Jump to content

guya72

  • פרסום הודעות

    2,021
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

50 נייטרלי

אודות guya72

  • דירוג
    נהג שודים מדופלם (> 1700 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. היום ראיתי ב-YNET כתבה על מקרה דומה https://www.ynet.co.il/economy/article/ryWCN11QB00
  2. אין צורך לגשת למשרד הרישוי. אתה יכול לברר זאת מכל מחשב שמחובר לאינטרנט דרך אתר המידע הממשלתי. https://my.gov.il/landing/
  3. guya72

    מה עושים אחרי שלילה?

    קיבלת פסילה למשך תקופה מסויימת. ברגע שהפסילה הסתיימה - אתה רשאי לנהוג עד להודעה חדשה. ליתר בטחון, אני ממליץ לקחת איתך את המסמכים המעידים על ביצוע הפסילה בפועל וסיומה (הפקדת רישיון) הערה : במידה וזאת פסילה ע"י קצין משטרה, אז מופיע במסוף שהפסילה הסתיימה. במידה וזאת פסילה ע"י בימ"ש, מומלץ לקחת את אישור הפקדת רישיון איתך. דבר נוסף שעליך לקחת בחשבון - במידה וזאת פסילה בעקבות פסק דין של בימ"ש, למשרד הרישוי יש סמכות לקבוע לך תנאים לחידוש רישיון ובמקרים מסויימים אף להחליט כי הם פוסלים אותך לחלוטין לנהיגה.
  4. guya72

    מקדם גרר

    לאחר שנת לילה, קלטתי שאני עניתי לשאלה מהו מקדם חיכוך ולא מהו מקדם גרר. מאחר ואינני יכול לערוך את תשובתי הקודמת, אני אמשיך לענות בפוסט נוסף. קודם כל, הקטע שהדגשתי - הוא שגוי, כך שבבקשה לא להתייחס אליו. מקדם גרר מתייחס עד כמה הרכב אוירודינמי. ככל שהרכב יותר אוירודינמי -> בעקרון, יש פחות כוח חיכוך עם האויר -> מקדם גרר יותר נמוך ולהיפך. מדוע זה חשוב ? ככל שמקדם הגרר יותר נמוך, המנוע צריך להפעיל פחות כוח כדי להתנגד לחיכוך של האויר. אני מקווה שהפעם לא עשיתי פאשלה נוספת (תראו את השעה). נא לקטול אותי בעדינות אם טעיתי
  5. guya72

