Jump to content

dorsht

  • פרסום הודעות

    13,153
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

120 טוב

5 עוקבים

אודות dorsht

  • דירוג
    כותב הרבה. מאוד.

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    חור בדרום

צפיות אחרונות בפרופיל

5,600 צפו בפרופיל
  1. לא הייתי לוקח אף אחת מהן כרכב שמיועד לנסוע מחוץ לעיר 150-200 ק"מ ביום. אתה חושב שלא חשובה לך הנוחות כרגע. כשתתחיל להרגיש את הגב או כשלא תמצא תנוחת נהיגה נוחה, אתה תחזור בך על המשפט הזה. אם היו מכוונים לי אקדח לרקה, הייתי לוקח את היאריס מבין ה-3 האלו. אם לא, הייתי הולך בכיוון של 308/208 עם מנוע 1.2 טורבו או משהו בסגנון הזה.
  2. אני זוכר בוודאות שהיה, ראיתי בזמנו בקטלוג של פג'ו שהדגם הוצע למכירה כאן. גם ביד 2 מופיעים דגמים כאלו, אין למכירה, אבל בעיקרון הם מופיעים בקטלוג.
  3. היה גם ידני 1.6 בוודאות. בנוסף לכך נמכר גם גיר ידני בשידוך לדיזל.
  4. כולם קונים את אותם מטוסים, השאלה בכמה אלעל קנתה בזמנו את ה-737-800 שהיא קנתה ישירות מבואינג (כמו EKA EKB ו-EKC, עם סיומת 58) לעומת כמה קנתה אותו באותה תקופה בערך ראיין אייר (סיומת AS אם אני זוכר טוב) שיש לה צי מטורף של איזה 400-500 מטוסים כאלו. אגב, ראיין אייר ושאר חברות הלואוקוסט משתדלות לכוון לשעות פחות עמוסות (שימו לב לזמני המראה ונחיתה של טיסות לואוקוסט בנתב"ג לעומת טיסות סדירות "רגילות") ולשדות תעופה משניים (למשל לא טסים לפרנקפורט מאיין [FRA] אלא לשדה משני, לא טסים ללונדון הית'רו אלא לשדות אחרים בלונדון, לא טסים למילאנו מלפנזה [MXP] אלא לברגמו וכו'), זו עוד דרך להוזיל עלויות. ראיין אייר גם התקינו מדרגות משלהם עבור הדלת הקדמית, משער שזה עוד צעד כדי לחסוך זמן ואולי גם כסף. לא יודע אם צריך לשלם על כל סט של מדרגות.
  5. החשבון שפיקה007 עשה די נכון. אני באופן אישי משתדל לאכול בטרמינל משהו, האוכל יותר נורמלי ויש יותר אפשרויות. אבל יצא לי לאכול לא מעט בטיסות (גם בטיסות קצרות לאירופה) והיה בסדר גמור בשנים האחרונות.
  6. לנסועה כזו לפחות סופר מיני לדעתי. אני חושב ש-208 שהוצעה כאן הייתה יכולה להיות אופציה טובה דווקא.
  7. בנהיגה מאוד רגועה מחוץ לעיר הוצאתי 1:16.5.
  8. הבעיה שאתה מבקש צריכת דלק טובה, הגיר הזה לא תורם לחיסכון בדלק. חוץ מזה לא ממש הבנתי את המשפט שלך שאתה לא רוצה רכב שיכניס אותך להרפתקאות (נגיד, בסדר) או להוצאות. כל רכב יכניס אותך להוצאות.
  9. לשותף שלי למשרד הייתה טויוטה היילקס עם 260 אלף ק"מ, היה מטפל כל 10 אלף ק"מ והלך המנוע. נו אז? אז מי חי ומי גוסס? והיילקס עוד נחשבת יותר Heavy duty מאשר קורולה או ריו. מחפש אמינות ושקט ועדיין גם עם טויוטה או מאזדה יש סיכוי שתבלה במוסך בדברים לא קשורים וזה קרה לנו עם טויוטה קורולה ועם מאזדה 3 על כל מיני דברים קטנים ומציקים. אני מכיר לא מעט אנשים עם יונדאי איוניק, כולל כאלו שטוחנים קילומטראז' ברמה של עשרות אלפי ק"מ בשנה ומרוצים. זה שחבר שלך נפל על רכב בעייתי לא אומר הרבה, זה יכול לקרות אצל כל רכב. יש פה סיפורים בפורום על לאנד קרוזר שהלך לו גיר אחרי איזה 10 ק"מ או משהו בסגנון הזה. זה בסדר? תפסיק לעשות מטויוטה קדושים כאילו אין להם בכלל בעיות וכאילו לא יכול להיות שיש להם פה ושם גם לימון.
  10. טיפול כל 30 אלף ק"מ מרגיש לי כמו התעללות ברכב. אני לא מאמין בזה.
  11. הייתה גם תביעה ייצוגית על ההונדה אינסייט, מנועים ששותים שמן בקילומטראז' נמוך יחסית. מדבר על זה?
  12. דווקא הכריך נראה סביר? יצא לי לראות אוכל של בית חולים וזה נראה הרבה יותר רע מאוכל מטוסים. את האמת שרוב המנות היו בסדר גמור מבחינת הטעם.
  13. איזה טווח טיפולים יותר רחוק? חלק מהטיפולים יותר יקרים, לדיזל מודרני לא בריא לנסוע רק בעיר בגלל פילטר DPF.
  14. כן, אני אוהב את התחום של התעופה, אז על הדרך אני כותב גם Flight reports שחלק מהם גם כוללים את חוות הדעת שלי על האוכל. בשבילך אפילו עוד כמה LY358 מפרנקפורט לנתב"ג - 2017. LH694 מפרנקפורט לנתב"ג - 2016: ENT222 מוורשה לנתב"ג - 2017:
  15. תגובות שנתקלים בהן: ריקול אצל יצרן יפני - לוקח אחריות. ריקול אצל יצרן אירופאי - זבל, לא יודעים לעבוד וכו'.
×
×
  • Create New...