Jump to content

quzzaa

  • פרסום הודעות

    10
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

0 נייטרלי

אודות quzzaa

  • דירוג
    חדש בפורום (< 41 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. למיטב הבנתי המולטיאייר היא לא תקלה זניחה, אבל גם השכיחות שלה לא בשמיים. יש לך את הדגם של ה155 כ"ס מנוע T-jet שנחשב אמין בטירוף אבל שנתון ישן יותר (עד11). לגבי הגודל, הC1 פצפונת, ולמיטו יש תא מטען מכובד לקטגוריה (270 ל'), מה גם שעד כמה שאני זוכר אפשר גם לקפל את המושבים האחורים. לא ניראלי שתיהיה בעיית מקום אם זה רק את והציוד (ואולי עוד אדם מקדימה). חוץ ממה שרשמתי בשרשור יש גם את האדם S אבל היא חד משמעית יותר יקרה ולא יודע לגבי הגודל.
  2. למה דווקא אבארט'? אם אתה מרגיש הרפתקן ורוצה משהו מעניין, בתקציב הזה יש המון אופציות. לא יודע להמליץ או דיס להמליץ על אבארט', אבל הייתי זורק מבט גם על גולייטה תלתן, קילאו/מגן RS, ואולי mx5/TT אם לא מפריע לך לרדת בשנתונים. אם אתה מרגיש יותר הרפתקן הייתי הולך על sti או איזה אמריקאית אספנות, דורשות יותר תחזוקה ואהבה אבל גם מסובבות יותר ראשים ומחזירות יותר אהבה.
  3. פה"ש, אתה יכול להציץ בשרשור שאני פתחתי לפני שבוע בערך, שלי טיפה תקציב יותר גבוהה אבל אולי יסגור לך פינות https://carsforum.co.il/topic/679109-רכב-ספורטיבי-ראשון-תקציב-55k-~-פוסט-ארוך-ומפורט/#comments אני את ההחלטה שלי עדיין לא קיבלתי אבל המיטו פייבוריטית שלי
  4. נהנה בעבר או בהווה חחחח? אפשר להבין את המשפט לשני הכיוונים
  5. לא מכיר, נשמע מעניין. יש קישור? ביד 2 לא מצאתי את הדגם. למרות שהאמת שהולחף מנוע פעמיים טיפה מרתיעה אבל אולי שווה הצצה. בדקתי גם אותה. היא חד משמעית לא עונה על קטגוריית הספורטיבית שאפשר לזרוק למסלול, אבל חוץ מזה היא נהדרת בכל המובנים. לא רוצה להתחיל להתעסק עם שיפורים בכדי להביא אותה למצב ספורטיבי תודה על הדעה, זה מה שתיארתי לעצמי אבל תמיד שווה לשמוע מאנשים אחרים. ולוסטר באמת נמצאת בתחתית הרשימה. ידוע שהפיג'ו והקילאו רמה מעל, אבל יש להן את החסרונות שלהן כמו שציינתי למעלה. מעניין אותי שאתה אומר שהמיטו לא חזקה בפניות, אני בטוח אבל שזה משהו שאפשר לתקן עם צמיגים איכותיים וקויילים סבירים לא? עוד משהו, מה לגבי אופל ADAM S? נמצאת ממש טיפה מעל התקציב, טיפה חלשה מהמתחרות, אבל ניראת נהדר (לטעמי) ומגיעה בשנתון הכי נמוך (2016-2017)
  6. לא יודע לענות לך כי אין לי למה להשוות, מתאר לעצמי שמוכן לסבול קצת אם זה לא קיצוני. כניראה רק נסיעת מבחן תתן את התשובה
  7. לא יקרה, אני מודע להשלכות של לקנות רכב ספורטיבי, ואם קורא משהו דרסטי למזלי יש הורים שיגבו אותי. קח בחשבון גם שלא מדובר ברכבים אקסטרימים, באותם מחירים שאני הצגתי אפשר להביא גם sti ולהתחיל לשבור את הראש על אחזקה. וספציפית על המיטו, לא ניראלי יש הבדל בעלויות אחזקה בין התלתן לגרסא 135, תקן אותי אם אני טועה.
  8. הקדמה: חייל משוחרר, בן 23 שבקרוב סטודנט. מתעניין בכל נושא הרכבים מאז שאני קטן והרבה יותר בערך בשנה וחצי האחרונות. כרגע ללא רכב משלי - נוסע על הרכב של ההורים , סיטרואן c3 2012, ולפני חצי שנה בערך הגעתי להחלטה שהגיע הזמן לקנות לי רכב, בצפייה שארכוש את הרכב במהלך חודש אוגוסט. עקב הכמיהה לתחום, השאיפה היא לרכב כמה שיותר ספורטיבי אך עם זאת עם כמה שיותר יעילות (כמובן בגדר ההגיוני, לא מצפה לsti עם צריכת דלק של היברידי). לא רוצה לקנות רכב שלא אסתכל אחורה אחרי שאני מחנה אותו. כראוי, עלו מכוניות הhot hatch כאופציה ראשונה, והחלתי סקר שוק מקיף. דרישות: הרכב שארכוש ישמש אותי באופן יום יומי, אך עם זאת - בשאיפה - רכב שאוכל לזרוק למסלול כמה פעמים בשנה ולטיולי מועדונים כאלו ואחרים. לא מאמין שאסע יותר מ15K בשנה, וגם בזה לדעתי הגזמתי. לא מתכוון שיפורים משמעותיים, גג תוכנת מנוע ואולי איזה שיפורון לצנרת. עלויות אחזקה הגיוניות עד טיפלה מעל הממוצע (שוב, לא שואף