Jump to content

שליקו99

  • פרסום הודעות

    165
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

8 נייטרלי

אודות שליקו99

  • דירוג
    נהג צעיר (> 150 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. נשמע שלאון FR יכנס לך מעולה לדרישות. אם כי חסרים לה 10 כ''ס מ-200. בסך הכל רכב חזק מאוד ועם זאת, פרקטי.
  2. הרכבים קצת לא קשורים אחד לשני... אחד משפחתי גדול אחד משפחתי היברידית אחד ג'יפון. נסעתי גם על אוקטביה מכל מיני דגמי גימור ומנוע וגם על האיוניק, שניהם רכבים נוחים, מרווחים, עם בגאז' גדול (אם כי של הסקודה בפירוש פשוט ענקי ומנצח מהבחינה הזאת), האיוניק נשארת שקטה יחסית בבינעירוני בעוד הסקודה לא הכי שקטה. אישית לא אוהב את האופי של ההנעה ההיברידית שזה מרגיש שהוא מאוד ''מתקמצן בכוח'' גם שלוחצים אותו כדי לחסוך בדלק... אבל זה רק אני, בסך הכל רכב מאוד שימושי ונעים. קח בחשבון שאם אתה נוסע הרבה בעיר הבלאי של הגיר הכפול מצמדי בא לידי ביטוי יותר מהר, בכל הרכבים שציינת יש גיר כפול מצמ
  3. נשמע שקורולה/סיוויק תפור עבורך. הקורולה תהייה יותר חסכונית מהסיוויק, אבל שתיהן מאוד מאוד אמינות ופרקטיות.
  4. חזק יחסית, גבוה וזול מאוד. אלה הקלפים החזקים שלו. פחות אהבתי את העיצוב ומרווח הפנים, שמרגיש זול מאוד, הגיר מעביר הילוכים בצורה נעימה בשיוט רגוע, אבל מאוד מבולבל בלחיצות פתאומיות, כאילו יש מעין שיהוק שלוקח לו שנייה וחצי לחשוב מה אתה רוצה ממנו ואז הוא מגיב, אחרי זמן קצר מאוד הבנתי כמה הרבה הזה לא אוהב סגנון נהיגה נמרץ וספורטיבי, הוא רוכן בפניות (נו טוב, רכב כבד וגבוה אז נוותר לו), הוא מפרפר חופשי גם כשרגל לא דבוקה לדוושה, והרעש של המנוע במאמץ לא נעים במיוחד, אבל! אני משער שזה לא ה CUP OF TEA שלך אם הרכב הזה אופציה עבורך, בסך הכל עושה את העבודה ולפי מה ששמעתי הוא גם די אמין, פחות א
  5. ידוע שה-1.0 מעט חסר כוח, ה-1.5 אמור להיות מאוד חזק, לצערי לא ניסיתי את הדגמים החדשים אז לא אוכל לתת לך את חוות דעתי. אבל כן נסעתי על המאזדה 3 ספורט 2018, עם מנוע 2000. הרכב יושב טוב על הכביש, יש למנוע רעש נפלא יחסית ל-4 צילינדרים והמנוע חזק אבל בעיקר בטורים הגבוהים שיא הכוח מורגש, אולם בשיוט רגוע יש מספיק כוח בטורים נמוכים וצריכת דלק מעולה הודות לטכנולוגיית סקייאקטיב. פנים הרכב שנוי במחלוקת, אני אישית אהבתי, את הכפתור שליטה במולטימדיה כמו ב-ב.מ.וו, הוא מרגיש איכותי ונראה טוב, המולטימדיה מעולה, יש תצוגה עילית של מהירות נוכחית, דבר שקנה אותי ממש. יש לקחת בחשבון שזה הדגם הקודם
  6. שליקו99

