Jump to content

ronrobin

  • פרסום הודעות

    311
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

2 נייטרלי

אודות ronrobin

  • דירוג
    נהג צעיר (> 150 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. אם החלפת קלאץ אני משער שלא ניקזו אויר כמו שצריך , או שאחת מהמשאבות קלאץ נדפקה .
  2. אין לך ברירה אתה חייב לפרק את הכיסוי הפנימי , פרק את הכסא תוציא את הברגים שיש אליה גישה ותתחיל למשוך .
  3. אתה חייב לפרק את הריפוד אין דרך אחרת .
  4. בדרך כלל זה אינגקטור תקול או משאבת דלק במיכל יש לבדוק עם סורק .
  5. אם המסנן נסתם פעם אחת ולא טיפלת בבעיה שבגללה הוא נסתם הבעיה תחזור עוד פעם , מה שהוא עושה הוא מנקה את המסנן ומחזיר אותו לאוטו בלי לטפל בבעיה שבגללה הוא נסתם , אתה צריך ללכת למוסך שיפתור לך את הבעיה ולא לאגזוזים .
  6. igalz במנוע הזה כל מפגש עם הבוכנה השסתומים יתעקמו , ולפעמים גם הקמשפט , המרימים ברנו הם לא הידראולים.
  7. לפי מה שקרה נראה שהשסתומים התעקמו , אפשר לפרק ולשפץ את הראש , אני לא הייתי עושה את זה אלה מחליף את כל המנוע , המנועים האלה לא יקרים להחלפה .
  8. תיכנס ל vcds wiki רשום שם איך לעשות basic setting כמו שצריך , אצלך ה steering angle sensor נמצא בהגה באזור שנגעת יכול להיות שניתקת חוט או שכחת לחבר איזה קונקטור פרק ותבדוק .
  9. יש בעיה עם החיישן לחץ פליטה , הוא נמצא מאחורי צינור יניקת האויר ומחובר אליו צינור גומי , לפעמים הגומי נקרע תפרק ותבדוק.
  10. אם הגיר מרעיש יש בעיה בתיבה עצמה , תחפש גיר מפרוק אין מה לתקן .
  11. כמו שאמרו לך הבעיה בפנסים והבעיה ידועה , אין מה לעשות יש להחליף פנס , ניתן להשיג פנס חליפי באזור ה 800 ₪
  12. הבעיה בחיישן לחץ dpf , המחיר שלו כ 500 ש"ח .
  13. הריח החריף שאתה מריח הוא ריח של סולר שלא עבר סינון של dpf . או שרוקנו לך את הdpf או שיש לך דליפה של גזים לפני dpf , אני מציע שתבדוק עם המכונאי האחרון מה הוא עשה . לבוקי לפני dpf השתמשו בממיר קטליטי בגללו העשן והריחות פחתו מאוד ביחס למנועים ישנים .
  14. המוסכניק האחרון שחתך את ה dpf רוקן את התוכן שלו ? או שניקה וסגר חזרה ?
×
×
  • תוכן חדש...