לאמינות שלרכבים יפנים וקוראנים, זו לא המטרה). שאיפה לשנתון כמה שיותר חדש. מעוניין להוציא בגג 50 על הרכב כאשר שאר הקציב ישמש ליישור קו, אך מוכן להתגמש עד 55 אם הרכב שווה את זה. הערה חשובה - כרגע אני בהליך המרת רישיון מאוטומט לידני (מהלך טיפשי מצידי לעשות על אוטומט אבל WCYD), בלי נדר מסיים תוך משהו כמו שבועיים. לכן, עדיין יש איזהו חשש לרכב ידני עם עוצמות (באופן יחסי), הייתי שמח לקבל חוות דעת על כמה ההפרש הוא משמעותי בהבדלי כוח של משהו כמו 60-70 כ"ס באופי הנהיגה וההתרגלות לרכב. המועמדות: יש לציין שעוד לא בוצעה נסיעת אל אף רכב מפאת הסיבה שצויינה למעלה. נתחיל עם הפייבוריטית האישיתי שלי אלפא מיטו - מת על העיצוב החיצוני, קהילה נהדרת בארץ (לחבר טוב יש גולייטה, ובגלל זה עלתה בכלל המחשבה על הרכב). המיטו מתחלקת לשלושה דגמים עיקריים - 155 כ"ס, תלתן ידני ותלתן אוטומט (2015) * 155 - הזולה מבין השלושה (טווח מחירים של 25-35K) וגם נחשבת אמינה מאוד מבחינת גיר (ידני) ומנוע. חסרונות הן השנתון (2009-2010) שיחסית מפריע לי וההתנהגות הפחות ספורטיבית מהתלתנים (תקנו אותי אם אני טועה). *תלתן ידנית - הנדירה מבין השלושה במצב הגיוני. טווח מחירים של סביבות ה40K. על הנייר, האופצייה הכי טובה אם שנתון גבוהה יחסית (13-14) ובמצב טוב תלתן אוטומט - היקרה מבין השלושה (מתחיל מ55 לאסמפלר במצב טוב), אם זאת הביצועים הטובים ביותר, והנוחות של הגיר האוטומטי שנחשב יחסית אמין. תקלות ידעות ששמעתי עליהן הן multirair (לא ב155), וחיישן הגה. בגללי למיטב הבנתי עלויות האחזקה של הדגם היא על הצד היקר, וזו הסיבה היחידה שמושכת אותי אחורה מהדגם. עד כמה השד באמת מפחיד? 208 GTI : הכי הרבה ביצועים ביחס למחיר. מדובר על הדגם לפני המתיחת פנים עם המנוע 200 כ"ס. גם פה, הרכב מנשק את קצה התקציב. ממה שהבנתי הבעיה העיקרית בדגם היא השאבת דלק שמחזירה את נשמתה לבורא כל כמה זמן. מהו הסדר גודל עלויות של הנושא? כל כמה זמן נוטה להתקלקל? עוד בעיות ידועות? כמה היא פרקטית ביום יום? ופה בעיקר נכנס הפחד שלי לקפיצה ל200 כ"ס גיר ידני אחרי שרק עליו סיימתי המרת רישיון לידני. ABARTH 500 : רכב שמדבר ללב ולא לראש. הבעיה העיקרית היא הפרקטיות - קטן, 2 מושבים, עלויות טיפלה יקרות ( כמו האלפא). כנראה רכב שעד שלא אנהג עליו שוב חוות דעת שאקבל לא תעזור. הבעיה היא גם פה, למצוא אקזמפלרים לא שחוטים, ובתקציב שלי נכנסים רק השנתונים הנמוכים (2011-2013) OEPL CORSA OPC: כניראה הכי פחות מוערך מבין המועמדת, וגם בעל הכי פחות חוות דעת. אישית אני אוהב את המראה החיצוני, וניתן למצוא בתקציב שלי שנתונים 2013-2014. באמת שאין לי מושג על הדגם הזה. איך הוא כנגד המתחרות? עלויות אחזקה? בעיות נפוצות? חווית נהיגה? CLIO RS דור 4: גם פה כמו ה 208, ניראה כמו תמורה מצויינת לכסף (הבונוס היא שהיא אוטומט) . מדובר על הדגם 200 כ"ס, שניכנס לי לתקציב שנתון 2013-2014. הבעיה היא הנדירות שלהן. כרגע יש אחת בודדה ביד 2 (למיטב הבנתי במצב מכני לא וואו, מה גם שהבנתי ששימשה כרכב הדגמה) , ובמהלך החצי שנה שאני עוקב על רכבים אולי צצו עוד 2 בודדת בסביבות התקציב. לא ממש יכול לחכות עד שתצוץ איזשהי מודעה טובה לדגם, באמת מפעת נדירותן. גם פה, לא מכיר איזו שהן מחלות ידועות או עלויות תחזוקה, כך שאשמח מאוד לשמוע. VELOSTER TURBO: הדגם האחרון ששמתי עליו עין. מראה חיצוני נהדר לדעתי, פרקטי, אמין(?), שנתונים יחסית חדש (2013-2014) ואופציה לידני או לאוטומט. ממה שהבנתי הרכב לא ממש יענה על הדרישה הספורטיבית. הגיר מסרס את האוטו ממה ששמעתי, והביצועים לא וואו ביחס למתחרות. אז, פירטתי כאן את כל המידע שאספתי מהחצי שנה של החיפושים שלי, מה לדעתכם הרכב שיענה על מיטב הדרישות שלי? תחסכו ממני תגובות שלי לך תעשה נסיעת מבחן ותחליט, תאמינו לי, אני אעשה. מנסה לאסוף כמה שיותר מידע שישמש אותי גם לבידקת הרכב בנסיעת מבחן וגם מידע כללי על תחזוקה. תודה מראש למגיבים !
×
×
  • Create New...