיכונים מנהגים אחרים (קורא את התגובות מראש בוא נגיד את זה ככה) למרות שיש מצבים שלא משנה מה אני אעשה (עוד לא חוויתי) כמה סיכונים שאני לא אמזער הבעיה תבוא. בקיצור, נסיון מוכח על כבישי ישראל. כל יום יש פקק, גם בבוקר וגם בערב, כל יום, לא משנה מאיפה אסע, אני מנסה למצוא דרכי עפר חלופיות לקצר זמנים אך גם ללא הועיל. מדי פעם כקילומטר לפני הפקק (רוקח וכו') אני נוסע על השמאל בכיף שלי על 80-100 קמ"ש ומדי יום יש מפגר מאחורי שמהבהב לי כאילו סוף העולם. מה? הוא לא יודע שהוא עומד להגיע לפקק ולעמוד כמוני במשך שעה עד שישתחרר? מה פשר ההתנהגויות האלו? איך אתם נוהגים? אם יש מישהו שמתנהג בצורה המדוברת, אשמח להסבר על למה? בכל מקרה, הייתי רוצה לתת הודעה: חבריי הנהגים, אתם לא בדובאי ואין לכם מיאטה משופרת...אתם על פאקין i10 מסכנה חלאס עם זה! שאלה: איך מתחמקים מהפקקים האלו? אני עם 4X4 יש לי סיכוי לקצר זמנים מדרכים חלופיות? (פלמחים הרצליה וחזור מדי יום) תודה.
  10. Beno Mosko

    ג'ימני 2008.

    ואני כן ארצה לצטט שוב. התשובות שסידרו לי את האוזן: "עלית לכביש, אפילו רק לרגע? נתק הנע הקדמית וסע רק באחורית. זה לוקח חצי שניה ולא עולה לך כסף. סע משולב בכביש (יבש) ובסוף זה יעלה לך כסף. והרבה." "אשאל עוד משהו קטן, במידה ואני מסיים דרך כורכר ומדיי פעם יש לי שביל אספלט קטן למעבר למקטע אחר... יש סיכון מכאני לרכב? נגיד 150 מטר אספלט על גג 30 קמ"ש. מה המשמעות המכאנית ומה מותר או אסור במצבים כאלו? אני מניח שאני לא אוריד משילוב הנעה כפולה ואחזיר כל רגע שאני מחליף משטח. ? תודה. זה לא קשור למרחק אלא לעיקולים, בקו ישר אין לך בעיה לנסוע משולב בלי קשר למהירות. אבל בסוף, אתה מבצע סיבוב הדוק כדי לעלות ולרדת מהכביש. ניתוק זה משהו מאד פשוט, ואין סיבה להתעצל ולא לנתק. זה לא ״כל רגע״, אלה רק אם אתה עושה קטעי קישור בכבישים." "אם אתה על אספלט, בג'ימיני, אתה נוסע ב2*4. בכל קונסטלציה אחרת, אתה בסבירות גבוהה לשלם המון כסף." לא מצטט לעצבן אותכם, מצטט כי אולי יש מסכן כמוני שלא מבין כלום מהחיים שלו וזה הפא**ן רכב הנעה כפולה היחידי שהיה לו, בכללי זה הרכב הראשון שלי ד"א, יצטרך לדעת גם ושלא יהיה לו קשה לדפדף ולחפש. ד"א: אשאל שאלה אתם מתים עליי... יש פעמים כמו שאתם בטוח יודעים וזו לא תקלה טכנית. שהשילוב להנעה כפולה "לא קורה" הנורה על הלוח מחוונים מראה שאתה משולב, אך זה לא המצב. צריך לחזוק ל2X4 לתת קצת רוורס, קצת קדימה, ללחוץ על השילוב להנעה כפולה ואז לוודא שיש את הקליק בצורה טובה. רציתי לדעת אם יש צורך לבדוק ולחזור על הבדיקה על אי השילוב, זאת אומרת לפני שאני עולה על אספלט, לוודא כמה פעמים שהשילוב יצא? או שזה רק בהכנסה לשילוב קורה? תודה.
  11. Beno Mosko

    ג'ימני 2008.

    אני לא מלין כלל וכלל. אני אוסיף ומקווה שתבינו שאני מעריך כל תשובה שנתתם, אולי השאלות לי לא היו נכונות, אך המשפטים שאני מקבל בקבוע כמעט כל ת'רד "אתה מסרב ללמוד, ומסרב לקרוא מה שרשמו לך" "לא טרחת לקרוא ולהבין מה זו הנעה כפולה" הם לא נכונים. מבהיר שוב, אני מהחננות שקוראים מאמרים וחופרים את הרשת למצוא את מבוקשם, כלל ההבנה ובניית הפאזלי אצלי בראש היא מהירה. העובדות אצלי לא אצלכם, אתם לא מודעים לעובדות לכן אני לא מלין, בחרתי להתעלם מהאכזבה בחלק מהתשובות ולהמשיך הלאה. ונכון, אף אחד לא עובד אצלי. לא אמרתי את זה, סה"כ זה פורום והוא נועד לקבל מידע או לחלק מידע, לא חשבתי אחרת, לא נדנדתי, כשהגיבו הגבתי חזרה. סה"כ קיבלתי הרבה מידע, סה"כ המשיבים הניחו הנחות בסיס לא נכונות ושגויות מהשורש, כנראה שאתם חווים פה מקרים קשים עם חלק מהיוזרים ומכלילים את זה על כולם. לא נורא, אני מהצד שלי כבר עם קבוצת טיולים, עשיתי 3 טיולים עם דרגה קלה-בינונית, נכון אין לי מושג אמיתי על נהיגת שטח קשה, אך אני בהתקדמות, מלפני חודשיים שלא ידעתי מה זה פלאג, או מה זה מחזיר שמן, או מה זה בכלל שמן מנוע, אתמול ביצעתי טיפול קליל לרכב לבד, החלפת שמנים, פילטר אויר, פילטר שמן וכן, אפילו בדקתי אם המצתים צריכים החלפה (לא היו צריכים). אני טכני מאד, זה שיש לכם פה מכלול של שנים עם נסיון בתשובות ליוזרים שיש להם "בעיה" לא אומר שבנו שבא עם שאלות מופלצות הוא גם כזה, צריך סבלנות ונכונות בכל רגע, גם אם היוזר בצד השני מעלה לך את הסעיף עם שאלות קיטבג מפגרות. תודה.
  12. Beno Mosko

    ג'ימני 2008.

