Jump to content

roneni82

  • הודעות

    46
  • כאן מאז:

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    מודיעין

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של roneni82

נהג חדש

נהג חדש (2/14)

1

מוניטין

  1. היי, צריך עזרה וייעוץ לגבי קניית רכב עבור קרובת משפחה. הציאו לה לקנות MG דגם EHS phev שהוא היברידי פלאג אין. שנת 2022. יד ראשונה פרטית. 55,000 ק"מ. מחיר 120,000. אשמח לדעת על הרכב, כמה אמין מבחינת אחזקה, תקלות, כל דבר אחר. בת דודה שלי לא נוסעת הרבה בשנה, מעט מאוד.
  2. וואלה בדקתי ורשום באפליקציה שזכאי לתג חניה לנכה וגם התאריך רשום. תודה רבה.
  3. אוקיי, אז יש לי את תג חניה לנכה של אבא שלי, אבל רשום עליו תוקף שכבר עבר . גם כשנכנס לאתר MyGov תחת תג חניה לנכה רשום לי סוג התג רגיל ותוקף התג ריק. כשנכנסתי לחדש את התוקף קופצץ לי הודעה שתוקף התג של אבא שלי הוא לצמיתות. אני רק מנסה להבין האם אני יכול לשים את התג ברכב (כמובן כשאבא שלי איתי) למרות שפיזית רשום עליו תוקף שכבר עבר? האם יש מצב שאקבל על זה דו"ח? או שבעיריות והפקחים מחויבים לבדוק במסופון את התוקף. מציין שכמובן הרכב שלי רשום כמשוייך לתג הזה.
  4. אני לא כל כך מבין למה זה שונה מעירייה לעירייה. אם נותנים אפשרות להכניס 2 רכבים, אז למה לא מספיק לבדוק במסופונים?
  5. שלום לכולם, לאבא שלי יש תג חניה לנכה על רכב שבבעלותו ויש לו את התג עצמו. באתר Mygov תחת "תג חניה לנכה" הוספתי גם את הרכב שלי כי לפעמים אני גם מסיע את אבא שלי וקשה לו ממש בהליכה וכל הזמן אני עוצר לו ואז מסתובב לחפש חנייה. אז אני רוצה להשתמש בזה בזמן שאני מסיע אותו. השאלה שלי היא האם אני יכול, בזמן שאני מסיע אותו והוא איתי, האם אני יכול לחנות בחניית נכים בלי התו נכה פיזית אצלי ברכב?
  6. היי, יש לי ראב4 E-Motion 2020. יש לי Waze מובנה ברכב עם כרטים סים וחבילת גלישה. רכשתי את הרכב יד2 לפני כמה חודשים והכל עבד כמו שצריך. לאחרונה התחילו בעיות עם מערכת הניווט - תמונה מצורפת. ז"א כשאני לוחץ על כפתור Map רצוף במערכת אצלי, מופיע לי מסך מטושטש כזה, לא כל כך קשור. המוסכים קוראים לזה "מסך מרצד". הייתי במוסך טויוטה, לא עשו יותר מדי, אמרו לי צריך להחליף מערכת שלמה, מחיר בערך 2,000 ש"ח. הייתי בגיל-קאר בת"א פעמיים. בפעם הראשונה עשו איפוס שעזר לכמה ימים. בפעם השנייה עשו עדכון תוכנה. שרד למשך שבועיים. כשהתקשרנו אליהם אמרו לנו שכנראה או שיש בעיה באיזה כבל שכרגע ממש אין במלאי או שאפשר להחליף מערכת שלמה, עלות בערך כ 2,000 ש"ח. ההרגשה היא שגם הם כנראה פחות ששים להחליף לנו את הכבל ומעדיפים שנשדרג מערכת, אבל זו רק הרגשה סובייקטיבית שלי. במודיעין קיבלתי הצעה במקום פרטי שמטפל במערכות ואבזור לרכבים - 1,500 ש"ח להחלפת מערכת + אחריות לשנה. אשמח לתובנות לגבי הבעיה, האם מישהו מכיר ומה אפשר לעשות. אתחיל בזה שאני לא רואה סיבה למה להחליף מערכת. אם מישהו מכיר את הבעיה והאם זה קשור לכבל כלשהו אז לאן לפנות. אם באמת אין מנוס וצריך לשדרג מערכת אז האם יש המלצות בנושא. אשמח לתובנות אחרות/אפשרויות אחרות. המון תודה.
