Jump to content

m1011409

  • פרסום הודעות

    2,354
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

7 נייטרלי

1 עוקב

אודות m1011409

  • דירוג
    נהג שודים מדופלם (> 1700 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. בהנחה ואני לא פורע את המשתנה בעוד 5 שנים, עדיף להגדיל את החלק של הקל"צ? מה דעתך על התמהיל וחלוקת השנים? 200k פריים - 24 שנה 240k קל"צ - 20 שנה 160k צמודה משתנה כל 5 שנים - 20 שנה אכניס כנראה עוד 15 אש"ח כחלק מהמשכנתא, זה עדיין ישאיר אותי מתחת ל 60% ויעזור לי קצת בשיפוץ. האם יש 'מדרגה' של שנים (בדומה למדרגות בשיעור המימון)? כלומר, למשל לקחת את הקל"צ לפחות שנים ולהרוויח ריבית נמוכה יותר? אם כן, מהן המדרגות? ראיתי בקבוצות בפייסבוק תמהילים בהם הבנק נותן 50 אש"ח בריבית פריים מינוס 1.59 (כלומר ריבית 0.01) - פשוט לנסות לבקש מהבנקאי
  2. ראשית, תודה הסיוע. גם אני חשבתי שמדובר בריביות לא אטרקטיביות, לאור מה שאני רואה ברשת. לא כל כך מבין למה, כאמור אני לקוח די בטוח, מימון פחות מ 60%, עם רקורד בנקאי ותעסוקתי טוב. המשתנה כל 5 - מתוך מחשבה לקבל ריבית טובה. מאמין שאוכל לסגור את מה שישאר במסלול הזה בעוד 5 שנים (על ידי קרן ההשתלמות). חשבתי על סידור שונה של המשכנתא: 200k פריים - 24 שנה 240k קל"צ - 20 שנה 160k צמודה משתנה כל 5 שנים - 20 שנה אשמח לחוות דעת לגבי התמהיל. האם יש כיוון איך מצמצמים את עלות פתיחת התיק? בתחילת המו"מ מול אותו בנק או בסיום לאח
  3. לבינתיים קיבלתי הצעה שנראית לי לא כל כך אטרקטיבית. אשמח לדעה הן לגבי הריביות (ולכמה אפשר לצפות) והן לגבי התמהיל. 25 שנה פחות מ 60% מימון 600k 1/3 במסלול פריים - ריבית 1.4% 1/3 במסלול קל"צ - ריבית 3.75% 1/3 במסלול צמודה משתנה כל 5 שנים - ריבית 2.85%
  4. אני נמצא בשלבים מתקדמים לרכישת דירה, לאחר אישור עקרוני מארבעה בנקים ולפני פגישה (פיזית/טלפונית) עם הבנקים. משום מה ה"תורים" שלהם רחוקים, לאומי מחר טלפונית וטפחות בתחילת שבוע הבא. אשמח לסיוע בכיוון לתמהיל הנכון ולרמות הריבית ה"נכונות" לאחר מיקוח לכל אחד מהמסלולים. רוכש לבד, משכורת נטו בבנק כ 9,000 (בממוצע שנתי סדר גודל של 9,500), עובד מדינה. ערך הנכס: 1,030,000 הון עצמי: 430,000 משכנתא של 600,000, אשר מהווה כ 58% מערך הנכס. * כ 50,000₪ ילקחו בהלוואה ל 10 שנים עם ריבית של 0.69%. משך משכ
  5. א. זאת הייתה הודעה מלפני כ 7 שנים, לך תזכור מה היה אז. ב. למיטב הזכור לי, במקרה של פונטו ספייס זאת אכן הייתה ההמלצה - החלפה בכל טיפול 10K. ג. זה כבר לא רלוונטי, כיום אני עם איביזה (מנוע BTS), החלפה אחת ל 40K
  6. m1011409

    רישיון C1, הכיצד?

    מצטרף לדבריו של בוקי. לפני אי אלו שנים נאמר לי במקום העבודה הקודם שלי שאצטרך להוציא רישיון C1, רפרפתי במשך כמה ימים (במקביל לעבודה ושאר העיסוקים) באתרים השונים וניגשתי לבצע את מבחן התיאוריה - היה קליל. אם אתה "שוחה" בחומרי התיאוריה לרכב רגיל, אתה לא אמור להתקשות עם התיאוריה ל C1. מבחינת הבירוקרטיה בתהליך, אין לי יותר מדי מה להוסיף למעט קישור לטופס המקוון (שם יש גם שאלות-תשובות, אולי תמצא שם מענה לשאלות לגבי הבירוקרטיה): https://www.gov.il/he/service/apply_for_new_driver_drivers_license
  7. נתקלתי במשהו דומה, הזמנתי עם משלוח AliExpress Standard Shipping ונשלח עם מספר מעקב LB_________SG - מבדיקת מספר המעקב ב 17track, מדובר בדואר סינגפור.
  8. אם יש לך קטנוע, מציע לך לשקול שוב האם אתה צריך אופניים חשמליים. פחות בקיא באופניים חשמליים (קצת יותר בקורקינטים חשמליים), אך כדאי לנסות לבדוק מה הערך המוסף שיש לאופניים חשמליים לתת לך בעת שכבר יש לך קטנוע. הרבה יותר "קל" לחנות קטנוע וללכת לסידורים לכמה דקות לדואר וכדומה מאשר אופניים חשמליים (לקשור, להוציא את הסוללה, לקחת אותה איתך וכו'), ואם חשבת להכניס אותם איתך, במרבית המקרים אתה יכול לשכוח מזה - אם במקרה של קורקינט חשמלי בחלק מהמקרים יסכימו שתקפל אותו ותכנס איתו, עם אופניים חשמליים זה כמעט ולא קיים. בשורה התחתונה - לדעתי, אופניים חשמליים
  9. m1011409

