Jump to content

GhostBuster

מובילי הדעה
  • פרסום הודעות

    3,986
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

40 נייטרלי

2 עוקבים

אודות GhostBuster

  • דירוג
    מוביל דעה

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    שותה בירה עם זאוס
  • תחביבים
    נו באמת, מכוניות.
  • מקצוע
    מכירות

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. GhostBuster

    הסוף למחירוני רכב

    ההבדל הוא שהדיווח ליד2 הוא לא חובה, ואתה יכול לדווח איזה מחיר שבא לך כי אין שום משמעות חוקים לדיווח שלך. אם יהיה חוק שיקבע שאתה חייב לדווח למדינה על מחיר המכירה, יהיו גם משמעויות לאי-דיווח או לדיווח כוזב.
  2. GhostBuster

    בנטלי פליינג ספור בישראל

    רגע, אז אם אחי הגדול (כדבריך - משפחה) לא היה עושה תאונה קשה ועובר שיקום של 4 חודשים, הייתי שווה פחות בעיניך? ואם אני לא הייתי מרסק רכב לתוך גדר בטיחות לפני כמה שנים, זה אומר שאני לא בסדר? גם דיברנו מקודם על משפחה, ילדים, וגילאים ועדיין לא ענית לי. אני מעל גיל 30, נשוי ללא ילדים (אבל יש לי 12 אחיינים, זה עוזר?). האם דעתי נחשבת או לא? ברור שלא נסכים, כי אתה חושב שרק אתה צודק וכל מי שלא חושב כמוך הוא הזוי. אתה לא באת לנהל דיון, אתה באת להעביר את משנתך תוך ניגוח אישי של כל אחד שאינו מסכים איתך.
  3. GhostBuster

    בנטלי פליינג ספור בישראל

    למרות מהירות הנסיעה הגבוהה המתאפשרת באוטובאהן, יש שם פחות תאונות ופחות הרוגים. מתוך וויקיפדיה - https://en.wikipedia.org/wiki/Autobahn#Safety התשתית שם מעולה, הנהגים נוהגים יותר באדיבות ומצייתים יותר לחוקים, בטיחות הרכבים ברמה מאוד גבוהה בימינו, והכביש הזה רחב עם שדה ראייה מטורף. לא סתם חלקים ממנו הם ללא הגבלת מהירות. אגב גרין, אני מעל גיל 30, עשיתי תאונות בחיי, נשוי אבל בלי ילדים. באיזה קבוצה אתה שם אותי?
  4. GhostBuster