    ג’יפ משומש

    היי, אני לא מומחה לרכבים של חברת JEEP אבל אני מכיר בזה שהאמינות שלהם לא מהטובות, ו2010 זה כבר רכב זקן, למה שלא תבדוק על הלאנד קרוזר? אתה תראה בבירור שהמחירים שלהם בשוק המשומשות גבוה מאוד, ויש לכך סיבות טובות, הרכב הזה נועד לשרוד ולהמשיך לנסוע.
  7. צמיג גדול יותר שווה לצריכת דלק מוגברת ופגיעה בתאוצה. כמובן שהחלפתו תהיה גם יקרה יותר.
  8. צודק, נפלה בידי טעות... חשבתי שהרכב יותר יקר, עם זאת, עדיין לא מצדיק את הייבוא הישיר של כפתורים ופלסטיקות מרכבים כמו הספייס סטאר והאטראז' לתוך תא הנוסעים והדאש. אני מניח שנסעתי על גרסת הבסיס (נפח 2.0, גיר רציף), עם זאת עליי לציין את ביצועי המנוע הדי מבישים לרכב 2021 ושהיו מבישים גם לרכב מהדורת 2010 בתג מחיר כזה.
  9. האמת שקראתי את זה ונורא התרגשתי... אבא שלי עליו השלום נורא אהב רכבים, ותמיד שהוא קנה רכב זה היה משהו טיפה יותר מיוחד, היה לנו וולוו 850, שברולט מאליבו והרכב האחרון לפני שהוא נפטר היה הונדה אקורד דגם 98', אמי סיפרה לי שעוד בתקופה שרכבים היו נגנבים המון אז מישהו גנב לנו את הרדיו ברכב (זה היה קטע די רציני אז) ואבא שלי תפס אותו על חם, רדף אחריו וכיפכף אותו במכות. חבל לי שלא אזכה לחלוק חוויות עם אבי שנפטר בעודי מאוד צעיר, אבל אני שומע את הסיפור שלך ועולה בי דמעה. בתקופה לאחר שהוא נפטר לא היה לנו הרבה כסף... ומאז עברנו שתי קורולות ובעודנו כרגע עם ה-2017 מהדורת ה-50 אני עוד מתכנן את הק
  10. תודה על הסיקור, באמת חבל שיש רכבים שנבלעים בין ההמון אם כי אני סבור שעדיין יש סיבות לכך, הרכב שלך חדש לחלוטין ועדיין לא עבר את מבחן הזמן, עתה נותר לראות כיצד יזדקן, כראוי? או שמא יפיח ים של תקלות, רק הזמן יגלה זאת. האם יצא לך לקחת לנסיעת מבחן את המאזדה 3? אמנם לא יצא לי לנסוע על האיקו בוסט 150 כ''ס אבל כן נסעתי על ה-2021 עם ה-182 כ''ס ומדובר אכן ברכב שהוא פשוט כיף, ממש מזכיר את המאזדה רק הרבה, הרבה יותר בשרני וחזק, פשוט מעלה חיוך.
  11. אין בעיה עקרונית עם היאריס, אבל היא סופר-מיני ולא מיני.
  12. נסעתי על שניהם מהעבודה ואתן לך את חווית דעתי הסובייקטיבית ביותר: היונדאי לא נוחה בכלל לטעמי, מתנדנדת מחוץ לעיר וחובטת בתוך העיר, מנוע ה''2000'' מרגיש כמו מנוע 1600 עייף ורזה מאוד שלא סוחב מספיק טוב, אותי אישית הגיר נורא מעצבן כי יש לו זמן השהייה בלתי סביר להחלפת הילוכים וקורה מצב שאתה מוריד רגל מהגז ב-3,500 סל''ד והמנוע נשאר על הטורים איזה 2.5 שניות לפני שהוא מעלה הילוך. האקליפס לעומת זאת עם מנוע ה-1.5 טורבו אומנם לא מטוס, אבל לא פראיירית, ויש למנוע המון בשר כבר מטורים נמוכים, למרות שאני לא מעריץ גדול של איכות ההרכבה של מיצובישי ובכל רכב שנסעתי של מיצובישי הרגשתי שבכל פינה חוס
  13. יש לי נסיון בנהיגה על הקליאו 1.5 טורבו-דיזל סטיישן מהעבודה, אישית לא סובל את הרכב, אופי הפעולה של הגיר מעצבן מאוד בתוך העיר וידוע שיש בו בלאי מואץ של המצמדים (אולם לא מכיר מחירים), המנוע אכן חזק וסוחב בסדר גמור בתוך העיר. מבחינה ארגונומית המצב לא טוב, הכיסא קטן וקשיח, מרחב הנהג מרגיש צפוף ואין אפילו משענת יד, דבר בסיסי ביותר, אולם אני חושב שזה תלוי בדגם ורמת גימור. וכן, למזגן לוקח כמה דקות להתחיל לעבוד כמו שצריך וזה מבאס בימים חמים.
  14. סטיישן לרוב יהיו מכוערות וגם הסיוויק והלאון לא חפות מכך... אולם הייתי בוחר בסיוויק על הלאון בכל יום בהיר ולמרות שמדובר במנוע אטמוספרי מעט יותר זללן ופחות גמיש עדיין מדובר ביחידת הנעה משובחת וחזקה עם תג האמינות של הונדה.
  15. הרכב הזה מציע תמורה למחיר מהטובות ביותר בשוק הישראלי, הרכב חזק מאוד גם בדגם הבסיסי, ומגיע לביצועי רכבי ספורט בגרסאות עם הסוללה המשודרגת. לגבי זמני טעינה מלאה של סוללה אני לא בקיא, אך אם אתה לא גר בבית פרטי, תיאלץ לסדר עמדת טעינה לרכב.
×
×
  • תוכן חדש...