Jump to content

omerkot

  • פרסום הודעות

    418
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

23 נייטרלי

אודות omerkot

  • דירוג
    נהג צעיר (> 150 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. דבר אחד אפשר לדעת לגבי עוד 15 שנה: בעוד 15 שנה גאווין ניוסום לא יהיה מושל קליפורניה כי הכהונה של מושלים במדינה מוגבלת ל2 קדנציות. יותר מזה, גם המושל שיחליף אותו (בעוד 3 או 7 שנים) לא יהיה מושל המדינה. במקרה הכי קיצוני, שבו גם הוא משלים כהונה של 8 שנים וגם המחליף שלו משלים כהונה של 8 שנים, המחליף של המחליף שלו יבחר לקראת סוף 2034 ויכנס לתפקיד בינואר 2035. לקבוע מה יעשה המחליף של המחליף שלך זה קצת יומרני...
  2. ענו לך אבל אני קצת ארחיב. הסכנה לרוכבים מפגיעות זנב היא סכנה רצינית ולכן אני תמיד אעדיף לעצור צמוד לאחד מצדי הנתיב (צמוד לשוליים או בין הנתיבים). גם כשאני מגיע לצומת עם שני נתיבים ואחד מהם פנוי לגמרי, אני לא עוצר באמצע הנתיב אלא בצד, משום שזה מקטין מאוד את הסכנה מנהג עיוור שיקטוף אותי מאחור. בנוסף, משום שהחתך של האופנוע הוא קטן ובהרבה מאוד מקרים, נהגים לא שמים לב אליהם, רוכב הגיוני וסביר ינקוט בפעולות על מנת להגביר את הנראות שלו. זה כולל עמידה מעט לפני הנהגים בקו הראשון (ולפעמים גם מבט לעבר הנהגים, על מנת לברר את מצבם וליצור קשר עין שמעורר תשומת לב) וזה כולל דברים נוספים כמו נסיעה תו
  3. החרדים והערבים גם חושבים שמהלך הסרק הזה לא פוגע באף אחד?
  4. לי זה נראה כמו להגיע למקום שמישהו הדליק בו סיגריה ולשפוך עליו חבית נפט...
  5. זה היה דיון של שעתיים עם לא מעט דוברים, כולל שורה ארוכה של רופאים בכירים, אפידמיולוגים ומומחים לבריאות הציבור. אני יכול לסכם את הטענות שלהם בשתי אותיות : לס. לצידם היתה הופעה חלבית של אלרעי פרייס (בטמקא יש מעט מזה. חלק מהטיעונים שלה רציניים אבל חלקם לא נכונים עובדתית כשמשתמע שהיא מרגישה שהיא, חזי לוי, אדלשטיין וגמזו מרגישים שהם כלואים בין הפטיש לסדן) והיה עוד מופע פתולוגי של גליה רהב (בקיצור, בקושי יש לנו חולים ובקושי מונשמים אבל אנחנו קורסים עכשיו או גג בעוד שעה). שאשא-ביטון מרשימה. בקיאה בפרטים, שומרת על הסדר, חריפת שכל... צריך לשכפל אותה בכנסת... ועדת חקירה ממלכתית לא
  6. הקשבתי כמעט לכל הדיון (המאלף) בועדה. אני פחות מרחם על אלרעי-פרייס, היו שם כמה נקודות שבהם שאשא-ביטון היתה צריכה לצלוב אותה והיא בחרה שלא לעשות את זה. ככלל, שאשא-ביטון עושה עבודת קודש. למעט המעריצים השרופים של הברון, אני לא חושב שיש למישהו ספק שנדרשת ועדת חקירה ממלכתית בהקדם האפשרי (אתמול). הפרוטוקולים החסויים וכל האסופה המכובדת חייבים לעמוד מול שופט חוקר שיבדוק את קבלת ההחלטות.
  7. אני רגיש מאוד מאוד לרעש בלילה. עברתי עשרות מאווררי תקרה/מזגנים שקטים וכדומה. כשמצאתי את זה, זה היה סוג של נס מבחינתי... יקר אבל שווה את משקלו בזהב... https://star.co.il/product/מאוורר_עמוד_dc/ רק נראה שהוא לא במלאי בשום מקום... 😔
  8. אז כמו שרשמתי, הילוכים אוטומטיים קיימים ונפוצים ביותר. מי שמחפש דו גלגלי נוח, פרקטי ופשוט לתפעול קונה קטנוע כשכמעט כל האופנועים מגיעים עם תיבה אוטומאטית רציפה ("וריאטור"). זה לא בשוליים, זה המיינסטרים - נמכרים כאן הרבה הרבה יותר קטנועים אוטומטיים מאשר אופנועים ידניים. מהצד השני, מי שרוצה אופנוע (בניגוד לקטנוע) עושה את זה משום שהוא גבר גבר עם תסביכים. הוא מחפש את החוויה המלאה של שליטה וחיבור עם הכלי - הוא לא מחפש הנחות, הנחות זה לחלשים ולמגדרים נעלבים! כששוב, המרכיב הזה של ההילוכים באופנוע הוא פחות מסובך מאשר ברכב (ואתה גם לא כל כך סובל מזחילות בפקקים😉).
