Jump to content

alechko01

  • פרסום הודעות

    2,044
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

19 נייטרלי

אודות alechko01

  • דירוג
    נהג שודים מדופלם (> 1700 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. סתם מעניין , רוצה לקחת אותו !!! סתם... אתמול נגמר לי מצבר בן 8 שנים שהייתי מטפל בו כל כמה זמן .מצבר שלי היה בוש כמו רב המצברים ללא טיפול ולמרות שלא מוגדר כמצבר נדרש הוספת מים אבל כן היה צריך להטעין אותו ולהוסיף מים וזאת הסיבה שהיה אצלי מ2012 , לפני כחודש גם זרקתי אחת כזה שהיה מורכב ברכב מיושן והוא היה בן 7 שנים ,כמובן גם הוא קיבל טיפולים.
  2. איפה מצבר הישן ? דרך אגב אם טעינה תקינה אז למה להתעסק עם נורה שנדלקת לסירוגין ? הרי אין לך אחראית ברכב אז למה לבזבז זמן וכל הבלגן הזה עם החלפות חצי מהרכב סתם. תמשיך עם תקלה עד שיהיה משהו רציני וקבוע זאת לא תקלה של בטיחות רכב או משהו קרוב לזה.
  3. אני בתחילת סיפור הזה רשמתי שכנירא בעיה שלך התחילה בגלל השטיפה של רכב שעשו לך לאחר הטיפול ולפי דעתי נגרם נזק - תקלה בחיווט או קורוזיה בכרטיס של המחשב או חיבורים, סוג של מגע לא תקין שגורם לתקלה או הדלקת נורה של טעינה לא תקינה.
  4. איזה חוסר ידע בתחום.לצערי לא חדש. דבר כזה לא מסובך מחליפים מה הכי נוח וכדי מבחינת רווח בלי לחקור תקלה לעומק ולחבר ציוד מדידה ולהריץ רכב תחת בקרה.
  5. היי בוקי. אני הדרך כלל מתדלק פעם בחודש (סולר) וכן מכניס פול טנק אפילו מוסיף יותר לאחר הקליק , לפעמים לפי סכום המזומן שיש בכיס אבל גם זה מתקרב לפול כי לא תענוג גדול לבזבז זמן בתחנת דלק. לפעמים אני מתדלק סוזוקי איגניס עם מיכל 35 ליטר שזה בכלל דורש דחיסת דלק (ברור שלאלא מומלץ לדחוס דלק ולא עושה) כמובן גם רכב הזה בדרך כלל פול , מתדלק תמיד לבד לא אוהב שמתדלקים לי , מרגיש לא נוח עם זה ,רואה באנשי תחנות דלק אנשים שעובדים קשה מאוד ובדרך כלל מיד משחרר אותם לנוח ועושה הכל לבד .
  6. מעדכן לכל מעוניין. עשיתי טיפול, הורכב פילטר יפני גדול.אין שום בעיה יש מקום ופילטר יושב מעולה שם כמו שהיה צריך להיות במקור ולא צעצוע מתאילנד.
  7. היי. עוד סיבה למה לא להגיע למורשה. לפי דעתי בעיה היא במחשב רכב או פיקוד שמזהה "תקלה " בטעינה או לוח מחוונים , בהחלט אולי בגלל השטיפה עשו נזק. יש לך סורק תקלות ? חבר ותבדוק מה מודיע מחשב רכב.
  8. בזה ממש לא נורמלי ,כל 5 אלף חצי קרטר =2 ליטר שמן ? זה מנוע גמור !!
  9. תנסה לנקות מסילה מחול וליכלוך אפילו לתת שימון עם WD40 בתוך המסילה להחלקה לפני הגעת למוסך ,כך תוכל להבין מה מקור לבעיה.
  10. לא חייב לעשות טיפול אבל אם רוצה לשמור על מנוע אז רצוי להחליף שמן פעם בשנה או לפי כמות השעות עבודה של המנוע. וזה לא קשור ל15 אלף ,יצרן הגדיר מספר הזה לאנשים שלא מבינים יותר מדי ברכב ובשמנים וזה גם נוח ליצרני רכב.
  11. עם כל הכבוד לסוזוקי לא מצאתי מפרט לשמן שצולם ,לא רשום גם מה מספר סמיכות שלו אפילו . מעניין מה זה Synt MT ,לא מצאתי באתר של פז דבר כזה. דרך אגב קיים אצלם באתר שמן אחר של פז והוא רשום אצלך בספר רכב ,רק שמפרטים של פז לא מציגים כמעט שום נתון חשוב.
  12. הרבה פעמים אני רואה שאנשים עוברים באדום לצערי לא אצרו אותם ולא קיבלו דוח כי לא תפסו אותם אבל יגיע יום שלהם. זה שהעבירו אותך לא אומר שזה חוקי ומותר פשוט היה לך מזל .
  13. היי. את הספר רכב תשאיר לאלו שכתבו אותו כי זאת הסיבה ששמן שחור למחרת. תעשה החלפת שמן כל 7500 כלומר תקצר בחצי ,לא חשוב כמה קילומטרים עשית חשוב כמה שעות עבד מנוע ומה מהירות הממוצעת שלך. בכל מקרה לפי פקקים בישראל צריך להחליף שמן במרווחים קצרים יותר עד 250 שעות עבודה.רוצה לשמור על מנוע תחליף שמן עוד פעם ותבדוק למחרת את הצבע , מבטיח שחור הוא לא יהיה. אצלי בדיזל הוא מתחיל להשחיר לאחר 1000 קילומטרים אבל לא למחרת.
  14. היי. כל עוד חלקים חלפים הם שייכים ליצרן טוב וידוע גם לי אין שום בעיה עם זה ! להפך אין דבר כזה מקורי כי יצרני רכב רוכשים את חלקים לפי מכרז פנימי ואז מחליטים מאיפה לרכוש ובדרך כלל מחיר הוא הקובע. יותר מזה יש יצרני פילטרים שיותר טובים ממקור שמותקן ברכב שנחשב "מקורי" . כמובן לא מדובר על יצרנים סינים מאלי שמוצרים שם זבל אמיתי. מותג גרמני כמו MANN מייצרים פילטרים ברמה מאוד גבוה וגם טוב יותר מחלק המקורי, נכון יש להם יצור בסין אבל כל עוד לא זיוף אז אין שום בעיה לבצע טיפול עם מוצרים מסוג הזה.
×
×
  • תוכן חדש...