Jump to content

Lior_Django

  • פרסום הודעות

    56
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    1

Lior_Django שיחק אותה בתאריך אפריל 5

התכנים של Lior_Django היו האהובים ביותר!

מוניטין

10 נייטרלי

אודות Lior_Django

  • דירוג
    נהג חדש (> 40 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. רמת השרון היא "עיירה" של 'מסודרים'.. כנראה לזה הכוונה ולעניין : תמתח כבל לבחוץ. רק תדאג שזה יהיה בטיחותי.
  2. אז שיוריד את המחיר בשיעור של חצי מהעלויות. גם טוב.
  3. קניתי רכב 2014, המכון בדיקה לא כסתח בכלום.. הכל יצא תקין. סיכמתי עם הבעלים שבמקרה שמזוהה פגיעה בשלדה, הוא מכסה את הבדיקה ואם מוצאים משהו שמצריך תיקון, הוא מתקן או מוריד לי במחיר..
  4. Lior_Django

    אגרת העברת בעלות

    לא מכיר את המערכת הזו, אבל מנקודת מבט בטיחותית, לא חושב שהיא יכולה לעבוד באופן אחר.
  5. חשמל ודיאגנוסטיקה בארץ כמעט ולא קיימים. בטח לרכבים ישנים.. הרבה חשמלאים ינסו לתקן את מה שהם מכירים ולא מה שצריך. אל תחליף דברים סתם. אימא שלי ביקרה 5 פעמים אצל חשמלאי שלקח ממנה כמעט אלף שקל ולא פתר את הבעיה, שהייתה חיבור קצת רופף. והוא משום מה התעקש שזה לא זה ולא רצה להלחים.. ושלא נדבר על חור קטן בצנרת האוויר שבעקבותיו החליפו לה תושבת מנוע 🧐
  6. הייתי פורס רשת יותר רחבה ומתפרש לעוד רכבים. להיות נעול על דגם ספציפי זה מתכון לחיפוש ארוך ומייגע..
  7. כן, מעניין אותי מהבחינה הכי בסיסית היכן רכב אוטונומי דרגה 5 נמצא.. P ? NP ? האם זה בכלל יכול לשבת תחת איזו מחלקה ? הלכתי ובדקתי: Level 5 (Full Driving Automation) Level 5 vehicles do not require human attention―the “dynamic driving task” is eliminated. Level 5 cars won’t even have steering wheels or acceleration/braking pedals. They will be free from geofencing, able to go anywhere and do anything that an experienced human driver can do. https://www.synopsys.com/automotive/autonomous-driving-levels.html
  8. נהג הוא בעל תודעה. אני רואה מדי פעם סרטונים של טסלה ולא מבין איך הרכב נוסע כפי שהוא נוסע. ואיך הוא אינו רספונסיבי לסביבה.. רכב אוטונומי דרג 5, צריך להיות מסוגל לנהג בכל זמן ובכל סביבה. (ומה עם אמינות החיישנים?) מהי דרגת הסיבוכיות?
  9. לגבי טסלה וסוללותיה לעומת תאי מימן, להלן טסלה שעברה תאונה ולא הפסיקה לבעור: https://mobile.twitter.com/MattKHOU/status/1383821809053683721?ref_src=twsrc^tfw|twcamp^tweetembed|twterm^1383821809053683721|twgr^|twcon^s1_&ref_url=https%3A%2F%2Fwww.calcalist.co.il%2Flocal%2Farticles%2F07340L-390521500.html
  10. תנסה לחזור אליו לראות מה הוא אומר. לפעמים בעלי מקצוע קצת מפשלים וכל עוד הם לוקחים אחריות - זה בסדר גמור (לפחות לדעתי).
  11. חושב שמשבש אותות יכול להרוס להם קצת
  12. זכור לי שניסו להכניס מעקב על כל רכב... (או שזה היה פיילוט) וזה מצחיק - כי דרך יותר קלה מבלי לעקוב אחרי כל האזרחים כמו בצפון-קוריאה, היא פשוט להסתכל על הקילומטרז...🥴 ממש פתרון טכנולוגי מרהיב
  13. למתי הוא קבע לך את הטסטים ? נשמע חריג מספר כזה גבוה של טסטים.. מה זה טופס כשלון ולמה הוא לא עובר עליהם איתך ? טוב, אז הלכתי לפוסט הראשון שפתחת ויש לי מספר הערות קטן: 1. לדעתי הצנועה, עדיף לגשת לטסט באזור יחסית פשוט. במקומך, הייתי מנסה לגשת ביישוב אחר. 2. מצלמת חנייה ? הייתי מנסה ללמוד חנייה בלעדיה. יש לי רכב עם מצלמה - בקושי מסתכל עלייה בחנייה. 3. רכב לימוד הנהיגה עצמו - לדעתי עדיף רכב נמוך עם טווח ראייה טוב לכל הכיוונים. 4. תעבור על כל טפסי הכישלון הללו ותנסה להבין מה חוזר על עצמו.
  14. מנכל במוו מדבר קצת - יונדאי מ 2018 שמראה גם באמצע שבחנו את בטיחות תאי הדלק
  15. עדיף שיעלו את אגרות הטסט לפי שווי הרכב.. ככה זה יצא דיפרנציאלי כמו שצריך.
×
×
  • תוכן חדש...