Jump to content

dj_dani

  • הודעות

    2,852
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    2

dj_dani שיחק אותה בתאריך ספטמבר 11 2020

התכנים של dj_dani היו האהובים ביותר!

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    sideways

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של dj_dani

חורך אספלט מצוי

חורך אספלט מצוי (8/14)

65

מוניטין

  1. בוא נגיד את זה ככה, כשהאופציות הם כפתורי למזגן כמו ב208, שנראים כאילו לקוחים מרכב משנת 1990, לעומת לחצנים במסך מגע.... מעדיף מסך מגע. אגב, זמן התגובה נהדר, ולא יצא לי ללחוץ על דברים אחרים או שהמסך נתקע. ימים יגידו. בנתיים, פחדתי מזה לחינם, זה סופר קל ונוח.
  2. חששתי רבות מתפעול המזגן דרך המסך כשרכשתי C3, מהר מאוד זה התגלה כנוח מאוד, יעיל מאוד, ועובד. למה אתם נגד? האם זה נובע מניסיון?
  3. סיטרואן C3, מאוד מרווח, מסילת מושב נותנת מרווח גדול אחורה, המון אופציות כיוונון למושב כולל גובה, המון אופציות לכיוון גלגל ההגה. מניח שיצליח למצוא תנוחה מתאימה ונוחה.
  4. יהיה קשה למצוא 18 בתקציב. תשאף להרבה פחות ק"מ. רכב של 30+ ק"מ לשנה זה המון. הרכבים האלו נמכרו לרוב בשוק הפרטי ככה שלא בעיה לאתר אחת פרטית, אל תתפשר על פחות מאקטיב. תכניס לחיפוש גם c3
  5. אני לא חושב שארגז מחייב אדוונצר. ולא חושב שבנפח קטן שגם ככה מתאמץ, וגם ככה לא נוסע למרחקים גדולים, ולא מגיע למהירויות גבוהות, יש צורך בעודף משקל שסוחב איתו אדוונצר. אופנוע נייקד יתאים יותר, יהיה זול יותר לקנייה, קל יותר, זריז יותר, ופחות מה שיישבר כשייפול.
  6. קטגוריית ה250 די קטנה מאז המעבר של היצרניות ל300 סמק. לצורך העניין, מרבית היצרנים במערב מייעדים את דגמי ה250 שלהם למזרח, וישראל בגלל תקנות הביטוח הארכאיות עדיין נותנת יתרון קל ל250 ולכן הם עדיין מיובאים בחלקם. יש הרבה כלים בקטגוריה, חלקם איתנו והוכיחו את עצמם, חלקם הוכיחו את עצמם וכבר לא איתנו, וחלקם הגדול לא מוכח והגיע מאיזה יצרן סיני, שחלקו מיובא עם גב חזק וחלקו לא. אם תסתכל במגרשי מורי הנהיגה, תמצא בעיקר אינזומה, דיוק 250, וקוואסקי z250sl, הונדה crf250m. הכלים נמוכים, זולים לתחזוקה וקלים לתפעול, ולכן נבחרים ע"י המורים. אני ממליץ להתמקד באחד מהם (כמובן שמהשוק הפרטי) בעוד את הסוזוקי הקוואסקי וההונדה אין להשיג יותר כחדשים, נשאר רק הקטמ שעדיין משווק כחדש. ויש לו אח תאום סוואטרפילן 250 מבית הסקוורנה שלדעתי להרכיב עליו ארגז זה חטא. מצד שני ארגז יהיה הכי מתאים לאופנוע אדוונצר ותוכל למצוא ויסטורם 250 משומש בתקציב שלך. בכל מקרה, תתחיל למקד כוונות, אתה רוצה נייקד? ספורטיבי? אדוונצר? דוש? סופרמוטו? יש לך מענה בקטגוריית הנפח לכל סגמנט.
