Jump to content

Krd

  • פרסום הודעות

    1,312
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

71 נייטרלי

3 עוקבים

אודות Krd

צפיות אחרונות בפרופיל

2,632 צפו בפרופיל
  1. תודה, יש איזה פתרון אפשרי? חשבתי לנסות להחליף שמן גיר, בחול די מקובל לעשות החלפות שמן לגיר הזה (6f35)
  2. עדכון בנושא, הוחלפה משאבת sart stop שגרמה להנעה אגרסיבית מאוד של הרכב לאחר כיבוי ברמזור, נכון לעכשיו הנעות כאלה עוברות חלק. הבעיה היא בשילוב ל D, רק כאשר הרכב לאחר נסיעה ממושכת (20 דק+) מורגשת דפיקה די חזקה בהכנסה להילוך, גם העברות הילוך מורגשות ולא חלקות כלכך. נבדקה תושבת גיר תחתונה ולא נראה שיש שם קרע. משיטוטים ברשת יש שמועות על רכבים שיוצאים מהמפעל עם מחסור בשמן גיר, האם כדאי לבצע החלפה? תושבת גיר עליונה לא נבדקה עדיין.
  3. מצטרף להמלצה על PERL, אפשר לשלוט בברק ע"י מהילה, אני כבר תקופה משתמש בו ומאוד מרוצה.
  4. מאמין שיאשרו את ההחלפה, קח בחשבון שיש סיכוי שאין בלוק זמין בארץ ויהיה צורך לייבא מחול, הרכב עשוי לעמוד במוסך סביבות חודש.
  5. מצטער לשמוע, הצד הטוב בסיפור הוא שיש לך היסטוריית טיפולים מלאה, סביר מאוד שהעלות ברובה או כולה תהיה מכוסה ע"י פורד. במידה ויעשו בעיות במוסך אני ממליץ לדבר עם שירות הלקוחות של דלק, לי הם עזרו בסוגיה דומה. אין קשר בין סוג השמן לבןי זה שהמנוע הלך(לפחות לא שידוע לי, שמן איכותי מונע בעיות רבות כמו LSPI ומומלץ בלי קשר), קראתי המון על הנושא בזמן האחרון (אפתח שרשור מסודר). בקצרה, תכנון לקוי של תעלות המים בבלוק המנוע גורם לכך שלאטם אין הרבה שטח בכדי להיצמד לבלוק, מה שגורם ל אחד משתיים: דליפה הדרגתית של מים לתוך הצילינדר, או כמו אצלי, פשוט תלישה בבת אחת של האטם ממקומו(לרוב קורה בסלד גבוה, אפשר ממש
  6. אולי @asafasraf יוכל לשפוך אור על עניין צריכת השמן ותיקון מצד מאיר.
  7. כלומר, כל מנועי 14-16 יצאו מהמפעל עם טבעות אטימה פגומות? נראה שכדאי להימנע מהרכב? ראיתי מספר דיווחים ברשת על מנועים שהתחילה אצלהם צריכת שמן פתאומית בסביבות 80,000 ק"מ
  8. תודה על העדכון, האם אתה חווה צריכת שמן גבוה בין הטיפולים? אני מתעניין ב S60 T5 משנתונים 14-15 ומרפרוף בפורומים בחול נראה שיש בעיה בבוכנות שגורמת לצריכת שמן גבוה.
  9. נשמע ש s60 עם מנוע 2.0 ליטר טורבו (245 כ"ס)תענה על הדרישות שלך
  10. שלום לכולם, תקציבי עד 58K ש"ח ומתעניין ברכב הנ"ל משנתונים 14-15 דגם T5. בפורום מייחסים לשילוב המנוע והגיר של וולוו אמינות גבוה ביחס לאלו של פורד, משיטוט ברשת נראה שיש בעיה די גדולה של צריכת שמן עם המנועים עד אי שם בשנת 2015 שמצריכה החלפת בוכנות. אשמח לשמוע מידע נוסף על הבעיה הנ"ל והאם כדאי להימנע מהרכב. אין לי בעיה להתעסק מידי פעם בבלאי שוטף (בולמים, תושבות בלמים וכו) אבל לא בא לי למצוא את עצמי עם מנוע מת. תודה מצורף שרשור מחול בנושא: https://www.cargurus.com/Cars/Discussion-t45326_ds1070232
  11. אהלן, יש ברשותי רכב VOLVO S60 2013 T4, אני מעוניין לשדרג את הג'אנטים שלי מידה אחת מעל כמו שיש בדגם R-DESING: אשמח לדעת איפה אתם ממליצים לחפש, ניסתי לבדוק בפירוקיות ולא מצאתי שום דבר בסגנון
  12. אם אתה בקטע של משהו יחסית אפקטיבי אני ממליץ לנסות את GREEN STAR של koch chemie. זהו מוצר הניקוי כללי שלהם, בעל PH 12.5 עם יכולות ניקוי גבוהות מאוד ויחסי מהילה גבוהים גם כן (לשטיפה שבועית במקציף סביבות 1:30 ). מחוץ לשימוש זה כמובן שתוכל להשתמש בו לניקוי צמיגים, גאנטים, פלסטיקים, מנוע וכו. המחיר אטרקטיבי מאוד, 60 ש"ח לליטר. שמפו עם PH כזה יכול דיי בקלות לחסל ווקס\ אוטם צבע, לגבי ציפוי דעתי האישית שבמינונים נמוכים לא אמורה להיות בעיה. קח בחשבון שלרכב עם ציפוי יספיק ברוב הפעמים שמפו עדין יותר, אני משתמש במוצרים כאלו אחת לתקופה לניקוי יסודי.
  13. נרכשו היום אצל משה חלפים 5 בקבוקונים של AMSOIL OE, סה"כ 270 ש"ח. לציין לחיוב את היושרה וההגינות של צוות החנות, לפני ההגעה בדקתי טלפונית אם יש גלון זמין של 5 30 + בקבוקון אחד ונאמר לי שכן (סה"כ 270 שח), בפועל לא היה גלון אלא רק בקבוקונים כאשר מחיר כל בקבוק הוא 60 ש"ח ו 300 ש"ח ל 5 בקבוקים. ברגע שהבינו שווידאתי קודם טלפונית והייתה טעות הם מיד הציעו להשוות את מחיר 5 הבקבוקים ל 270 ש"ח.
  14. @BiG_BuG2 ממה שאני מבין ממך התפיסה שלך לגבי שמן מנוע מבוססת בעיקר על המנועים הפשוטים- אטמוספריים של "פעם" (מאזדות טויוטות וכו), במנועים האלו אני באמת לא רואה איזה חשיבות לשמן מיוחד, פשוט לשים את מה שנדרש וזהו ועדיין תקבל אמינות גבוה. המשחק שונה לגמרי אצל מנועים חדשים יותר, נניח בפוקוס- בעלי הזרקה ישירה עם מגדש טורבו שבנוסף להספק גבוה צריכים לעמוד בתקני זיהום אויר מחמירים מאוד, שם השמן בעל השפעה ישירה על בריאות המנוע והטורבו. אם תרצה דוגמה לכמה חשוב השמן תסתכל על מנועי 1.4 טורבו דור ראשון שנמצאים בסוניק RS ואופל אסטרה, היו נשברות בוכנות בכמויות בגלל LSPI, אחרי עדכון תקן השמן הרלוונטי התופעה כמ
×
×
  • תוכן חדש...