Jump to content

dj_dani

  • פרסום הודעות

    2,802
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    2

dj_dani שיחק אותה בתאריך ספטמבר 11

התכנים של dj_dani היו האהובים ביותר!

מוניטין

28 נייטרלי

אודות dj_dani

  • דירוג
    חורך אספלט מצוי (> 2500 הודעות)

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    sideways

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. הכל דיגיטלי, מגיש בקשה באתר, ניגש לבדיקת עיינים הם רואים במחשב שנרשמת באתר, ניגש לתיאוריה (חובה) הם מעדכנים באתר.
  2. הwr חזק יותר. לא מדובר במפלצת כן? אבל ה31 סוסים שלו לעומת ה23 של ההונדה מרגישים טוב יותר, בכביש, בשיוט, בעקיפה, בעליה, ובכל מצב. הwr הוא יפני אורגינלי, בעוד ההונדה תאילנדי. לwr שוק אפטרמרקט ענקי. הwr טוב יותר בכל פרמטר, בולמים, מנוע, ובעצם, והשמירת ערך שלו מעולה. אין סיבה נראית לעין להתפשר על crfl, אלא אם כן אתה מכוון לחדש ואז אין לך ברירה .
  3. לא. לא! זה לא "התנהגות של נהג דו"ג" זה התנהגות של דביל. כשנהג דו"ג עושה טעות - "האופנוענים האלה" כשנהג רכב עושה טעות הוא "בן זו**" בזכות עצמו, לא בגלל שיש לו רכב. די עם ההכללות. מי שנוסע כמו מפגר על דו"ג, לא נהיה מלאך כשהוא עולה על 4 גלגלים, ואף עדיף לו שיישאר על דו"ג ויסכן רק את עצמו מאשר ייקח לידיים טון וחצי פח וישתולל איתם.
  4. אנשים בוגרים לוקחים את הסיכון יום יום ומתגוררים אשכרה במדינת ישראל. חוטפים קאסמים ובלוני תבערה, נדקרים לאור יום ברחוב, נדרסים במכוון בעודם מחכים לאוטובוס בתחנה, וזה רק קצה המזלג, איזה דביל מי שבוחר לגור בישראל ושם את החיים שלו בידיי אחרים. אבל עזוב שטויות, אופנועים. זה מסוכן!
  5. יש הרצאה נהדרת של אחד ממדריכי הרכיבה הדגולים בארצנו (אלי פאנגס) והשאלה העיקרית שלו שם היא "איך זה שכל מי שמהיר ממך הוא מטורף וכל מי שאיטי ממך הוא אדיוט" איך זה שאני, או אתה, "פיצחנו" מהי המהירות האופטימלית לנהיגה בכביש. וזה נכון לגבי מה ש @אורח לרגע מתאר. לפעמים נראה לנו שהאופנוען המהיר הוא מטורף ופזיז, תהיו בטוחים שהוא בקסדה חושב שאתם אדיוטיום שמתעכבים. אין נכון ולא נכון, שוב כמו שכתבתי בתגובה הקודמת שלי, מי שבן זו** יישאר כזה, אבל שאר הנורמליים... זה שהם שונים ממכם לא עושה אותכם מפצחי השיטה. תנו כבוד בכביש
  6. בוא נשים רגע חארות בצד. כאלו יש בכל הסגמנטים, ואולי אני אפליא אותם, גם ברכבים פרטיים. מי שנוהג כמו חרא באופנוע, ינהג ככה גם ברכב וגם במשאית. אין קשר לכלי התחבורה שבו הוא משתמש, אך ורק לאופי שלו. מי שעוקף אותך מימין, או בקו לבן, או על מעבר חצייה, הוא אותו אחד שחוסם עם אוטו שלו ויורד "רק לרגע" לקנות סיגריות, זה אותו בן **ונה שעוקף פקק דרך תחנת דלק ומסכן את מי שבתחנה. כשזה נאמר, כרוכב, כל רכיבה שלי היא השרדות. כל עוד אני יוצא לרכיבה במחשבה שכולם מנסים לרצוח אותי, ככה הסיכוי שאסיים אותה בשלום גבוהה יותר. רוכב אופנוע ככלל הוא מרוכז יותר בכביש. הוא עומד בראש
