Jump to content

שליקו99

  • הודעות

    401
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של שליקו99

נהג צעיר

נהג צעיר (3/14)

32

מוניטין

  1. החיכוך וחום שיש בטורים גבוהים? כוח הסוס? מומנט?
  2. איזה תנאים תענוג וואו. אני מגרד את ה-10 בחודש וזה עוד בדם ויזע מה שנקרא.
  3. 50 אלף ברוטו זה המון, במה אתה עוסק אם אפשר לשאול?
  4. אני חושב על הדלת רשום 33-34 אבל במכון פרונט אמרו לי שצריך 38 בגלל הגודל שלהם אז למה היצרן לא הנחה ככה? הוא צדק או שסתם זה קומבינה שלהם שמגבירה סיכוי לפנצ'ר ושאחזור אליהם? 215/45/18R רשום גם על הסף דלת שצריך לחץ שונה בכל סרן, זה מומלץ? נשמע כאילו זה רק יעשה חוסר איזון שמתי גם לב שמאז ששמו לי 38 הנסיעה ממש נוקשית
  5. לא לשכוח שהם מביאים רכבים ערומים לארץ ומציעים התקנות מקומיות בתוספות תשלום מצחיקות
  6. לא מתחבר במיוחד לקטע של הצרפתיות, אבל שיחקו אותה עם האחריות פגוש אל פגוש ל-5 שנים. רצוי שהיבואנים האחרים ילמדו ויבצעו, כן אני מדבר אליכם צ'מפין.
  7. עניין אישי של כל אחד גרסת הטורבו גם יקרה יותר בכמעט 100 אלף שקל ה2500 בתכלס עושה שנייה וחצי מהר יותר 0-100 אז יש הבדל משמעותי
  8. שמעתי על מישהו שהביא מאזדה 3 2.5T החדשה ב-230 אלף שקלים, מחיר שכנראה יותר זול מאשר אם היו מוכרים אותה בארץ, באמריקה היא יותר יקרה מהGTI ועם זאת הGTI בארץ מתחילה מ240 אלף אבל השתעשתי עם המחשבה להביא את הדגם 2500 בלי טורבו, מה שלא נמכר בארץ אבל אין בעיה מבחינת חלפים טיפולים וביטוח כי ההבדל היחידי הוא שימוש במנוע של מאזדה 6 במאזדה 3. לפי מה שאני קורא על יבוא רכב זה לא אמור להיות יקר בשמיים, כ-40 אחוז מס יבוא, והוצאות כוללות עוד 10-15 אלף, 120 אלף שקל הגיוני?
  9. אני עדיין לא בשלב הזה אבל סתם מעניין אותי לדעת אם יש כאן מישהו שעשה יבוא לרכב מחול, כמה כאב ראש זה? כמה זה מכפיל את המחיר? יש מקרים שזה יכול להיות שווה או שזה מייקר את הרכב ברמה לא הגיונית כמה נגיד יעלה לי רכב שבארצות הברית עולה בערך 76000 שקל (23000 דולר)
  10. המכון פרונט אמר שאין צורך בכיוון פרונט, וזאת לאחר העברת צמיגים קדמיים אחורה והחלפת צמיגים חדשים מקדימה, היה נשמע לי קצת מוזר אבל אמרתי אם עסק (שכל האינטרס שלו הוא להרוויח כסף) אומר שאין צורך בכיוון, אולי באמת לא צריך שהייתי אצלם הם אמרו שהכל טוב ואין צורך בכיוון פרונט
  11. אם כבר, אפשר לנקות גם את חיישן אוויר ההמוני, במידה ויש לך את הספריי המתאים, עשיתי ניקוי לבית מצערת וחיישן אויר שבוע שעבר ומורגש הבדל בסרק חלק יותר, סחיבה משופרת, ותצרוכת דלק עדיפה, הייתי מופתע. גם אצלי יש מערכת הזרקה ישירה ולמרות שהרכב 81 אלף ק''מ יצא לא מעט סחלה מבית המצערת.
  12. כן נראה לי שזו הגדרה יותר מדויקת למה שאני מרגיש אלך לבדיקה
  13. לחץ אוויר תקין בכל הגלגלים, אין צורך בכיוון פרונט לפי מכון הפרונט
  14. אני מרגיש שההגה סוג של באופן טבעי נוטה שמאלה וזה קצת פוגע בביטחון בנהיגה, יכול להיות שיש צורך בכיוון גלגל הגה? מה עושים בזה? כמה זה עולה?
×
×
  • תוכן חדש...