Jump to content

SixthGear

  • פרסום הודעות

    7
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

1 נייטרלי

אודות SixthGear

  • דירוג
    חדש בפורום (< 41 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. נראת כמו גטס ששמו לה סמל של סקודה מקדימה, לזכורני גם מרגישה מאחורה כך. לא ידוע מה המצב מקדימה. למען האמת נראה כמו רכב נדיר מדי, הסיכוי למצוא אחת כזאת הוא נמוך מאוד בתקופה הקרובה לטעמי. חשקה נפשי ב206/307 ידנית, עם מנוע כמה שיותר גדול ורמת אבזור בהתאם. התאבדות כלכלית ונפשית? האם ה208 תפורה עלי?
  2. מעדיף לא להיכנס למיטה עם גרמניות, לך תדע מי שחט אותה לפניך. עניין הDSG לא קיים בידני, אבל הבנתי שלא חסר להן בעיות גם בלעדיו.. בתקציב שלי, נניח אפילו עם חריגה ל30K, יש מצב להביא את ה1.2 אקטיב ידני באיזה שנתון בערך? הרכב נשמע תפור עלי, למעט מחלת הטיימינג.. נשמע כמו הבחירה הרציונלית והנכונה ביותר, אבל קופסאת פח עם מזגן.. כרגע נוסע עם קורולה ומחרפן אותי שאני לא מוצא את הרכב בחניה כי עומדים לידו עוד 3 רכבים זהים. לא מסוגל עם גיר רציף אז מיצובישי ירד מהפרק - או פלנטרי או ידני.
  3. שלום לכולם, עכב מציאת עבודה מחדשה ויחסית מכניסה, מחפש להתפנק ברכב ולחסוך מעצמי את התענוג של תחב"צ בארץ. הדרך היומית לעבודה היא 3 ק"מ לכיוון, בתנועה עירונית אך זורמת. יתכנו עוד נסיעות קצרות בתוך העיר (גג 25 קמ ליום) בסופ"ש הרכב יעבוד קצת יותר קשה ולעיתים יצא לבין עירוני (לא מחייב, יש רכב של ההורים למרות הכל) בקצרה, רכב מיועד לנסיעה עירונית כמעט טהורה, אך לא פקוקה בקילומטראז יומי מועט. ההיגיון אומר לקחת את הרכב האמין ביותר, הזול ביותר, עם מנוע קטן וללא טורבו (קופסאת פח עם מזגן) הלב אומר לקחת רכב ידני, מנוע גדול, משהו שכיף לנהוג בו, עם פוטנציאל לא רע לת
  4. קיה עשו מישמש ואתה עשית סלט. לא הבנתי מדוע אתה מבצע זינוק בעלייה עם בלם יד בגיר אוטומטי?
  5. 5 הילוכים - מתחת להילוך שישי. 6 הילוכים - שיהיה כמו במרצדס ובימר, לקחת ידית הילוכים חזק שמאלה ולהכניס ל"ראשון".
×
×
  • Create New...