Jump to content

roy007

  • פרסום הודעות

    1,039
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

22 נייטרלי

אודות roy007

  • דירוג
    נהג שודים (> 1000 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. בדיוק. מאמין גם שאם זה היה קורה באופן אישי לעשרות האנשים כאן שמאד מקלים עם היבואן שמסתפק מצידו בהחלפת הגיר, אז תגובתם היתה אחרת.
  2. כל אחד והפתרון הראוי לנגד עיניו. יש כאלה שיסתפקו בפיצוי ויש כאלה שלא. אני לא השתכנעתי שיש פתרון ראוי יותר מאשר החלפת הרכב לחדש ללקוח.
  3. לא מסכים. הרי סביר להניח שהרכב יהיה תקין לאחר ההחלפה. אך זו לא הנקודה. הנקודה היא כשאני בא לרכוש רכב חדש ועל היום הראשון נגרמת לי עגמת נפש כזו והולכת לי כל ההרגשה הטובה של רכב חדש, אז לא מעניין אותי אם הרכב תקין או לא. מעניין אותי לקבל רכב חדש כמו ששילמתי עליו ממיטב כספי. והדרישה היא סבירה ביותר עקב תקופת הזמן הקצרה ביותר בה נגרמה התקלה.
  4. לקחת אחריות זה לא מספיק, צריך גם לדעת לתת פתרון הולם. להחליף גיר ברכב שלא עבר יומו זה דבר שאינו מניח את הדעת.
  5. אם היית רוכש מקרר ובאותו יום שקיבלת אותו היה הולך לך המדחס, היית מוכן שיתקנו לך, או שהיית דורש חדש? זה בדיוק אותו דבר כאן. זה בכלל לא קשור מהיכן התקלה, ואיפה הרכיבו את הגיר. אני אישית לא הייתי מסכים לקבל את הרכב ורק בשביל שתישאר לי ההרגשה הטובה של קניית רכב חדש.
  6. זה מאד פשוט לקוח קנה מוצר (במקרה הזה רכב באלפי שקלים) ואותו יום של קבלתו התגלה תקלה משמעותית. מדד שירות לקוחות ראוי זה החלפתו של המוצר בחדש. אז עם כל ״החוק״ הנחמד הזה ועם כל ״הקשיים״ הבירוקרטיים שיהיו לחברה בהחלפת הרכב, צריך להימסר ללקוח רכב חדש. אני אישית כלקוח לא הייתי מסכים לכל פתרון אחר (גם אם זה החוק) לא פעם בתי המשפט פוסקים לפי חוק ההגיון.
  7. פרמטר השירות ללקוח מציג סתירה עם החוק הזה, לכן יש לתת עדיפות למתן שירות ראוי במצב כזה. גם אם החוק מתיר לחברה להתחמק מכך.
  8. הגרסה האטמוספרית הרבה יותר ״כבדה״, ואם אין בעיות תקציב לא הייתי שוקל בכלל ולוקח את ה1.6 טורבו. גירסא זו תהיה גם עדיפה בכל מה שקשור לחסכון בדלק, אם כי לא בהפרש משמעותי.
  9. אני שמתי רפידות של Ate לצמיגים הקדמיים במאזדה 3 שלי ואני לא מרוצה מהם. לאחרונה רכשתי רפידות של hi q בחצי מחיר משעלו לי הAte ומהם אני כן מרוצה והם לדעתי אפילו מתעלות על הAte. אני גם רכשתי את הרפידות בעצמי ושילמתי עלות עבודה למוסך. אם תרצה לדעת כמה פנה אליי בפרטי. לגבי צלחות רכשתי ברמבו והם בסדר גמור רק שים לב שיש מלא זיופים בשוק לקנות ממקום מוכר לגבי נוזל בלמים אני אישית כל טיפול שני מחליף. אבל את זה אני לא קונה אלא לוקח מהמוסך
  10. פעם הבאה תתעד בוידאו עם הטלפון את התקלה הזו כדי שלך יהיה יותר קל עם המוסך. וברור שיש לגשת למוסך, מדובר ברכב חדש עם אחריות. ואם זה קרה סביר להנים שזה יחזור
  11. אני מניח שהוא יחלוק את אותו יחידת הנעה כמו הקליאו RS LINE נחכה ונראה
  12. ביצועים זה פרמטר חשוב אצלי ולא נתון להתפשרות מצידי, לכן היברידי לא במערכת השיקולים שלי.
  13. שלום לכולם אני יודע שמדובר ברכבים מקטגוריות שונות וברמת מחירים שונה, אבל בכל זאת מצאתי את עצמי מתלבט בין שניהם. האמת בחיים לא האמנתי שרנו תיכנס אי פעם למערכת ההתלבטויות שלי, כי אני די סולד מצרפתיות, אך כשנכנסתי לקליאו החדשה לא יכלתי להתעלם מהרגשת תא הנוסעים הסופר מפוארת. אז עם כל זה שהקונה זה ג׳יפון והקליאו זה סופר מיני, מצאתי שמבחינת מרווח אין הרבה הבדלים ביניהם, וגם תא המטען די דומה. מה שמפחיד אותי בקליאו למשל אלו 3 דברים: 1) אמינות הגיר שנשאלת השאלה האם בדור הזה שופרה האמינות? 2) האם המזגן שופר ביחס לדור הקודם. 3) סחירות: אני יודע שהיונדאי תשמור טוב יותר, אבל השאלה היא פה אם אני לא מפסיד את המכנסיים.. לגבי הקונה: מבחינה חיצונית באמת שאין לי ספקות. הבעיה שלי היא בתא הנוסעים. אם בקליאו אני מרגיש כמו מלך, כאן אני מרגיש זול ופשטות. ואני מתכוון לאיכות החומרים ולמראה הכללי. בנימה זו האם מישהו יודע אם צפויה מתיחת פנים בקרוב לקונה? מה אתם אומרים? כדאי להמר על השיק הצרפתי או ללכת על הפשטות האסיאתית?
  14. הוא הרים ואני ממליץ מטפל שם ויש שם שירות מעולה ומחירים הוגנים.
  15. זה בדיוק מה שהמשורר התכוון. הבחור רוצה להיפטר מהרכב ושמישהו אחר יספוג את התקלה. כי הרי ברור שאם הרכב יגיע לסוחר כלשהו, גם הוא ישים גז וימכור את הרכב למישהו עם התקלה.
×
×
  • Create New...