Jump to content

quzzaa

  • פרסום הודעות

    39
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

0 נייטרלי

אודות quzzaa

  • דירוג
    חדש בפורום (< 41 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. בעמוד הפייסבוק שלו רשום שהוא סגר ועובד רק על פרוייקטים גדולים/מכוניות יוקרה. דיברתי גם עם יעקב אלטר, ועם כל הכבוד לפדנטיות והעבודות היפות זה לא בטווח המחירים שאני מכוון אליו. יש עוד מקומות איכותיים באזור המרכז?
  2. תודה על התגובות. ראיתי את השירשור הנ"ל, הבעיה היא שאין לי שום ידע/זמן/רצון לעשות לבד, ואין לי בעיה לשלם לבעל מקצוע שיעשה (אולי על הדרך כבר את כל הדיטייל החיצוני) דיטיילרים עושים דברים כאלו? בגדול הכיוון השקעה שלי היא עד 2000-2500 גג למראה החיצוני של הרכב. כמובן לא למצב מושלם, אבל למשהו שאוכל להתגאות בו.
  3. אהלן חברים, לפני כמסמר חודשים התחדשתי לי במיטו תלתן 2015 בצבע אדום משגע. עם זאת, כניראה שהבעלים הקודמים מאוד אהב משאיות, עד כדי קח שכניראה שנסע מאחוריהן כל הזמן. ידוע שאהבה כואבת וכך (להשערתי) קרה המצב הבא (מצורף תמונות) מודע לכך שחייב פוליש בדחיפות, ומקווה לעשות אחרי הסגר טיפול דייטייל חיצוני סטנדרטי (הכל אצל בעל מקצוע, לי אין את הכלים או היכולת), אבל תהייתי מה אפשר לעשות לגבי הנקודות? האם אבוד לגמרי וחייב צביעה של כל החלקים (פגוש + מכנסה מנוע) ? תיקוני צבע זה מה שאני צריך? פוליש לעשות אחרי או לפני התיקונים? הערה: לא מדובר בנקודת על הצבע (לדעתי) אלה ממש צבע שירד ממה שאני ראיתי
  4. ה159 בתקציב כזה כניראה תיהיה ק"מ גבוהה/שנתון נמוך, ואם לא טופלה בהדיקות, כניראה שתיכנס לצרה שלא ניראלי שעם תקציב מוגבל של 30K באלך להיכנס לשם. בנוסף, הגיר סלספיד של ה159 עם האמינות מוטלת בספק, הגיר הידני נחשב טוב, ואם אתה מחליט בכל זאת ללכת ולבדוק 159 (לא ממליץ) אז רק במוסך מתמחה של אלפא. אם בל זאת באלך אלפא, חפש מיטו 155 כ"ס, תיכנס לך בתקציב. מנוע וגיר אמינים, ידנית קטנה צעירה ותיתן לך אחלה חווית נהיגה. הסוויק הטובה והמוכרת בהחלט אופציה טובה אם אתה מחפש רכב עממי יותר, יכול לחפש גם מזדה 2/3 ספיריט, או אולי איביזה ידנית.
  5. מוזמן להסתכל בפוסט שלי פה (אולי עבר קצת זמן), התקציב שלי היה טיפה יותר נמוך אבל זה אולי יתן לך איזהשהו כיוון כללי. דרך אגב, בסוף הלכתי על מיטו תלתן אוטומט שדומה מאוד לגולייטה שקורצת לך, הסטיגמות הן סתם סטיגמות, אבל, (!), אם לא טופלה בצורה טובה אכן יכולה להיות בעתית. אם היה לי תקציב יותר גבוהה הייתי שוקל ברצינות את ה208 gti , ובתקציב שלך אתה יכול להשחיל את הדגם אחרי המתיחת פנים עם ה208 כ"ס בלי הבעיות במשאבת דלק
  6. ממש לא במוסך כל יום, מאוד תלוי באיך טופל הרכב. זה נכון שזה רכב דורש אקסטרה תשומת לב. לדעתי הבעיה בתקציב, אין משהו שיתן לך קפיצה משמעותית מבחינה ביצועיים עבור התקציב הנתון בהיתחשב שאתה בה מקורסה opc. אם אתה שואל אותי, זה או עיניין של אולי לעלות בשנתון לדגם של המתיחת פנים (לא מכיר אותו ממש, לדעתי שווה בדיקה) או לדומות אליו בקטגוריה, או לחכות לעלות קצת בתקציב ולהביא משהו חזק משמעותית. או אם בא לך ממש להתחרעה וללכת לכיוון אחר לגמרי, חפש אולי mx5 או wrx
