Jump to content

Ronenbb

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של Ronenbb

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

0

מוניטין

  1. שלום רב. נסעתי ברכב 3 ימים באיטליה קיבלתי אותו בחברת ההשכרה בחודש מאי השנה עם 4000קמ נסעתי סהכ כ400קמ באזור אמלפי סורנטו ונאפולי. הרכב חביב בהחלט נעים,מתלים טובים ונסיעה נעימה. מצויד היטב בכל המערכות הבטיחות והכי חשוב שהם לא אגרסביות כמו ברכבים סינים. תיבת ההילוכים עם בורר שלא מאפשר העברה דנית אבל עושה עבודה טובה ויעילה. חבל שתמחרו את הרכב גבוה. בתמחור נכון יכול היה להיות להיט לחובביי רכב ארופאי ואולי גם מי שאוהב קוראני יפני היה מוצא רכב אטרקטיבי. תנוחת הנהיגה איטלקית טיפוסית. בין 105000שח ל110000שח ברכב יכול היה להיות להיט היות והשילוה ההיברידי מוצלח מאד.
  2. Ronenbb

    שברולט טרקס 2019

    תודה לכולם
  3. שלום רב לפני כחצי שנה קניתי טרקס הדגם המפואר עלה על הכביש בינואר 19 קניתי עם 35000 קמ יד ראשונה רכב שמור ומתוחזק. כיום אני עם 41000קמ הרכב נוסע מצויין עונה על כל הצרכים שלי. רק בעיה קטנה שמציקה לי מאד הנסיעה שלו ממש קשה הרכב פשוט קופצני להחריד. האם זה הרכב או שניתן לעשות משהו בנושא? כמובן שהרכב נבדק והכל תקין.(הוא נועל מציגיי קונטינטל חדשים מהדגם שהוא מגיע מהיצרן) אשמח לשמוע מאנשים שהתנסו עם הרכב. המון תודות מראש
×
×
  • תוכן חדש...