Jump to content

dorsht

  • פרסום הודעות

    13,772
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

243 טוב

5 עוקבים

אודות dorsht

  • דירוג
    כותב הרבה. מאוד.

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    חור בדרום
  • איזה רכב יש לך?
    Seat Arona FR

צפיות אחרונות בפרופיל

6,313 צפו בפרופיל
  1. איפה הרכבת נכנסת בכל הסיפור הזה? קצת לפני הקורונה, שלחו אותי מהעבודה לאיזה כנס. גרתי אז בבאר שבע והכנס היה במרכז. נחש מה? נסעתי ברכבת, לקח לי כשעה וחצי לכל כיוון. ברכב היה לוקח לי בערך אותו דבר, בלי להתחשב בעובדה שהכנס הסתיים בשעות השיא של הפקקים (4 וקצת), ככה שכנראה הייתי נתקע ואולי אפילו היה לוקח לי יותר זמן להגיע. בלי לדבר על זה שזה עלה הרבה פחות ברכבת מאשר ברכב. אגב, בתור חייל (לפני כמעט עשור) יצא לי לנסוע כמה פעמים ב-370 מתל אביב לבאר שבע. היה לוקח לו שעה וקצת להגיע לבאר שבע. ממש לא רחוק ממה שלוקח לי בזמנים טובים להגיע לתל אביב עם רכב.
  2. לכן כתבתי יש סיכוי ולא כתבתי שזה קורה לכל אחד. בכל מקרה פות"ש שאל על בעיות, אז כדאי שיכיר את העניין עם הרצועה.
  3. חבר מהצבא סיפר שהיה בדרום אמריקה לפני הרבה זמן, בוא נגיד ככה, לא סימפטי במיוחד גם בלי רכב מנקר עיניים. אתה יכול להיכנס לחניון, יגיע מישהו ויגיד לך שתשלם לו כדי שישמור על הרכב שלך. אחרת, יש סיכוי טוב שלא תמצא את הרכב\לא תמצא אותו באותו מצב שהשארת אותו כשתחזור אליו. ולא, למקרה ומישהו תוהה, זה לא תשלום על החניה או משהו. ושיש מקומות שמפחיד להסתובב בהם אחרי 5-6 בערב. לא שבארץ בכל מקום סימפטי להסתובב בשעות הערב והלילה, אבל לא ברמה הזו. באופן כללי, לא חסרים כל מיני סיפורים הזויים על דרום אמריקה. אני חושב שיותר הגיוני להשוות אותנו למד
  4. בדיוק מה שאני אומר כל פעם לאנשים! הסתכלתי בשביל הקטע על המחיר של הרכב שיש לי (סיאט ארונה ברמת גימור FR) באנגליה, הרכב עולה שם כ-100 אלף ש"ח. בארץ כ-120 אלף ש"ח. נכון שזה יותר יקר, אבל זה לא פי 2 ולא פי 2.5. יותר כמו 20%.
  5. אני מניח שאתה מדבר על סווירלים, הם חוזרים בלי קשר לדיטיילר. יכול להיות שהדיטיילינג בוצע על ידי הדיטיילר הכי טוב בארץ, אם לא תשטוף כמו שצריך - הם יחזרו ומהר.
  6. כמה שאני יודע, רוב ה-C3 מהדור הנוכחי שהגיעו לארץ אמורות להיות עם הרצועה החדשה שלא נחשבת בעייתית.
  7. אני מניח שמדובר על ה-1.2 טורבו. הגיר האוטומטי לא נחשב בעייתי ומציג אמינות מצוינת. לגביי המנוע עצמו - בשנתונים הראשונים של ה-208 (אלו שרלוונטיים עבורך) יש סיכוי להתפוררות של רצועת הטיימינג. כדאי להחליף או לקנות רכב שבוצעה לו ההחלפה. זה כמובן לא קורה לכולם.
  8. אני מציע לבדוק כמה עולים חלק מהרכבים שנמכרים בארץ באירופה. רמז: ההפרש לא כאלו גדולים כמו שעושים מהם בחלק לא קטן מהמקרים. וחשוב לבדוק את אותן רמות גימור ואותו שילוב מנוע וגיר שנמכר בארץ. זה לא חכמה להשוות איביזה 1.0 ידנית אטמוספרית מרמת גימור בסיסית לאיביזה 1.0 מרמת גימור ביניים\גבוהה עם מנוע 1.0TSI ו-DSG.
  9. כיוון שהנסיעות בעיקר בינעירוניות, לא הייתי פוסל את האיביזה, שכן הבלאי לקלאצ'ים קטן משמעותית בנסיעות בינעירוניות. שווה גם לבדוק פאביה אם תמצא אחת במצב טוב. סופר מיני חזקה יחסית תתמודד בלי שום בעיה עם נסיעות של שעתיים לצפון. רכב מיני לנסיעות בינעירוניות גם ישרוד, לך יהיה פחות נעים וגם זמינות הכוח לרוב פחות טובה. הייתי יורד מהקליאו בגלל הנושא של המנוע והגיר. יש את ה-208 שהוצעה לך, חוץ מעניין הרצועה (שים לב שאתה מסתכל על 1.2 טורבו ולא על 1.6 אטמוספרי), לא ידועות בעיות אחרות. לסיכום, הייתי מחפש 208\איביזה\פאביה.
  10. אני ממליץ לבצע נסיעת מבחן. למרות שנסיעת מבחן לא מכסה 100% מהמקרים והיא לא תגלה לך איך הנוחות של הרכב בנסיעות ארוכות. בנוסף, כדאי לבדוק האם יש עוד דגמים זמינים.
  11. תשובות מודגשות בכתום. מבין שני הרכבים האלו עדיף את הפיקנטו, בעיקר בגלל הנושא של החלפת המנוע שבוצעה ב-i10. הייתי מחפש פיקנטו EX כמו שכבר הציעו או שברולט ספארק 1.4. אפשר גם להמשיך לחפש i10, אבל אחת כזו שלא עברה החלפת מנוע.
  12. נראה לי שכדאי לבקש נסיעת מבחן, אולי אצל לובינסקי טרייד יתנו לך.
  13. הייתה לי קליאו 3 שלא תנצל כנראה אפילו חצי מהתקציב והייתה מאוד נוחה. אני הייתי בודק 208.
  14. רכב משפחתי או מנהלים ישן לא מבטיח לך יותר בטיחות, לא יותר נוחות ולא יותר איכות. יש גם סופר מיני מאוד נוחות. לנסועה כזו אני לא מבין מה ההתעקשות לוותר על דיזל, אז אולי היברידי.
×
×
  • תוכן חדש...