Jump to content

itzik123

  • הודעות

    296
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

ספרו לנו עליכם

  • איזה רכב יש לך?
    מאזדה 3

צפיות אחרונות בפרופיל

610 צפו בפרופיל

הנקודות של itzik123

נהג צעיר

נהג צעיר (3/14)

46

מוניטין

1

תכנים שנפתרו

  1. אני רואה שהם עשו לאחרונה שינוי באתר, כולל דרישה של פרטים שלמיטב זכרוני לא היו. אולי השינוי הזה ממש חדש ומשהו באתר לא בסדר. אם אתה רוצה לוודא ובא לך לבזבז 10 ש"ח בשביל זה, תנסה להוציא את הטופס על רכב אחר שבבעלותך או בבעלות קרוב/ חבר.
  2. בגדול אני מסכים עם @FARM. אם הוא בכל זאת מעוניין ברכב, כדאי להבין מה בדיוק נפגע בתאונה ועד כמה יש לזה משמעות בטיחותית. אם הפגיעות שילדה הן רק 'קצה קורות' זה פחות נורא, אבל בכל מקרה זה צריך להתבטא במחיר.
  3. לפי ההמלצות התדירות של חברי הפורום לחפש מכון בדיקה רחוק מאזור המגרש, סביר להניח שאתה לא טועה בתחושותיך. מבחינת מכון הבדיקה, הוא כנראה כיסתח את עצמו מכל כיוון (לדעתי מישהו צריך לעשות לזה סוף. משלמים להם כל כך הרבה, והם לא אחראים כמעט על שום דבר). מה תכל'ס? אולי לעשות בדיקה מעמיקה ולראות אם יש בעיות מהותיות בגיר ו/או במערכות יקרות אחרות, ולפי זה להחליט מה הלאה. רק הערה לגבי הכ"ס: אח שלי קנה לא מזמן רכב שעשה 190,000 ק"מ ולפי הבדיקה הוא לא איבד אפילו סוס אחד (הרכב נקנה מבן אדם פרטי וגם היה שמור ומטופל טוב). אז לא בטוח שזה לא הגיוני.
  4. אני משער שאין איזה כפתור ריסט למערכת, אז אני הייתי מנסה ניתוק (המינוס של) המצבר לכמה דקות. [זה (ניתוק מצבר) אומר מחיקת כמה זכרונות ממחשב הרכב (תחנות רדיו, חלונות ועוד כמה דברים שלא מסובך להגדיר מחדש), ובמקרים נדירים אולי גם נזק לרכב.]
  5. איזו מערכת נעילה זאת? קוברה? זה תמיד עבד ופתאום הפסיק, או ככה מאז ומתמיד/ מאז שהרכב אצלך?
  6. זו באמת בעיה שנהגים לא מבינים את המגבלות של נהגי אוטובוסים ומשאיות (כמו זה וכמו שטחים מתים ועוד), אבל אם נהג האוטובוס נכנס לנתיב שלשמאלו (ואף הודה בכך לפי פות"ש), גם אם לא הייתה לו ברירה אחרת כנראה שהוא אשם בתאונה.
  7. מעניין. אני גם חושב שזו הבעייתיות בשיטה. יש יותר מדי נהגים שלא ינהגו לפי החוק ויגרמו לתאונות. כנראה שבגלל הקושי להוכיח אשמה במקרה של תאונה, מעדיפים לא להכניס את זה לתקנות.
  8. אין חוק של ריצ'רץ'. ייתכן שעובדתית זה הרעיון הכי יעיל, ולכן זה תופס ואין אכיפה. ברוב מוחלט של הנתיבים המצטמצמים יש תמרור ו/או נתיב אחד שלפי הסימון על הכביש (שהוא גם תמרור מבחינה חוקית) אפשר לראות שהוא זה שנסגר, ובמקרים האלה ברור מה החוק היבש. הזכות היא של מי שבנתיב שלא נסגר. אם אותו 'רכב נצמד' נמצא בנתיב שלא נסגר, הוא לא מבצע עבירה כלשהי (אני לא נכנס לשמירת מרחק וכדומה). אם הוא בנתיב שנסגר, הוא כן מבצע עבירה. במקומות שאין סימון, אני לא יודע. ייתכן שאלה מצבים לא תקינים. דהיינו, תמיד צריך להיות תמרור.
  9. לבקש ממי שהיה בעל הרכב בזמן התאונה, או מחברת הביטוח ששילמה את הנזק/ ירידת ערך.
  10. itzik123

    עבודת שטח

    לי זה נראה הדבר הכי בעייתי. עבדתי בעבר תקופה במשמרות, אמנם לא מסודרות של שבוע-שבוע (לפעמים אפילו יום בוקר יום ערב), ואני חושב שזה לא פשוט, בטח בהיותך נשוי. יכולות להיות לזה גם השלכות בריאותיות. זה לא בהכרח אומר שאתה לא צריך ללכת על זה. לכל עבודה יכולות להיות השלכות בריאותיות כלשהן. רק תהיה מודע לזה. בשורה התחתונה, הכל שאלה של כמה ההפרש בשכר, ועד כמה הוא חשוב לך.
  11. לא רק שמותר, לפי החוק אתה חייב לבטל את האזעקה. כבתגובה לעיל. תחפש חשמלאי רכב שיודע לעשות את זה (רק לנטרל את האזעקה ולהשאיר את מערכת הנעילה), זה הכי טוב. אמור לעלות בסביבות 100 ש"ח. אם לא, אתה יכול למצוא את הרמקול של האזעקה ולעטוף אותו איכשהו, כך שהאזעקה לא תשמע, או תהיה ממש חלשה. אתה יכול להיעזר בשתי התגובות האחרונות כאן.
×
×
  • תוכן חדש...