Jump to content

שי

  • הודעות

    1,957
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של שי

נהג שודים מדופלם

נהג שודים מדופלם (7/14)

137

מוניטין

1

תכנים שנפתרו

  1. בולם זעזועים קדמי בגולף 2014 נוזל, בק"מ די נמוך. הבולמים ככל הנראה זהים ליתר האחיות לפלטפורמה, אוקטביה, A3 ולאון. האם זו בעיה מוכרת או סתם ביש מזל? כמו כן המחירים של הבולמים הבסיסיים של שלושת המותגים הללו די דומים. האם יש עדיפות למי מהם, עם דגש על פשרה טובה בין נוחות לאחיזה?
  2. ריקן צמיג גרוע. היו לי כאלה בני כשנה שהגיעו עם רכב משומש שרכשתי. האוטו בלם גרוע והאחיזה בסיבובים הייתה לא טובה. הגעתי למסקנה שעדיף לזרוק לפח צמיגים שלכאורה יש בהם עוד הרבה חיים ולשלם אלפיים ש"ח על רביעיית גודייר איכותית, מאשר להוציאסכום דומה על השתתפות עצמית בביטוח...
  3. כמה ק"מ עבר הרכב? האם הוחלפה שרשרת טיימינג?
  4. היו לא מעט שרשורים בנושא לאורך השנים. הנה אחד יחסית מקיף לדוגמא: המסקנה: כנראה שאתה צריך ללמוד לחיות עם זה
  5. לדעתי אם הרצועה הוחלפה בריקול עדיף להימנע. הרבה אנשים מדווחים שהם ניגשו לריקול והוחלט שהרצועה תקינה ולא בוצעה החלפה. אם הרצועה הוחלפה בריקול או שהמוסך היה צדיק והגדיל ראש אבל כנראה כבר החלה התפוררות ברמה כזו או אחרת וקשה לדעת מה יהיו ההשלכות בעתיד.
  6. חשוב גם לשים לב שבמנוע 1.4 לפחות, ההספק ירד במעבר להיברידי לכאורה (ב-11 כ"ס למיטב זכרוני). לכן לא ניתן לדעת האם השיפור הקליל בצריכת הדלק נובע רובו או כולו מהפחתת ההספק.
  7. מצורפת תביעה יצוגית שהוגשה בנושא, פנה לעורך הדין 71926369-c60e-4a9d-826d-ee31cee5dc88-3dc4ef307c010000090037f6a02ecbd1_f.pdf
  8. תתחדש ותתישן! בהחלט מחבב את הדגם הזה, ממש קשה להאמין שחלפו מעל ל-15 שנים מאז הוצג. שכחת לציין מאיזה מודל הרכב (אחסוך לאחרים את הבדיקה במאגר- 2008 ) ואשמח אם בפוסט הבא תפרט מה הוחלף ברכב עד שהגיע לידיך. שי
  9. לא דיברתי על "הרבה מהאנשים", אלא על עצמי. קיים סיכוי לא קטן שהייתי מוכן לשקול לוותר על ההנאה מרכב בנזין בתמורה לתאוצה עדיפה. כאמור באניאק אין את זה, אף בהשוואה למתחרה בסיסי מבית. כמובן שלמראה הטסלות דואל מוטור שמזדחלות באמצעי על 100 קמ"ש, ברור לי שזו לא דרישה של כל הקהל...
  10. PSA כבר הבינו שלרצועה הזו אין תקומה. כבר לא מעט זמן מסתובבות ברשת ידיעות שבשנה הבאה הפיורטק 1.2 עובר לשרשרת טיימינג. לאור הניסיון שנצבר עם ה- 1.6 כנראה המשמעות תהיה שרשרת עם אורך חיים של רצועה (אצל יצרנים אחרים) ועלויות החלפה של שרשרת. אין מה לעשות, חייבים לשכנע את הלקוחות לעבור לחשמל דרך הכיס 😜
  11. ביום בו אעבור לרכב חשמלי, כנראה שכחלק מהשיקולים יבוא נושא הביצועים. האניאק אמנם נראה טוב ועושה רושם של קניה הגיונית, אבל עם 8.7 שניות למאה אין פה בשורה של ממש ביחס לרכבים מזהמים, אלא נתון דומה מאד לקארוק 1.5, כלומר רחוק מלהלהיב. להבדיל, איוניק 5 יורדת מ- 7.5 שניות.
  12. מניסיון שלי עד רעננה ממש לא מוצלח. מילאו שמן מנוע לא לפי התקן, מזל ששמתי לב והחליפו. לא הצליחו תקופה ארוכה (כולל ימים רבים שהרכב נשאר אצלם) לאבחן תקלה. לאחר שהתייאשו הרכב הועבר לשי-לי שפתרו את התקלה בהצלחה תוך שעתיים.
  13. מבחינת איכות החומרים ה- ID3 היא יותר ברמה של פולו ומעניקה תחושה זולה מהגולף. במחיר הזה, בשים לב לכך שמדובר בהצ'בק קומפקטית (ולא ג'יפון) אני לא רואה סיבה להעדיף אותה על טסלה או איוניק 5, בפרט שמדובר ביבוא מקביל בשלב זה.
  14. מכוניות קטנות תמיד שמרו על המחיר יותר מגדולות מהן, במיוחד שהגדולות הן לא בדיוק מאריות השוק. בשלב מסוים זה אכן מגיע לסיטואציות משעשעות, כמו 206 שעלתה יותר מ-406, פיאסטה יותר ממונדאו. יום אחד גם יאריס תעלה יותר מלקסוס.
×
×
  • תוכן חדש...