Jump to content

tokame

  • הודעות

    401
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

1 עוקב

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של tokame

נהג צעיר

נהג צעיר (3/14)

1

מוניטין

  1. צלחות שמתי ברמבו ,רפידות hi-q ,מספיק טוב ?
  2. רשמתי שהייתי במוסך וזה מה שהוא אמר , u-joint דפוק שצריך להחליף ,אמר לקנות מהיבואן ,סדר גודל 800₪.
  3. השאלה שלי אם היה ריקול על תקלת הגה כזאת במאזדה 2 מהשנים האלו? כמו כן האם כדאי לקנות את החלק ממוסך מאזדה או להזמין מחו''ל? הבנתי שסדר גודל של 800שח קניה ממוסך פה בארץ.
  4. רועד תחת בלימה בלבד ממהירות 100 קמ''ש נגיד. לא משנה הוחלפו צלחות ורפידות קדימה ונעלם ,הבנתי שזה מחלה במאזדות ,צלחות מקבלות עיוות מהחום עם הזמן ואז מתחילות רעידות בבלימה.
  5. אני רוצה להשקיט את הרעשים בינתיים , מאיפה אני משיג שמיכה אקוסטית או ספוג אקוסטי ? אפילו משומשים , אני כרגע בחל'ת ואין לי להשקיע על זה הרבה ובארץ זה יקר מאוד. חשבתי ללכת לפירוקיות או לחנויות מתקיני מערכות לבקש חתיכות ספייר אולי או לקנות מפירוקיה שמיכה אקוסטית כזאת. מה אתם אומרים?
  6. מחיפוש אונליין נתקלתי שעושים להם איזון ע'י חורים או הוספת משקולות , השאלה אם אצלי זה המצב או דורש החלפה
  7. כעקרון השלט העגול השחור אפור עם 2 כפתורים ,הוא לא הכי נח לנו ,רציתי להוסיף עוד שלט של קוברה או להוציא את המערכת הזאת מהרכב ולשים שלטים ומח של חברה אחרת. כמו כן יש קודנית שעושה לפעמים צרות (בימים חמים בד'כ לפעמים לא ניתן להניע את הרכב ויש לחכות 10 דקות ואז להקיש שוב). או להוציא אותה לגמרי ולבדוק קודם אם הביטוח מאשר או להחליף אותה לסוג אחר. מה האופציות המומלצות מבחינת אמינות ומחיר גם לשלט נעילה וגם לקודנית? תודה מראש.
  8. טוב ,הרכב נסרק במוסך יבואן עם סורק מקורי ונאמר לי שכל הצילינדרים נתנו מיספייר . כמו כן נאמר לי שזה ככל הנראה נובע מגלגל פולי לא מאוזן ,נשמע לי יחסית הגיוני ,מישהו נתקל בזה פעם? ואיך מאזנים אותו?
  9. אין חוטי הצתה ברכב הזה ,זה חוטים רגילים שהולכים לפלג והוא לקויל ישירות ,והחלפתי בין 2 קוילים ועדיין קיימת בעיה בצילינדר 3. P0303 הבנתי גם שההודעה מתייחסת לצילינדר השלישי שניצת ,לא בהכרך הצילינדר השלישי פיזית. מה שנשאר לי כרגע זה אולי לסמן את כל הקוילים ,להחליף 2 פנימיים עם חיצוניים ,לפרק פלגים ,אותם ניתן לבדוק עם רב מודד להתנגדות. זה יכול לנבוע גם מצינור וואקום דולף ,מפריד אוויר \שמן תקול ,חיישן קראנק תקול ,מצערת שצריכה איפוס אולי. הרכב עם מנוע טורבו.
  10. לא ,עובדים כל ה 4 צילינדרים. תשמע היה מצבר שקיצר באלפא ג'ולייטה ,הרכב נכבה ב 100קמש ,שעונים שחורים. בלי התרעה בלי כלום.
  11. מדובר באבארט 595 שנת 2015 . הרכב מניע לפעמים קשה מאוד בבוקר ואז יש צ'ק אנג'ין מהבהבת שנעלמת אחרי איזה כמה שניות ,מבדיקה עצמית עם obd מופיע p0300 ו p0303 . הוחלפו קוילים 2 ו 3 לשם בדיקה ופורק פלג 3 ,נבדק וויזואלית והוחזר למקום (היה קצת משוחרר). התקלה אחרי החלפת הקוילים עדיין בצילינדר 3 . אני מאוד חושד במצבר שהוא מקצר ואין גם מספיק זרם לפלגים. מה אתם אומרים?
  12. לא ,אתה חושב שזה משולשים ?
  13. שאלה בקשר למאזדה 2 ,2011 סדאן: במהירות מעל 80 קמש ההגה רועד. צמיגים קדמיים הוחלפו לפני שנה בערך ,לא בוצע כיוון פרונט אבל הרכב נוסע ישר וההגה ישר. האם זה נובע מאיזון גלגלים? בוכנת ברקס שנתפסת ? משולשים? אני רוצה להתחיל מהקל לכבד כמובן. תודה מראש.
  14. יש לי רכב שנת 2015ואחרי שטיפה אני מרגיש שעל חלק מהפח יש גרעון כזה, האם יש שמפו מיוחד או פוליש כמו meguiar's ultimate compound או ultimate polish שמספיק להשתמש בהם כדי להוריד את הגרעון הזה? או שחייבים פלסטלינה קודם עם חומר סיכוך? כמו כן אם פלסטלינה אז איזה חברה או סוג ,או שמספיק להזמין משהו מאיביי? כמו כן יש לי הרבה סווירלים שצריך להוריד וראיתי שהמגוויאר שרשמתי למעלה טובים לזה ,האם זה נכון? תודה מראש לעונים.
  15. 1) הרמקולים המקוריים מאחורה אצלי , בווליום טיפה גבוה ובאסים ,הפנלים מרעישים (לא יודע אם מגיע מהרמקולים גם) ,ניסיתי לשים קצת ספוגים כמו שמגיע עם מקרר חדש ועדיין יש רעש מהפנלים. ה hu ברכב מקורי עדיין גם. השאלה שלי אם אני מחליף רמקולים 6.5 שם זה יעזור ? או שרק לשים ספוג מסוג אקוסטי כמו של אולפן ? או שצריך חומר מיוחד שמיועד לרכב של dynamat נגיד. אם אני מחליף רמקולים לאיזה סוג וחברה? צריך יותר באס ומיד שיגיע מהרמקולים האלו. יש לי שכן עם אותו רכב שהמליץ לי בכלל לשים סאב אנדרסיט ואמר שזה משדרג מאוד את חווית השמיעה. מה אתם ממליצים לעשות ? והאם מישהו הזמין רמקולים או סאב כזה מח'ול פעם וזה השתלם לו? תודה מראש לעונים.
×
×
  • תוכן חדש...