Jump to content

tzvipper

  • פרסום הודעות

    14,473
  • תאריך הצטרפות

מוניטין

22 נייטרלי

2 עוקבים

אודות tzvipper

  • דירוג
    כותב הרבה. מאוד.

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    מתחת למושב
  • תחביבים
    כל מה שנוסע
  • מקצוע
    לא נהג מונית

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. לאו דווקא. כאשר אני קניתי, ביקשתי מהמוכר לראות רשימה של רכבים זמינים לרכישה במלאי ובדקתי תאריך יצור, קוד צבע שרציתי ואמרתי להם: "את זה". שילמתי מקדמה וכד' רק אחרי שבחרתי את הרכב. אם אתה בא לקנות, הם יכולים לעשות את זה אם תבקש.
  2. אם זה ייצור המוני ולא קיטים להרכבה עבור ייצור בקנה מידה קטן, חלק מהחלקים הם מספקים המקומיים ו/או מפעלים קרובים מבחינה לוגיסטית, אחרת לא משתלם ליצרנים. לכן ייתכן שאותו דגם שמיוצר במדינות שונות יכלול רכיבים ממפעלים שונים.
  3. עשיתי נהיגת מבחן על היאריס. היא עדיפה בהרבה בכל מה שקשור לניהוג, אבל כמובן אין את הפרקטיות היוצאת דופן הזאת שיש בג'אז. אולי בהזדמנות אכתוב שרשור רשמים. המנוע ביאריס 3 צילינדר, לאומת 4 בהונדה, אבל אין שום בעייה של ויברצייה כי המנוע לא פועל בסרק או במצבים שיש ויברצייה. התרשמתי מאוד לטובה מרכב זה. אריאל, אני 175. ומבתחינת המרווח לא הרגשתי שיש בעייה.
  4. אליהו, לבקשתך תמונות מכתובת אתר היבואן הונדה בארץ.
  5. סובארו מיוצרות ביפן. חלק מדגמים של יצרנים יפניים, כגון: הונדה ג'אז, לפי מיטב זכרוני גם סוזוקי איגניס. אם זה חשוב לכם, צריך לבדוק פרטנית לדגם המבוקש. לא בטוח שיש לזה יתרון כלשהו ב2021.
  6. לפני הקדמה המאמר הולך להיות כרגיל ארוך ומפורט מאוד. מי שרוצה, מוזמן לקרוא הקדמה ולעבור לסיכום. הקדמה עשיתי נסיעת מבחן בהונדה ג'אז הייבריד ורוצה להתחלק איתכם ברשמים שלי. רכב סופר מיני קומפקטי עם סידור סאלון גאוני שמאפשר מרווח פנים נדיב במיוחד. קטנה מבחוץ וגדולה מבפנים, מכונית סופר פרקטית למשפחות בערים גדולות. הרכב כולל שלל מערכות בטיחות מתקדמות ביותר, מערכת הייבריד ייחודית של הונדה ונוחות נסיעה ברמה גבוהה יחסית לסופר מיני. סאלון רוב המרכב של הונדה ג'אז זה סאלון בזכות סידור גאוני של תא הנוסעים. מתקבל סאלון מרווח מאוד ליושבים מקדימה ומאחור. מאחור מבוגרים
  7. דווקא מנורה מאוד הגיונית. רוב משתמשי הרכב לא מומחים. ברגע שנדלקת להם מנורה כזאת ומתריעה על תקלה כלשהי ברכב, עליהם לגשת למוסך לאבחון ותיקון. גם אם יש תקלה במערכת זיהום אויר זה תקלה שדורשת טיפול. בספר הרכב מצויין מה פירוש של כל מנורה ומה לעשות אם היא נדלקת. לכן אני לא רואה סיבה לבלבול. כאשר יש תקלות שמונעות מהרכב לנסוע בכוחות עצמו למוסך, בדרך כלל נדלקות מנורות אדומות, כגון לחץ שמן.
  8. wildlands2019, ציינתי שזה עבורי דיל ברייקר. כל אחד יש את השיקולים שלו. למיטב ידיעתי אין כרגע בשוק רכבים שהם לא טובים. כל הרכבים טובים מאוד בקטגוריה הזאת ויכולים לעשות את אותה העבודה באותה מידת הצלחה. יחד עם זאת, אנשים משיקולים שלהם מעדיפים רכבים שונים. ספציפית הרכב הזה, קיבל ממני מחמאות רבות וזה לא ברור מאליו.
  9. יכול להיות שאני יותר רגיש לויברצייה בעמידה בגלל שהיה לי רכב הייבריד שבעמידה מכבה מנוע. גם במנוע 4 צילינדר קונבנציונלי יש ויברצייה מורגשת בשבילי בעמידה, אם כי פחות חזקה ממה שהרגשתי במנוע 3 צילינדר המדובר. הרגשה של ויברצייה זה דבר סובייקטיבי, אפילו שאפשר למדוד בעזרת מכשור מסויים. אולי אם הייתי בא אחרי רכב בנזין רגיל, זה לא היה בעייה עבורי.
