Jump to content

quzzaa

  • הודעות

    65
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של quzzaa

נהג חדש

נהג חדש (2/14)

2

מוניטין

  1. האלפות שציינתי מגיעות עם 2 מנועים עיקריים: 1.4 טורבו שמגיע עם 170 כ"ס, שנימצא בג'ולייה הרגילה הבמיטו תלתן (רמת הגימור הבכירה יותר) 1.75 טורבו עם 235 כ"ס שנימצא בגולייטה תלתן. יש לציין שעד 2015 הן הגיעו עם גיר ידני ולאחר מכן עם גיר רובוטי דו-מצמדי. מבחינת אמינות המנוע 1.4 במנוע ישנה מערכת שנקראת מולטיאייר שרגישה לטיפולים אך כל עוד טופל בזמן (כל 15 אק"מ לכל היותר) בשמנים לפי התקן, אין לך ממה לדאוג. לגביי ה1.75 פחות מכיר אותו, ממה שאני יודע גם לו יש מחלות משלו, אבל שום דבר ממש מיוחד. יותר ממוזמן להצטרף לקבוצות של אלפא בפייסבוק, תמצא שם המון מידע ואנשים שידעו לכוון אותך.
  2. לא ציינתי יותר מידי צרכים, כגון גודל, מרכב מועדף, הנעה מעודפת (אין בתקציב הזה הרבה אחורית), ובעיקר מה נחשב ספורטיבי בענייך? מחפש לתקוף פנות? לתת בראש בקו ישר? או שפשוט לרכב יהיה כוח זמין? בכל מקרה לדעתי בתקציב הזה, בהתחשב בזה שאני מתאר לעצמי שאתה צריך פרקטיות כי נסעת עד עכשיו על סובארו סדאן, הייתי ממליץ על גולייטה 1.4/תלתן ידנית. אם אתה מעוניין לרדת ל3 דלות חפש אולי 208gti משנתון 2015 והילך או אפילו מיטו תלתן, ואם בכלל בא לך להגזים חפש אבארט'. אם אתה מעדיף סאדן ומשהו טיפה יותר דומה לסובארו שהיית לך, חפש אולי וולוו s60.
  3. יש עוד הבדלים בין הדגמים, פה דיברתי ספציפית על המנוע. מה גם שלפני המתיחת פנים של 2020 הולוצ'ה הגיע עם הנעה כפולה ולא אחורית.
  4. השידרוג מבוצע על ידי שינוי תוכנת מנוע (טיונינג), מוזמן לקרוא על זה יותר בהרחבה באינטרנט. אני יודע על איציק אלפא ברחובות שמומלץ לתוכנות לאלפא בכללי בתור מוסך, שירות נהדר ומחירים טובים. הוא צורב תוכנה של celtic : https://www.celtictuning.co.uk/services/performance-stats/alfa-romeo/giulia-2016/petrol/2-0-tb-197-bhp-2016-ECU-remap-chiptuning/stage-2#t3-content אופציה נוספת היא לצרוב תוכנת קאסטום על דיינו. לגבי השאר, לא סגור על זה, יותר ממוזמן לשאול בקבוצת פייסבוק של אלפא, ידעו לענות לך יותר טוב ממני לגביי הג'וליה (אני בעלים של מיטו). לגביי הטיפולים לא אמורה להיות בעיה, אבל שוב כדי להתייעץ עם מומחים ממני בנושא, יכול להמליץ לך לדבר עם יעקב ממרכז שירות דניאל באשדוד, מוסך יבואן
  5. לגוליה יש 2 גרסאות מנוע עיקריות (לא כולל התלתן), אחת שמגיע עם 200 כ"ס, והשנייה "ולוצ'ה" שמגיע עם 280 כ"ס. בפועל מדובר באותו מנוע 2.0 ליטר טורבו, כאשר ההבדל המרכזי ביניהם (אם לא היחיד) הוא התוכנה. כלומר אתה יכול לצאת מנקודת הנחה שהמנוע 2.0 שמפיק 200 כ"ס גם מפיק את ה280 כ"ס בדגם הבכיר. מכן, תוכנות מנוע למנוע טורבו בנפח 2.0, עליה ל 310 כ"ס מ280 נשמעת יותר הגיוני מאשר קפיצה מ200 כ"ס ל 310.
  6. לפי התיאור הג'וליה יושבת בול, קפוץ לנסיעת מבחן לא תתאכזב. השוק של הגולייטות בארץ חזק ובנתיים מפגינות אמינות. מנוע 2 ליטר שבתקציב שלך יגיע עם 200 כ"ס (מנוע זהה ל280 כ"ס רק תוכנה שונה), ועם תוכנה אתה כבר קופץ לסביבות ה300 ונכנס לקטגוריה שונה לגמריי.
