Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

גם ה dod שכולם רשמו כאן

יש ב 450 אורגינל כאן בארץ והדגם המתקדם שאני רשמתי ראיתי ב 700

 

נחזור לשאלה

על מה אתם ממליצים שיעשה עבודה טובה

איזה פונקציות לחפש

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

המצלמה שעולה כאן 100 בהודעה הראשונה לא ממש אהבתי, יש מצלמה איכותית יותר ב100$?

חשוב לי מאוד לראות את המספרים. תודה

פורסם

ירדתי מעניין ה100$ כי אני רואה שההשקעה לא שווה, מה לקחת DVR007 DVR027 או DVR037? לא משנה מה יותר יקר, מה הכי איכותי מבין שלושתם?

פורסם

קניתי כרטיס זכרון 16GB לDVR-027 החדשה.

קטע באורך של כבערך 20 דקות לוקח 700MB? איך זה הגיוני? לכולם זה ככה או רק אצלי?

מה כדאי להגדיר בהגדרות? 30FPS או פחות? ואיזה איכות? איך אני שומר קטע ספציפי שאני רוצה דרך המצלמה ומפריד אותו מכל שאר הסרטונים? ובכלל, עם איזו תוכנה אתם עורכים את הקטע שאתם רוצים מכלל הסרטון?

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

שלום רב,

 

אז למי שקרא את הפוסט הקודם שלי (פה הייתי מצרף קישור אך המערכת אינה מאפשרת זאת) ברור למה אני שואל, אבל אני מחפש המלצה למצלמת תיעוד נסיעה טובה לרכב.

 

אינני מכיר כל כך איזה דרישות צריך. כלומר, הייתי רוצה שתצלם בלילה, ובאיכות גבוהה, או לפחות גבוהה דיה שתתפוס לוחיות רישוי, גם הקטנות שבהן. האם זה אומר שאני צריך מצלמה באיכות HD? האם המצלמות הנ"ל מגיעות עם פלאש משלהן?

 

האם המצלמות מגיעות עם זיכרון פנימי או כרטיס זיכרון? איזה נפח אחסון מומלץ? האם הן מוחקות כל X זמן אוטומטית או שצריך לרוקן ידנית? נטענות ע"י המצת?

 

בקיצור, כמו שאתם רואים - אינני כל כך מבין במצלמות אלו, ואשמח למצלמה טובה שתעשה את העבודה במחיר סביר.

 

חג שמח! (או לפחות מה שנשאר ממנו)

פורסם

לא רשמת את התקציב שלך, אבל ננסה לעזור לך.

מצלמות לא באות עם זיכרון פנימי, אתה תצטרך לקנות כרטיס זיכרון MICRO SD ואם אתה רוצה לצלם בFHD אז כדי מאוד שיהיה 32GB וCLASS 10.

יש מצלמות שמוחקות את הצילום אוטומטית(מתחילות להקליט על הסרטונים הישנים) ברגע שנגמר המקום בכרטיס זיכרון, אבל לפי דעתי זה לא מומלץ כי אולי אתה תצלם משהו ובסוף זה ימחק לך, 32GB מספיק ל8 שעות צילום בFHD אז תמחק ידנית זה עדיף.

אתה לא צריך להתעסק עם המצלמה בכלל רק תחבר אותה למצת עם המטען ותסדר את ההגדרות והיא כבר תדלק ותכבה עם הסוויץ' של הרכב.

 

עכשיו בו נדבר על המצלמות לרובן אין איכות נהדרת בלילה, אז יש רק מצלמה אחת(שלא עולה 200$-300$++) שמצלמת בFHD עם איכות טובה גם בלילה קוראים לה F500L HD והיא עולה 99$:

http://www.ebay.com/itm/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=310361071483

 

עכשיו אם זה יקר לך אז יש מצלמה פחות טובה שמצלמת רק ב720p וקוראים לDVR027 היא עולה בסביבות ה50$ האיכות צילום שלה בלילה טובה יחסית למחיר.

 

וכמובן יש מצלמות ב20$ אבל על לוחיות רישוי אתה יכול לחלום במחיר כזה ועוד בלילה אין על מה לדבר.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...