  7. עסקה מאוד לא שווה לטעמי. אטראז זה לא מיאטה, לא רכב שנמכר מעל מחירון. בטח לא מליסינג, בטח לא של צה"ל. רכב די אמין, פשוט למדי וסוס עבודה. אבל מפה, ועד 10 מעל המחירון לרכב עם עבר כמו שלו... תוותר.
  8. ה307 הייתה לא ממש גמישה וחיה בסל"ד יחסית גבוה כדי להתחיל לזוז, בנוסף היה חסר הילוך שישי וזה הורגש מאוד, רעשי המנוע והסלד הגבוה בחמישי היו מעיקים, חוסר בבקרת שיוט גם עבורי היווה חסרון (כי כשנסעתי ברכב, זה היה בין עירוני ארוך, לנסיעות קצרות לא התאמצתי להוציא אותה) ה307 הייתה מודרנית וסופר מאובזרת לשנתה, היא החליפה אצלי 206xs, ולפנייה 306, ככה שמבחינה ספורטיבית ה307 הייתה ירידה ברמה, אבל איכות החיים והנוחות והאבזור והמרווח הפנימי עלו פלאים (והיה לה אבזור שאפילו בc3 החדשה ממנו ב12 שנה, אין. עד כדי כך) זה לא שניצלתי את היכולות הספורטיביות של הרכבים, את הכיף שלי אני משיג על שני גלגלים (ולפעמים זה גם יותר מדי) אני כן אוהב את הנוחות, האבזור, הערך לשקל, העיצוב, והשובבות והיציאה מהקופסא של הצרפתים. הc3 נינוחה יותר, הילוך שישי, מנוע טורבו גמיש מאוד, בידוד רעשים מעולה, נוחות משודרגת. כן הייתי מעדיף 208, כי היא קצת קשיחה יותר, אבל לא מצאתי אחת נורמלית, ולא יכלתי לסבול בעין את העיצוב הפנימי של כפתורי המזגן המיושנים האלו. הc3 לא מדרבנת להעלות מהירות בסיבוב, אבל אני מצליח לחיות עם זה בשלום כי האופי הכללי ברכב משדר רוגע. לצורך העניין, הלוותי מחבר 208 טק אדישן לסופ"ש, בנסיעה בכביש מהיר לא ירדתי מ140 חצילים לשעה, עקפתי בלי סוף. בc3, אותו כביש מהיר, מרחף לי ב120 בניחותא. כמעט אותו רכב מלמטה, שני גישות שונות לחלוטין. אחרי 3 פיג'ו בחנייה, זאת הסיטרואן הראשונה ואני די מתחבר לקטע המרחף. כי כדי לנסוע מהר וחזק וספורטיבי, יש לי דו"ג. ברכב אני בא להתפנק. לגבי הבחירה באוטומט, שילוב של פינוק, והעובדה שאני לא הנהג העיקרי ברכב. תכלס, במצב S הרכב מגיב סבבה לגמרי, בעוד בD הוא בפנאן שלו. ותמיד ניתן לתפעל ידנית אם אני במוד. לגבי חרטה... קיימת. תמיד. גם לגבי ה307, אך גם לגבי קודמותיה. כל אחת הצטיינה בתחומה. וזה לא העניין שלא ניתן להחזיק כמה במקביל (כי במחיר של הסיטרואן יכלתי להשאיר את ה306 206 וה307) אלא העניין של כואב לי לראות שהם יושבות ללא שימוש בחנייה. וזה גם הסיבה שהפור נפל וה307 נמכרה. אולי בעתיד הרחוק, מאוד, אשפץ אחת לאספנות בשביל הנוסטלגיה, אבל עד אז...אמשיך לרחף על ענן. 😉
