Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיאט גרנדה פנדה החדשה בארץ.


פוסטים מומלצים

פורסם

הרקורד הבעייתי של כל המנועים הקודמים לא משאיר הרבה אמון במנוע ה חדש

ה 4x4 של פנדה דור 1 הצליח הרבה מעבר למצופה בגלל יכולות בשטח. יכול להיות שמשפחות צעירות שאוהבות לטייל והיום נוסעות בסובארו היו פוזלות פנדה.

תכלס הרוב לא באמת צריכים 4x4 אבל לפעמים זה מגניב

  • אהבתי 1
קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם
לפני 43 דקות, yossiaviel כתב:

אין לי שום בעיה עם האמינות של ה-C3.

הוצאתי מהם התחייבות בכתב, שעל כל תקלה משביתה,[אם תהיה כזו בכלל], אני זכאי לקבל על חשבונם רכב שכור, מאותו רגע שזה יהיה במוסך. לתקופה של 3 שנים.

 

מלבד ה-5 שנות אחריות, והטיפולים חינם, גם בטרייד יש לי בחירה חופשית על איזה רכב ארצה להחליף. כל רכב שיש לקבוצה להציע. כולל חשמליות .לא חייב סיטרואן. 

אז איפה הבעיה עכשיו ?

 

לא טענתי שיש בעיה. 5 שנים אחריות זה לא רע. זה כבר יותר זמן זמן לדעת אם יהיו בעיות ולהחליף את הרכב במידה וכן(בהנחה ואתה קונה לטווח ארוך). 

פשוט לקנות את אותו רכב בתחפושת(מגניבה ויחודית ככול שתהיה) , לשלם יותר ולקבל 3 שנים אחריות, זה כבר גלולה גדולה מדי לבליעה. 

ואגב, כניראה שבאירופה חושבים את אותו דבר וברוב המקומות הפנדה זולה יותר מאשר הסי 3. מניח שזה עניין של הקצאה קטנה לישראל, או רצון למקסם את כול המתלהבים.

פורסם
לפני 11 דקות, סולל הדרך כתב:

4x4 של פנדה דור 1 הצליח הרבה מעבר למצופה בגלל יכולות בשטח


ובשלג בעיקר. בימי הטרום בקרות זה היה יתרון מוחץ

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם (נערך)
לפני 39 דקות, yulianx כתב:

זה מנוע חדש, איזה רקורד בעייתי?

מה שנקרא, חוסר אמינות לא מוכחת.

 

לפני כשעה, yossiaviel כתב:

אין לי שום בעיה עם האמינות של ה-C3.

הוצאתי מהם התחייבות בכתב, שעל כל תקלה משביתה,[אם תהיה כזו בכלל], אני זכאי לקבל על חשבונם רכב שכור, מאותו רגע שזה יהיה במוסך. לתקופה של 3 שנים.

 

מלבד ה-5 שנות אחריות, והטיפולים חינם, גם בטרייד יש לי בחירה חופשית על איזה רכב ארצה להחליף. כל רכב שיש לקבוצה להציע. כולל חשמליות .לא חייב סיטרואן. 

המניפסט מרשים וכלקוח מגיע לך כל הכבוד בלי טיפת ציניות שהצלחת לקבל זאת!

 

לפני כשעה, yossiaviel כתב:

אז איפה הבעיה עכשיו ?

אצל זה שירכוש ממך ולא יקבל את כל הטוב הזה...

עריכה אחרונה על ידי פריג'י
פורסם
לפני 38 דקות, פריג'י כתב:

 

אצל זה שירכוש ממך ולא יקבל את כל הטוב הזה...

וזה לא מה שלוי יצחק אמר פעם ?

ציטות:

"נהג שמח פעמיים – פעם כשהוא קונה מכונית ופעם כשהוא מוכר אותה."

פורסם (נערך)
לפני 7 שעות, yossiaviel כתב:

כל הרכבים הללו אומנם נמכרו מתחת ל-40000 ק"מ

בקיצור, אתה קונה רכבים חדשים בלבד ומחליף לפני תום האחריות. בנסועה כזאת לא מגיעים אפילו להחלפת צמיגים או מצבר, לא חוכמה.

 

זאת אומרת, אחלה שיטה למי שיכול, אבל לא חוכמה.

 

גם דייהו סופר רייסר הפגינה אמינות מושלמת ב-40,000 הראשונים. אפילו המצמדים בפוקוס דור שלישי מגיעים למספר הזה בלי בעיות (הגומיות בדלתות לא...)

עריכה אחרונה על ידי hans
  • אהבתי 1

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...