Jump to content

שי

  • פרסום הודעות

    1,801
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

66 נייטרלי

אודות שי

  • דירוג
    נהג שודים מדופלם (> 1700 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. להערכתי יש כחמישים עד מאה רכבים כאלה, כרגע לא איתרתי כזו ביד2 . יחד עם זאת הנדירות לא אמורה להטריד אותך, מאחר ויחידת הכח נפוצה וגם המגאן הצ'בק נפוצה ולכן השילוב לא יוצר קושי בתחזוקה. לפי הידוע לי מדובר בגיר אמין מאוד, ככל ואתה קונה רכב שמור עם ק"מ סביר הסיכוי לתקלה נמוך ביותר.
  2. לגבי נושא התביעות הייצוגיות אתה טועה בגדול. מספיק לעורכי דין למצוא שיש ליצרן כלשהו ריקול או TSB שלא הודיעו עליו ללקוחות בארץ על מנת לתבוע. כל מה שצריך לעשות זה למצוא תובע שיש לו את האוטו. אם הוא טיפל מחוץ לחברה ושילם על התיקון, זה הכי טוב עבור התביעה מאחר ואפשר לטעון כי הלקוח שילם על התיקון מכספו בעוד היבואן היה צריך לשאת באחריות. גם אם אין תובע כזה, תמיד אפשר לטעון לאובדן זמן, "פגיעה באוטונומיה", חוסר אמון ברכב, פגיעה בסחירות ושלל טענות נוספות כדי לקבל פיצוי. ראה למשל את התביעה האחרונה של מנועי אקובוסט של פורד. עיינתי בכתב התביעה ושני התובעים זכו להחלפת מנוע חינם אין כסף ועדיין יש תביעה
  3. כמה אפשרויות שעלו לי לראש: רנו מגאן 2.0 ליטר - אותה יחידת כח אמינה של הפלואנס/קשקאי עם מנוע אטמוספרי וגיר רציף. מאובזרת יפה (גג, מושבי עור) ונסחרת בזול. לדעתי 2014 תכנס לך בתקציב. אגב גם פלואנס זו אופציה אם הכלב יסתדר עם סדאן ואתה עם האורך. סיאט לאון 1.2 ידנית אלפא ג'ולייטה לנצ'יה דלתא - לא בטוח שעונה להגדרת תחזוקה שפויה וולבו V50 - בדקתי האם ריאלי ומצאתי מציאה על פניה: https://www.yad2.co.il/s/c/39nb6mxk סובארו B4 סטיישן
  4. אני מזמין ארוטווין מאמזון. לרוב יוצא באזור 100 לזוג כולל משלוח. גם אפשר להזמין דגם מדויק ולא להתעסק בקומבינות שעושים בארץ עם מגב אחד מסט x, מגב שני מסט y ומתאם מסט z. יש גם מגבים אחוריים לרוב תמורת יורואים/פאונדים בודדים
  5. מאחר ואני עדיין מחפש, המחירים שציינת זהים לאלו שבאתר ITIRE של יבואני גודייר. שים לב שהגודייר אפישנטגריפ ב-335 ש"ח איננו דגם פרפורמנס האירופאי הידוע כצמיג מצוין, אלא כנראה הדגם הטורקי. לראיה דירוגי האחיזה והחסכון הנמוכים. מספר פנצ'ריות מסרו לי שבמידה הזו אין כרגע פרפורמנס אירופאי טריים בארץ וכמו כן גם לא ניתן להשיג את הקונטי פרימיום קונטקט. לכן כנראה אבחר במישלנים. שי
  6. השבוע קיבלתי הצעה לפרימסי 4 במידה הזו עבור 330 לצמיג (באזור המרכז). עבור 250 שקלים לרביעייה לא הייתי שוקל את הדביצה (דביקה?). אני לא מכיר את הגורם שערך את המבחן ובנוסף הצמיג לא בדיוק כיכב שם, אלא היה במרכז הטבלה, כאשר חלק ניכר מהמתחרים לא מוכרים ו/או לא נמכרים בישראל. לא בטוח שהיה לו יתרון יחסי על פני למשל פאלקן 310, ככל והפאלקן היה נכלל במבחן. בנוסף הפאלקן זול יותר (אזור 950 לרביעייה). שי
  7. למיטב זכרוני בהחלט שיתפתי לגביו החוויות מה-308 טורבו. הניחושים שלך אכן מעניינים, אבל לא- אין לי SMAX (או כל seven seater אחר), אחרי ה-308 דווקא רכשתי עוד אוטו של PSA שדווקא הוכיח אמינות סבירה לגמרי (307 ידנית) ואפילו יש ברשותי רכב של PSA עד עצם היום הזה. יודע מה, יש גם סיכוי שלו הייתי נזקק למיניואן הייתי שוקל פיקאסו, אבל בשום פנים ואופן לא את הבנזין, אלא רק את הדיזל שם נראה כי העניינים (מלבד נושא האוריאה) 'קצת' יותר בשליטה. את ה-308 לא הייתי מסוגל למכור לבנאדם אחר בעודי מביט לו בלבן של העייניים ולכן לראשונה אצלי היא נמכרה לסוחר, אז גם התיאוריה הזו לא מחזיקה מים. בערך כמו התיאוריה ש