  9. אז אחרי כמה ימים... הגיע הזמן לדיטיילינג קל. הרכב עבר שטיפה יסודית, פלסטלינה, פוליש, וקס, וציפוי ננו. מבפנים עבר ניקוי יסודי כולל ניקוי ריפודים. הרכב נראה מדהים. לצערי התהליך חשף בפני כמה פגמים שלא שמתי אליהם במעמד הקנייה אבל זה לא שברכב אחר לא יהיו כאלו, צריבות של לשלשת ציפורים, נגיעות של אבנים קטנות בצבע. מבאס, אבל זה משהו שיש בכל רכב. אני עדיין מרוצה מכך שהרכב בילה רוב חייו בחניון מקורה (גם בית וגם עבודה של הבעלים הקודם) אבל עדיין לא מושלם... וגם לא יהיה טוב מזה לדעתי אלא אם כן הרכב חדש מהשקית.
  10. זה לאו דווקא העניין של סלובקיה עצמה (אם כי סחטיין על ההבחנה), אלא יותר ההרגשה כשיצרן מרכיב את הדגם שלו בארץ שהיא לא ארץ המקור, זה נעשה משיקולי חיסכון, וההרגשה לקנות משהו שחסכו עליו... קצת מציק. אם כי שוב, לא דיל ברייקר והעדיפות שלי הייתה ל208 טק אדישן. הניהוג בפיג'ו נחמד יותר, הC3 מרגיש כמו מיני ג'יפון, לטוב ולרע.
  11. ייצור לא בארץ המקור תמיד נחשב כפחות איכותי, לפחות בעיניי. זה לא דיל ברייקר כמובן. לגבי המזגן... הכפתורים ב208 מיושנים ואין כוונון למעלות. זה או שקר מידי או שאתה מכבה אותו. וזה כבר הוריד לי מהרכב.
  12. גבע בדק טיימינג, מצא שהוא מהדגם החדש ולא במצב מתפורר. נוסף על כך בהיסטוריית רכב אין אזכור בנושא, הרכב לא נכלל בריקול המדובר, ואין שום התרעות בחיבור מחשב. גבע אמר לך לדואר...אני הולך לדואר חביבי אכן מותק, בעדיפות של רציתי 208 טק אדישן, מאובזרת שיא. אבל לא מצאנו. אז השלב הבא היה להרחיב חיפוש גם לאקטיב. כשהתיישבתי ב208 אקטיב, המזגן המכני העביר בי חלחלה כאילו אני בכרכרה בת 20. התחושה ישנה מאוד בתוך הרכב. אז עברנו להסתכל על הc3 שעדיין לוקח לי זמן לעכל את הפרונט. האוטו מתוק וחיפשו לבן עם גג אדום. אבל התפשרנו על הצבע בגלל המציאה. השחור מוריד מדרגת המתיקות של הרכב אבל עדיין...הוא חמוד, וישיבה בפנים פשוט עושה אותך שמח. למזלנו הבחור שרכשנו ממנו לא היה עיוור צבעים ובחר פנים אדום ולא ספק כתום ספק חום מזעזע שהגיע בחלק מהרכבים האלו. לגבי החלונות... אחרי מחקר מעמיק, צריך להחליף מראות קומפלט כולל הוספת כפתור ייעודי בדלת כולל קינפוג, או בקיצור, משהו שאלמד לחיות בלעדיו. מרימי השמשות הם קריטיים יותר ונאמר בפורומים הרלוונטיים שלא ניתן להתקין גם כאלו, עדיין חוקר את העניין. משענת מעלי? קשה לי. הרכב כלכך יפה מבפנים שלא אעשה לו את זה. אגב עוד תובנה מעניינת, הפיג'ו ברישיונות מיוצרת/מורכבת בסלובקיה בעוד הסיטרואן צרפת. עושה לי נחת לראות את זה.
  13. אצלם תמונות אחרי ניקוי יסודי. בגדול אם אפשר להגדיר את העיצוב הפנימי במילה אחת, שמח. פשוט כיף להכנס פנימה. מבחינת אבזור, יש לא מעט אבזור מקורי כסטנדרט, הרשימה ארוכה. לגבי הנוחות, אני דווקא חושב שהיא נשמרה. ואני עם הצרפתייה הרביעית. (והיו מודל 99, 01, 05)
  14. לגבי משענת יד...אוסיף, מקורית או חליפית. העניין הבעייתי באמת הוא שאין מרימי שמשות ואין אופציה להוסיף להבנתי.
×
×
  • תוכן חדש...