  10. מנועים עם 3 צילינדר כוללים מבחינת רעידות נקודת תורפה שאין בוכנה עולה ויורדת באותו זמן לאיזון. זה מצריך שימוש במשקולות ו/או גלגל תנופה מסוג DUAL MASS שהוא מורכב יותר. ועדיין במצבי עבודה מסויימים יהיו יותר רעידות מ4 צילינדר. שימוש מנוע 3 צילינדר ברכב היברידי, למשל בטויוטה יאריס יש כזה (אני מאמין שהם יעשו בו שימוש בדגמים נוספים בקרוב), אפשר להפעיל את המנוע בתנאים שלא מייצרים מצב בעייתי של רעידות, כמו למשל כיבוי מנוע בעמידה ושימוש בגיר רציף שמאפשר יותר מדוייק לקבוע סל"ד שאין בו רעידות. לדוגמא, נהגתי על יאריס היברידית ובשום מצב לא הבחנתי ברעידות - הייתי מופתע לטובה, במיוחד שבהתחלה הייתי סק
  11. עדכון. עברו 115K ק"מ, האחריות נגמרה. בין לבין, הספקתי להחליף צמיגים בסרן הקדמי והאחורי. מידת צמיגים אקזוטית למדי לרכב פרטי, רוב הצמיגים במידות האלו הם לרכבים מסחריים. הספקתי לקרוע צמיג בצפון הארץ במקום מרוחק ברמת הגולן, המתנתי 4 שעות לגרר בשיא החום בגלל שאין צמיג רזרבי. במזל באחת הפנצ'ריות באיזור היו צמיגים סיניים לרכב מסחרי במידה הנכונה. אחרת הייתי נתקע ללילה או גרוע מזה כי הגרר לוקח לפי ביטוח למרחק עד 12ק"מ. כך זכיתי לזוג צמיגים סיניים מסחריים בסרן האחורי. הצמיגים בסרן הקדמי גם הם סיניים, כי זה מה שהיה בפנצ'ריה במידה הזאת והייתי צריך צמיגים דחוף לנסיעה ארוכה. למרבה ההפתעה הצמיגים
  12. לפני הקדמה כרגיל המאמר מפורט וארוך מאוד, מי שרוצה מוזמן ישר לעבור לסיכום. הקדמה עשיתי נהיגת מבחן בפוקוס אקטיב טורר החדשה. זו גירסא סטיישין מוגבהית מעט לפוקוס הרגילה ומצויידת במנוע 3 צילינדר 1.5 טורבו בעל 182 סוסים. גיר פלנטארי 8 הילוכים שללא ספק דבר מעולה, מאפשר להחזיק את המנוע בטווח היעיל של הסל"ד לחיסכון וביצועים לפי הצורך. בשיוט מתנתק אחד הצילינדרים והאוטו נוסע על 2. השילוב אמור לספק צריכת דלק טובה. שקלתי את הרכב לרכישה, כי מדובר ברכב חזק יחסית לקטגוריה, נוח ובעל ניהוג מצויין ועם כל זה, סופר פרקטי - החבילה במחיר מצויין יחסית למתחרות. הרכב תוצרת גרמניה. א
  13. שלום חברים, לא ביקרתי בפורום בערך שנה. הנה קפצתי לביקור והבאתי איתי דגם מעניין. דגם נדיר מאוד לסובארו לגאסי דור 6 (B4 במחוזותינו), זו גירסת דילר סינית. למעשה דגם איכותי יחיד שקיים לרכב זה בקנ"מ כזה. חבל שלא בגירסא מתוחת פנים - אבל זה מה יש. דגם מפורט מאוד ואיכותי למדי, אם כי צבע לא פרפקט. כניראה מה שמוכרים באיביי זה שאריות פגומות של מה שנשאר לדילר מהדגם. הדגם מפורט להפליא ויש כמה פיצ'רים מאוד נחמדים שאין לי בדגמים אחרים: אפשר להרים שטיח של בגז' ומתחת יש גלגל רזרבי. אפשר לפתוח ולסגור את התריס של חלון שמש. כמובן שטיח בד ברצפה ורמת פירוט משמחת למדי, עם חגורות ב
  14. לא ביקרתי בפורום המון זמן. אני רואה שהכל השתנה. במקרה ראיתי שרשור מעניין, אז אוסיף 10אג' שלי: במערכות הנעה כפולה רוב היתרונות פחות רלוונטיים לארץ, אבל החיסרונות דווקא כן: משקל, איבודי אנרגייה וצריכת דלק. כמו כן, להבדיל מהנעה קדמית או אחורית - שם הכל יותר פשוט, בהנעה כפולה יש הרבה סוגים שעובדים שונה לחלוטין. כולל מערכות שעובדות כל הזמן וכאלה שניתן לשלב או משתלבות אוטומטית בהחלקה. יש מערכות עם דפרנציאל בין הסרנים, יש מערכות עם חלוקת מומנט שונה בין הסרנים, למשל 60/40 לטובת אחד הסרנים, חלוקת מומנט אקטיבית שמשתנה לפי תנאים, מערכות עם מצמד ויסקוזי/האלדקס וכד'.
  15. שלום לך בוקי. אכן, אני לפעמים מבקר בפורום. דגם מקסים. אני זוכר כאלה רכבים עוד מתקופת הילדות. מה שמצחיק, עדיין מייצרים את הרכב הזה.
×
×
  • תוכן חדש...