Jump to content

מאור30

  • הודעות

    18,615
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    חדרה

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של מאור30

מגובב מוביל

מגובב מוביל (13/14)

33

מוניטין

  1. הוא לא עובד מהבחינה שהוא פשוט נופל למטה ונישאר שם? ואז בפתאומיות עולה? או יורד כזה לרבע חום וחוזר לחצי? ניסית לבדוק את החיווט ליוניט עצמה?
  2. צלחות ורפידות אינם נכללים באחריות ברכב חדש כך שניתן לבצע את ההחלפה אחפה שרוצים ועם איזה סוג חלפים שרוצים כל עוד הם תיקניים כמובן.
  3. אם אתה מאיזור חדרה ויש ביכולתך להוריד את הסטרטר בעצמך אוכל לשלוח אותך לחשמלאי שאצלו אני משפץ הוא לוקח בסביבות ה 300 שח+- שיפוץ.
  4. מה המחיר הנידרש? שאם אשמע על מישהו שמעוניין? ומהיכן?
  5. תבדוק את החיווט לחיישן עצמו.
  6. אם הכל עובד תקין שימשיך לעבוד תקין ללא שום תוסף ושיקויי פלא.
  7. גם בפונטו ה 16 שסתומים דגם מנוע 188A5000 קריאת החיישן מתבצעת דרך זר השיניים שמורכב על גלגלת האביזרים שהיא עצמה מורכבת באמצעות 3 ברגים על פולי גל הארכובה כך שהבעיה עליה אני מדבר עדיין בתוקף גם למנוע זה. לפותח השירשור - גם אם לא אתה זה שמבצע את הדברים בעצמך אז הכיוונים שניתנים לך הם כדי שתדע מה האופציות אל מול בעל המקצוע שאליו תיגש. יש המון שלא יודעים להתעסק עם הפיאט אם זה התקלה שעליה אני מדבר או עניין ניקוזי האויר במערכת הקירור ברכבים האלה שבשני המיקרים כבר יצא לי להיתעסק ולהחזיר לא מעט פונטואים לחיים שפשוט חרצו את גורלם מייאוש בהיתעסקות וחוסר סבלנות.
  8. תבדוק תחילה שחיישן הצתה שלם ויושב כמו שצריך בצמוד לזר השיניים בגלגלת אביזרים של הקראנק. אם ניראה תקין יש לפרק טיימינג ולבדוק את הפולי קראנק עצמו, בצידו הפנימי ישנו שגם שמיתלבש על הגל, השגם עצמו נוטה להשחק בפונטואים לדורותיהם וזה התופעות שתקבל. מבחינת כיווני הטיימינג הם ייראו מכוונים בול וזה עלול להטעות אז לפרק ממש גלגלת קראנק ולבדוק מצב השגם. כאשר השגם שחוק הגל מיסתובב לא בהתאם לתזמון נכון.
  9. עדיין לא בטוח שמדובר בפריצת אטם ראש. באקסנטים הישנים וכן בגטסים באותו דור ישנה לרוב עם הזמן הצטברות של לחות בחלקו הפנימי של מיכסה השסתומים באיזור של שסתום ה pcv. זה יוצר מעין אמולסיה שגולשת גם לפקק וזה מצב שהמנוע תקין לחלוטין ללא שום פריצה באטם ראש. הייתי ממליץ בלהתחיל מבדיקת לחץ למערכת הקירור ומשם להתקדם.
  10. גם שאתה עוזב את הגז במהירות הזו הוא ממשיך לרעוד?
  11. תבדוק את החיווט עצמו שהולך לחיישן שהחלפת.
  12. מה הבעיה שבגינה נחוץ החלפה של המשאבה?
  13. המחלה של הרכבים האלה הוא התקע עצמו של חיישן ההצתה..לפי מה שאתה אומר החלפת גם אותו אז צריך לבדוק שהוא באמת מוציא פולס למחשב...אפילו לעבור בעיין על החיווט לצמה לראות שהכל שלם ואין איזה נתק.
  14. הרכב רועד והסלד נופל בהתאם לרעידות? מצערת נוקתה לאחרונה מתי שהוא?
  15. טיימינג מתי נעשה? בדקת את הכיוון הזה?
×
×
  • תוכן חדש...