Jump to content

rolling_stony

  • הודעות

    914
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של rolling_stony

משקיען

משקיען (5/14)

20

מוניטין

  1. הרבה כסף לרכב שעוד רגע יהיה בן 7. מצד שני, בנוסף לעובדה שקורולה זה תמיד רכב מבוקש ששומר על מחיר גבוה כמשומש, עכשיו זו תקופה מטורפת בשוק. אני מחפש על אש קטנה, היו רכבים שביקשו עליהם מחירים מאוד גבוהים, הרבה אלפים מעל המחירון, על משפחתית סטנדרטית, ואחרי יום - יומיים נעלמו מהלוח.
  2. http://clubsx4.com/forum/archive/index.php/t-6593.html http://www.suzukiproblems.com/cvt/ https://www.carcomplaints.com/news/2018/suzuki-kizashi-sx4-recalled-cvt-problems.shtml קח בחשבון שהשם "קרוסאובר" קיים רק בישראל. ברוב המקומות קוראים לה SX4 / SX4 s cross
  3. אם זה המצב אז כן יש הגיון בהחלפה. בסה"כ פאביה זה רכב מוצלח ואמין. די נוח וגם די מרווח יחסית לסופר מיני. היה פעם לפני שנים "חביב הפורום". קניתי אותה בסוף 2014, התכנון היה להחזיק אותה 3 שנים, והיא עדיין אצלנו, פשוט כי היא עושה את העבודה.
  4. הפערים בצריכת דלק לא משמעותיים, קשה לי להגיד לך אם השיפור בביצועים יהיה משמעותי כי לא נהגתי בפנדה. מה שכן - אם הפנדה שלך שמורה ובמצב טוב - לא הייתי מחליף אותה בפאביה מאותה השנה. לא קל למצוא רכב בן 10 שמור ומטופל כמו שצריך. אני הייתי מחכה שתהיה אפשרות לשידרוג יותר משמעותי, לרכב יותר צעיר, ואולי עם טורבו.
  5. יש לי פאביה ידנית 1400 סמ"ק שנת 2012. צריכת דלק משולבת - 15 קמ לליטר, אם נוסעים הרבה בפקקים זה יורד ל 14 \ 13.5 ק"מ לליטר במקרה קיצוני. לא חזקה במיוחד, אבל גם לא עגלה גמורה. אם עובדים נכון עם ההילוכים אפשר לקבל תאוצה לא רעה. אבל אם אתה מחפש כח - פאביה טורבו זה הכיוון. וגם קפיצה במחיר. אמינות טובה. מוזמן לעשות חיפוש, דובר עליה הרבה בפורום. מוזמן גם לשאול אם יש שאלות ספציפיות.
  6. חיישני רוורס עולים בערך 200 שקל בימינו. מה שחשוב באמת זה למצוא רכב שמור, מטופל, בלי תאונות רציניות. יש כאלה בחברות השכרה, ויש גם רכבים לא לגעת במקל. מנסיון. תמצא את הרכב השמור והמטופל, זו המתנה הכי גדולה. לא לוותר על בדיקה מטעמך במקום שאתה בוחר.
  7. נצל"ש - אתמול התקשרתי לאוטומקס ושאלתי האם אפשר להזמין סקודה סקאלה ידנית. זה רכב שתפור עלינו, אם רק היה ידני. הנציגת מכירות אמרה "לא, אין לנו ידני, אי אפשר להזמין, אנחנו לא עושים ייבוא אישי". משהו פה לא ברור לי ומסקרן אותי - הם יבואן מקביל, הם מביאים את הדגם האוטומטי, בא לקוח ואומר שרוצה לקנות ידני. מה הבעיה במשלוח הבא להביא אחת ידנית? (אחרי תשלום מקדמה, פתיחת הזמנה וכו') האם זה בגלל שהידנית לא מקוטלגת בארץ? זקוקה לתקינה נפרדת? או סיבה אחרת?