  7. רכב אפור, לא מבחינת צבע אלא מבחינת האופי. משפחתומטיות למינהן, פשוט קשה לי לראות רכב בתצורת סדאן, כל הרכבים שלי היו בעלי 3 \ 5 דלתות בתצורת מיני \ סופר מיני. מכונית משפחתית קוראינית\יפנית מסמלת עבורי מישהו שויתר על החיים.
  8. גם אתר / מגזין הוא עסק עם הוצאות, אותן הוא מכסה על ידי השכרת שטחי פרסום. אגב, לרגע לא הגבלתי את זה דבריי למגזין מסויים או לתחום סיקור מסויים, מסכים איתך כי זו רעה חולה של העיתונאות בכל ערוצייה. כמו שאמרתי, גם הדברים הלא טובים / פחות טובים / גרועים לרוב מצויינים בקצרה ובנימה מסוימת, זה אף פעם לא גרוע זה "היה יכול להיות טוב יותר", "במחיר המושלם של הרכב אין לנו בעיה להתפשר על כמה סוסים (רכב עגלה)" ועוד שלל דוגמאות. ואגיד שוב לקורא שתמיד צריך לדעת לקרוא בין השורות, בכל מגזין וכל תחום. אני אישית נהנה לקרוא בקארספורום ובנט-קאר שם המידע מוגש בצורה מו
  9. יכול להיות שמה שאכתוב עכשיו זה הטלת פצצה, אבל אם כבר שאלת.... יש לציין שדבריי לא נאמרים כנגד כתב או אתר ספציפי, אלא על התחום בכללותו. (אין באמור לפגוע באף אדם או מגזין באשר יהיה, אלא לשקף את הדברים מצד אחר) בין העיתונאי שבא לאסוף את הרכב ולבחון אותו לבין נציג נסיעות המבחן שמוסר לו ומקבל ממנו את הרכב אין תיאום ציפיות לגבי תוצאות המבחן. נקודה. לא לפני המבחן, ולא לאחריו. "התיאום" בין תוצאות המבחן לבין היבואן קורה בלי מילים, בלי נוסח חתום, זה משהו שמוסכם אפילו לא בע"פ. סוג של משהו שלא מדברים עליו ואף אחד מהצדדים לא יסכים שזה קורה בפועל. אבל זה התכלס. זה קורה לרוב בין
  10. לא ניתן להגביל אופנועים לA2. יש מספר אופנועים שניתנים להגבלה מA ל A1 על פי הוראת הרישום, התנאי הוא שהספקם המלא לא עובר את ה95 כ"ס
  11. תלת לא מחליק הוא מתהפך.
  12. לא יודע לגבי המדחס ספציפית, רק ניחוש שלי. יוצא אוויר, פשוט לא קר. מכבה את הרכב ומניע מחדש, יוצא אוויר קר. מכיוון שמדובר בבקרת אקלים יכול להיות שיש חיישן טמפרטורה תקול?
  13. פיג'ו 307 xsi 2005 (דגם עם בקרת אקלים)
  14. המזגן ברכב פועל לסירוגין, לפעמים הוא עובד רגיל ומקפיא, ולפעמים סתם מוציא אוויר בטמפרטורת "החדר" (מדחס לא נכנס לפעולה?) כיבוי של המזגן והפעלתו מחדש לא פותר את התקלה. כיבוי הרכב והדלקתו, והופ המזגן חוזר להקפיא. מישהו נתקל בתופעה דומה?
  15. ה206 היא סה"כ 206, לא אקזוטיקת אספנות איטלקית, גם לא ביחס לסיוויק, בוא נכנס לפרופורציות. כבעלים לשעבר של XS (והיום של האחות הגדולה -307 XSI) , היא מפגינה אמינות מצויינת, החלפים זולים וזמינים, יש מוסכים שמכירים את הרכבים האלו בעיניים עצומות. צא מהסטיגמה. הXS תהיה נוחה יותר, מאובזרת יותר, זריזה יותר, מתנהגת יותר, בעלת פוטנציאל שיפורים טוב יותר, קלה יותר לחנייה, ובגדול קנייה טובה יותר ממשפחטומטית יפנית חסרת יומרות. נקודה לחיזוק שנאמרה פה, ברכבים האלו, הכי חשוב למצוא רכב שטופל טוב. XS שטופלה טוב תהיה אמינה יותר מהונדה שחוטה. לסמל בפרונט אין רלוונטיות ברכ
×
×
  • Create New...