Jump to content

itzik123

  • פרסום הודעות

    217
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

32 נייטרלי

אודות itzik123

  • דירוג
    נהג צעיר (> 150 הודעות)

ספרו לנו עליכם

  • איזה רכב יש לך?
    מאזדה 3

צפיות אחרונות בפרופיל

337 צפו בפרופיל
  1. אחרי שאתה משלם את הפרש האגרה אתם יכולים ללכת לדואר, או לעשות את העברת הבעלות באזור אישי הממשלתי. שניכם צריכים להיות רשומים. על פי איזה חישוב אתה צריך לשלם 10 שח? זה ההפרש אגרה? לא נראה לי. נכון, אחרי ביצוע העברת בעלות בדואר או באזור האישי, הקונה הוא הבעלים של הרכב. לגבי מי משלם את אגרת העברת בעלות, אין דעה חד משמעית בנידון. אפשר להחליט על כך בזמן סיכום מחיר המכירה. אתה יכול לראות מה שכתבתי כאן, אולי יועיל לך.
  2. לגבי מיסים יש מחשבון מסי יבוא. לא מצאתי מסנן שמן אבל נראה לי שעד 75 דולר אין מיסים. ואם במסנן שמן עסקינן, אני מסכים עם @shellcase. מה שאני לא יודע, זה האם ביבוא אישי פרטי באמת נדרשים אישורים למיניהם (על מה שצריך לפי התקנות, לא חושב שמסנן שמן צריך), או שלא מקפידים על זה.
  3. אני שלחתי פעם עם דיל טס (כתובת בארה"ב, אני משער שזו כוונתך), זכור לי שהיה בסדר גמור. לא יודע מה זה מחיר סביר מבחינתך, אבל אתה יכול לחשב את המחיר באתר לפי גודל ומשקל החבילה.
  4. אולי זה RDS. תחפשי כפתור TA או פונקציה כזאת בהגדרות ותבטלי.
  5. תנסה לכבות את המכשיר, להוציא את הסים, להחזיר ולהדליק. אם לא יעזור, אם יש לך עוד מכשיר תנסה להחליף את הכרטיסי סים ביניהם. לעבור חברה זה לא בעיה, אבל כדאי שקודם תוודא ששם הבעיה.
  6. גם אצלי לא שמתי לב לבעיות כלשהן. אין בכלל אינטרנט, או שהודעות (דחיפה) לא מתקבלות?
  7. בקריאה נוספת של הציטוט לעיל, נראה לי שהסייג של 'הסכם קיבוצי' חל רק על קנס של עבירת משמעת ולא על קנס 'על פי חוק' -הנידון דידן. אם כך, ממה שאני מבין: מותר למעסיק לקזז קנסות, בתנאי שהם לא יותר מרבע מהמשכורת.
  8. מכאן משמע שרק אם יש הסכם קיבוצי בעניין: "קנס - קנס שהוטל על העובד על-פי חוק או הסכם קיבוצי (כגון קנס בגין עבירת חניה לרכב חברה שהעובד נהג בו). מעסיק יכול לנכות קנס מעובד על עבירת משמעת רק כאשר יש הסכם קיבוצי המאפשר לו לעשות זאת". עריכה: כנראה לא רלוונטי לקנסות תעבורה, כדלהלן.
  9. לא, העבר הביטוחי טוב ברוב המקרים אך לא מספיק. אתה יכול לראות כאן בהרחבה למה לא. בנוסף, כן אפשר לקבל תמונה על המצב המכני של הרכב. אבל כן אני מסכים שגם אני לאחרונה התחלתי לחשוב שאולי כדאי למצוא דרכים אחרות לבדיקה לפני קניה. עם כל הכסת"חים מחד, המכלולים שאותם לא בודקים ו/או אין עליהם אחריות מאידך, זה נראה מוגזם ביותר לשלם כל כך הרבה כסף. השאלה מה הפתרון.
  10. אתן לך טיפ קטן. אני מנחש שאת מנסה למקסם עלות- תועלת. היינו, לחפש רכב שנראה טוב בנתונים, במחיר טוב בהשוואה לרכבים דומים ביד 2. זה בדרך כלל הדרך ה'יעילה' להגיע לרכבים שעברו תאונות, לסוחרים ולסתם שקרנים שיכתבו יד שניה וזה שלישית, 100,000 ק"מ וזה 200,000 וכדומה. אם תעלי את התקציב, או תרדי בשנתון, תגיעי גם לרכבים בלי בעיות כאלה.
  11. לא יודע אם יש סיבה לדאגה או לא, בכל מקרה אפשר לראות הסטוריית בעלויות גם באזור אישי הממשלתי. אתה יכול לראות כאן בהרחבה.
  12. ככל שידוע לי, כן הם חייבים. אבל כיון שמדובר בסכום מאוד גבוה, תבדוק אם הפתרון המוצע כאן, המרה במחלקת המטבע בבנק ישראל, רלוונטי.
  13. כן, הייתה ירידת ערך ששולמה. אחוז הירידה לא נכתב בדוחות האלה משום מה (לפחות לא בכולם). בעל הרכב בזמן קרות המקרה הוא התובע. בשביל לדעת מה בדיוק היה צריך דוח שמאי. אם המוכר היה בעל הרכב, תבקשי ממנו. בנוסף, יש תביעה (האחרונה בזמן) שהיא עדיין פתוחה, במצב הזה את לא יכולה להעריך לפי הדוח מה קרה.
  14. תודה על התגובה המהירה, מעדיף לא משהו יקר סתם כי לא נראה לי חשוב מספיק להשקיע בזה הרבה. אבל אם אתה מכיר משהו מעניין, אולי כן. או שעדיף לקנות את אותה מצלמה, יפתור (רק) את הבעיה הראשונה.
×
×
  • תוכן חדש...