Jump to content

מאור30

  • פרסום הודעות

    18,615
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

33 נייטרלי

אודות מאור30

  • דירוג
    מגובב מוביל

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    חדרה

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. אהלן מאור היקר.

    שתי שאלות בבקשה, ברשותך אם אפשר.

     

    1) יש תקלה נוספת שאני לא מצליח להבין..

    ב100 קמ"ש, בנסיעה רגילה, על כביש יחסית תקין, ההגה מאוד רועד, אפילו רוטט מאוד שמאלה וימינה, וזה לא קורה כאשר אני לוחץ על הבלם.

    כלומר רק כשאני מגיע ל100 ומוריד את הרגל מהברקס, או מהגז, ונותן לרכב לרדת במהירות לבד, ההגה ממש מתחיל לרעוד עד שהוא מגיע ל80 קמ"ש בערך.. מתחת לזה לא רועד, ומעל 110-120+ קמ"ש גם כן לא רועד.

    מזה יכול להיות????

    השערה: יש לי מגנזיום בגלגלים, אז יש עיגול מפלסטיק שיושב על הצלחת, יכול להיות ששמתי אותו הפוך? (כי ראיתי ששמתי את העיגול פלסטיק בצורה שמתאימה למגנזיום, אז אני דיי בטוח שזה בסדר)

    וגם שמתי את שניהם בחזרה בוודאות.

    או אולי יכול להיות תפוח הגה?

    ֿאו אולי.. כאשר החלפתי רפידות אז יש שתי ברזלים קטנים או מתכת, (לא סגור על זה) שמגיעים עם הרפידות.. אז לא שמתי אותם, יכול להיות שזה נובע מזה?

    ממש אשמח לעזרתך בבקשה.

     

    2) האם יש לך מושג איך אפשר לצבוע את צבע הפח של הרכב, משריטות/שפשופי צבע?

    אילו חומרים אני נדרש לקנות, כמה זה עולה, וכמה קשה/קל התהליך?

     

    תודה מראש,

     

    עידן.

  2. מאור שלום רב , האם אתה מכיר מישהו שיכול למצוא מדחס לטרנספורטר t5 2008 משהו מפירוק 

  3. הוא לא עובד מהבחינה שהוא פשוט נופל למטה ונישאר שם? ואז בפתאומיות עולה? או יורד כזה לרבע חום וחוזר לחצי? ניסית לבדוק את החיווט ליוניט עצמה?
  4. צלחות ורפידות אינם נכללים באחריות ברכב חדש כך שניתן לבצע את ההחלפה אחפה שרוצים ועם איזה סוג חלפים שרוצים כל עוד הם תיקניים כמובן.
  5. אם אתה מאיזור חדרה ויש ביכולתך להוריד את הסטרטר בעצמך אוכל לשלוח אותך לחשמלאי שאצלו אני משפץ הוא לוקח בסביבות ה 300 שח+- שיפוץ.
  6. מה המחיר הנידרש? שאם אשמע על מישהו שמעוניין? ומהיכן?
  7. תבדוק את החיווט לחיישן עצמו.
  8. אם הכל עובד תקין שימשיך לעבוד תקין ללא שום תוסף ושיקויי פלא.
  9. גם בפונטו ה 16 שסתומים דגם מנוע 188A5000 קריאת החיישן מתבצעת דרך זר השיניים שמורכב על גלגלת האביזרים שהיא עצמה מורכבת באמצעות 3 ברגים על פולי גל הארכובה כך שהבעיה עליה אני מדבר עדיין בתוקף גם למנוע זה. לפותח השירשור - גם אם לא אתה זה שמבצע את הדברים בעצמך אז הכיוונים שניתנים לך הם כדי שתדע מה האופציות אל מול בעל המקצוע שאליו תיגש. יש המון שלא יודעים להתעסק עם הפיאט אם זה התקלה שעליה אני מדבר או עניין ניקוזי האויר במערכת הקירור ברכבים האלה שבשני המיקרים כבר יצא לי להיתעסק ולהחזיר לא מעט פונטואים לחיים שפשוט חרצו את גורלם מייאוש בהיתעסקות וחוסר סבלנות.
  10. תבדוק תחילה שחיישן הצתה שלם ויושב כמו שצריך בצמוד לזר השיניים בגלגלת אביזרים של הקראנק. אם ניראה תקין יש לפרק טיימינג ולבדוק את הפולי קראנק עצמו, בצידו הפנימי ישנו שגם שמיתלבש על הגל, השגם עצמו נוטה להשחק בפונטואים לדורותיהם וזה התופעות שתקבל. מבחינת כיווני הטיימינג הם ייראו מכוונים בול וזה עלול להטעות אז לפרק ממש גלגלת קראנק ולבדוק מצב השגם. כאשר השגם שחוק הגל מיסתובב לא בהתאם לתזמון נכון.
  11. עדיין לא בטוח שמדובר בפריצת אטם ראש. באקסנטים הישנים וכן בגטסים באותו דור ישנה לרוב עם הזמן הצטברות של לחות בחלקו הפנימי של מיכסה השסתומים באיזור של שסתום ה pcv. זה יוצר מעין אמולסיה שגולשת גם לפקק וזה מצב שהמנוע תקין לחלוטין ללא שום פריצה באטם ראש. הייתי ממליץ בלהתחיל מבדיקת לחץ למערכת הקירור ומשם להתקדם.
  12. גם שאתה עוזב את הגז במהירות הזו הוא ממשיך לרעוד?
  13. תבדוק את החיווט עצמו שהולך לחיישן שהחלפת.
  14. מה הבעיה שבגינה נחוץ החלפה של המשאבה?
  15. המחלה של הרכבים האלה הוא התקע עצמו של חיישן ההצתה..לפי מה שאתה אומר החלפת גם אותו אז צריך לבדוק שהוא באמת מוציא פולס למחשב...אפילו לעבור בעיין על החיווט לצמה לראות שהכל שלם ואין איזה נתק.
×
×
  • Create New...