  7. לא בעלים של אחת ולא נסעתי על אחת, אבל חיפשתי עליה לא מעט כי היא גם קרצה לי. שורה תחתונה, פוזה ותו לא. לא מרגשת במיוחד, גיר סביר, מנוע שלמיטב הבנתי יחסית זללני. מה גם שתחפש בלוחות את הרכב ותיראה את המצב שלהם, רובם אם לא כולם עברו התעללות קשה, ואם לא המחיר יהיה בהתאם.
  8. גולייטה תלתן עד שנתון 14 (לאחר מכן מגיעות באוטומט אם זה דיל ברייקר), נכנס בתקציב ואולי תשאיר אותך עם עודף. 208 gti לא יודע עד כמה זה שדרוג, אבל זה שינוי ובטוח תוכל לעלות בשנתון (מתאר לעצמי שאתה נוסע על הopc לפני המתיחת פנים)
  9. הds3 שאתה מדבר עליה (לפי מגבלות הקציב שלך) היא עם המנוע THP156, תעשה חיפוש קטן בפורום ונראלי תשבין לבד אם כדי לך או לא 207gti יש אחת למכירה כרגע ביד 2, תבדוק קצת על הדגם ותחליט אם מתאים לך (פחות מכיר את הדגם), מבחינה חיצונית ניראת מעולה לטעמי. לגביי הגולייטה, טיפה יותר יקרה מהמיטו, גם באחזקה (לא בהרבה), ובשנתונים האלה הייתי מליץ על ידנית, ובהצלחה למצוא אחת. המנוע 1.4 אטמוספרי לא וואו, ה1.4 טורבו מעולה (אותו מנוע של המיטו תלתן), אבל חשוב מאוד שטופל בקפידה בקעבות מערת המולטיאייר שרגישה (לא מאוד, אבל רגישה) לטיפולים בזמן. דרך אגב לגביי הביטוח אני גם נהג צעיר (עד יוני) והנהג חדש הסתיים רק
  10. הקליאו 0.9 נחשבת מאוד טובה, בסופו של דבר יש לך מנוע קטן אבל אומרים שהוא זריז יחסית. אבל אל תצפה לביצועים "ספורטיבים" , ולדעתי האלפא האופציה הכי טובה מבחינת תמורה לכסף והיא ספורטיבית אמיתית. עלויות אחזקה שלה לא בשמיים, ונכון שזה לא מזדה מבחינת אמינות - אבל גם לא גרוע כמו שמתארים. אבל אם אתה מוצא אחת שמורה הרווחתה בגדול (אני בעלים של תלתן 2015, אז אולי פה אני קצת משוחד 🤫). בנוסף מחזק את מה שהבחור מעלי רשם, תנסה למצוא yaris S , 206/207 gti וכיוצא בהן.
  11. חפש מיטו 155, תכנס בתקציב שלך, אפילו תלתן ידנית יכולה להיכנס לך בתקציב, עלויות אחזקה טיפה יותר גבוהות (ביחס ל155, לא בכללי)/ בתקציב כזה האופציה ל"מהנה לנהיגה" יחסית מוגבל (לפי ההגדרות שלי לפחות).
  12. אני אישית עשיתי השלמה באוטומט לידני לפני 4 חודשים בערך, כשלפני כן היה לי רישיון אוטומט של שנה וחצי בערך. הייתי צריך לעשות בדיקת ראייה מחדש וטופס ירוק. למדתי משהו כמו 8-9 שיעורים (יש שיגידו הרבה, המורה שלי טען שהממוצע בערך 10 שיעורים) ואז טסט. עיניין של חודש וחצי חודשיים סהכ הכל (תלוי בזמינות של המורה שלך ובזמינות שלך). מה שכן משרד הרישוי מחייבים אותך להגיע אליהם אחרי שאתה עובר את הטסט על מנת שישנו לך ברישיון שאין הגבלה לאוטומט, אי אפשר לעשות באינטרנט (גיליתי את זה אחרי הרבה שיחות עם המוקד של משרד התחבורה)
  13. לי הייתה התלבטות דומה עד לפני חודשיים. כמה אופציות עומדות לך על השולחן: אברט' 500, עדיפות לשנתון 14 ומעלה (שיפור ניכר בנוחות הנסיעה ביחס לשנים קודמות), בעיה היא למצוא אחת ידנית שיותר מומלצת מהגרסה האוטומטיתס. הגירסה של ה140 כ"ח לא בהכרח רעה, ואם אתה מרגיש שחסר לך כוח תמיד אפשר לשים תוכנה, עובדות טוב מאוד על הרכב. מה גם הצליל הכי טוב כאוטו סטוק. 208gti, על הנייר הרכב הכי טוב ביחס לביצועים לשקל. גרסת ה208כוח (שנתון 15 ומעלה, אולי גם סוף 14) יותר מומלצת עקב בעיות במשאבת דלק שהייתי בדור הקודם. מגיע רק ידנית (פלוס או מינוס לשיקולך). יש המון מידע על הדגם הזה בפורום, ממליץ לחפש. מאמין
×
×
  • תוכן חדש...