Jump to content

מאור30

  • פרסום הודעות

    18,510
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

20 נייטרלי

אודות מאור30

  • דירוג
    מגובב מוביל
  • תאריך לידה 22/09/1981

Personal Information

  • מיקום
    חדרה

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. תבדוק בטכנו צינור אנשים ממש נחמדים שמחזיקים הכל במחירים הוגנים הם באיזור המרכז. בתקופה שהיו בתל אביב קניתי מהם המון יש להם ציוד מצוין למכונאות רכב. יש גם את ל.כ אבל אני אישית לא אוהב את השירות שלהם בטח לא את המחירים שלהם.
  2. אכן מחלה דיי ידועה הנקישות האלה צריך לבחון עד כמה הן חזקות ומורגשות כי לא בטוח שיעברו טסט. עלות מסרק שכזה כולל עבודה כ 1500 שח לערך. לא מסרק מקורי.
  3. נשמע כמו אחת הגלגלות , המותחן, אולי אפילו תושבת מנוע עליונה ימין.
  4. ייתכן ומדובר במסרק הגה כבר מוכר לי מכמה מאזדות. אך יש לבדוק גם כיוונים אחרים בפרונט...מי שמבין יידע לאבחן.
  5. לפעמים בעומס קל רדיאטור סתום בחלקו לא יבוא לידי ביטוי בהתחממות יתר אך במאמץ רציני זה יכול להיות מורגש. לא יודע מה ההפרשי חום שאתה חווה בין 2 הצינורות כך שעדיין לא הייתי רץ לכיוון של רדיאטור סתום. מה גם שעכשיו הבעיה היא כניראה אויר במערכת הקירור אז קודם טפל בעניין הזה.
  6. לבדוק מוטות קישור, מוטות הגה, בוקסות מוט מייצב, כריות בולמים ובולמים.
  7. הצינור שמתחבר אל הטרמוסטט צריך להיות בדקות הראשונות קר ובהמשך שהטרמוסטט ניפתח הוא מתחמם מאוד ואז למעשה שהרכב בטמפרטורת עבודה, טרמוסטט פתוח, מאוורר עבד 2 הצינורות צריכים להיות פחות או יותר חמים באותה מידה. אם לאחר הרבה זמן צינור אחד נשאר פושר מצב לא תקין ומצריך בדיקה אולי אפילו רדיאטור סתום חלקית.
  8. תן לבעל המוסך להרגיש את הרכב ולהבין על מה אתה מדבר בתיאור הבעיה..אם אתה חושש שהמנוע מרגיש חלש ועצל תבקש שייבצעו בדיקת קומפרסיה איתך שתראה את הנתונים.
  9. ייתכן ואלה שאריות שמן שנזלו להם בעת מילוי השמן בטיפול האחרון. מספיק שמוציאים את המדיד בטיפול והוא מטפטף קצת וזה יכול גם להטעות. האם פקק מילוי השמן נמצא בקירבת מקום ההזעה? מעליה? בזוית ששמן יכול לזלוג מהפתח מילוי למקום ההזעה?
  10. ברכבים הגרמניים אני דווקא מנקז אויר גם על מערכת קירור חמה בטמפרטורת עבודה כלומר אני מבצע פעמיים ניקוז: פעם ראשונה כאשר המערכת קרה ממלא נוזל עד איפה שצריך מפמפם קצת על הצינורות עם היד, מניע ונותן למנוע לעבוד מיספר דקות ואז סוגר את הפקק, ממתין לפתיחת הטרמוסטט ולפעולת המאוורר רדיאטור 2 מחזורי עבודה, מכבה ולאחר כ 2 דקות אני פותח בעדינות מירבית את המיכסה של מיכל העיבוי לאט לאט בסיבובים עדינים עד שהלחץ מהמערכת מישתחרר ואם היה אויר כלוא הוא ייצא כמו שצריך. יש לנקוט כל אמצעי הזהירות ולבצע זאת בסבלנות ובעדינות ובאיטיות כמובן. זו השיטה שלי לשחרר את כל האויר הכלוא במערכת הקירור ברכבים גרמניים מכיוון שאין נקודות לניקוז אויר.
  11. עם ההרכבה של מנוע מיבוא בטח תגיע לאיזה 6000 שח. אולי אפילו תשאיר לך את הרכב לחלקים וקנה רכב דומה עם מנוע תקין, הרכב הזה נימכר בגרושים.
  12. ניראה שהמצבר נפרק לגמרי. ככל הניראה תצטרך מצבר חדש ואז לגשת לחשמלאי לבדוק שאין זליגת יתר ולבדוק ערכי טעינה.
  13. אם קיימת בעיה של הזעה היא גם תחזור לאחר הניקוי, הרכב באחריות אני מניח לעוד שנתיים ושנתיים זה מספיק זמן לתעד. לא הייתי ממהר לתת למוסך להוריד גיר לאחר פחות מ 20 אלף קמ וכך לפחות אני הייתי נוהג מנקודת מבט אישית שלי בלבד. כמובן שפותח השירשור יעשה הטוב בעיניו.
  14. מערכות ברכב מתאפסות כמו שצריך ומשאבת הדלק בונה לחץ כמו שצריך. תמשיך לבצע זאת ותמשיך לעקוב.
  15. נציג השירות בעצמו לא יודע מה הולך שם. פעם הבאה תבקש לראות איפה בדיוק מורחים ומה מאמין שלא תהיה להם התנגדות.
×
×
  • Create New...