Jump to content

dj_dani

  • פרסום הודעות

    2,792
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

7 נייטרלי

אודות dj_dani

  • דירוג
    חורך אספלט מצוי (> 2500 הודעות)

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    sideways

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. לא יודע לגבי המדחס ספציפית, רק ניחוש שלי. יוצא אוויר, פשוט לא קר. מכבה את הרכב ומניע מחדש, יוצא אוויר קר. מכיוון שמדובר בבקרת אקלים יכול להיות שיש חיישן טמפרטורה תקול?
  2. פיג'ו 307 xsi 2005 (דגם עם בקרת אקלים)
  3. המזגן ברכב פועל לסירוגין, לפעמים הוא עובד רגיל ומקפיא, ולפעמים סתם מוציא אוויר בטמפרטורת "החדר" (מדחס לא נכנס לפעולה?) כיבוי של המזגן והפעלתו מחדש לא פותר את התקלה. כיבוי הרכב והדלקתו, והופ המזגן חוזר להקפיא. מישהו נתקל בתופעה דומה?
  4. ה206 היא סה"כ 206, לא אקזוטיקת אספנות איטלקית, גם לא ביחס לסיוויק, בוא נכנס לפרופורציות. כבעלים לשעבר של XS (והיום של האחות הגדולה -307 XSI) , היא מפגינה אמינות מצויינת, החלפים זולים וזמינים, יש מוסכים שמכירים את הרכבים האלו בעיניים עצומות. צא מהסטיגמה. הXS תהיה נוחה יותר, מאובזרת יותר, זריזה יותר, מתנהגת יותר, בעלת פוטנציאל שיפורים טוב יותר, קלה יותר לחנייה, ובגדול קנייה טובה יותר ממשפחטומטית יפנית חסרת יומרות. נקודה לחיזוק שנאמרה פה, ברכבים האלו, הכי חשוב למצוא רכב שטופל טוב. XS שטופלה טוב תהיה אמינה יותר מהונדה שחוטה. לסמל בפרונט אין רלוונטיות ברכב ישן.
  5. אני מוצא המון חסרונות בתלת, מחוסר נוחות, משקל, תחזוקה, ובטיחות. בדיוק כמו שאופנוע הוא יותר בטוח מקטנוע. אבל בכל מקרה, אם אין פה מקום לפתיחות דעות והנעילה היא על תלת, אז זה גם בסדר, רק הבעתי את דעתי כרוכב עכשווי לרוכב עתידי. לגבי בדיקה - אין בתחום מכונים כמו ברכב, רק מוסכים. מוסך היבואן תמיד מומלץ כי הוא מכיר את הכלים הכי טוב, ולא חסר גם מוסכים מתמחים בדגמים ספציפיים שלא קשורים ליבואן. אל תוותר על בדיקה, במיוחד אם אתה לא מבין כלום.
  6. אני מתנגד לתלתים, מניסיון. פשוט מרגיש הרבה פחות זריז ודינמי, והרבה יותר כבד ומסורבל. ברגע שקטנוע מאבד את הזריזות הוא לא שווה כלום.
  7. אין קשר. כשתעלה על כתם שמן בין אם שני גלגלים או שלושה, אתה תחליק. תלת גלגלי כבד ומסורבל יותר. תלת גלגלי 125 זה כבר סכנת נפשות. לא מספיק הוא חלש מטבעו, הוא גם כבד משמעותית. בכביש בינעירוני זה מפחיד.
  8. כתבו פה הרבה סיבות ורובן נכונות, אבל העיקרית שבהן היא חוסר הרצון להתעסק עם הרוכש הישראלי. זה פשוט מתיש. כמו הדוגמא של הלנד קרוזר שנתנו פה, ישראל ישראלי יודע שהרכב נמכר מעל המחירון, אבל הוא יבוא אלייך באמצע הלילה, יבעט בצמיג ויסיק מכך על מצבו המכני של הרכב, יבוא עם הדוד "המבין" שלו שהיה נהג בצבא לפני 40 שנה ובטוח שהוא מכונאי על ויציע הצעה מעליבה רק כדי לבדוק כמה אתה נואש, הוא יחפור לך בהודעות במטרה לשכנע אותך להוריד מחיר כי האוטו בן 15 ויש לו שריטה קטנה בצבע שמחייבת לצבוע את כל הרכב (וכולנו יודעים שהוא לא ייגע בזה), הוא יעשה לך את המוות עד שתראה ממנו שקל, ובסוף הוא יקנה רכב עם 100 אלף קילומטר יותר ומצב מכני גרוע יותר בגלל שהמחיר היה נמוך יותר (כי בסופו של יום רק מחיר משחק פה ולא מצב מכני, כי זאת תרבות תחזוקת שבר), הוא ישגע אותך בדברים לא רלוונטים - שהתקציב שלו זה מקסימום 30 כי אמא שלו חולה והוא פוטר ויש לו לקנות אוכל הביתה (ואתה בכלל מפרסם רכב של 150 אלף שקל), הוא יזרוק לך מחיר "30 בא לקחת עכשיו" וכשתענה לו "סגור יאללה בוא" הוא יבקש שתעשה לו ב25. כשאתה רושם במודעה 50 הוא רואה 25. הוא יספר לך סיפורים על איך דודה שלו קנתה רכב יותר שמור משלך בפחות כסף (מה זה רלוונטי) ושהוא עושה לך טובה שהוא קונה ממך. הוא יוריד לך מחיר בטלפון ואז יבוא לראות ויוריד לך עוד. הוא יתיש אותך, הוא יעצבן אותך, והוא בסוף גם לא יקנה. בקיצור שימו בטרייד, זה שירות שעולה כסף, ומלבד כל היתרונות של השירות הזה, הגדול שבהם הוא שהוא מונע ממכם להתעסק עם הרוכש הישראלי. ולסיכום כמו שאומרים - עסקה טובה בישראל היא עסקה שכל אחד מהצדדים בטוח שהוא דפק את הצד השני.
  9. רק אציין שהאשליה שגלגל נוסף מקדימה נותן על הבטיחות היא - אשליה. עדיף דו גלגלי.
  10. 250 יספיק לך, גם הביטוח יהיה יותר זול. חפש קטנוע עם abs. קח בחשבון שאקס מקס מקס ממש צפוף עם מושב קשיח במיוחד, אבל נהנה מתא מטען הגדול בקטגוריה, הייתי מחפש קטנוע עם רצפה שטוחה כמה שיותר (המחיצה הזו בין הרגליים בקטנוע זה פשוט הדבר הכי מיותר שיכול להיות) ממליץ ללכת לשבת על הקטנועים ולראות שהגודל מתאים לך.
  11. dj_dani

