Jump to content

usafun

  • פרסום הודעות

    737
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

10 נייטרלי

1 עוקב

אודות usafun

  • דירוג
    נהג נמרץ (> 500 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. תראה, אפשר לגחך. אני אדם עם עקרונות וכשאני צודק, אני הולך עם הצדק שלי. כולל בית משפט. אז מה אם מדובר בתביעה נגד יבואן רכב. בבית משפט אין עשיר ועני, גבוה ונמוך. כולם שווים והטיעון המוצק מנצח. אבל הטיעון הכי מהותי שמישהו הגיב לי פה הינו שייתכן ובמהלך השנים פגיעות בפגוש הקדמי (שם נמצאים החיישנים) גרמו להם לשנות קצת מיקום ואולי בגלל זה גם הפגיעה הקלה (מאד!) באירוע הזה, גרמה לניפוח הכריות. משיחה עם 2 בוחני רכב ותיקים התברר כי גם אם התביעה היא בבימ"ש לתביעות קטנות, הם לא עושים חצי עבודה. מכיוון שמדובר ביבואן רכב, יש להכין תיק תביעה מוצק - זה לא רק בדיקה מה הייתה מהירות הרכב בעת הפגיע
  2. הדברים שאתה כותב הם מכה לבעלי הרגליים הארוכות כמו שלי. הרכב הנוכחי הוא מהיחידים בשוק המכוניות שבהם הרגליים שלי נכנסות מתחת לגלגל ההגה (ולא שההגה בין הרגליים). מעבר לגרסאות קרוסאובר משמעו צמצום מרחב הרגליים שלי.
  3. בקיצור, אם אני מחפש/מצפה לחלופה מאותו בית ל- C4 פיקאסו דיזל שלי שנת 2015 - אין מה לצפות?
  4. מה הכוונה? יקרה לדעתי מה שבד"כ קורה - בשנת 2014 או 2013 C4 פיקאסו עברה שינוי תצורה ובהמשך גם הסתיים ההסכם עם משפחת פיקאסו והרכב קיבל את השם הנוכחי - ספייסטורר. כנראה שמנוע חשמלי יגיע עם שינוי התצורה הבא. רק מפתיע שאין שום דליפה של מידע כזה לגבי הרכב הזה. קבוצת פיג'ו-סיטרואן מבצעת לפעמים שינויים רוחביים ברחבי פיג'ו-סיטרואן והייתי בטוח שאם רכב דגל של פיג'ו מקבל שקע חשמל, משהו דומה יקרה גם עם רכבים של סיטרואן, אבל כנראה טעיתי.
  5. ראיתי עכשיו שהאחי לקבוצה, פיג'ו 308 נכנס למועדון החשמל. מה עם הספייסטורר? עד מתי דיזל? אי אפשר אחרת: פיז'ו 308 החדשה התחברה לשקע (ynet.co.il)
  6. לא הבנתי... אם אני מוכר לפני המועד שציינת אז העסקה הנוכחית הזו מתומחרת לרעתי, או אם אני מוכר אחרי...?
  7. זו שאלת מליון הדולר - האם במקרה הזה ההנחה היא מספיק גדולה? כל השאלה היא מההיבט של מכירת הרכב בעתיד, מול מכירת רכב שנרכש מהיבואן, כשהכוונה היא להחזיק את הרכב מספר שנים.
  8. ומבחינת התמחור? האם רכישת הרכב הזה שלא דרך היבואן אלא כ-0 ק"מ יד 2, לא הופכת את כדאיות העסקה הזו לגבולית?
  9. נכון להבוקר -אצל היבואן 80,200 על הכביש לדגם המשופר, 79,200 לדגם הבסיסי (היבואן כמובן מכוון למסור כמה שיותר מהדגם המשופר). לעומת זאת בחברות שמוכרות 0 ק"מ יד 2, - הדגם הבסיסי (3 שנות אחריות) - 70,000 ש"ח.
  10. אשתי והבת שלי עשו את הנסיעה על הרכב המפואר יותר. זה לא היה מספיק זמן כדי להרגיש בעיה עם המושבים. מבחינת עדיפות - הן מוותרות על כל הצעצועים של הדגם המתקדם ומכולם צריכות רק את חיישני הרוורס (מה שאפשר לקבל ברכב אפס ק"מ). הכוונה היא לא למכור את הרכב אחרי שנתיים אלא להחזיק לכמה שנים כרכב משפחתי שני. אבל מה שאני לא מצליח לחשב הינו את ה"תועלת" מבחינת מחירון לירידת הערך של רכב אפס ק"מ יד 2. היבואן אומר שיש ירידת ערך מיוחדת לרכבים אפס ק"מ של 14%. האמנם? האם זה צריך להיות פקטור בבחירת הרכב שלי אם לקנות אותו דרך יבואן או דרך 0 ק"מ יד 2? ויש גם את עניין האחריות המקוצרת - 3 שנים (במקום 5 אצ
  11. אוקיי, הפור נפל ונעשתה נסיעת מבחן בספארק, ועכשיו נא עזרתכם בגילוי מה שלא מספרים הסוכנים שמבקשים למכור את הרכב הזה 0 ק"מ יד 2? ובקיצור - מה יותר כדאי? רכב יבואן 5 שנים אחריות שמחיר הגרסה ה"מפוארת" יותר כמעט שווה למחיר הדגם הבסיסי אצלו (מבצע שקיים בימים האלו), או יד 2 0 ק"מ - 3 שנות אחריות, גרסה בסיסית בתוספת חיישני רוורס - 10,000 ש"ח פחות?
  12. ייתכן שאתה צודק. קיבלתי כמה חוו"ד שהסיכוי להצלחה קלוש והרמתי ידיים.
  13. היום נסעתי בכביש 4. היה פקק תנועה. התברר שהייתה תאונה. רכב אחד נכנס בקיה פיקאנטו. כשעברתי ליד הרכבים בהילוך איטי שמתי לב שהחלק האחורי של הפיקאנטו היה מעוך כולו פנימה. החלק הקידמי של הרכב הפוגע היה הרוס כולו. שני הרכבים נראה לי טוטאל לוסט. ברכב הפוגע לא נפתחה אפילו כרית שינה, שלא לומר כרית בטיחות...
×
×
  • תוכן חדש...