שלום רב.
נסעתי ברכב 3 ימים באיטליה קיבלתי אותו בחברת ההשכרה בחודש מאי השנה עם 4000קמ
נסעתי סהכ כ400קמ באזור אמלפי סורנטו ונאפולי.
הרכב חביב בהחלט נעים,מתלים טובים ונסיעה נעימה.
מצויד היטב בכל המערכות הבטיחות והכי חשוב שהם לא אגרסביות כמו ברכבים סינים.
תיבת ההילוכים עם בורר שלא מאפשר העברה דנית אבל עושה עבודה טובה ויעילה.
חבל שתמחרו את הרכב גבוה.
בתמחור נכון יכול היה להיות להיט לחובביי רכב ארופאי ואולי גם מי שאוהב קוראני יפני היה מוצא רכב אטרקטיבי.
תנוחת הנהיגה איטלקית טיפוסית.
בין 105000שח ל110000שח ברכב יכול היה להיות להיט היות והשילוה ההיברידי מוצלח מאד.