Jump to content

dorsht

  • פרסום הודעות

    13,796
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

248 טוב

5 עוקבים

אודות dorsht

  • דירוג
    כותב הרבה. מאוד.

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    חור בדרום
  • איזה רכב יש לך?
    Seat Arona FR

צפיות אחרונות בפרופיל

6,341 צפו בפרופיל
  1. למדתי נהיגה (ב-2010) על אוקטביה 1.9TDI ידנית. הרכב הראשון שלי היה יונדאי גטס 2008 ברמת גימור GLX.
  2. ומצלמת רוורס מקורית, חיישני רוורס מקוריים, צמיגים גדולים יותר, משענת יד וכו'.
  3. רכב מודרני, בטיחותי ככל הניתן (אם אפשר חדש עם כל מערכות הבטיחות שיש - מה טוב), עם ביצועים סבירים והתנהגות כביש סלחנית, רצוי שיהיה גם סביר בעלויות הביטוח. לגביי כל העניין של ידני שעולה כאן בשרשור - אתם מודעים לזה שכנראה רוב האנשים שלומדים היום נהיגה לומדים על אוטומט? הרכב הראשון שלי, כמו שאפשר להבין מהחתימה, היה יונדאי גטס 2008 ברמת גימור GLX (נדירה מאוד), עם 4 כריות אוויר, ABS ו-ESP. בטיחותי יחסית לתקופה שבה הוצאתי רישיון (2010). אגב, הוצאתי רישיון על גיר ידני, נהגתי שנתיים על אוטומט וחזרתי אחרי זה כמעט ל-8 שנים של נהיגה על גיר ידני (קליאו III ופיאט 500 וכמה גיחות לאירופה
  4. ההבדל בין EX ל-LX לא מסתכם רק במולטימדיה אלא בעוד הרבה דברים שקשורים לאבזור ולעיצוב הרכב.
  5. תבקש לראות היסטוריית טיפולים, תבדוק שלא היו תביעות רציניות באתר של הסליקה. כדאי לקחת לבדיקה במכון או במוסך שמכיר את הרכב (דהיינו מוסכים כמו גבע\שאפט או מוסך מורשה יבואן של קרסו).
  6. בתמורה לזה אתה מאבד יד, משהו שאתה תצטרך לגלגל כהנחה לקונה של הרכב. זה קריטי אם אתה תמכור את הרכב לאחר זמן קצר יחסית. בנוסף לזה אתה מאבד אחריות ארוכה יותר ואבזור.
  7. בתור יד שניה? קשה לי להאמין שיפגע משמעותית. בתור חדש? כנראה שקיה יסיימו את המלאי ורק אז יתחילו לשווק את הדגם החדש. בהתחשב בזה שהנסועה בעיקר עירונית ולא אכפת לכם מצריכת דלק (ואכן בנסועה כזו, זה לא משנה הרבה) - הייתי קונה את הדגם הנוכחי, בעיקר בגלל הגיר. הייתי שוקל לרכוש את הרכב דרך סוכנות קיה ולא ביד שניה 0 ק"מ, אם זו הייתה הכוונה בכותרת. כיוון שבקניה ישירה מקיה תקבלו רכב עם 7 שנות אחריות (3 שנים מלאות ועוד 4 שנים על מנוע, גיר וציריות) וגם תוכלו לבחור רכב מרמת גימור גבוהה יותר.
  8. אז שיתקמט. מצידי שיתפורר בתאונה. מה שחשוב זה שהרכב יגן עליי ואני לא אפגע. גם במכוניות אירופאיות כשמקבלים מכה רואים את זה לפעמים. אפילו בכאלו שנחשבות בטיחותיות ועם "פח עבה".
  9. אוקיי, אז? מה שחשוב בסופו של דבר זה איך הרכב מגן על הנוסעים בתאונה. יש גם אנשים שעדיין חושבים שעובי הפח קובע משהו. כמו שיוליאן כתב, מבחני ריסוק זה מדד "קצת" יותר רציני.
  10. גם ברכב אחר אם תלחץ הרבה זה יעלה כסף. במאזדה לא יהיה לך גיר רציף מעצבן, אבל אתה לא תקבל את השיפור המיוחל בצריכת הדלק ובנוחות הנסיעה.
  11. בשביל 8000 ק"מ בשנה אין משמעות גדולה מדי לצריכת הדלק. תעשה חישוב בעצמך ותראה שבנסועה שלך אפילו בין רכב שעושה 1:10 לבין רכב שעושה 1:15, מדובר על עוד כ-267 ליטרים של דלק בשנה, שהם כ-22 ליטרים של דלק בחודש, מה שמתורגם בערך ל-110-120₪ בחודש. אני לא מבין מה השיקול לשדרוג הרכב הקיים. אני גם לא בטוח שבמסגרת התקציב שהקצבת אתה תקבל את השיפור הרצוי.
  12. אני לא רואה איזו יפנית או קוריאנית בתקציב שלך תענה על הדרישות של צריכת הדלק והביצועים.
×
×
  • תוכן חדש...