Jump to content

roy007

  • פרסום הודעות

    933
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

1 נייטרלי

אודות roy007

  • דירוג
    משקיען (> 750 הודעות)
  • תאריך לידה 10/06/1978
  1. זה אומר שגם לא ניתן לייבא באופן אישי?
  2. יש אפשרות שלישית שלא העלת כאן שהיא לטעמי המומלצת ביותר. 3 עם מנוע 2.0 אם אתה יכול להסתדר עם נושא המרווח לדעתי היא תהיה מהנה יותר. מאזדה 6 בעל אותו מנוע הייתה לי קצת כבדה ועשה רושם שהמנוע לא מספיק.. אלא אם כן אתה עולה ל2.5 שש זה כבר משתפר. לגבי טיפולים אין הבדלים מהותיים. ולגבי המראה, ובכן זה עניין סובייקטיבי לדעתי ה3 האצבק נראית יותר טוב מה 6
  3. אני שאלתי את צ׳מפיון אם ניתן להזמין את הסיאט אטקה עם מנוע ה2.0 (כפי שקיים באירופה) ונעניתי בשלילה.
  4. roy007

    מאזדה 3 ספיריט 2020

    אני לא רואה שיש חיישנים, רק מצלמת רוורס שזה חבל
  5. roy007

    מאזדה 3 ספיריט 2020

    לא ברור אם יצא לך לנהוג על אחת כזו אבל המאזדה 3 הוא בין הרכבים הזריזים בעלי מנוע אטמוספרי. מפיך זה ממש נשמע כאילו הוא עגלה ואתה רחוק משם לגמרי.. אמנם זמינות הכוח מגיעה בסלד גבוה לעומת מנועים מודגשים אבל כח בהחלט לא חסר שם. לגבי פאר אתה יכול להתייחס לגימורי העור בתא הנוסעים, לתיפורים האדומים במושבים, לפנסי הלד העגולים וללוח שעונים הדיגיטלי, ויש עוד.. דברים שהיית יכול למצוא ברכבים הרבה יותר יקרים.
  6. רוב הנסיעות זה בתוך העיר. פתח תקווה- נתבג כביש 40 שלרוב פקוק בשעות העומס
  7. טוב רבות דובר על הגיר לטוב ולרע, ועדיין קשה לי לפענח את המצב כיום לגבי אמינות הגיר והתקלות שליוו אותו. אז שמתי עין על סיאט אטקה יד 2 ולרכב כידוע יש את הגיר הנ״ל, הרכב מאד מצא חן בעיני אבל עניין הגיר מאד מפחיד אותי כדי ללכת על זה בראש שקט. אז יש משהו בחששות שלי או שהמצב כיום לא נותן סיבה לחשוש? ונגיד ויהיו את התקלות הידועות, מצמדים או מכטרוניקס, באילו עלויות מדובר?
  8. מזל שהם לא מחליפים לגיר רציף. ההיפך, יש להעריך אותם שהם שומרים אמונים לגיר הפנלנטרי המצוין שלהם. שלטעמי עדיף על גיר הDSG ובטח ובטח על גיר רציף.
  9. roy007

    מאזדה 3 ספיריט 2020

    יש רבים שיגידו שבד עדיף על העור, אז אל תראה את זה כחיסרון תתחדש ותהנה
  10. roy007

    מאזדה 3 ספיריט 2020

    האמת שלא יצא לי עדיין לראות כאלה בכבישים. לרכב הזה יש בעיה בגלל שני דברים: 1) שוק המשפחתיות הוא בעייתי כיום והציבור נוטה לכיוון הגי״פונים. 2) הרבה אנשים מתריע אותם שהמאזדה מגיעה עם מנוע לא מוגדש, ״מיושן״ זו מלה שחוזרת על עצמה. אכן המנוע הוא בעל 2.0 165כס, אותו מנוע מהדור הקודם. והגיר גם דומה בעל 6 הילוכים. אמנם לא מוגדש אבל שילוב מנוע וגיר יוצאים מן הכלל. וגם צריכת הדלק השתפרה. מבחינת מרווח המושב האחורי עדיין סובל מנחיתות לעומת נגיד קורולה וחבריו. אז אם בא לך משפחתית ותוכל להסתדר עם המרווח מאחור, והעידר מנוע מגדש לא מעניין אותך זה רכב מעולה. גירסת הספיריט גם מאובזרת בנדיבות. ולגבי סדאן או האצ׳ זה עניין של טעם. אישית ההאצ׳ הרבה יותר יפה ומושכת.
  11. roy007

    פיג'ו 208 2016 עם 103K ק"מ

    גם מיקרה וג׳וק לא הייתי קונה בשום מצב. לכן המלצתי לה מקודם על מאזדה 2 שמבחינת אמינות היא עדיפה בבירור על כל מה שהוזכר כאן.
  12. roy007

    פיג'ו 208 2016 עם 103K ק"מ

    לא הייתה לי שום בעיה עם רצועת התזמון הייתה מחזיקה מעמד לפי הגדרות זמן היצרן להחלפה שלה, אך לא כך המקרה. גם אם תנהג נכון ותחליף אותה לפני הזמן הנקוב ולפני שקורה משהו, עדיין לא יהיה מושג של זמן מתי זה יקרה שוב. ולא פחות חשוב יש את הקטע הפסיכולוגי שאי אפשר להתעלם ממנו.
  13. roy007

    פיג'ו 208 2016 עם 103K ק"מ

    יש הבדל עצום בין אף אחד לא נקי מתקלות, לאחת שידועה שיש תקלה סדרתית בו. קשה לי להבין איך ממליצים על 208 בידיעה שישנה את הבעיה של רצועת התזמון המתפוררת?! אני אישית לא הייתי נכנס לחששות האלה. לא חסר רכבים אחרים בלי שעון זמן על הראש שלהם.
  14. roy007

    מאזדה 2 - לא החדשה

    נסיון של כשנתיים עם מאזדה 2 דור ראשון אין שום בעיות! זללנית דלק קטנה אבל זהו רכב מאד מהנה לנהיגה וזריז לקנות רק דינמיק!
×
×
  • Create New...