  8. לא היה לי ולדעתי טוב שכך. כמעט השתכנעתי מדברים שקראתי בפורום לגבי סיומן של התקלות. לכן התחלתי לפתוח עיניים, לבדוק ולעיין בהיסטוריה של רכבים שהוצעו למכירה. ראיתי מה שראיתי, נאמר לי מה שנאמר לי וזו המסקנה אליה הגעתי. אם אתה לא סומך עלי בוודאי אורן שירותי רכב ראו מעט יותר THP165 ממני וממך ביחד: הרכבים עליהם הסתכלתי טופלו במוסכים מורשים. אם במוסך המורשה רימו ושמו פילטר סיני ושמן אמריקן איגל ורשמו בחשבונית משהו אחר, קטונתי. ככלל אני נמנע וממליץ להימנע מיוצאות ליסינג, אבל מהמעט שראיתי שמתי לב שחברות הליסינג מקפידות כמעט תמיד לטפל ברכבים הללו במוסכי לובינסקי. אולי מכיוון שמדובר ברכבי
  9. יתכן שב 208gti זה לא קיים, אבל נתקלתי במספר thp165 שדרשו ניקוי פיח. וידאתי זאת מול מוסך מתמחה שאישר בפניי שהתקלה עודנה קיימת אף במנועים החדשים יותר (165, לא שוחחנו על 208 כ"ס).
  10. הלוואי שזה היה הכל. בנוסף לזה יש גם: צורך בניקוי פיח - לפי אחד המוסכים המתמחים יש לבצע במרבית הרכבים סביב 100 אלף קילומטר. גומיות שסתומים מתייבשות והמנוע מתחיל לאכול שמן. ואם עוזבים את המנוע כי סה"כ התמונה הכללית העגומה הולכת ומתבהרת- גם כפתורי ההתנעה כושלים עם הזמן, לרוב באופן בו לא ניתן לכבות את המנוע. על פניו טיעון סופר משכנע, יורו 6, ברור שיהיו מלא תקלות. רק שאז ניסיתי להיזכר באיזה 6-7 תקלות מקבילות שיש למנועי TSI (מנוע, לא גיר; לא לקחת את הדיון למקומות אחרים) ואופס, אין כאלה. ומה עם המנוע 2.0 של וולבו? נכון, צריך להחליף קניסטר באלפיים שקל אחר
  11. נשמע שפות"ש לא דייק. לא מדובר ברכב תצוגה שחנה באולם (מאחר ורכב כזה לא נרשם על שם היבואן) אלא רכב הדגמה
  12. כמה ק"מ האוטו עבר? הוא נשמע מאוד מוזנח. לא ברור למה הבעלים יחליט שלא לתקן פגיעה בפח חזית. ככל הנראה אם פח החזית נפגע היה נזק רחב יותר (פגוש, פנסים, מכסה מנוע, אולי רדיאטור) ולכן צריכה להיות מעורבות של ביטוח. העובדה שמבצעים תיקון חלקי יכולה להצביע שהאוטו תוקן ללא מעורבות ביטוח, כלומר אולי הוגדר כאובדן להלכה או שהיה של חברת ליסינג שתיקנה אותו ללא מעורבות ביטוח. הסיפור מדליק נורות אזהרה, האם הרכב יד ראשונה? האם אולי מי שמוכר אותו הוא סוחר? האם את בחרת את מכון הבדיקה או שהמוכר 'הכווין' אותך?
  13. נראה שיש באוטו כרגע בעיה בגיר. מילא החלטת לקנות קליאו אחרי מה שנרשם כאן, אבל חסרות לקרסו קליאו אחרות בלי בעיה בגיר? ברור שהם יבטיחו שהם יתקנו או כבר תיקנו, אבל לא תדע באמת האם התיקון הצליח עד שהאוטו לא יהיה אצלך. ואם התיקון לא טוב ישנה שאלה של מה האחריות מכסה ואם לא יאמרו לך "ככה זה". קליאו עם 100 אלף קילומטר זה לא בדיוק רכב נדיר, לכן לא רואה סיבה לבזבז בדיקה דווקא על האוטו הזה.
  14. בחו"ל יש שפע מידע ועשרות תלונות, לרבות לגבי פוקוס וקוגה. היצרן פרסם TSB (הוראת שירות) שקובעת שיש להחליף מנועים: https://static.nhtsa.gov/odi/tsbs/2019/MC-10168739-0001.pdf כפי שאתה רואה הבעיה הגיעה גם לארץ: אני מבין שיש לך רכב כזה, גם אני 'שמתי עין' על הדגם והתחלתי לבדוק לעומק ולעקוב אחרי מודעות. נתקלתי בלא מעט מוכרים שהחליפו מנוע. גם בפוקוס וגם בקוגה. כן, בארץ. הנה שתי דוגמאות שעדיין 'לייב'": (כן, שמתי לב שהוא טעה בסיווג הדגם, אבל בפירוט הוא מתייחס שמדובר בטורבו וכן בדיקה מול לוחית הרישוי מראה שזה דגם 1.5 אקובוסט 150) בכל מקרה חשוב לזכור שמרבית
×
×
  • Create New...