    דו"ח בזמן מכירת רכב

    אם הבנתי את הסוגיה נכון - בזמן שהייתם בדואר לצורך העברת הבעלות נרשם דוח חניה? במידה וכן, טכנית - מי שהרכב היה רשום על שמו בזמן בו נרשם הדו"ח, הדו"ח אמור להיות על שמו. מבחינת הגינות - אם אתה חנית את הרכב בחניה לא חוקית על דעת עצמך וניגשת עם הקונה לדואר וחזרתם ויש דוח, גם אם הדוח ניתן לאחר שבוצעה ההעברה בפועל, לטעמי עליך להיות זה שמשלם אותו.
  10. מסכים איתך, גם לתחושתי לאחרונה ניתן פחות דגש על שירות ללקוח בחלק מהפלטפורמות השונות (באופן מפתיע, בדגש על הבינלאומיות), עד כדי זלזול של ממש בלקוח ובכספו.
  11. עד לא מזמן הייתי אומר שאתה צודק, אך לצערי התאכזבתי בגדול מפייפאל (מוזמן לקרוא בשרשור - אגב, עד עכשיו לא ניתן להשיג אותם בשום אפיק ובגללם ולמרות שפעלתי בדיוק לפי ההוראות שלהם, נשארנו בלי שום מענה, בלי המוצר ועם כ 500$ שלא חזרו ונראה שגם לא יחזרו!). לפותח השרשור - ממה שיצא לי להיחשף בתקופה האחרונה, יש התדרדרות משמעותית גם באיביי. לא מעניין אותם יותר מדי להתעסק עם הלקוח, האם באמת לא קיבלת ומה צודק. הרבה פעמים אי קבלת המוצר היא באמת לא תקלה של המוכר אלא של הדואר (בחו"ל או בארץ), מוצרים שלא מגיעים תקופות ארוכות מאוד (4 חודשים ויותר) - אך אין זאת גם אשמת
  12. מי שהפנה אותך למשטרה שתבוא עם מד דציבלים ניסה לנפנף אותך מעצמו והטעה אותך, המשטרה איננה אוכפת בעזרת כלי זה - גם במקרה של רעש חזק, האבחנה היא לפי שמיעת השוטר ושיקול הדעת הסובייקטיבי שלו האם הרעש סביר או חזק ואסור (הכוונה הינה לשעות בהן באופן כללי מותר לעשות רעש). אם פניה לשכן לא העלתה שום פתרון או לפחות רצון להגיע לפתרון, הייתי פונה במקומך לשוטר הקהילתי האחראי על שכונת המגורים שלך, יכול להיות ששיחה שלו עם השכן תניב תוצאות או לחילופין הוא יוכל להציע לך פתרון אחר אפשרי. גם אם לא יעזור בכלום ותחליט בהמשך לפנות לבימ"ש, תוכל להראות שניסית למצות את
  13. מעניין, סחטיין על הידע קפץ בפייסבוק - למי שהמחיר נראה תלוש לגמרי מהמציאות לרכב כזה ישן, תראו מוטרוהום בן 30 - נמכר עם מחיר מבוקש פי 2 מהרכב שהוצג בשרשור. אז נכון שמדובר בדגם כנראה יותר מבוקש ובמצב הרבה יותר טוב (וגם עם סולארי), אך עדיין מדובר ב 220,000 ש"ח מבוקשים עבור מוטורהום של טויוטה עם 31 שנים וותק על הכביש. ברור שמדובר ברכב יותר טוב, ועדיין מאמין שחלק ממי שהגיב לגבי המחיר של הרכב נשוא השרשור, לא היה מאמין שהגיוני שיבקשו סכום כזה על רכב עם נתונים כאלו.
  14. כמובן שכוונתי היא לא בפרט לדגם הספציפי הזה, אלא לסגמנט הזה של רכבי Motorhome בני 30 ויותר הנמצאים בישראל (באנגלית ברבים יהיה Motorhomes, היה נראה לי יותר הגיוני לרשום מוטורהומים תוך כדי כתיבת טקסט בעברית 🙃) . לגבי הבחור המדובר (מניח שאנחנו אכן מתכוונים לאותו אחד), נרשם בעבר שייבא עשרות רבות (אם זכרוני לא מטעה אותי, היה רשום למעלה מ 70 שיובאו במהלך השנים האחרונות - אך כמובן שאין לדעת מה מידת המהימנות של הנתון הזה).
  15. לאור מצבו החיצוני, ניתן להניח שגם מצבו הפנימי והמכאני לא מזהיר, לכן מחיר של כ 110,000 ש"ח הוא גבוה - עם זאת, לא לגמרי תלוש מהמציאות שלא כמו שחלק מהקוראים אולי עלולים לחשוב. קאמפרים ישנים מאוד (משנות ה 80-90) שיש להם רישוי "משא-מגורים" (ישנים - אך שמורים) בהחלט נמכרים בישראל במחירים כאלו ואף גבוהים יותר. יש בחור שנוסע באופן קבוע ומייבא כאלו (במצב טוב יותר) בני 30 ויותר, למיטב הידוע לי מכר כבר עשרות רבות של רכבים בשנים האחרונות - רובם נמכרים ב 120-200K (בשקלים). מי שעוקב אחרי הקבוצות הרלבנטיות בפייסבוק, יודע במי מדובר. אגב, רובם ככולם
×
×
  • תוכן חדש...