Jump to content

BEEKER

  • פרסום הודעות

    1,282
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

240 טוב

אודות BEEKER

  • דירוג
    נהג שודים (> 1000 הודעות)

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    Vandelay Industries
  • תחביבים
    רכבים ובישול

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. סאב וופר "8 של JBL, חדש בקרטון (לא יצא מהקופסה, לא הורכב ולא הותקן) 250 ש"ח דגם STAGE 810
  2. 550 שח לקומפוננט "6.5 וסאב "8 חדשים בקופסה (נקנו ולא הותקנו, נפתחו לצורך צילום בלבד)
  3. אתה צודק, בסטראו ביתי אכן נהוג לעיתים להפנות את הרמקולים לכיוון המרכז, זה נקרא toe in אך ברגע שיש החזרים מקיר קרוב (בדומה לרכב) זה פחות מומלץ על ידי יצרני הרמקול: ברכב ההחזרים הם רבים, לכן כדאי לבדוק את הגרפים של הרמקולים לפני ההתקנה ולהתחיל מנקודות מיקום שהם אוף אקסיס, אפשר לראות את זה בסרטון של מארק CAF: הסבר על משטחים קשים והחזרים מהם, מתחיל בדקה 2:06 . .
  4. לדעתי בניה אסימטרית היא בעייתית. אלמנטים שמכוונים ישירות למאזין צפויים ברוב המקרים לסבול מתופעה של בימינג. אשמח אם מישהו יוכל לצרף סרטון, קישור או הסבר מדוע עדיף לכוון את המידים וטויטרים ישירות לנהג.
  5. הדגם 407 נראה דומה יותר לנעל עבודה ולא לנעל קלאסית של בלנסטון. על פי התמונה, הגימור בדגם 400 נראה שונה לעומת 407
  6. לדעתי זה לא נשמע סביר שיש דגם מסויים שהוא ספציפי רק לישראל. אם יש ספק אז אפשר לשלוח מייל לחברה עם צילומים כדי לוודא מקוריות
  7. בחירה בבניה אסימטרית עוזרת לכוון את הרמקולים און אקסיס. יש כאלו שטוענים שזו שיטה עדיפה. פחות כוס התה שלי
  8. תתחדש דני, שמח שהמערכת שלך השתדרגה ואתה מבחין בשיפור מבחינת במה קדמית, עוד לפני שהתחלת לכוון. מניסיוני רמקול טוב ינגן היטב גם עם כיוונים בסיסיים, כך שהשיפור שאתה חש הוא תוצאה של אלמנט איכותי מחברה טובה. אולם, לדעתי השיפור הדרסטי נובע משינוי הזווית של המידריינג'. נראה דבר פעוט אבל האפקט הוא על אשליית במה קדמית הוא משמעותי ביותר.
  9. סרטון הדרכה מעולה, העניין הוא שיש תחושה שזה לא נהדר אלא רק "בסדר", כלומר פיטר עשה את כל אשר ביכולתו במסגרת האילוצים הקיימים (בסרטון תקציב הוא לא אילוץ), ולבסוף התוצאה של הסאב היא סבירה זה לא דבר רע, זו המציאות אי אפשר לסחוט מיץ תפוזים מלימון
  10. https://www.aliexpress.com/item/1005002068325527.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.7b543055eWBKNz&algo_pvid=051eb61e-36a4-42f6-bd34-8a5d9fdf5bf9&algo_expid=051eb61e-36a4-42f6-bd34-8a5d9fdf5bf9-1&btsid=2100bb4a16133067957247627e084e&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_,searchweb201603_ תעשה חיפוש לפי Speaker Port Tube במידת הצורך מאריכים/חותכים לפי האורך הנדרש בהצלחה
  11. כשמוסך אומר שצריך למצוא חלק חילוף כמו מתנע, הכוונה היא שהמוסך יחפש, לא הלקוח. זה מה שפות"ש כתבה: היא מצאה את המקום לשפץ בו את הסטרטר. סורי, אין שום הגיון עסקי בכך שמוסך שולח לקוח לחפש או לשפץ חלקים. יכול להיות שמדובר באי הבנה
  12. יש אפשרות להכניס ערוץ לעיבוד מחדש? נניח להשתמש בכניסות input 1+2 כרגיל, להוציא rear בערוצים 5+6 עם השהייה, ואז לחבר את היציאה של 5"6 בחזרה לinput 3+4 להשהייה נוספת? אם זה לא מסתדר אז אפשר לנסות לשנות קוטביות (כמו שעבדו פעם במערכות פאסיביות לפני עידן dsp) זה עוזר לאשליה של הדהוד אבל זמן העבודה הוא ארוך מאוד
  13. זה שרשור על רירפיל עם הליקס https://www.diymobileaudio.com/threads/how-to-rear-fill-with-helix-dsp.307730/ מקווה שיעזור בהצלחה
  14. בדקתי שוב את הנושא של השהיית זמן של 20 ms, מתוך סקרנות, וזה אכן יכול להתרחש במקרים מסויימים, כשהמיקום של הרמקול האחורי מאוד קרוב לנהג ויש תיקוני זמן גבוהים לסט הקדמי, אז גם הסט האחורי בעצם מתחיל מנקודת פתיחה של תיקון זמן אגרסיבי. בכל מקרה כדאי לנסות להימנע מתיקונים מסיביים, ולעבוד לפי ההמלצה למיקום של ריר פיל, כלומר כמה שיותר רחב ברכב, כמה שיותר רחוק מהנהג וגבוה ככל האפשר. אפשר לראות את העקרונות הנ"ל ברכב של נתן בודינו (מהנדס של הרמן שבונה מערכות לקסוס). הוא מתחרה בiasca meca בארה"ב עם פרוססור בעל 16 ערוצי הגברה ורמקולים לרירפיל בקורות האחוריות המרוחקות של
×
×
  • תוכן חדש...