Jump to content

Greek

  • הודעות

    9
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

הנקודות של Greek

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

0

מוניטין

  1. תודה על התגובות, בסוף בדקתי בגיל רם, הותירו רושם סביר. הייתה הרגשה של כסתוח ולאחר מכן ביישור קו במוסך המרכזי חלק מהדברים שהתריאו עליהם התבררו כלא קריטיים או לא קיימים, כן צריך להגיד שדווח על הגה חופשי וכיוון פרונט שבאמת היה מצריך תיקון, כמו גם גלגלים שצריך להחליף. מה שכן המסך עובד טוב, אבל הוא לא מגע - זה עובד לפי לחצנים. בוודאות comfort, מליסינג.
  2. מאזדה 3 2014 יד שלישית, עשתה 130. מחיר סופי 39,000. דגפ קומפורט, יד ראשונה ליסינג. מבחינתי נראה טוב והמוכר אמין, מחר הולך לעשות בדיקה - למה כדאי לשים לב? מי שמכיר, מכון בדיקות מומלץ באיזור? (לא שגב)
  3. לא הזכרת את ההפרשים בחסכון בדלק של רכב ישן ולא חסכוני כמו מאזדה מול רכב חדש, אבל גם זה הפרש יחסית קטן בכ"מ. יש אופציה גם למיני בעסקאות האלה, איי10 או ספייס סטאר ב1400 לחודש, מעבר לזה שבגלל הגובה קצת קשה לי במכוניות מיני, אני מעדיף רכב שמתנהג ונראה קצת טוב יותר, ולכן פזלתי לכיוון האיביזה. לגבי המגרשי רכב, מקריאה כאן בפורום וביקורות על מגרשים באיזור אני מבין שנמוך הסיכוי למצוא מגרש רכב אמינים, אבל אבדוק זאת. תודה רבה!
  4. קצת רקע - באמצע שנות העשרים לחיי, נכנסתי לאחרונה לעבוד בחברת הייטק במשרת סטודנט (שכר באיזור ה10-13). הרכב ישמש אותי לנסיעות לעבודה (18 קמ לכיוון), לא מעט נסיעות בתוך העיר, נסיעות של 30 קמ לכיוון פעם או פעמיים בשבוע, ומעבר לכך אני מאוד אוהב לטייל ולנצל את הזמן הפנוי כשמתאפשר לי. ראיתי דרך הייטקזון הצעה נוחה לליסינג פרטי תפעולי, סיאט איביזה 2021 דגם רפרנס ב1700 שקל כולל ביטוחים וטיפולים, עם מקדמה מופחתת בגובה של 6,900. בסך הכל 2000 בחודש על רכב "ללא דאגות", יתרון לא קטן הוא שאפשר להחזיר את הרכב בכל עת ללא קנס יציאה או משהו בסגנון. מצד שני, קרוב משפחה שלי מחפש לעצמו רכב חדש ומעוניין למכור את המאזדה 3 2011 שיש לו, נסע עליה בערך 160 אלף קילומטר והוא מתמחר אותה בסביבות ה25. אני יודע שהוא אחד ששומר על הרכב שלו אבל בכל מקרה, לרכב בן 10 צפוי בלאי טבעי ככה שאי אפשר לדעת מה יהיה איתה, ועושה רושם שהוא לא לחוץ לקנות ואני לא רוצה להיות תלוי בו במקרה כזה. הסתכלתי על המחירים ביד 2 ואין לי את הזמן ולא את היכולת לרדוף אחרי מציאות, הן נחטפות מאוד מהר במחירים כאלה ואני בספק שאצליח למצוא אחת בזמן הקרוב. אשמח לדעות והתייעצות
  5. לצורך העניין גיר רציף של מיקרה מועד לפורענות, בין היתר כי הוא רגיש להאצות ולמהירות גבוהה לאורך זמן, דבר שמאפיין נהיגה ברכב שכור. יכול להיות שהגיר הושפע מתקופת ההשכרה וילך אחרי כמה שנים?
  6. כמה קריטי בעיניך רכב מהשכרה לשעבר? נניח איי10 2013 עם 126 ק"מ
  7. מחפש לנהגת רכב כמה שיותר חדש, כמה שיותר אמין וכמה שיותר חסכוני. יש לה רשיון על אוטומט אז ידני לא נכנס למשוואה, לא מחפשת כוח אלא נוחות נסיעה - כלומר מיצובישי ספייס סטאר ודומותיה הרועשות פחות על הפרק, וגם לא גיר רובוטי. ממה שראיתי ביד 2 המבחר מצטמצם לאיי10 2012-2013, ניסאן מיקרה 2012-2014, איי20 2010-2011, קיה פיקנטו 2011... ועוד שאלה, כמה קריטי זה רכב שהיה בהשכרה?
  8. עדכון: הוחלף טרמוסטט והבעיה ממשיכה, בנסיעה של חצי שעה בכל פעם שהרכב עמד בין אם כיכר, מעבר חצייה או רמזור מד החום עלה והמאוורר צעק.
  9. מאז שקנינו את הרכב המאוורר פועל בעוצמה ולזמן ממושך גם לאחר כיבוי הרכב, עם זאת בקיץ לא רק שהוא מתחיל לעבוד זמן קצר לאחר הפעלת הרכב אלא בזמן הפעלת המזגן, במיוחד בעצירה הטורים עולים והמנוע מתחיל להתחמם, והמאוורר עובד ברעש מחריש אוזניים. הוחלף רדיאטור לפני מספר חודשים והמים נבדקים באופן קבוע. מה יכולה להיות הסיבה?
×
×
  • תוכן חדש...