Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שמן מנוע


david3692

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
לפני 15 שעות, PASHUT כתב:

אני מבין ממך שעיקר החשש הוא בלאי מואץ

כמו כן ידוע על הנעה קרה רגישה יותר עד שזורם טוב

השאלה שלי היא האם צמיגות 40 עדיפה בקיץ הישראלי מצד קירור המנוע לרכב ישן, בעומסי חום קיצוניים. ידוע לך העניין?

אחת הבעיות בימינו שנשאר מידע בתעשיית הרכב בארץ מלפני 50 שנה ואנשי מקצוע או חובבים חלקם לא הבינו שדברים השתנו משמעותית. אלו כבר לא מנועים מברזל עם רינגים מאיזה סגסוגת עמידה גדולים וכבדים יחסית,  עם מינימום מערכות שמושפעות. היום יש לך את  מערכת ה-VVT, רינגים ומשאבת שמן פלוס מעברים שמתוכננים על רמת דיוק מאוד גבוהה וכל שינוי משפיע. אי אפשר לדעת מה יקרה ותוך כמה זמן בדגם ספציפי עם השינוי בצמיגות. 

 

אחד התפקידים של שמן זה גם לקרר את המנוע. יותר חשוב החלפת שמן בתדירות מקסימלית של עד 10,000 ק"מ (המהדרין מחליפים ב 8,000 בישראל) בשמן מאיכות טובה מאשר כל מיני ניסויים מדעיים שלא בהכרח טובים לרכב.

עריכה אחרונה על ידי נירו72
  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 33 דקות, נירו72 כתב:

ותוך כמה זמן בדגם ספציפי עם השינוי בצמיגות.

להיכרותך עם מנועי פורד, מונדיאו ופוקוס בנזין יכולים לעבוד על 10 40 חצי סינטטי? היה לי ויכוח העניין עם המכונאי שלי שכמעט התעקש לשים לי 10 40, אמרתי לו בק''מ גבוה עוברים ל 5 40 סינטטי מלא, לא חצי סינטטי

משתדל לעזור

פורסם (נערך)
לפני שעתיים, PASHUT כתב:

התעקש לשים לי 10 40, אמרתי לו בק''מ גבוה עוברים ל 5 40 סינטטי מלא, לא חצי סינטטי

 

קודם כל הוא צודק. דבר שני זה לא רלבנטי לישראל. 5W-10W מדוברעל הנתון  בקר. אתה מתעקש על שמן שיהיה טוב בהנעה ראשונית במינוס 30 במקום במינוס 20 לערך. איך זה בדיוק רלבנטי לארץ? אם היית אומר 15W במקום 10W היה כבר יותר רלבנטי והגיוני.

 

בפורד מנסיוני השמן המקורי של מוטוקראפט הוא הכי טוב לרכב. גם הצריכת שמן בו נמוכה משמעותית משל פירמות אחרות ברמות הגבוהות כמו ליקווי מולי ו-ולווליין. הסבר אין לי כי לא ישבתי להתעמק. אבל ידוע שהמנוע 2.3 אוהב שמן ואצלי המוטוקראפט הוריד ביותר מ 50% את צריכת השמן. ניתן גם להשיג אותו בזול כיום אצל אבי.

עריכה אחרונה על ידי נירו72

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...