Jump to content

Krd

  • פרסום הודעות

    1,277
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

52 נייטרלי

3 עוקבים

אודות Krd

  • דירוג
    נהג שודים (> 1000 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

2,404 צפו בפרופיל
  1. יש בלוק מנוע עם מקט משופר, החלפה אליו אמורה לפתור את הבעיה. למי שמתעניין בהבדלים:
  2. יצרתי קשר עם החברה בעניין המשאבה בגיר, ממתין לתשובה.
  3. אני גם לרוב מכבה את המערכת, הענין הוא שהמכה מורגשת גם במעבר בין הילוכים. מה גם שבמכירה זו בעיה הרכב באחריות מורחבת של הטרייד אין שמכסה בעיות מנוע וגיר. אני מנסה לבדוק אבל לא נראה לי שהמשאבה כלולה באחריות.
  4. לאחר ביקור במורשה התבשרתי על מותו בטרם עת של הממיר הקטליטי(שנגרם כתוצאה מהפגם במנוע) לאחר שיחה עם שירות הלקוחות של דלק מוטורס הוחלט על הגשת בקשת רצון טוב לפורד. ואם כל זה לא הספיק, יש קוד תקלה נוסף (שאפשר לראות רק עם מחשב חברה) משאבת start stop בגיר לא תקינה, מסביר את העובדה שהרכב מקבל מכה מכיוון הגיר אחרי הנעת start stop, רק החלק עולה 2100 שח ללא עבודה.
  5. יוגב תבדוק אצל "צמיגי אור" , הוא נתן לי את המחיר הנמוך ביותר לפרימסי 4 שהצלחתי למצוא. הוא גם גמיש מבחינת שעות ההתקנה, אפשר לתאם מראש ולא לעמוד בתור.
  6. תוקן במסגרת אחריות, השאלה היא האם יש סיכוי שמדובר בחיישן חמצן למרות שהקוד שהתקבל הוא של ממיר קטליטי? בכל אופן שמתי תוסף k44 היום, בתקווה שאולי הממיר קצת נסתם משריפת שמן אחרי הכשל במנוע ( המנוע נהרס באמצע כביש 1, הייתי חייב לנסוע קצת עד שאפשר היה לעצור בבטחה, בזמן הנסיעה יצא המון עשן לבן-כנראה שמן שנשרף) והתוסף ינקה אותו. בכל אופן אלך למוסך ביומיים הקרובים
  7. במוסך לא אמרו כלום על תקלה סידרתית, ששאלתי את יועץ השירות אם הבעיה קשורה לזו עם המים הוא אמר שלא ואצלי דווקא מדובר בשמן שהיה חודר לצילינדר, כנראה איזה אטם שכשל, לא היה איבוד שמן לפני. לא יודע כמה להאמין, הם לא כלכך שיתפו פעולה בהסבר על התקלה.
  8. שלום, פוקוס 2017, 50,000 ק"מ יצאה לפני שבוע ממוסך מורשה לאחר החלפת בלוק מנוע. הרכב נוסע מעולה, כן שמתי לב שצריכת הדלק ירדה צורה מורגשת (11.2 קמ"ל במקום 13 בערך באותו תוואי) ניתן גם להריח ריח מוזר של דלק שרוף שנפלט מהאגזוז. אתמול נדלקה מנורת מנוע וקיבלתי קוד תקלה p0420 catalyst system efficiency below threshold bank 1. בבדיקת נותונים בלייב דרך OBD מתח של חיישן החמצן B1S1 נע בין -20 ל -120. האם יש סיכוי שמדובר בחיישן תקול? או שבוודאות מדובר בממיר? או בכלל מדובק בדלק לא איכותי? (מילאתי בתחנה שאני לא ממלא בא בד"כ) תודה רבה
  9. S60, לדעתי התמורה הכי טובה לכסף בקטגוריה.
  10. @EliC25 יש בעיה בתכנון אחת מתעלות המים בבלוק המנוע, יצא מקט חדש שאמור לפתור את הבעיה אחרי החלפה, למי שרוצה לראות את ההבדלים: שלי כנראה גם נהרס מהסיבה הזו (אבל עוד לא בטוח, בהמשך השבוע אדע בוודאות)
  11. אגב אמינות פורד, שלי החזירה את מנועה לבורא ממש לא מזמן, 1.5 אקובוסט, מטופלת במורשה באופן מסודר.
  12. תודה רבה החומר הצהוב הוא ALL CLEAN של CG, חומר מעולה והיחיד מתוצרת CG שאני אקנה שוב. ספציפית הפעם קניתי את השפריצר של CG, את ה ALL CLEAN קניתי כגלון אי שם שהיה משלוח חינם מאמזון.
  13. מנועי 1.6 או 2.0 אקובוסט לא נחשבים לאמינים במיוחד, להסב אותם לגז לדעתי זה רעיון רע.
  14. ביקרתי היום אצל אבי חלקי חילוף, מגוון עשיר מאוד, באופן כללי החנות מסודרת מאוד וכיף לקנות שם. מחירים יקרים יותר ביחס להזמנה מחול אבל לא בפער משמעותי(לפחות לגבי מה שקניתי) אעדכן בהמשך לגבי wet coat
×
×
  • תוכן חדש...