  9. כנראה ADHD, אז בוא נעשה ניתוח ספרותי. אסף רשם שתי שאלות ומספר אותן. בשאלה מספר 2, אסף השווה בין התפעול של הילוכים ידניים באופנוע למכונית וטען, שלתחושתו, באופנוע התפעול קשה יותר. אני עניתי לאסף שהתחושה שלו אינה נכונה ואפילו מיספרתי את התשובות על מנת שההתאמה לשאלות תהיה ברורה. והערה כללית, אני ממש סולד מטון הפאסיב אגרסיב המחוצף והמתנשא הזה. הוא לא אינדיקציה לכלום (בטח לא לתת האיכות האנושית של הכותב) אבל, למרבה הצער, הוא מאפיין די טיפוסי של קארספורום והוא הסיבה העיקרית לזה שאני ממעט להשתתף בפורום באופן כללי. מומלץ בחום להתנסח אחרת - זה באמת קל מאוד.
  10. 1. הם לא נדירים אבל הנוכחות שלהם היא בעיקר באופנועים יותר גדולים. המיצוב שלהם בעולם האופנועים הוא אכן לא של "יוקרה" וגם התמחור שלהם לא חורג מהותית מהמחירים המקובלים בקטגוריות הרלוונטיות (בצד הגבוה של הנורמה). מולם, קיימים מותגי "יוקרה" דוגמת MV אוגוסטה, נורטון וכמובן, דוקאטי והארלי. לגבי הG310R, הוא פשוט אופנוע הודי מכוער ויקר. הוא לא טוב, הוא לא נחשק במיוחד ואין לו יתרון על האופנועים שהוזכרו כאן. 2. כל הקטנועים הם אוטומטיים והונדה מוכרת כמה סוגי אופנועים עם תיבת כפולת מצמדים (NC750X, אפריקה טווין וכו), אבל מהותית אתה טועה... הרבה הרבה יותר קל לתפעל את ההילוכים הידניים באופנוע. הרבה יותר
  11. טיפול הרצה עשיתי אחרי פחות מחודש אבל לקח לי משהו כמו 3-4 חודשים לפני שהרגשתי מספיק בטוח לקחת את האופנוע לתל ברוך בכבישים המהירים ודרך הפקקים של הבוקר. עד אז עשיתי איתו לא מעט סיבובים בעיר בלילה (כשהתנועה דלילה) + תרגילי שליטה במגרשי חניה ריקים באיזור הבית. כדאי לעבור את הקורסים האלה בהקדם אבל זה לא חובה לעשות אותם מיד אחרי שהוצאת רשיון. קודם תרגיש נוח עם האופנוע ואז תלך.
  12. בשעה טובה! אני רואה שמטרו עשו עליך קופה יפה🙃
  13. אפונוע זה מסוכן מאוד ולרכב בלי ביטוח זה מטומטם ברמות על אבל למען ההגינות והפרופורציה, מדובר כאן בדוגמאות קיצון לא אופייניות. אפשר להחליק בירידה מהאוטובוס ולרסק עצמות (מכיר מקרה כזה עם שיקום די ארוך). אפשר ללכת לבריכה ולחטוף אמבה אוכלת מוח. אנחנו לא מנהלים את החיים על בסיס מקרי קיצון לא אופייניים.
  14. זה מסוכן מאוד. הרבה יותר ממכוניות (אבל כנראה פחות מסוכן מאופניים חשמליות/קורקינט על הכביש) כשכמעט כל תאונה תגמר בפציעה וסכנת המוות גם לא מבוטלת. כמה נקודות שאתה כנראה מפספס: א. עלויות - ביטוח חובה יעלה לך 4,500 שקל. בשביל מקיף תצטרך להוסיף עוד כ2,000 (אפשר להסתפק בצד ג' שיעלה כמה מאות אבל אז אין כיסוי אם גונבים לך אותו או אם נפגע בתאונה). גם עלות הטיפולים גבוהה, עלות הצמיגים גבוהה וכו. ב. פרקטיות - נהדר בפקקים ובחניה אבל המיגון הזה כבד, מסורבל וחם. לוקח זמן לשים אותו, לוקח זמן להוריד אותו, צריך מקום לאפסן אותו ואם אתה פוחד על האופנוע אז צריך לקשור אותו (בד"כ בשני מנעולים) והרבה
  15. ביל גייטס אופטימי. צריך להיות נאיבי בשביל לא להבין שימותו מיליארדים.
×
×
  • Create New...