  7. תודה. ב208 ראיתי שיש מנוע 1.6 ומנוע 1.2 (טורבו?), איזה מביניהם הוא העדיף? במשפחה יש לנו c3 2012 וחווינו איתה לא מעט בעיות, בעיקר שקשורות למזגן וקצת בגיר, האם יש משהו דומה ב208? משער לעצמי שאותה פלטפורמה הדאצי'ה נופלת על מראה חיצוני בעיקר, והסוויפט דיי יקרה בפער משמעותי מהמתחרות לנתונים הרצויים הקורסה קפצה הרבה בלוחות, אפשר להכניס אפילו את הדגם של אחרי המתיחת פנים של 15-16,יש איזשהם דברים ספיצים לחפש? תקלות נפוצות?
  8. אהלן, חבר מחפש לקנות רכב ראשון. סטודנט שצריך אוטו שישמש אותו לנסיעות בית-עבודה, שזה אומר ראשל"צ-תל אביב והסביבה, או בקיצור רכב שיתמודד עם העיר ופקקי כביש 4 ואיילון. דרישות הרכב: שנתון 2013 לפחות אמינות, צריכת דלק, ובכל זאת בחור צעיר אז גם רכב שניראה טוב לא יזיק. ידני אופציה, אם כי העדיפות לאוטומט ההתמקדות היא על הסגמנט מיני/סופר-מיני (עדיפות לסופר מיני), ואלו הן ההצעות שעלו הן (לפי עדיפות): פולו/איביזה קליאו 0.9 ידנית/1.2 אוטומט i20 פיקנטו/i10 הפולו/איביזה קשה למצוא בנתונים הרצויים, גם לא בטוח איזה מנוע/גיר עדיף מהמבחר. הקליאו 0.9 ניראת אופציה טובה, למרות שהבנתי שהיא טיפה קשיחה בעיר ושהמזגן טיפה חלש, על הגרסה עם המנוע 1.2 אשמח לשמוע חוו"ד i10/פיקנטו נכנסות בסגמנט המיני ופחות דיברו אליו i20 על הנייר ניראת מעולה, כנ"ל אשמח לשמוע חוו"ד איך היא מול המתחרות. נשמח לשמוע הצעות נוספות והמלצות
  9. לא יודע מה המחירון, אבל זה שזה המחיר שהמוכר דורש לא אומר שזה מה שהרכב שווה בפועל, תעשה סקר שוק ותבדוק בערך מה המחירים המתאימים בהתאם לנתונים. מבחינת שני המודעת הספיציפיות האלה, הרכב היקר יותר: -טסט ארוך יותר -ק"מ נמוך יותר בפער -חודש עלייה טיפה יותר מאוחר כל זה רק לפי נותנים יבשים ללא התחשבות במצב הרכב בפועל. האם כל הנתונים האלה שווה הפרש של 15 אלך שח? כניראה שלא, אבל תעשה סקר שוק ותבדוק
  10. https://www.find-car.co.il/car/private/8420834 יפה שהוא טרח לשים לוחית רישוי של 208 רגילה שרשומה בצבע ורוד אנשים נוראים הסוכנויות הקטנות האלו
  11. לא תכנס לך בחיים גולייטה תלתן ידנית בתקציב הזה, בטח לא אחת במצב טוב אם גולייטה אז 170 כ"ס ידנית, אין יותר מידי אז צריך לחפש טוב
  12. זה בדיוק התקציב המתאים לתלתן ידנית. לדעתי לא תמצא משהו יותר טוב מבחינת תמורה לכסף אם אתה מחפש חווית נהיגה ועיצוב. חשוב רק לוודא שטופלה היטב כי המנוע טיפה רגיש לטיפולים בזמן, קח את הרכב לבדיקה במוסך של אלפא שידע להגיד לך את המצב האמיתי של הרכב ולא מכון בדיקה מלא כסת"חים. הגו'לייטה משתמשת באוטו מנוע של המיטו תלתן
  13. אני בעלים של תלתן 2015 אוטומט, מוזמן לשאול אותי חופשי מה התקציב שלך?
  14. לאון 1.4 לא הייתי מגדיר ממש כספורטיבי, אכן גיר ידני ומנוע חמוד אבל יותר נוטה לכיוון הדיילי. אבל באמת חסרים פרטים בשביל לכוון אותך יותר, כמו גודל, נסועה צפוייה, 5דלתות/3 דלתות?
  15. פוטנציאל שיפורים ומנוע אטמוספרי בד"כ לא הכי הולך ביחד. הרכבים שעולים לי לראש במגבלת התקציב הם yaris ts/ignis spot/citeron c2 , אולי גם קליאו ספורט 172. כך בחשבון שאלו רכבים משנתונים ישנים, לי באופן אישי אין יותר מידי מידע לגביי עלויות אחזקה שלהן.
×
×
  • תוכן חדש...