Jump to content

BEEKER

  • פרסום הודעות

    926
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

18 נייטרלי

אודות BEEKER

  • דירוג
    משקיען (> 750 הודעות)

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    Vandelay Industries
  • תחביבים
    רכבים ובישול

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. שיטה מעניינת מאוד אדי, עצם זה שהעפת את כבלי הrca זה דבר מאוד מעניין, שלפני כמה שנים היה שמור רק ל"מערכות על חלל". אם אתה מכיר אז פיוניר odrעבדו בהעברה אופטית כשהdac שהוא לב המערכת, היה נמצא בקרבת המגברים ולא בקדמת הרכב. אני לא מחובבי dspושאר "ירקות" אבל בשיטה שבחרת יש יתרונות ברורים מול מערכת sq רגילה. אותי סתם מעניין לדעת איך התצורה שבחרת, תישמע עם אותו ציוד, מול מערכת פיור פאסיב מלאה (או חלקית). זה קרב היפוטתי מעניין, וכנראה ההכרעה תהיה לא בנוק אאוט, אלא בנקודות. בכל מקרה, מגיע לך שאפו על הבחירה יוצאת הדופן בציוד ובאופן החיבור. שינויים ושידרוגים? אני חושב שכדאי לשקול הוספה של עוד אלמנט סאב של אלפיין, כמו שהציע קלמנגר לפני. לגבי הhu, היה לי ניסיון נהדר עם מכשיר הגויינג של חבר פורום מוערך (משירשור אחר), זו בחירה טובה, אבל רשמת פעם שהיתה לך מערכת של סינקופה? היא יכולה לעבוד דיגטלי?
  2. תגדיר את יציאת rca אחת לסאב כ-mono רוב הסיכויים שהיא כבר תהיה מוגדרת ככה (sum/mono), ואת הכבל RCA תחבר למפצל Y splitter
  3. אם מישהו מקצועי היה בדק את הרכב, התקלה היתה נפתרת. יכול להיות שזו בעיה של פיוז ולא מצבר. מגבר יכול לפעול עם מנוע מונע, גם אם המצבר לא בשיא חייו
  4. בקשר להתקנה: צריך לבדוק את ההתקנה. יכול להיות שהמגבר נותר דולק באופן קבוע. בקשר למגבר: מגברים של פיוניר נחשבים למאוד אמינים. דרך אגב, מה הדגם של המגבר? בקשר לצריכת זרם: kalmangar צודק לחלוטין, צריכת הזרם של מגברים ישנים/ותיקים נחשבת גבוהה יותר ממגברים חדישים ונצילים יותר.
  5. על הנייר, קראנץ' יותר חזק. גם אם ההצהרות הן כפליים, והוא מוציא רק 87.5 ואט לערוץ (חצי מהמוצהר), הוא יותר חזק מההרמן. אני הייתי מנסה לחבר אותו לקדמיים, ונוסע כמה ימים, ואז מחליף להרמן. לפי הנתונים היבשים, אני מעריך שהקראנץ מגבר חזק יותר וייתן תוצאה טובה יותר.
  6. מה הדגם של הקראנץ'?אם הקראנץ' הוא מגבר חזק יחסית (ברמת איכות סבירה), לדעתי כדאי לשקול לחבר אותו לסט הקדמי, מאשר ההרמן בגישור. יש לך במקרה את החוברת/נתונים טכניים רשמיים של ההרמן? איזה קלאס המגבר? אחוזי עיוות? דאמפינג פקטור? ומה כמובן הדגם של הקראנץ?
  7. אם הבעיה החלה עם החלפת המצבר, אז צריך לבדוק את החיבורים של המצבר והאלטרנטור בתא המנוע מקדימה ('שלושת הגדולים'). לאחר מכן כדאי לבדוק את חיבורי המתח של המגברים. יכול להיות שיש חיבור רופף/מנותק.
  8. אתה יכול לרכוש באלק של דיינמאט אקסטרים Dynamat Xtreme Bulk והוא מצויין, תדאג לנקות היטב לפני היישום, ולהצמיד היטב את היריעות. אתה לא חייב לעבוד עם יריעות שלמות, אתה יכול לחצות אותן וליישם בקלות. תשתדל להשקיט גם את המנגנון נעילה/פלסטיקים (אפשר לקנות סרט ארמפלקס) חבילת באלק של דיינאמאט מראש מוגדרת לכמות כזו שאמורה להספיק לטיפול ברכב שלם בהצלחה.
  9. הספוג "ביצים" בלינק שצירפת, הוא מעולה לרמקולים ביתיים/וופרים. המחיר? נהדר, יותר זול מלקנות כמות בדרום תל אביב. שימוש לרכב? אני בספק אם תצליח להכניס את זה מאחורי הרמקול בדלת, בלי לתקוע את המנגנון של החלון, ובנוסף בחורף סביר להניח שזה יירטב
  10. לפנות לשירות לקוחות של הרמן קרדון ולצרף להם תמונות של המגבר. הם יגידו לך בוודאות אם זה זיוף או מגבר מקורי. זה מעניין
  11. הסתכלתי בתמונה שהעלית, רואים שם את הלוח של המגבר, וזו הסיבה ששאלתי אם זה זיוף או מקורי. אודיו קינג הוא חבר פורום מוערך, וקראתי את מה שכתב, אבל זה שהמגבר הנ"ל נמכר בארץ, לא הופך אותו למקורי. מצטער, זה רק יותר מחשיד, בנוסף לזה שהפלטה של המגבר נראית מוזר בשביל חברה כמו הרמן קרדון. מי מרים את הכפפה ושולח שאלה לשירות לקוחות של הרמן קרדון?
  12. תודה על התשובה המפורטת, אני פשוט פריק של פיורפאסיב אז קצת פחות מתחבר לדיליי דיגיטלי. שאלה נוספת, יצא לך להיתקל בפגיעה באיכות שמע בגלל הבאפר של הTA? שמעתי על טענה להנחתת איכות בשימוש של השהיית זמן.
  13. יש תיעוד שזה מגבר מקורי?
  14. אדי, לא כדאי לתת לסאב לנגן ללא השהיה? ולהשהות את כל השאר? בתכלס הסאב הוא הרמקול הכי מרוחק, אז ההגיון אומר שהוא צריך להגיע ראשון, ללא השהיה, ואז את השאר?
×
×
  • Create New...