Jump to content

omerkot

  • פרסום הודעות

    444
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

29 נייטרלי

אודות omerkot

  • דירוג
    נהג צעיר (> 150 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. omerkot

    אופנוע עד 30-35 אלף.

    ההמלצה שלי היא להמנע מאופנוע מוגבל כזה. יש לזה רק חסרונות (כבד ומסורבל עם מכלולים באיכות נמוכה לצד מנוע מסורס). MT03 אופציה בסדר אבל CB500 משומש, Z400 (אין בעיה לרכוש משומש) או דיוק 390/האסקי 401 (עדיף לא לרכוש משומש) טובים יותר לטעמי.
  2. זה לא סוד. עשיתי בביטוח ישיר מטעמי עצלנות ונוחות...
  3. ביטוח חובה מתבצע רק בפול והמחיר קשיח. סוכנים לא יכולים להציע מחיר נמוך יותר. אני משלם על צד ג' משהו כמו 500 שקל. זה לא סכום גבוה ולא מומלץ לרכב בלי. הפול מתעסק רק בביטוח חובה עבור אנשים שחברות ביטוח אחרות לא מוכנות לבטח. צד ג' נעשה בחברות אחרות (ביטוח ישיר או דרך סוכנים של דו"ג).
  4. דיוק 390 מגרד את ה30 אלף מלמטה עם ביצועים דומים (A1 עם יחס הספק/משקל מקסימלי לדרגת הרישוי)
  5. omerkot

    מה נחשב מהיר בעינכם?

    זו אחת ה"בעיות" שגם לי יש עם האופנוע. כמעט הכל מרגיש איטי יחסית אליו...
  6. זה גם די כיף להוציא רשיון לאופנוע...
  7. מסכים לחלוטין למעט מרווח הטיפולים. למקסיסקוטרים יש מנועים גדולים יחסית ומרווח הטיפולים ארוך יותר מקטנועים קטנים. בX-ADV זה כבר לגמרי ברמה של מכונית (12,000 או שנה) אבל יש לו שרשרת שצריך לשמן באופן שוטף.
  8. הוצאתי לפני שלוש שנים ולא היה צריך. אני גם די בטוח שזה לא נחוץ כעת (אין הגיון במתן פטור לA2 אבל לא לA1) אבל תברר כשתדבר עם המורה. לגבי הבחישה בהילוכים, זה לא עובד ככה... באופנוע אתה לא בוחש בהילוכים כי האופציה היא רק הילוך למעלה/הילוך למטה והתפעול יותר קל מאשר במכונית. אתה גם לא נמרח על הכביש עם כל טעות קטנה... זה נטו עניין של אופציות. רשיון על ידני לא יפריע לך לרכב על אוטומטי. מקסי סקוטרים הם לא הקורולה של הקטנועים... הם יותר כמו המרצדס של קטנועים... גדולים, נוחים, מהירים והמון שופוני. קורולה זה קטנועי 250 סמ"ק בינוניים.
  9. אתה לא צריך תיאוריה אבל חוץ מזה, אין שום יתרון. בכל מקרה, אני מציע לך לעשות רשיון על ידני כי ההבדל קטן וזה יפתח לך אחלה אופציות בגזרת האופנועים (זולים יותר, אמינים יותר וכמובן שמהירים וכיפים יותר)
  10. זה לגמרי תלוי בסוג האופנוע. עם אופנוע ספורט? עינוי יפני מסרס. עם נייקד? אפשרי אבל מתיש. עם אדוונצ'ר/טורר + ארגז? יכול להיות נוח ופרקטי. ורסיס 650, טרייסר 700, CB500X וכדומה.
  11. אוקיי, בלבול שלי. גם הצד ג' שלי בביטוח ישיר. זה סכום לא גבוה של כסף (כמה מאות שקלים).
  12. אני מבטח בביטוח ישיר. חשוב לציין שאין שום הבדל בביטוח החובה בין הסוכנויות השונות כי יש רק גורם אחד שמבטח וזה הפול. אתה יכול לבדוק אצלם את המחיר (https://pool-ishi.pool.org.il/CarCalculator?TypeCar=אופנוע) ואתה יכול גם לקנות את הביטוח ישירות מהם.
  13. בנצי, אני קניתי אופנוע 650 בתור אופנוע ראשון ואחרי חצי שנה ירדתי ל300 (וזו היתה ההחלטה הכי חכמה שעשיתי בעניין האופנועים). ה650 היה כבד משקל, עם היגוי כבד, מצערת לא סלחנית, מנוע בועט וקלאץ' קשה. זה היה לא מתאים למתחיל שעוד לא ממש יודע לרכב. אחרי ה300 כבר הגיעו 800 שנשאר איתי שנים... כאן מדובר באדם מבוגר שלא רכב 30 שנה. זה נכון שיקנה איזה 300-500, שיעזור לו להתאפס בחזרה על הטכניקות ואח"כ, אם יקפוץ לו הקופיקו הוא יחזור לחפש משהו חזק יותר.
  14. הורסיס 300 רגוע, נוח ויתאים לנסיעות בסופ"ש. ב4-5 שנים, אופנועים כאלה יעברו לא מעט ידיים מתעללות והתוצאות יבואו לידי ביטוי. הם לא יקרים גם כחדשים ואם אתה יכול לעמוד בזה אז תשקול לקנות חדש או משומש חדש יותר.
×
×
  • תוכן חדש...