    בנטלי פליינג ספור בישראל

    נכון אתה נוהג בפריוס?
  5. תינוקי, תקרא את העמוד הקודם.
  6. כמו שכבר אמרו לפני, חברת ביטוח תעשה הכל כדי להתנער ממך. בנוסף, לטפל לבד ברכב שלך אכן מהווה עבירה על החוק. אחרי שאמרנו את זה, חשוב להגיד שהם לא באמת יכולים לעשות הכל ועל מנת להתנער מפוליסה הם יצטרכו לעבוד קשה מאוד. קח דוגמה. אדם נהג שיכור (עבירה על החוק) וללא רישיון (עוד עבירה), משטרה סימנה לו לעצור, הוא ברח (עוד עבירה), נסע נגד כיוון התנועה (עוד עבירה) ופגע ברכבים חונים. חברת הביטוח התנערה, וטענה שבגלל שנהג שיכור וביצע עבירות על החוק, הם לא מחויבים לפוליסה וסירבה לשלם את הנזק. בעלי הרכבים שניזוקו פנו לבית המשפט. השופט קבע שהם חייבים לשלם אך חילק את התשלום בין חברת הביטוח והפוגע. חברת הביטוח קודם כל שילמה את כלל הסכום (על מנת לא לפגוע בנפגעים עוד יותר) ואז הנהג הפוגע היה חייב להחזיר לחברת הביטוח 40% מהסכום. קישור למקרה בקיצור, חברות ביטוח יגידו ויעשו הכל על מנת להתנער, בפועל זה לא כזה פשוט. במקרה הזה הם הצליחו להתנער חלקית, וכמובן שמדובר פה במקרה של בן אדם מאוד טיפש. אז במקרה שאתה מתאר פה, בהנחה ותגרום לתאונה שתהיה אשם בה, חברת הביטוח תוכל לנסות להתנער ממך כי טיפלת ברכב לבד (אם היא בכלל תדע את זה) אבל כנראה ששופט יחייב אותם לשלם בכל מקרה כי זה טיעון הזוי. בנוסף, חברת הביטוח תצטרך להוכיח שהתאונה נגרמה בגלל הטיפול שעשית, ולא בגלל משהו אחר. היא תצטרך להוכיח קשר בלתי נסיבתי בין הדברים. אם עשית תאונה כי דיברת בטלפון, הם לא יוכלו לטעון שבגלל שהחלפת שמן לבד, אין לך כיסוי.הם גם לא יוכלו לטעון שבגלל שדיברת בטלפון אין לך כיסוי. סתם כאנקדוטה, קח עוד משהו מעניין. נניח ושיקרת לחברת הביטוח לגבי הנתונים שלך (גיל, ותק, היסטורית תביעות, שלילות, לא משנה מה) ועשית פוליסת ביטוח. עשית תאונה וגילו ששיקרת. הם עדיין חייבים לשלם את פוליסת ביטוח החובה (נזקי גוף), אך הם זכאים להוריד מהסכום המשולם 10,000 ש"ח. מפוליסת המקיף (נזקי רכוש) הם יוכלו להתנער. לאחרונה ניהלתי דיון כזה בדיוק עם כמה חברים בעלי הכשרה וניסיון בתחום המשפט והביטוח והם אומרים דברים דומים. *הכותב אינו עו"ד או מומחה כלשהו בתחום הביטוח או המשפט וכותב רק את דעתו על סמך מקרים שקרא וידע שצבר וייתכן כי המידע שרשם אינו מדויק במאת האחוזים* *ט.ל.ח*
  7. הסופרב, לדעתי, היא אחת העסקאות הכי טובות שיש מבחינת VFM. זה לא הופך אותה לרכב פאר.
  8. אתה יכול להיות רגוע. לא ה508 ולא הסופרב נחשבות רכב פאר. משפחתית-מנהלים גדולה ועממית. ולגבי הנחות, שכחו מזה. אולי יהיו קצת תזוזות לפה או לשם, אבל שום דבר מטורף שיגרום למישהו לשמוט את הלסת, ובטח שלא 30%. גם מבצעים מיוחדים, אם יהיו, לא יהיו משהו מטורף שעוד לא נראה כמותו, וגם לא בהכרח שהמבצע (אם יהיה) לא היה מגיע בכל מקרה, בלי קשר לקורונה. שוק הרכב (הישראלי) יראה השנה ירידה, בדיוק כפי שהוא רואה ירידה בכל שנה מאז השיא של 2016.
  9. מניסיון אישי, ממליץ על אביאל יעקובי ופיליפ רוזין. אצל שניהם עשיתי הדרכה, ושניהם לא רק נהגים מדהימים אלא מדריכים מצוינים. הם לא רק מלמדים אותך לנהוג, הם מלמדים אותך ממש לתכנן את הנהיגה שלך. אפשר לעשות הדרכה בכביש או במסלול.
  10. מערכות בטיחות דורשות כיול. גם מערכות מקוריות של היצרן, למשל רדאר שיושב במרכז הפגוש, במידה והוחלף הרכיב או שנגיד פירקו פגוש לצביעה (אפילו אם לא נגרם נזק לרדאר), דורשות כיול לאחר הרכבה מחדש. מעמידים את הרכב מול מעמד מיוחד עם מסך בעל מאפיינים ספציפיים שמהערכת יודעת לקרוא, מפעילים תוכנה מסוימת ברכב והכיול מתבצע אוטומטית (ברוב המקרים). מצ"ב תמונה. יכול להיות שמיקמת את המערכת בזווית מעט שונה או משהו והמצלמה קוראת את הכביש לא נכון. נסה לבדוק עם נקודת שירות של מובילאיי מה ניתן לעשות, יכול להיות שגם המערכת שלהם דורשת כיול מחדש.
  11. אין שום קשר להסכם, פשוט ליצרן יש כל מיני סיבות שבגללם הוא לא מוכן לשווק מערכת מסוימת במדינה מסוימת. לפעמים אלה סיבות סביבתיות (אקלים) ולפעמים סיבות שיווקיות. אין לי מושג מה הסיבה של היצרן במקרה הזה, אבל זה המצב. ואני עם מיני קופר אס שנת 2012, אצלי כבר שנתיים וחצי, וחוץ מתושבות מוט מייצב ומשולשים לא היו לי תקלות בכלל. גם ביד הראשונה לא היו תקלות (טיפל במורשה מהיום הראשון ועד שעשה טרייד, יש לי את כל היסטורית הרכב). גם את המשולשים לא תיקנתי במוסך היבואן, דאגתי לחלקים בעצמי והלכתי למוסך נטלי בעוספיה. עלה הרבה פחות. גם אני החלפתי מצבר, עלה לי 600 שקל נראה לי, לא כל דבר חייב לגשת למוסך היבואן. זה גם רכב של מותג יוקרה, מה חשבת שעלות התחזוקה תהיה כמו מאזדה? עם המותג באים התשלומים. אם זה לא מתאים לך, תמכור ותחזור למאזדה. לבריאות. לעומת זאת, יש לי חבר שהייתה לו מאזדה 6 ו-3, חדשות מהחברה, והיו לו ים תקלות. זה מוכיח משהו? ובכל מקרה סטינו מהנושא והוא לא קשור לנושא השרשור. אפשר להמשיך בפרטי אם בא לך.
  12. ברור, ותהיה בטוח שמי שזה רלוונטי אליו דואג שיתקבלו החלטות בצורה הכי טובה שאפשר (=כמה שיותר כסף ייכנס לחברה). אגב, המניה של קבוצת דלק, הבעסה הכי גדולה שלי של תקופת הקורונה. ראיתי את הנפילה המטאורית, אמרתי לעצמי שכדאי לקנות, פחדתי, לא קניתי ואז הגיעה עלייה מטורפת.
  13. משום מה, אני לא דואג להם. ערך המניה הוא רק חלק אחד מסיפור של חברה, אתה יכול להיות רגוע שבכירי החברה ובעלי המניות ממשיכים להכניס לעצמם ים כסף. זה כבר לא השוק הישראלי, דברים עובדים בצורה שונה בכל מיני מקומות בעולם.
  14. דווקא דלק מוטורס איבדה נתח שוק בצורה מאוד משמעותית בשנים האחרונות. פעם הם החזיקו משהו כמו 12 אחוז, היום הם איפהשהו באיזור ה5-6 אחוז. ומספר מסירות הרכב דווקא יורד ויורד ויורד מאז 2016 בערך. ובוא אני אגלה לך סוד, לא מעניין אותם להיות מקום ראשון במסירות או אפילו אחוז נתח שוק, מעניין אותם רווחים. ואתה יודע איך אני יודע את זה.
×
×
  • Create New...