  7. היי, רציתי לברר משהו לגבי טויוטה ראב4 2020. האם ברכב הזה יש גלגל רזרבי באותו הגודל, גלגל רזרבי קטן או בכלל אין מקום לגלגל רזרבי בתא המטען.
  8. מה מנעול הגה? לוקח את ההגה איתי 😭 מבין את מה שאתה אומר. ההבדל באמת לא משמעותי. גם צמיגים גדולים יותר אבל לא משמעותי. לגבי ריפודי העור עדיין לא היה לי רכב כזה אז לא יודע להשוות.
  9. היי, מחפש לקנות ראב 4 2020. מתלבט האם שווה להשקיע יותר על דגם ה E-motion מאשר ה Experience. אשמח לתובנות בעניין.
  10. מה לגבי הביטוח? אני יודע שהוא לא זול לראב 4.
  11. היי, ראיתי ביד 2 מודעה על טויוטה ראב 4 2020 מסוכנות רכב "ענק הרכבים" בראשל"צ. רציתי לשמוע המלצות/דיס המלצות על הסוכנות הזו. בכלל, מתלבט אם בכלל לגשת לסוכנות רכב או לקנות מפרטי.
  12. שלום, אני מחפש לקנות טויוטה ראב 4 היברידית, דגם Experience ומעלה. מוכן להשקיע בערך 140k. אני מחפש רכב עם ק"מ נמוך כי אני עושה 30k שנה. רציתי לדעת האם יש הבדל משמעותי בין דגמי 2019 ל 2020 (אני מדבר על הדגם האחרון, הגדול). בנוסף מה זה אומר שאין קישוריות Android Auto? מה זה נותן?
  13. בטוח שהוא פחות חסכוני מהפריוס, אבל נראה לי הוא אחד מה SUV החסכוניים ביותר, להוציא את כל הרכבים החשמליים.
  14. היי, יצרתי איזה נושא חדש באחד הפורומים, ואני לא מצליח למצוא מאיפה אני יכול לערוך את ההודעה שם. משתמש דרך המובייל.
  15. שלום לכולם, אני נמצא בדיוק ברגע של קניית רכב ראשי לבית (יש לנו היום 2 רכבים, פריוס 2010 וסוניק. הפריוס הראשית עם כ 30K בשנה, הסוניק לשימוש עירוני). אנחנו מחפשים להשתדרג לרכב גדול ומפנק יותר, להשאיר את הפריוס (המדהימה יש לציין) לשימוש עירוני ולקנות משהו גדול שישרת אותנו נאמנה. מכיוון שאני מאוד אוהב טויוטה, חשבתי על ראב4 היברידית. אנחנו עושים כ 30K בשנה. התקציב הוא בערך 140K אבל גמיש כלפי מעלה. הלכתי על הראב4 ההיברידי כי נראה שהיא חסחונית ומפנקת וגם אמינה. אשמח לשמוע עצות/תגובות לגבי הדברים הבאים: - ממה שראיתי על הראב4 היברידית, הייתי רוצה ללכת על 2019/2020 ברמת גימור Experience, אבל המחיר (לפחות לפי יד 2) הוא ממש גבוה!! 160K ומעלה לרכב יד 1 עם ק"מ סביר. האם זה באמת המחיר? או שיש ערוצים/מקומות אחרים להשיג בהם רכב כזה במחיר סביר. - איזה סוכנויות מומלצות ואמינות יכולות לעזור לי להשיג רכב כזה. - לפי אתר iCar (תמונה מצורפת למטה), בדגם של 2020 יש "Android Auto + Apple CarPlay" וב-2019 אין. מה זה בדיוק נותן לי (אני משתמש אנדרואיד)? אשמח לדעת גם האם אתר iCar הוא באמת אתר שאפשר להסתמך עליו (כמו למשל רשום שגם ב2019, וגם ב2020 יש דלת תא מטען חשמלית אבל אני לא סגור לגבי זה). - כמה באמת הרכב הזה חסכוני מבחינת דלק ומפנק ואמין? - האם יש חלופות טובות יותר שהם לא טויוטה ששוה לשקול (חסכוניות, אנחנו עושים 30K בשנה). רכב עם תא מטען גדול מכיוון שאנחנו משפחה דתייה ומתארחים הרבה בשבתות או בילויים בסופ"שים. - האם יש מסלולי מימון או ליסינג יד 2 ששווה לבדוק? - אשמח לכל תובנה אחרת שתעזור לנו בנושא.
×
×
  • תוכן חדש...