Jump to content

dorsht

  • פרסום הודעות

    13,440
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

171 טוב

5 עוקבים

אודות dorsht

  • דירוג
    כותב הרבה. מאוד.

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    חור בדרום
  • איזה רכב יש לך?
    Seat Arona FR

צפיות אחרונות בפרופיל

5,885 צפו בפרופיל
  1. אין היגיון למכור את הפונטו אחרי כמה ימים כדי לקנות רכב אחר. הקרוז בשנתונים האלו לא נחשבת לאמינה במיוחד, בשנתונים מאוחרים יותר אמורה להיות יותר טובה. מבחינת צריכת דלק ידה על הפיאט על העליונה. מבחינת אמינות אני משער שהפונטו עדיפה, אבל ברור שזה תלוי בתחזוקה שהרכב קיבל.
  2. "יענו" להראות שהם "שומרים על הרכב". כן, ברור, בגלל זה לקחת אותו לשטיפה במכון שטיפה עם מטאטא או במכונה. היה קטע די מצחיק עם זה לא מזמן, מישהו פרסם רכב למכירה וכתב במודעה שהרכב נשטף ידנית בלבד, בתמונה רואים את הרכב נשטף במכונה. 😂
  3. יכול להגיד שמניסיון עם דגם שהיה חזק מאוד בליסינג בזמנו - i30CW, מכרנו בקלות במחירון המשוקלל, אם אני זוכר טוב עם הפחתה של אגרת הרישוי. זה כמובן לא מעיד על כך שכל רכב ימכר מהר, אבל בהחלט דוגמה שמוכיחה שהטענה שלך לא בהכרח נכונה. גם רנו מגאן אסטייט הייתה די נפוצה בליסינג והשכרה ונמכרה בפרטי בלי בעיה מיוחדת. כמו שלא חסרים אנשים שהולכים לחברות הליסינג וההשכרה, לא חסרים אנשים שמחפשים את אותו רכב ברמת גימור גבוהה ומיד פרטית, עם קילומטראז' סביר ועם היסטוריית טיפולים מסודרת.
  4. לא מעוניינים במאזדה. אני גם לא חושב שהדגם החדש שיפר משהו משמעותי גם בנושא של ביצועים או צריכת דלק. הגיר אותו גיר בזמן שחלק מהיצרנים כבר מציעים גיר אוטומטי פלנטרי עם 8 הילוכים. אין לי ספק שה-2008 רכב מוצלח. העניין שההורים מחפשים משהו שהוא הימור יותר "בטוח" נקרא לזה. מבחינתי הימור בטוח יחסית זה קורולה או יאריס. מצד שני מרגיז שברכב כל כך יקר כמו הקורולה, אפילו חיישני רוורס מקוריים מתקמצנים לתת. כנ"ל לגביי היאריס שנמצאת ברף הגבוה של מחירי הסופר מיני, בחו"ל זמינה עם חיישנים קדמיים ואחוריים מקוריים, מערכת סאונד של בוס ומערכת לניטור רכב בשטח מת. בארץ - נאדה.
  5. אם ידני בא בחשבון או לא מפריע לך רובוטי חד מצמדי - אולי סיטרואן C3 פיקאסו יכולה להתאים לדרישות.. אם רק אוטומט, אפשר לחפש פורד פוקוס סטיישן מהדור השני, קיה סיד סטיישן או יונדאי i30CW.
  6. אין. רק מ-2009 חזרו לשווק את האוטומט, במקביל לרובוטי.
  7. יכולת להרשות לעצמי לקנות דברים שאני רוצה וצריך למשל?
  8. באופן כללי לדעתי תא הנוסעים של הפיקנטו וה-i10 מרגיש יותר כמו של רכב "אמיתי", פחות תחושה שחסכו עליך. אמנם איכות החומרים לא מבריקה, אבל לא מרגיש שחסכו עליך בכל פינה. זה כמובן לא קשור בשום צורה לפרקטיות של הרכב.
  9. לעניין האטראז' - רוב האנשים יודעים טוב מאוד שהרבה רכבים כאלו שירתו בצבא ועברו חיים קשים, זה לא איזה סוד. ולגביי הסיפור עם המטבע - ברור שהייתי בוחר במטבע של עשרה שקלים. למה? כי זה יותר כסף והמאמץ זהה מבחינתי. אם היו מציעים לי עכשיו להרוויח כפול ממה שאני מרוויח ולעשות אותה עבודה בדיוק, לא הייתי הולך על זה? ברור שכן. שקול לגמרי מבחינתי.
  10. למשל 3 מושבים מאחור לעומת שני מושבים ברוב מכוניות המיני.
  11. כן, אז בוא נקנה רכב שרוב האקזמפלרים שלו שירתו בצבא וכנראה עבר חיים לא קלים, מה שלא יוסיף לאמינות של הרכב כנראה. הגיוני בסך הכול. 🙄 והניסיון עם הקסנטיה שלך לא רלוונטי לצרפתיות מודרניות, קיימים לא מעט רכבים צרפתיים שקונים בגרושים (בדיוק בגלל הסטיגמות) ויכולים להציג אמינות טובה מאוד ועל הדרך גם להיות הרבה יותר נעימים ובטיחותיים מאטראז'.
  12. זה נכון ליוצאי 8200, לא נכון ליוצאי ממר"ם. (שוב לפחות בבן גוריון) יכול להגיד לך שחבר מהלימודים שהיה יוצא 8200 קיבל פטור בסך הכול מ-3 קורסים בבן גוריון: מבוא למדעי המחשב, תכנות מערכות ומערכות הפעלה. קורסים שלרוב האנשים העלו את הממוצע והם שווים 15 נק"ז ביחד.
  13. אני מניח שב-119 אלף ש"ח קונים את הגראנדלנד מרמת הגימור הנמוכה, לא?
  14. יכול להעיד על עצמי לפחות, הלימודים כן רלוונטיים לי (בוגר מדמ"ח). הבנה יותר עמוקה של דברים בזכות קורס כמו מערכות הפעלה (פחות רלוונטי למי שהולך להיות מפתח ווב, למי שהלך כמוני לכיוון של C\C++ ו-RT כן רלוונטי). ומצד שני כן משתמש ברקע מתמטי (בעיקר אלגברה) בתחומים מסוימים בעבודה, בדברים מקורסים כמו תכנות מערכות או ארכיטקטורה (בשימוש ממשהו שלמדתי בקורס הזה, השגתי שיפור משמעותי בביצועים, ברמה של 50-60% חיסכון בזמן).
  15. ספריאל - נסועה שנתית כנראה לא גבוהה במיוחד, לא מאמין שיהיה יותר מ-15 אלף ק"מ בשנה, הערכה אופטימית מאוד. למאזדה 3 היו 40 אלף ק"מ אחרי 3 שנים וזה עוד אחרי שנסעתי בתקופות מסוימות על בסיס יומי במאזדה מבאר שבע לעבודה שלי במרכז (200 ק"מ הלוך וחזור). משער יותר לכיוון של 12-13 אלף ק"מ בשנה. אין משהו מוגדר מבחינת משך החזקת הרכב, אבל כנראה כ-4 שנים.
×
×
  • Create New...