Jump to content

Beno Mosko

  • פרסום הודעות

    51
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

1 נייטרלי

אודות Beno Mosko

  • דירוג
    נהג חדש (> 40 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. שלום, מעוניין לרכוש פולו קומפורטליין פלוס. האם הולך לצאת דגם חדש ב2021? תודה
  2. אטם מכסה שסתומים, 100 שקל וכלים נכונים. עוד לא ביצעתי את העבודה, לא מצליח למצוא זמן. אבל הנזילונת מגיעה מה"אטם מכסה שסתומים" תודה.
  3. אחלה, תודה על התשובה. לפנות למורי בנוגע לזה? להוסיף עוד תמונות עם פחות זום? תודה
  4. קודם אצרף תמונות: צד שמאל של המנוע, לא ברור לי עדיין מאיפה הבריכות שמן הקטנות האלו, *מהפקקים הכתומים האלו? *סדק במנוע עצמו? תודה לעונים.
  5. לא אמרתי שאני מלאך, ייצר הנקמה קיים בי - סה"כ אני קוף\אדם קדמון עדיין. בוא תהיה רלוונטי במקום לנסות למצוא מה לא בסדר בהודעות שלי.
  6. לא מכירים איזו דרך לעקוף את המוות הזה של הפקקים? שוב, 4X4. כבר חשבתי על אופנוע ים, פלמחים הרצליה ברבע שעה נראה לי לא?
  7. נורא, קטנוענים צריכים להסתובב עם גולות וביצים ופשוט לפצפץ שמשות של מטומטמים... אני בתקופה על הקטנוע הייתי נוסע על השול ואם מפגר החליט שהוא עוקף את הפקק ולא איכפת לו להרוג אותי על הדרך הייתי מוריד לו את המראת צד באגרוף. אבל זה לא עזר לטווח הרחוק, רק תחושת הנקמה הרגיעה אותי לאותו רגע ואז הבנתי שאני יורד לרמה של טפשות גם.
  8. אחי גם ב06:00 בבוקר פקוק קצת. זה נהיה לא נורמלי, ניסיתי לעשות את זה אבל בחייאת, לקום מוקדם ככה כל יום עושה אותך חולה. דיי עברתי את ה06:00 בבוקר, אני הייטקיסט, יש פריבילגיות. וגם אם אני במשרד ב07:00 בבוקר, אני עדיין אעבוד על 18:00 (מה לעשות? כלוב זהב) אני יוצא בסביבות 07:30 מהבית ממוצע ביום יום.
  9. אני אפתח בזה שנמאס לי שכל קקון שקיבל פורד פוקוס מאבא\אמא חושב שהוא שייח בדובאי שנוהג על בוגאטי וויירון ב230 קמ"ש על השמאל ונותן אורות גבוהים שיפנו את הדרך לשייח. דיי, זה מאוס. הסיכונים שעוברים מיום ליום, אין דבר כזה מראות צד, אין דבר כזה סבלנות וסובלנות. אני אישית נוהג מדי יום כ65 קילומטרים מפלמחים להרצליה על בסיס יומי. בשביל להתחמק מהפקקים (הפקקים זה עוד נושא שהייתי רוצה להתייעץ עליו) הייתי נוהג על קטנוע 125 סמ"ק על הימין 90 קמ"ש מקסימום. מיום ליום הרגשתי שזה עניין של זמן עד שאיזה מפגר ייקח לי את החיים אז עברתי לרכב. כרוכב קטנוע היתה לי את הפריבילגיה להסתכל על הנתיבים במבט רחב