  8. החלק הזה קצת לא ברור. אתה מקבל הגבלת 1000 שח לדלק במקרה שאתה לוקח ליסינג? או שאתה מקבל 1000 שח תוספת למשכורת אם אתה לא לוקח ליסנג? או משהו אחר?
  9. הייתי בהתלבטות דומה מאוד עם קילומטרז' דומה ובחרתי לקנות רכב. בינתיים אחרי 3 וחצי שנים באותו המקום עבודה זה השתלם. בקילומטרז' כזה ליסינג זה בעיקר בשביל הנוחות והפינוק. כלכלית - זה לא כדאי. מי שנוסע מעל 20 אלף ק"מ בשנה - זה כבר סיפור אחר.
  10. התשובה בהחלט ברורה, זה לא באמת מונע גניבה. אין בעיה לבטח רכב בלי קודן. יש לי רכב מ 2012, שמעולם לא הותקנה בו קודנית. ב3 השנים הראשונות היה מבוטח מקיף עם איתוראן, אחרי 3 שנים גם בלי איתוראן.
  11. כן, ראיתי שבפועל יש די מעט מודעות ביד2 של הדגם החדש משנת 2019. אז מבין שאין כרגע בעיות\מחלות ידועות למנוע הזה? @Buki - אתה נוסע עכשיו על ברלינגו כזאת?
  12. מקפיץ את השירשוש - איך האמינות של הברלינגו דור 3 מנוע 1.5? שוקל לחפש ידנית מאיזור 2019. באיזה דגמים עוד של סיטרואן \ פיז'ו קיים המנוע הזה? יש לי נסיון של הרבה שנים וכמה מאות ק"מ עם דורות קודמים של ברלינגו, לפני שהיה מיכל אוראה. מה ההשלכות של מיכל אוריאה לנסיעה בפקקים? תודה
  13. רכב בן 5, הרבה זמן מחוץ תקופת אחריות יצרן\יבואן. גם החברות ליסינג שכן נותנים אחריות- בד"כ הם מלאה בכוכביות ודברים כמו מיכל עיבוי ומשאבת מים לא כלולים בה. אין הרבה מה לעשות, לספוג ולהמשיך הלאה.
  14. הדוח מאוד מטושטש ולא ניתן לקריאה. תבצע סריקה חוזרת. תאסוף כמה שיותר מסמכים שמעידים שהוחלף מנוע חדש לגמרי (לא מפירוק וכו'), שיהיו לך לכשתרצה למכור את הרכב.
  15. קניתי כמה רכבים בחיי מכמה מגרשים, ותודה לאל בינתיים אלה היו קניות טובות. הדרך שלי להיות רגוע במגרש - כבדהו וחשדהו. קודם כל ללכת למגרש של חברת טרייד אין גדולה \ חברת ליסינג גדולה ולא מגרש קטן בנתניה, והכי חשוב - כל דבר שאומרים לך - לקחת בערבון מוגבל, לבדוק בשבע עיניים בעצמך, לוודא הההההכל. מה זה הכל?? אחרי שראית רכב רלוונטי בעיניים שלך ובדקת את מה שאפשר לבדוק "בעין בלתי מזויינת", והרכב נראה לך - תתחיל לבדוק אותו לעומק. לבדוק איפה טופל הרכב, ליצור קשר עם המוסך ולבקש היסטוריית טיפולים, לבדוק שלא היו דברים חריגים פרט לטיפולים, דו"ח סליקה של תביעות ביטוח, בדיקה מטעמך במקום שאתה בוחר, אם יש תקלות \ סימני שאלה אז לגשת למוסך לקבלת הצעת מחיר לתיקון לפני הקנייה ולא אחרי. כל דבר שאומרים לך ואין לך אסמכתה - כאילו לא היה. למשל בכל מגרש ליסינג יגידו לך על כל רכב שתצביע - שהוא היה של נהג יחיד. לרוב זה לא אמיתי, אין להם דרך לדעת באמת כמה אנשים נהגו ברכב בפועל, ורכבים של נהג יחיד בליסינג נדירים מאוד. אין מסמך ואין לך איך לוודא = הפרט הזה לא היה ולא נברא. כמובן שאם אתה מרגיש שמחרטטים אותך יותר מדי - לעשות אחורה פנה.
×
×
  • תוכן חדש...