Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

אני לא מצליח להבין למה חברות יותר רציניות כמו סמסונג לא מייצרות מצלמות DVR איכותיות יותר.

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לא רשמת את התקציב שלך, אבל ננסה לעזור לך.

מצלמות לא באות עם זיכרון פנימי, אתה תצטרך לקנות כרטיס זיכרון MICRO SD ואם אתה רוצה לצלם בFHD אז כדי מאוד שיהיה 32GB וCLASS 10.

יש מצלמות שמוחקות את הצילום אוטומטית(מתחילות להקליט על הסרטונים הישנים) ברגע שנגמר המקום בכרטיס זיכרון, אבל לפי דעתי זה לא מומלץ כי אולי אתה תצלם משהו ובסוף זה ימחק לך, 32GB מספיק ל8 שעות צילום בFHD אז תמחק ידנית זה עדיף.

אתה לא צריך להתעסק עם המצלמה בכלל רק תחבר אותה למצת עם המטען ותסדר את ההגדרות והיא כבר תדלק ותכבה עם הסוויץ' של הרכב.

 

עכשיו בו נדבר על המצלמות לרובן אין איכות נהדרת בלילה, אז יש רק מצלמה אחת(שלא עולה 200$-300$++) שמצלמת בFHD עם איכות טובה גם בלילה קוראים לה F500L HD והיא עולה 99$:

http://www.ebay.com/itm/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=310361071483

 

עכשיו אם זה יקר לך אז יש מצלמה פחות טובה שמצלמת רק ב720p וקוראים לDVR027 היא עולה בסביבות ה50$ האיכות צילום שלה בלילה טובה יחסית למחיר.

 

וכמובן יש מצלמות ב20$ אבל על לוחיות רישוי אתה יכול לחלום במחיר כזה ועוד בלילה אין על מה לדבר.

 

 

 

 

 

 

 

ווואיי אחי תישמע, מצלמה נהדרת, אני קניתי ליפני חודשיים, פשוט.. אין מילים

הבעיה היא שהיא החליטה שהיא לא רוצה לעבוד אחרי חודשיים, אבל מצלמה נהדרת

פורסם
ווואיי אחי תישמע, מצלמה נהדרת, אני קניתי ליפני חודשיים, פשוט.. אין מילים

הבעיה היא שהיא החליטה שהיא לא רוצה לעבוד אחרי חודשיים, אבל מצלמה נהדרת

 

נראה לי הסינים עושים את זה בכוונה, גם לי הייתה מצלמה בזמנו שנדפקה לגמרי אחרי חודשיים לא כזאת יקרה אבל בכל זאת.

הם מייצרים את המצלמות עם מנגנון שהם יפסיקו לעבוד אחרי חודש-חודשיים כדי שנקנה עוד.

פורסם
לא רשמת את התקציב שלך, אבל ננסה לעזור לך.

מצלמות לא באות עם זיכרון פנימי, אתה תצטרך לקנות כרטיס זיכרון MICRO SD ואם אתה רוצה לצלם בFHD אז כדי מאוד שיהיה 32GB וCLASS 10.

יש מצלמות שמוחקות את הצילום אוטומטית(מתחילות להקליט על הסרטונים הישנים) ברגע שנגמר המקום בכרטיס זיכרון, אבל לפי דעתי זה לא מומלץ כי אולי אתה תצלם משהו ובסוף זה ימחק לך, 32GB מספיק ל8 שעות צילום בFHD אז תמחק ידנית זה עדיף.

אתה לא צריך להתעסק עם המצלמה בכלל רק תחבר אותה למצת עם המטען ותסדר את ההגדרות והיא כבר תדלק ותכבה עם הסוויץ' של הרכב.