    פיג'ו 206cc או 307cc

    אני עברתי מ206xs ל307xsi,שניהם ידניות. 206cc יש גרסא ידנית, בגרסאת ה2.0 המנוע זהה ל307xsi. ל307cc אין גרסא ידנית. אם כל ההעדפה שלי ל307 כפי שתיארתי, לא ממליץ על הגרסא האוטומטית.
  12. כמה גורמים שצריך לקחת בחשבון אילולא הקורונה: תקופת העומר מחלישה את המכירות כל שנה. בתקופת פסח והחגים אנשים רבים נמצאים בחו"ל. ככה שיעדי המכירות בחודשים האלו הם לא בשיא, ואני מניח שחברות הליסינג שמחזיקות ברוב השוק לא בפניקה מהמלאי העומד (אם בכלל) כי כך או כך הוא היה עוצד בתקופה הזו. לא חושב שחלה ירידה משמעותית. לא הייתי מחכה כי לא יקרה כלום.
  13. dj_dani

    פיג'ו 206cc או 307cc

    כאחד שעבר מ206 1.6 ידני ל307 2.0 ידני, אמליץ להתמקד ב206 2.0 ידני. ה206 צפופה מאוד גם בלי היותה קבריולט, אז גם קבריולט וגם עודף משקל זה רכב יחסית עייף. רק 2.0 ידני. החסרון של ה307 זה שאין גיר ידני בקבריולט. הגיר האוטומטי זוועתי ועצל. מלבד זאת מנועים מאוד אמינים עם המון חלפים ובזול. ה307 נוחה מרווחת ומאובזרת יותר, המנוע 2.0 בשילוב גיר ידני הוא נהדר. זאת הסיבה שעזבתי את ה206.
  14. dj_dani

    Keeway superlight 125

    אופנוע חלש מאוד, כמה מאוד? מהירות סופית סביב ה80-85. לא משהו שכיף, אפילו חוויה מפחידה הייתי אומר. חפש לך יוסאנג אקילה 250, יש להם שוק, חלפים, ומועדון נחמד. הביטוח זהה ל125 ולפחות אפשר לרכב בבטחה.
  15. עגלה בלבד עולה בין 3.5 ל5 ככה שזה נותן ביס בתקציב, אבל זה עדיין עדיף מרכישת מסחרית ישנה לדעתי. שוק המסחריות הזוי, ככל שהם מתיישנות ככה המחירים הזויים יותר, סובארו טנדר ב15k, סונומה זה מינימום מחיר של אל קמינו משופצת, הכל עם קילומטרזים גבוהים ומודלים מתיישנים ועבר לא ידוע. ברכישת מסחרית מלבד השוק ההזוי, גם המועדות לגניבה גבוהה יותר, הרכב פחות נוח ופרקטי בשינוע נוסעים או מטען (הכוונה למטען של באגז' סגור). אני לא ממליץ על אופציית הטנדר. בדרישות די דומות לשלך חיפשתי רכב עם וו גרירה ומצאתי פיג'ו 307 עם וו גרירה (ששימש למתקן אופניים). זה בהחלט נפוץ היום ואפשר לרכוש רכב פרטי עם וו גרירה שלא נעשה בו שימוש ב90% מחייו, או שסחב משקל קל במיוחד. בחיפוש זריז ביד 2 לרכב עד 15K (כדי להשאיר כסף בצד לעגלה) עם וו מותקן כבר, יש אופציות מגוונות מפוקוסים ומאזדה 3 ויונדאי I30, וגם אמריקאיות למינהן. חפש את השמורה ביותר.
×
×
  • Create New...