Jump to content

dr6633

  • הודעות

    1,388
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של dr6633

נהג שודים

נהג שודים (6/14)

6

מוניטין

  1. בדקתי את זה יותר לעומק, ונראה שמתיחת הפנים כוללת כפתור פיזי שלפחות לוקח אותך ישר לשליטה במיזוג במסך. זה לא אידיאלי לגמרי אבל יותר טוב ממה שהיה קודם. מעניין אם המושבים פה הם הנוחים והתומכים שיש ברמות הגימור הגבוהות באירופה. באתר של לובינסקי כתוב בתיאור שכן אבל במפרט זה לא מצוין אז לא ממש ברור.
  2. לצערי לא צילמתי. הייתי באובססיה על ה״דוכן״ של אבארט. היו זמנים.
  3. גם אני אהבתי את האייר באמפס. צילמתי ב 2013 בפרנקפורט את הקונספט של הקקטוס ואני זוכר שהתלהבתי ממש, והייתי בטוח שהרכב לא ייראה בכלל כמו הקונספט. שמח שהתבדיתי.
  4. האמת שלא שינו הרבה במתיחת הפנים הזאת. חוץ מלהחליף את החזית לחזית סיטרואנית עדכנית, בפנים אותו דבר והיא לא נוחה כמו הקקטוס או ה C4 החדשה. היא גם לא חובבת פניות לפי כל המבחנים שראיתי, כנראה זה מחיר כיול המתלים. לארץ היא מגיעה עם מושבים רגילים ולא המשודרגים עם התמיכה העדיפה, אז לא רואה איזו עדיפות יש לה על קפצ׳ור או ארונה.
  5. למזדה תמיד היה שוק מטורף, אבל זה גם קשור לזינוק במכירות יד שניה עקב מלאי מועט של מכוניות חדשות. עושה רושם שגם אירופאיות נמכרות יחסית, וכבר לא באלפים מתחת למחירון כמו פעם. מאמין שזה ישתנה בהמשך.
  6. עם מנוע זהה ליאריס הרגילה ותוספת משקל, מניח שזה לא הרכב הכי זריז בסגמנט. נראית טוב דווקא, ואין ספק שתימכר פה בכמויות, אם רק תהיה הקצאה מספקת.
  7. לגבי הפאביה, היא תגיע רק עם מנוע 1 ליטר. הפאביה עם מנוע 1.5 תשווק באירופה (ואולי גם בישראל) רק בהמשך.
  8. התנסיתי בזה פעם אחת בעמידה ולא תוך כדי נסיעה. לדעתי, לתפעל משהו כזה בסיסי כמו מזגן (בישראל כן? באירופה ברור לי שזה לא כזה חשוב) צריך להיעשות בלחיצת כפתור. קראתי גם בקבוצות של קקטוס בפייסבוק שבימים מאוד חמים, המסך יכול להיתקע/לא לעלות מהר, מה שגורם לכך שאתה צריך להמתין לא מעט כדי שתהיה לך האפשרות להדליק את המזגן. זה לא מניסיון אישי שלי ואני בטוח שמדובר במקרים מסוימים, אבל זה עדיין מטריד. עובדה שב c4 החדשה, כל רמות הגימור באירופה מגיעות עם כפתור פיזי למזגן. אני גם לא מבין את התמחור הזה, באמת שלא. הקקטוס בזמנו (אחרי מתיחת הפנים) תומחרה בסביבות ה 100K אז על מה התוספת ל c3 air cross?
  9. מצאתי באתר של לובינסקי את המפרט (המפרט הוא למתוחת פנים אבל האתר עצמו עוד עם הקודמת...) ונראה שתפעול המזגן עדיין נעשה רק ממסך המגע. הייתכן?! ראיתי פה ושם באתרים בחו"ל שיש גם דגמים ללא כפתורים פיזיים למיזוג, אבל לא תיארתי לעצמי שברמת הגימור הגבוהה יחסית שתשווק פה, עדיין התפעול יהיה מהמסך. https://catalog.lubinski.co.il/view/614322/