    מקדם גרר

    כאשר יש מגע בין 2 גופים (ולא חשוב מה מצב הצבירה שלהם), יש ביניהם חיכוך. במידה ולפחות אחד מהגופים נמצא בתנועה, אז כוח החיכוך הנ"ל הוא בניגוד לכיוון התנועה ומפריע/ מאט את התנועה של הגוף. ספציפית לגבי כלי רכב, יש חיכוך בין הרכב לאוויר סביבו, בין הרכב לקרקע (צמיגים) וגם חיכוך "פנימי" של הרכב (נגרם עקב חיכוך בין חלקים פנימיים של הרכב אשר נמצאים בתנועה, כגון חלקי מערכת גיר, ציר הגלגלים וכו'). במקרה המדובר, כאשר מדברים על מקדם גרר ככל הנראה מתכוונים לכוח החיכוך (זאת דעתי האישית). במידה ומתכוונים למשמעות הפיזיקלית של מקדם גרר, אז כמדומני שהסבירו את המשמעות באחת מהתשובות הקוד
  6. עד עכשיו לא הערכתי לטובה את ה"בילוי" בהר אביטל באותה שנה (שלג. שלג. רק שלג עד שיוצא מכל החורים). מסתבר שיש דברים יותר גרועים.. נכתב מהניסיון המצומצם שלי. יש לזה גם צד אחר - בחי"ר החייל הוא בגדר בורג קטן שלא כל כך מעניין את המפקדים שלו. הייתי בגדוד שריון. באחת התעסוקות קיבלנו תגבור של פלוגת חי"ר. רק בשביל לא לחתום על מיטות עבור החיילים שלו, מבחינת המ"מ -> שהחיילים ישנו בבוץ. לדבריו, "הם רגילים לזה". כמובן שמ"פ מפקדה לא הסכים והכריח אותו לחתום על מיטות כדי שיישנו כמו בן אדם.
  7. מצורף ציטוט של התקנה המדוברת. אינני מבין איך הסקת מזה שאדם ליד ההגה אינו נחשב כנהג. לפי ההגיון הנ"ל, כאשר אני נוהג ברכב ואינני שיכור -> אז למעשה אינני נוהג ברכב אלא איזו רוח ערטילאית... 169ב. (א) לא ינהג אדם רכב בדרך או במקום ציבורי ולא יניעו אם הוא שיכור.
  8. שנקל שלי : ממליץ להשתמש ברתמה ולא בקולר -> קולר חונק את הכלב כאשר הוא מותח את הרצועה בניגוד לרתמה שמחזיקה אותו באזור בית חזה- בטן.
  9. לא מנסיון אישי אלא מנסיון של אחרים - סיליפוס אכן עובד. אבל בתור תוצאת לוואי, המים הם מעט חומציים והטעם שלהם דוחה.
  10. אתה יכול להתייעץ גם בקבוצת פייסבוק הבאה : קהילת אוהבי קפה שגם קצת מבינים בזה | Facebook הערה : זאת קבוצה שמנוהלת ע"י גורם מסחרי, יש בה נציגים שלו. למרות זאת, יש גם אנשים עם ידע שאין להם אינטרסים אישיים/ כלכליים (לפחות, לא משהו שאני הבחנתי בו), אז צריך פשוט להפעיל את הקופסא ולנסות לסנן הודעות בהתאם. בהקשר לשאלה המקורית - אני אישית גם חיפשתי מכונה. אין לי זמן/ כוח/ חשק להתעסק עם מכונות ידניות, ולא רציתי לזרוק הרבה כסף בהתחלה, אז כרגע אני משתמש במכונה אוטומטית של פיליפס. בינתיים, אין לי טענות. דבר נוסף - קח בחשבון שבמי השתיה יש אבנית, והמון. האבנית מת
  11. אין להם צורך לדווח למשטרת התנועה. במידה והם עברו הכשרה מתאימה, הם יכולים לתת לך דוח תנועה (במידת הצורך). מעבר לכך - הם לא מדווחים למשטרת התנועה למיטב ידיעתי, אין בפקודת ובתקנות התעבורה הגדרה מדויקת מי נחשב כנוהג ברכב. בחוק פיצויים לנפגעי ת.ד., יש הגדרה מה נחשב כשימוש ברכב : נסיעה ברכב, כניסה לתוכו או ירידה ממנו, החנייתו, דחיפתו או גרירתו... (קיצרתי רק למה שרלוונטי). בכל שאר החוקים הרלוונטיים, אין הגדרה מדויקת מה נחשב כשימוש ברכב, אז משתמשים בהגדרה הנ"ל. בפקודת ובתקנות התעבורה מדובר על פוליסת ביטוח. בחוק ביטוח רכב מנועי מגדירים מה זאת פוליסת ביטוח, ומפנים
  12. נגעת בנקודה רגישה ובעייתית, לא רק מבחינת הלקוח ה"קטן" אלא גם מבחינת המערכת הרפואית. המערכת הרפואית, כולל קופ"ח נמצאים בגרעונות כספיים כרוניים. במצב כזה, הרופא נדרש ללכת לפי שבלונה מסויימת של בדיקה/ טיפול : ללכת מהמקרה הקל והזול יותר, ואם לא עזר - ללכת למשהו קצת יותר קשה ויקר. המטרה הכללית היא לנסות לחסוך בהוצאה כספית. נכון, בדרך יש בזבוז של המון כסף על בדיקות וטיפולים מיותרים, אבל ככה זה נמרח לאורך זמן ופחות מעיק על התקציב. וצורת המחשבה אומרת : אולי נצליח לפתור את זה עם משהו יותר זול, במקום ללכת ישר על בדיקה/ טיפול יותר יקרים. ובסופו של דבר - מקווים לחסוך ככה כסף (כן, על הג
  13. יותר פשוט לעבור עם המספר הקיים לחברה אחרת במקום לשנות מספר טלפון עריכה : רק עכשיו אני רואה שמישהו כבר הציע לך לבצע ניוד
  14. לא קיים. זאת ההגדרה החוקית של סוגי רכבים : רכב מסוג M – רכב מנועי בעל 4 גלגלים לפחות אשר תוכנן, נבנה ויועד להסיע נוסעים; רכב מסוג N – רכב מנועי מסחרי בעל 4 גלגלים לפחות אשר תוכנן, נבנה ומיועד להובלת טובין או רכב שצוין ברישיונו כרכב עבודה; N1 - משקל כולל מותר עד 3500 ק"ג. N2 - משקל כולל מותר מעל 3500 ק"ג ועד 12000 ק"ג
  15. העמלות היחידות שחברת המשלוח לוקחת הן עמילות מכס ואישור תחבורה. שאר העמלות - הולכות בחלקן למדינה ובחלקן למסוף מטען/רש"ת וכו'. לגבי אישור משרד תחבורה - הם הוציאו אישור שמשרד התחבורה מאשר הכנסת החלק, וזהו. בלי בדיקה בפועל. לכן אין חותמת או מדבקה. השאלה היא האם אתה רוצה להשקיע מאמצים במריבה עם חברת השילוח על 94 ש"ח, כאשר מירב הסיכויים שההפסד מובטח מראש ? בד"כ בויכוח מול איש מקצוע, אתה נמצא בעמדת נחיתות מאחר והוא סמכות מקצועית, ואתה מתבסס על תחושות ורגשות, עם רקע מקצועי מועט עד כדי לא קיים. בקיצור, אני ממליץ לבלוע את הצפרדע, וללמוד להבא לבדוק לעומק את העסקה (כיצד ועם מי שו
×
×
  • תוכן חדש...