 

עכשיו בו נדבר על המצלמות לרובן אין איכות נהדרת בלילה, אז יש רק מצלמה אחת(שלא עולה 200$-300$++) שמצלמת בFHD עם איכות טובה גם בלילה קוראים לה F500L HD והיא עולה 99$:

http://www.ebay.com/itm/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=310361071483

 

עכשיו אם זה יקר לך אז יש מצלמה פחות טובה שמצלמת רק ב720p וקוראים לDVR027 היא עולה בסביבות ה50$ האיכות צילום שלה בלילה טובה יחסית למחיר.

 

וכמובן יש מצלמות ב20$ אבל על לוחיות רישוי אתה יכול לחלום במחיר כזה ועוד בלילה אין על מה לדבר.

 

יש לי את המצלמה והיא מצוינת, אחלה איכות ושימוש מאוד קל.

מצלמות ב 30 דולר יעשו את אותה העבודה אבל.

בהצלחה בקניה:)

Citroen volcane 2.0i

פורסם

מניסיון עם DVR027 שאצלי כבר חצי שנה, אולי אפילו יותר:

(סרטון שלי בלילה)

 

רוצה לראות מספרי רישוי? רק מקרוב רואים.

 

ביום המצב יותר טוב:

 

אבל גם לא יהיה פשוט לתפוס מספרי רישוי.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
המצלמות הללו לוכדות גם אודיו?

 

כן.

מה זה החוקים המפגרים האלה?

"ההודעה שהכנסת קצרה מדי. המערכת לא תקבל הודעה בעלת פחות מ 5 תווים."

פורסם

אם תחליט ליקנות את המצלמה

זה לינק של המצלמה

זה מוכר חבל על הזמן , היופ בבוקר שלחתי לו הודעה שאני חושב שהסוללה דפוקה

עכשיו הוא שלח לי הודעה שהוא שלח לי בצהריים סוללה חדשה על חשבונו

 

אחלה בן אדם

אני ממליץ

 

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=310361071483&ssPageName=ADME:X:RTQ:US:1123

פורסם
למישהו יצא לנסות את המצלמה של TEAC שנמכרת ב-189 ש"ח באוטודיפו?

חבל על הכסף. תקנה רק מצלמה HD בגלל שלמצלמות שהן לא HD איכות בלתי שמישה.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

בדף המכירה ב-EBAY מופיע שניתן להזמין את המצלמה עם עדשת 7 מ"מ, או 4.5 מ"מ שהיא בעלת זוית רחבה יותר, על חשבון הזום.

מה מנסיונכם מומלץ מבין השניים?

 

האם מישהו הצליח למקם בהצלחה את המצלמה על גב המראה המרכזית?

תנו חיוך, הכל לטובה.

פורסם
חבל על הכסף. תקנה רק מצלמה HD בגלל שלמצלמות שהן לא HD איכות בלתי שמישה.

הבעיה שגם המצלמות של ה-1080P בת'כלס מאותה איכות והייתה לי אחת ששבקה מלעבוד, אז חבל לשלם 100$.

 

בכל אופן יש לי 300 ש"ח בתווי קניה אז אני שוקל לנסות אותה, מקסימום אני אמקם אותה בחלון האחורי.

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

פורסם
אם תחליט ליקנות את המצלמה

זה לינק של המצלמה

זה מוכר חבל על הזמן , היופ בבוקר שלחתי לו הודעה שאני חושב שהסוללה דפוקה

עכשיו הוא שלח לי הודעה שהוא שלח לי בצהריים סוללה חדשה על חשבונו

 

אחלה בן אדם

אני ממליץ

 

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=310361071483&ssPageName=ADME:X:RTQ:US:1123

יש מצב שאתה מעלה תמונה של איך המצלמה נראית כשהיא מותקנת ברכב?

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם

המצלמה הכי טובה בשוק עד כה:

 

יש קישור בתיאור של הסרטון, ממליץ לראות הכל.

כרגע מתלבט אם לקנות אותה כי יש לי מצלמה אבל האיכות שלה לא מספקת אותי.:roll:

חלומות גדולים ברכב קטן :wink:

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...