  10. והפעלת המזגן לא דרך המסך. רק בשביל זה שווה היה לחכות. מעניין מה יהיה התמחור ולמה המנוע לא משודך לגיר 8 הילוכים המוצלח יותר. מוסיף - רק למה ללא בקרת שיוט אדפטיבית? הזוי קצת.
  11. מזדהה עם מה שכתבת, לא ברור עניין האבזור הדל יחסית וההיצע המנועי בסופר מיני לעומת ג'יפונים. חבל שזה ככה. אני גם בשלבי חיפוש ולי מה שחשוב זה כוח יחסי ונוחות, אז הקפצ'ור לא רעה בהיבט הזה...בדקתי גם את ה C4 החדשה שהיתה מאוד נוחה לישיבה, אבל אני חושב שהיא ארוכה מדי וגדולה מדי (טוב, ככה זה כשרוצים כמה סגמנטים ברכב אחד) וגם הראות אחורה לא טובה בגלל הפיצול של השמשה האחורית. חוץ מזה, היא באמת מציעה חבילה מעולה.
  12. הגיוני. ה c3 אייקרוס תקועה להם בכמויות יחסית וגם נמכרת ב 0 קילומטר. הקפצ׳ור לא, מה גם שהאיירקוס מתוחת הפנים כבר משווקת באירופה ובטח בדרכה לפה (סוף סוף יהיה אפשר להדליק את המזגן לא דרך המסך).
  13. כשאני נכנסתי לסוכנות לפני כמה חודשים, ועוד בימי מכירות, דפקו לי מחיר יותר גבוה מהמחיר בהרכבה באתר (156 על הכביש) ועוד דאגו להבהיר לי שיש במקרה הטוב 2 רכבים במלאי. טרחתי ופניתי אליהם בפייסבוק במטרה להתלונן על הפרסום השגוי של “ימי המכירות״ אך לא ממש התייחסו, אז ההצעה שנתנו לך בהחלט אטרקטיבית לדעתי. הרכב טוב בהרבה מהדור הקודם. מרגיש נמרץ על הכביש. אהבתי שיש פתחי מיזוג מאחור (רק לסקודה קאמיק ולקפצ׳ור יש בסגמנט הזה) ושהיא מרגישה איכותית. אישית, כנראה הייתי מעדיף את הקאמיק, אבל אין במלאי וגם לא יהיה בזמן הקרוב. שווה לך לקחת בחשבון גם את ה c4 החדשה. בהצלחה.
  14. לגבי היונדאי, ידוע על בעיות בגיר הדו מצמדי בזחילה בפקקים - נוטה להתחמם ומחייב עצירה בצד. יש הטוענים, שזו אינה תקלה ושצריך לדעת איך לנהוג ברכב ולהתנהג עם הגיר אבל זה עניין שדווח על ידי בעלי רכבים שונים מהקונצרן עם גיר זהה (ספורטג׳, קונה, i30 וכו). למצוא יונדאי מהשנתון הזה זה לא פשוט כי סך הכל מדובר ברכב מאוד מוצלח ובפנים הוא מאוד איכותי ביחס לדור הקודם.
  15. לא חושב שזה רק היבואן. פיאט כמותג כבר לא מציעה רכבים מכל הסגמנטים ובעיקר התבססה על ה 500 בכדי ליצור ורסיות שונות, אבל בארץ זה פחות הצליח (ודי בצדק, ה 500L רכב פשוט מיותר לטעמי וכל מהותו עצלנות וחסכון מליצור פונטו חדשה). גם הפנדה, שלטעמי מתעלה על 500 כמעט בהכל, הגיעה לפה בדור הנוכחי בורסיה אחת בלבד (למעט תקופה קצרה מאוד ששווקה עם מנוע טווין אייר) וגם אז לא מכרה כמעט. אני כן חושב ש PSA יחזירו את הפונטו מתישהו ואולי היא תהיה מוצלחת (כמו מה שעשו עם האופל קורסה הנוכחית). לגבי טיפו וכו, בארץ שווקה בעיקר הגרסה המיועדת לשווקים מתפתחים וישירות לליסינג. ההאצ׳בק שווקה עם אותו מנוע ותיבת הילוכים ולא עם מה שהציעו לשוק האירופאי (שוב, גם פה, למעט תקופה קצרה מאוד ששיווקו אותה עם מנוע 1.4 טורבו מעולה של הקונצרן אבל עם גיר ידני בלבד).
×
×
  • תוכן חדש...