Jump to content

alechko01

  • הודעות

    2,047
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של alechko01

נהג שודים מדופלם

נהג שודים מדופלם (7/14)

20

מוניטין

  1. יש דרך לבטל ובטוח יש. צלם לי מכסה פתוח של מנוע ברכב.אני לא מכיר את מבנה של הרכב שלך. יש מספר דרכים שידוע לי,עדיין לא יכול להמליץ לך מה לעשות כי ספציפי לא מכיר את מבנה של רכב ומה גרסת תוכנה. על המצבר קיים חיישן שאם תינתק פלג ממנו אז רכב לא יכנס למצב SS מה שכן דבר יכול לפגוע בטעינה של המצבר ,יש אנשים שאומרים שנוסעים שנים והכל תקין. יש עוד מצב (אולי) מתג של מכסה מנוע ,צריך לגרום לרכב לחשוב שרכב עם מכסה פתוח ואז גם מבטלת SS.(לא בדוק) מצב הכי בטוח זה חיבור למחשב על יד תוכנה ו obd2 וזה מה שעשיתי אצלי ברכב עם מנוע K9K מערכת של רנו לפני יותר מ3 שנים. אל תבקש ממני לעשות את זה כי לא מוכן לקחת שום אחריות בנושא. אני נותן לך רק כיוון ואומר שכן ניתן לנטרל לצמיתות. עוד דבר .אם אתה מבין בחשמל או אלקטרוניקה ניתן להתחבר למתג ניטרול של מערכת ולעשות כיבוי אוטומטי קיים מנגנון כזה באלי.
  2. היי . אם אתה לא מרוצה ממזגן של סטפווי דיזל אז מדאסטר אתה תבכה ! אותה איכות החומרים לא חיסכוני כמו סטפווי אפילו לא קרוב. בדאסטר לא היה שום בעיה בגיר ולא בית משפט ,היה מדובר על גיר חד מצמד רובוטי של סטפווי. מקווה שמספיק ברור.
  3. תעלה על אקרשטיין ואז תכניס ג'ק. על איזה רכב מדובר ? יש רכבים שניתן להכניס ג'ק בגשר במקדימה או לפי סוג רכב. קשה לי להאמין שיצרן רכב לא חשב על זה.
  4. סתם מעניין , רוצה לקחת אותו !!! סתם... אתמול נגמר לי מצבר בן 8 שנים שהייתי מטפל בו כל כמה זמן .מצבר שלי היה בוש כמו רב המצברים ללא טיפול ולמרות שלא מוגדר כמצבר נדרש הוספת מים אבל כן היה צריך להטעין אותו ולהוסיף מים וזאת הסיבה שהיה אצלי מ2012 , לפני כחודש גם זרקתי אחת כזה שהיה מורכב ברכב מיושן והוא היה בן 7 שנים ,כמובן גם הוא קיבל טיפולים.
  5. איפה מצבר הישן ? דרך אגב אם טעינה תקינה אז למה להתעסק עם נורה שנדלקת לסירוגין ? הרי אין לך אחראית ברכב אז למה לבזבז זמן וכל הבלגן הזה עם החלפות חצי מהרכב סתם. תמשיך עם תקלה עד שיהיה משהו רציני וקבוע זאת לא תקלה של בטיחות רכב או משהו קרוב לזה.
  6. אני בתחילת סיפור הזה רשמתי שכנירא בעיה שלך התחילה בגלל השטיפה של רכב שעשו לך לאחר הטיפול ולפי דעתי נגרם נזק - תקלה בחיווט או קורוזיה בכרטיס של המחשב או חיבורים, סוג של מגע לא תקין שגורם לתקלה או הדלקת נורה של טעינה לא תקינה.
  7. איזה חוסר ידע בתחום.לצערי לא חדש. דבר כזה לא מסובך מחליפים מה הכי נוח וכדי מבחינת רווח בלי לחקור תקלה לעומק ולחבר ציוד מדידה ולהריץ רכב תחת בקרה.
  8. היי בוקי. אני הדרך כלל מתדלק פעם בחודש (סולר) וכן מכניס פול טנק אפילו מוסיף יותר לאחר הקליק , לפעמים לפי סכום המזומן שיש בכיס אבל גם זה מתקרב לפול כי לא תענוג גדול לבזבז זמן בתחנת דלק. לפעמים אני מתדלק סוזוקי איגניס עם מיכל 35 ליטר שזה בכלל דורש דחיסת דלק (ברור שלאלא מומלץ לדחוס דלק ולא עושה) כמובן גם רכב הזה בדרך כלל פול , מתדלק תמיד לבד לא אוהב שמתדלקים לי , מרגיש לא נוח עם זה ,רואה באנשי תחנות דלק אנשים שעובדים קשה מאוד ובדרך כלל מיד משחרר אותם לנוח ועושה הכל לבד .
  9. מעדכן לכל מעוניין. עשיתי טיפול, הורכב פילטר יפני גדול.אין שום בעיה יש מקום ופילטר יושב מעולה שם כמו שהיה צריך להיות במקור ולא צעצוע מתאילנד.
  10. היי. עוד סיבה למה לא להגיע למורשה. לפי דעתי בעיה היא במחשב רכב או פיקוד שמזהה "תקלה " בטעינה או לוח מחוונים , בהחלט אולי בגלל השטיפה עשו נזק. יש לך סורק תקלות ? חבר ותבדוק מה מודיע מחשב רכב.
  11. בזה ממש לא נורמלי ,כל 5 אלף חצי קרטר =2 ליטר שמן ? זה מנוע גמור !!
  12. תנסה לנקות מסילה מחול וליכלוך אפילו לתת שימון עם WD40 בתוך המסילה להחלקה לפני הגעת למוסך ,כך תוכל להבין מה מקור לבעיה.
  13. לא חייב לעשות טיפול אבל אם רוצה לשמור על מנוע אז רצוי להחליף שמן פעם בשנה או לפי כמות השעות עבודה של המנוע. וזה לא קשור ל15 אלף ,יצרן הגדיר מספר הזה לאנשים שלא מבינים יותר מדי ברכב ובשמנים וזה גם נוח ליצרני רכב.
  14. עם כל הכבוד לסוזוקי לא מצאתי מפרט לשמן שצולם ,לא רשום גם מה מספר סמיכות שלו אפילו . מעניין מה זה Synt MT ,לא מצאתי באתר של פז דבר כזה. דרך אגב קיים אצלם באתר שמן אחר של פז והוא רשום אצלך בספר רכב ,רק שמפרטים של פז לא מציגים כמעט שום נתון חשוב.
  15. הרבה פעמים אני רואה שאנשים עוברים באדום לצערי לא אצרו אותם ולא קיבלו דוח כי לא תפסו אותם אבל יגיע יום שלהם. זה שהעבירו אותך לא אומר שזה חוקי ומותר פשוט היה לך מזל .
×
×
  • תוכן חדש...