    הרגתם אותי, רצח אופי בלי בכלל לדעת מי שואל את השאלות. אבל סבבה, תמיד זה היה ככה בפורום הזה, אי- סובלנות ואי-נחמדות בעליל. שיהיה, אני לא הולך להגיב פה או לפרסם פה שאלות, אולי רק אכנס להתעדכן בנושאים שחסרים לי עליהם ידע, למרות שגם ככה בשביל למצוא ידע בפורום הזה אתה תתקל במלא *התוכן נערך* בדרך, אז גם זה לא שווה... בכל מקרה, תודה לעונים והמשך שפיטה נהדרת.
  13. Beno Mosko

    ג'ימני 2008.

    כשאתה נוסע על כורכר, גם אם המקדם חיכוך עצמו יהיה גבוה משל אספלט (והוא לא). הקרקע לא אחידה, עשירית שניה שהגלגל בפחות אחיזה והוא משחרר את הלחץ שנבנה. זה קורה מאוד מאוד מהר. וגם אם תוריד אוויר עדיין תהיה פחות אחיזה. אם בכורכר עם לחץ אוויר נמוך הייתה יותר אחיזה מבכביש, כולנו היינו צופים במרוצי פורמולה במדבר(: Sent from my A0001 using Tapatalk מעולה, הבנתי... זה קורה מהר מאד מבלי שנבין בכלל...זה טוב לדעת.
  14. Beno Mosko

    ג'ימני 2008.

    תשובות ומענה שלי מ-ג'יפולוג ""אנסה לחדד קצת הלאה. אסביר את הפן של הכביש בלבד בלי קשר לשטח. קח פניה שמאלה, הגלגלים הימניים עושים יותר מרחק מהשמאליים, הדיפרנציאל מאפשר את זה. עכשיו דמיין אוטובוס בכיכר, החלק הקדמי שלו עושה סיבוב מאוד רחב והחלק האחורי סיבוב מאוד צר." ידעתי את כל זה עוד עוד מידע, עוד... כביש כורכר עם הורדת לחץ אויר בצמיגים לא מסב יותר אחיזה מאשר בכביש אספלט? זה לא גם מריץ סיכון על הטרנספר? נשמע לי פשוט הגיוני מאד שהאחיזה על כורכר דווקא יותר גבוהה לא? - - - Updated - - - יואו, הנה התחלתם כל אחד לתת תשובות אחרות וגמרתם אותי, אני לא רוצה להתבלבל. אני רוצה לדעת מה מותר ומה אסור בסוזוקי ג'ימני 2008, זה הכל. שוב: רק בשביל ידע (אוהב לדעת דברים)"
  15. היי, יש לי כמה שאלות שעדיין לא הצלחתי לקבל את התשובות המדויקות אליהן, לא באתרים בחו"ל, לא פורומים ולא מידע על הרכב עצמו. אני מחזיק ג'ימני 2008 אוטו'. *עם איזה סוג של דיפרנציאל היא מגיעה מהמפעל? הבנתי שהטריוויאלי שיש ברוב המכוניות המודרניות - דיפרניאל פתוח? וויקיפדיה: "דיפרנציאל פתוח, נפוץ ברוב כלי הרכב, כל גלגל יכול לקבל מהירות שונה (למשל בפניה), אך המומנט שמועבר לכל גלגל זהה (כל גלגל מקבל חצי מהמומנט שיוצא מהדיפרנציאל). ולכן, אם גלגל אחד מאבד אחיזה לגמרי, הרי שהמומנט שהוא יכול להעביר לכביש הינו אפס, ולכן, גם בגלגל השני לא יהיה מומנט והרכב לא יזוז. אם גלגל אחד יאבד חלק מהאחיזה, למשל, 50%, אז הוא יוכל לספק רק חצי מהמומנט שלו, כך גם לגבי הגלגל השני, מה שאומר, שהעומס על מערכת העברת הכוח- קטן לחצי." *איך הטרנספר עובד בג'ימני? מתי הפעילות עצומה? מתי נמוכה? מתי מרגישים שיש בעיה? (גם לגבי הדיפרנציאל) *שאלה שעוד לא הצלחתי למצוא תשובה מדויקת: בהכי פשוט, בג'ימני 2008, כשאני משלב להנעה כפולה, עד איזה מהירות מותר לי לנסוע? ובאיזה כביש המהירות נסיעה צריכה להשתנות? אספלט, חול, כורכר וכו'.... הבנתי שמעל 40 קמ"ש על אספלט כביש בינעירוני-עירוני נפגע בתיבת ההילוכים או בדיפרנציאל עצמו במידה ואני משולב על הנעה כפולה? זה נכון? על כורכר מותר לי לשלב הנעה כפולה ולעבור את ה40 קמ"ש? אשמח להסברים מדויקים שסוף סוף יסגרו לי את הפינות. תודה.
×
×
  • Create New...