Jump to content

Turbulence

  • פרסום הודעות

    1,499
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

24 נייטרלי

1 עוקב

אודות Turbulence

  • דירוג
    נהג שודים (> 1000 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. Turbulence

    רשמית: טסלה בישראל

    אני באמת לא יודע למה אתם בכלל עונים לtheavatar. יש לו אולי כמה נקודות שהוא צודק לגביהן אבל שאר הדברים - קשקוש מוחלט ורואים בבירור שיש לו אגנדה נגד טסלה. התאריך הצטרפות גם לא כ"כ עוזר לתדמית שלו.
  2. Turbulence

    רשמית: טסלה בישראל

    ניתן לחשב כמה זה יעלה ב2023 לעומת היום? או שצריך לדעת דברים רק שטסלה יודעת כמו רווח\מחיר פנימי או משהו בסגנון?
  3. Turbulence

    רשמית: טסלה בישראל

    איך אפשר לחשב את העלות של טסלה שהמדרגה לEV תעלה ל20% ב2024 או מתי שזה לא יהיה? להבנתי יש היום הטבה עד 75K והיא גם תרד ל60K?
  4. Turbulence

    רשמית: טסלה בישראל

    כן כי עדיף לשלם אצל יצרנים אחרים סכומים החל מ10000 שקל בשביל "רמת גימור" שמכילה כמה פיצטרים שרצית. הmicro transactions האלו, אם כבר, הם דבר מצויין שנותן לך בחירה מוחלטת
  5. מה הקשר? ומה עם מי שקונה רכב ספורט במיליון שקל או אפילו 750K? גם אז תיתן את אותה הטענה? רק בגלל שהבחור קנה טסלה במחיר קצת יותר יקר זה פתאום VFM ברצפה? זה לפחות מה שהבנתי מהתגובה המתנשאת שלך
  6. אפשר הכל, לא יודע עד כמה זה יהיה הגיוני כי גם הבטריה יותר גדולה. אולי יהיה אפשר להוסיף. דווקא יהיה מעניין לשדרג SR+ לLR
  7. אי אפשר להתקין חבילת LR כי זה עוד מנוע מקדימה. יש שדרוג האצה בLR שנותן ביצועים קרובים לPERFORMANCE. בקשר לרמקולים אני חושב שהצמת חוטים לא נמצאת שם וגם לא מופעלת בממשק. החוטים AFTERMARKET הם סוג של מעקף אם אני לא טועה.
  8. כי כנראה יותר זול להרכיב ככה. למה להתלונן אם נותנים לך את זה בכל מקרה?
  9. קטונתי מלהבין איך הוא עובד על אנשים ככה. אבל בסדר. כל אחד ודעתו. אני מקווה שמשלמים לו טוב.
  10. צודק, ממש הרבה מידע אני יכול להסיק שטסלה בולמת כמו תפוח אדמה, ושהיא נועדה להעביר משפחות ממקום למקום, ושלנהוג בטסלה זה כמו לשחק טניס עם מכונה. יש פה המון דגלים אדומים על זה שהביקורת ממוסחרת (לפי דעתי), ולא צריך להיות גאון בשביל לראות את זה. טסלה יצרו אשכרה מצב מסלול בדיוק כדי לתת למי שאוהב מסלול עוד קצת שליטה, והוא בכלל לא דיבר על זה.
  11. סליחה אבל אתה הופך הכל לגמרי. מה זאת אומרת להיות עיתונאי "לקקן"? כאילו אתה מתכוון למישהו שנותן ביקורת שהיא לא נכונה בשביל הטבה כלשהיא? אה רגע, זה מה שהוא עשה בביקורת שלו. אז גם הוא לקקן, בדרך מסויימת.
  12. אני שואל ברצינות, אתה באמת לא רואה דרך השקרים שלו? הרפרנסים שהוא הזכיר הם כיסוי תחת ולא יותר. כי אם הוא היה אומר "טסלה זה חרא!" ולא מוסיף כלום, הוא היה מקבל ביקורת בעצמו. היה חייב לעדן את זה עם אסמכתאות שקירות כלשהן. באמת שניסיתי להקשיב לביקורת שלו, אבל זה קשה שאתה רואה מישהו שרק מנסה להכפיש את הרכב שהוא אמור לסקור. תאמת מהרגע שהוא אמר "אייפון" בקונוטציה שלילית, הבנתי שזה הולך להיות ביקורת בסגנון טמקא. כאילו מה רע בממשק סופר אינטואטיבי עם מסך בעל תגובה מיידית? או שהוא מעדיף את המערכת 5 אינץ שמגיעה בכל הואגיות מינהם עם זמן תגובה של 3 שניות בתאכלס, מאוד הגיוני שהוא נהג הבית של צ
  13. נחמד לדעת שהוא נהג הבית של צמפיון. מבלי להכיר את הבחור הזה ישר הבנתי שיש פה מניע כלכלי ללכלך על טסלה. הוא אשכרה נהג על הטסלה 5 שניות ופסל אותה. פשוט בושה לפי דעתי שאנשים קוראים לסרטון הזה ביקורת.
  14. אני יחסוך לכם את הבזבוז זמן - למי שיש חצי תא מוח יכול לראות שזו "ביקורת" מכורה מראש. הבן אדם שונא את הרכב עוד לפני הפניה הראשונה. בבלימה הראשונה מסתבר שהבלמים הם כמו תפוח אדמה (מה זה אומר?) אבל הם בכלל בולמי ביצועים של ברמבו. בקיצור, עוד הכפשה סטייל טמקא. בנוסף כמות הקללות על הרכב אינה מגובה כלל בהסברים על למה הטסלה לא טובה. היא פשוט "לא טובה"
  15. Turbulence

    רשמית: טסלה בישראל

    מישהו מבעלי הטסלה 3 LR יכול להעיד אם יש ACCELERATION BOOST? וכמה זה עולה פה בארץ אחרי הכל?
×
×
  • תוכן חדש...