  10. ואני כן ארצה לצטט שוב. התשובות שסידרו לי את האוזן: "עלית לכביש, אפילו רק לרגע? נתק הנע הקדמית וסע רק באחורית. זה לוקח חצי שניה ולא עולה לך כסף. סע משולב בכביש (יבש) ובסוף זה יעלה לך כסף. והרבה." "אשאל עוד משהו קטן, במידה ואני מסיים דרך כורכר ומדיי פעם יש לי שביל אספלט קטן למעבר למקטע אחר... יש סיכון מכאני לרכב? נגיד 150 מטר אספלט על גג 30 קמ"ש. מה המשמעות המכאנית ומה מותר או אסור במצבים כאלו? אני מניח שאני לא אוריד משילוב הנעה כפולה ואחזיר כל רגע שאני מחליף משטח. ? תודה. זה לא קשור למרחק אלא לעיקולים, בקו ישר אין לך בעיה לנסוע משולב בלי קשר למהירות.
  11. אני לא מלין כלל וכלל. אני אוסיף ומקווה שתבינו שאני מעריך כל תשובה שנתתם, אולי השאלות לי לא היו נכונות, אך המשפטים שאני מקבל בקבוע כמעט כל ת'רד "אתה מסרב ללמוד, ומסרב לקרוא מה שרשמו לך" "לא טרחת לקרוא ולהבין מה זו הנעה כפולה" הם לא נכונים. מבהיר שוב, אני מהחננות שקוראים מאמרים וחופרים את הרשת למצוא את מבוקשם, כלל ההבנה ובניית הפאזלי אצלי בראש היא מהירה. העובדות אצלי לא אצלכם, אתם לא מודעים לעובדות לכן אני לא מלין, בחרתי להתעלם מהאכזבה בחלק מהתשובות ולהמשיך הלאה. ונכון, אף אחד לא עובד אצלי. לא אמרתי את זה, סה"כ זה פורום והוא נועד לקבל מידע או לחלק מידע, לא חשבתי אחרת
  12. הרגתם אותי, רצח אופי בלי בכלל לדעת מי שואל את השאלות. אבל סבבה, תמיד זה היה ככה בפורום הזה, אי- סובלנות ואי-נחמדות בעליל. שיהיה, אני לא הולך להגיב פה או לפרסם פה שאלות, אולי רק אכנס להתעדכן בנושאים שחסרים לי עליהם ידע, למרות שגם ככה בשביל למצוא ידע בפורום הזה אתה תתקל במלא *התוכן נערך* בדרך, אז גם זה לא שווה... בכל מקרה, תודה לעונים והמשך שפיטה נהדרת.
  13. כשאתה נוסע על כורכר, גם אם המקדם חיכוך עצמו יהיה גבוה משל אספלט (והוא לא). הקרקע לא אחידה, עשירית שניה שהגלגל בפחות אחיזה והוא משחרר את הלחץ שנבנה. זה קורה מאוד מאוד מהר. וגם אם תוריד אוויר עדיין תהיה פחות אחיזה. אם בכורכר עם לחץ אוויר נמוך הייתה יותר אחיזה מבכביש, כולנו היינו צופים במרוצי פורמולה במדבר(: Sent from my A0001 using Tapatalk מעולה, הבנתי... זה קורה מהר מאד מבלי שנבין בכלל...זה טוב לדעת.
  14. תשובות ומענה שלי מ-ג'יפולוג ""אנסה לחדד קצת הלאה. אסביר את הפן של הכביש בלבד בלי קשר לשטח. קח פניה שמאלה, הגלגלים הימניים עושים יותר מרחק מהשמאליים, הדיפרנציאל מאפשר את זה. עכשיו דמיין אוטובוס בכיכר, החלק הקדמי שלו עושה סיבוב מאוד רחב והחלק האחורי סיבוב מאוד צר." ידעתי את כל זה עוד עוד מידע, עוד... כביש כורכר עם הורדת לחץ אויר בצמיגים לא מסב יותר אחיזה מאשר בכביש אספלט? זה לא גם מריץ סיכון על הטרנספר? נשמע לי פשוט הגיוני מאד שהאחיזה על כורכר דווקא יותר גבוהה לא? - - - Updated - - - יואו, הנה התחלתם כל אחד לתת תשובות אחרות וגמרתם אותי, אני לא
×
×
  • Create New...