Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

בעיה קטנה שניתקלתי בה במהלך ההתקנה והיום מצאתי לה פתרון.

הבעיה היא שאי אפשר לשים את המצלמה בחלק העליון של השמשה וגם לשים זרוע למכשיר סלולרי במרכז או בחלק התחתון של השמשה כיוון שעדשת המצלמה פונה למטה ואז זרוע הסלולרי נקלטת בעדשה וחוסמת חלק מהכביש. בתמונה תוכלו לראות, מה שעשיתי זה לקנות בטמבור מכסה פלסטיק ישר וחלק, בעזרת מסור ג'יגסו חתכתי בקוטר של הואקום של הזרוע, בצד אחד של המכסה שמתי דבק דו צדדי והצמדתי לדאשבורד. עכשיו ניתן להצמיד את זרוע הסלולרי למכסה הפלסטיק.

 

בדקתי וזה יושב חזק וללא תזוזות. זה משהו זמני עד שאמצע חתיכה יפה יותר, אולי פרספקס או פלסטיק בגודל המתאים.

uploadfromtaptalk1359117330648.jpg

 

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מנסיון שלי הדבר הזה לא באמת טופס על הדש בורד, אולי רק אצלי ספציפי בגלל שהיה חומר הברקה על הדשברוד.

מה הבעיה לשים את הפלא בצד של הנהג למטה?

אני אוהב אותך.

סע לאט, סע לאט.

פורסם

אני רוצה לשים את המכשיר בגובה העיניים ולא למטה, בשביל GPS ושאר דברים.

תוכל לראות בתמונה עם הקומבינה שעשיתי שזה תופס טוב מאוד, כרגע עם חתיכת הפלסטיק השתמשתי בדבק דו צדדי פשוט וזה תופס חזק, יש לי גם דבק דו"צ של 3M מסוג VHB שאם לא תהיה לי ברירה אני אשתמש בו, בינתיים לא השתמשתי בו כי זה דבק מאוד מאוד חזק ואני לא יודע איזה שאריות הוא ישאיר לי על הדאשבורד במידה ואני אחליט לנתק את הפלסטיק.

 

יכול להיות שבגלל שהיה לך חומר על הדאשבורד הדבק לא תפס, לפני ההדבקה המשטח צריך להיות נקי לחלוטין ויבש.

 

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

יש איזה מבצע באינטרנט על מצלמת DVR לרכב של המותג TEAC, לא כתבו את הדגם אבל נכתב כך:

 

איכות צילום גבוהה בקצב FPS30, עדשה רחבה 120 מעלות לכיסוי שטח מירבי, זום דיגיטלי X4, מסך בגודל 2.5 אינטש, סוללה נטענת לגיבוי וצילום, 6 נוריות LED לצילום גם בתנאי חשכה, כולל אינפרא אדום, מצב DETECT MOTION מצלם רק כאשר יש תנועת אובייקטים, כרטיס זיכרון עד 16GB. כולל מטען USB.

 

המחיר: 190 ש"ח.

מה אתם אומרים, שווה ???

פורסם

לא שווה את האריזה שלה. לקנות מצלמה רק FHD.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

מחירים טובים אפשר ליראות באמאזון וEBAY. דגמים מומלצים:

זולה אבל סבירה DVR 37

טובה DOD F900

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
מה אתם אומרים על זו:

 

האתר הזה שולח בחינם לישראל ויצא לי להזמין דרכו, ככה שהוא אמין.

האיכות בסדר, שים לב שיש לך רק 32MB ואתה תצטרך לקנות לזה עוד זכרון...

חוץ מזה הסוללה חלשה מאד ואני לא בטוח לכמה זמן זה יספיק לך...

פורסם

אולי זה יישמע קצת אולד פאשן אבל אין איזו חנות נורמאלית בישראל ? עם מחירים הוגנים, אפילו אם קצת יותר יקרים מהאינטרנט.

מעדיף לקנות בארץ, עם חוברת הפעלה בעברית ואחריות.

פורסם
אולי זה יישמע קצת אולד פאשן אבל אין איזו חנות נורמאלית בישראל ? עם מחירים הוגנים, אפילו אם קצת יותר יקרים מהאינטרנט.

מעדיף לקנות בארץ, עם חוברת הפעלה בעברית ואחריות.

 

מצלמה שנמכרת בEBAY ב20$ נמכרת בארץ ב200-300 שקל.

ומצלמה איכותית עולה 100$ בערך, אז אני לא רוצה לחשב אפילו כמה זה יעלה בארץ.

ממש לא שווה לך לקנות מהארץ.

פורסם

בוודאי, אתה יכול לחבר את המטען ברכב ולקבל מתח, או בעזרת הכבל המצורף לחבר את המצלמה למחשב. שים לב רק שקראתי באחד הפורומים שהמתח ב USB לא גבוה מספיק, ז"א שלא תוכל לחבר את המצלמה למחשב ולצלם, הסוללה תגמר. לא בדקתי, לא נראה לי כמו ISSUE קריטי.

 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...