Jump to content

GhostBuster

מובילי הדעה
  • פרסום הודעות

    3,915
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

1 נייטרלי

2 עוקבים

אודות GhostBuster

  • דירוג
    מוביל דעה
  • תאריך לידה 28/09/1987

Personal Information

  • מיקום
    שותה בירה עם זאוס
  • תחביבים
    נו באמת, מכוניות.
  • מקצוע
    מכירות
  1. אצלי זה עובר ישר לפורום שבחרתי. מוזר.
  2. GhostBuster

    UNIDEN R1-הגלאי המוביל בשוק?

    המחיר של הולנטיין החדש עומד על 500 דולר. https://www.motorauthority.com/news/1127401_valentine-one-gen2-deploys-military-tech-for-extra-sensitivity
  3. אני מתכנן לרכוש מערכת אנדרואיד למאזדה 2 שלי, דור ראשון, שנת 2008. קישור למערכת (לא יודע אם אזמין דווקא את זאת, זה רק דוגמה, אשמח לשמוע המלצות על מערכת אחרת אם יש משהו עדיף - תקציב עד 200 דולר.) המערכת יודעת לבצע שיקוף מסך, אבל אני מעדיף AA ו-ACP. האם ישנה אופציה כזאת? ראיתי שיש כל מיני דונגלים שיודעים לעשות את זה, אבל אין לי ניסיון עם זה ואני לא יודע אם זה באמת עובד. אשמח לעצות. תודה.
  4. GhostBuster

    פורד פוקוס החדשה

    אין פה שמץ של התנשאות. אפילו לא קמצוץ. לי ולך יצא לנהל לא מעט דיונים על גבי הפורום הזה ואתה גם יודע מה הניסיון שלי בתחום. זכותך לדעתך אבל אין פה קשר לדעה. יש פה הסקת מסקנות שגויה על סמך שביב מידע אחד, זה הכל. שים לב שאני לא אומר שבהנהלת היבואן כן עובדים על העניין של פורד, אני בסך הכל אומר שזה שאין באולם אנשים, לא אומר שום דבר על אם כן או לא עובדים. זה הכל. יכול להיות שאתה צודק ובאמת ההנהלה זורקת ז' על המותג, לא יודע.
  5. GhostBuster

    פורד פוקוס החדשה

    הבנתי את כוונתך, לא הבנתי את הקשר בין האנשים באולם התצוגה לבין עבודת ההנהלה הקיימת או הלא קיימת. להסיק מסקנות מכמות אנשים באולם זה נחמד, אבל לא אומר כלום ושום דבר על מה שקורה בהנהלת החברה. יכול להיות שבאמת לא מעניין אותם, ויכול להיות שהם בדיוק מסיימים סבב ראשון של טורניר דמים מול היצרן, אין לי שמץ. צא מהקונספט הזה, אין קשר בינו לבין המציאות. בכלל, חדשות לבקרים אנשים פה יוצאים בכל מיני הצהרות לגבי יבואני רכב מבלי שיודעים דבר וחצי דבר על מה שקורה ברקע, מאחורי הקלעים. פשוט מציירים לעצמם איזה ציור על סמך קצת מידע וזהו, בטוחים שיודעים הכל מהכל.
  6. GhostBuster

    פורד פוקוס החדשה

    אבל אין קשר בין מה שקורה באולם לבין מה שקורה בהנהלה. האולם יכול להיות ריק, וברקע הנהלת החברה יכולה להיות במו"מ קדחתני ורצחני מול היצרן. לחילופין, האולם יכול להיות מפוצץ באנשים ומכירות בלי סוף, וההנהלה יושבת רגל על רגל ורק סופרת את הכסף. כמובן שכל אופציה אחרת ריאלית בדיוק באותה מידה.
  7. GhostBuster

    פורד פוקוס החדשה

    לא הבנתי, איך כמות האנשים באולם מעידה במשהו על השיחות בין היבואן ליצרן? או שסמנכ"ל השיווק, מנכ"ל החברה, מנהל המותג ומנהל המוצר צריכים לשבת באולם ולדווח לכל לקוח שנכנס על מצב המו"מ?
  8. נו אבל מה אתם באים עם העובדות שלכם והורסים לאנשים את העקיצות נגד יבואנים שבאות מאנשים שיש להם בדיוק אפס מושג בכל מה שקשור לעבודה מול יצרן? איייףףף איזה מעצבנים!
  9. טאפאטוק זה זבל. אתר שמותאם למובייל בצורה מיטבית יעבוד הרבה יותר טוב מטאפאטוק. שינוי מבורך!
  10. 1. כנס ללוח הבקרה ותלחץ על הכפתור המסומן 2. סמן V בשרשור שאתה רוצה להסיר 3. תלחץ על נושאים נבחרים ותבחר ב"מחק מינויים". זה אמור לפתור לך את זה. לחילופין, אתה יכול להיכנס לשרשור שאתה מנוי אליו, ללחוץ על "כלי נושא" ואז על "בטל הרשמה לנושא זה".
  11. GhostBuster

    אחריות ביבוא מקביל

    אחריות יצרן מתחילה מהיום שבו הרכב מסומן כ"נמסר" במערכות היצרן. אם הרכב נמצא אצל דילר ממתין לרוכש המאושר, אז ברגע שרוכש כזה יגיע, ישלם ויקח את הרכב, הדילר יסמן "נמסר" והאחריות תתחיל לרוץ. לא משנה אם הרוכש הוא מקומי או מחו"ל.
  12. למה למחוק? לנעול ולעשות דביק, שכולם יראו את זה.
  13. GhostBuster

    עיכוב פנס במכס

    הזמנתי פנסי קסנון לרכב שלי, לא מאיביי ולא מאמאזון, אלא מסתם אתר. עוכבו במכס עם דרישה לתשלום מיסים, שילמתי, קיבלתי את הפנסים עד הבית. ערערתי על גובה תשלום המיסים כי הם היו בדיוק פי 2 ממה שהופיע לי בחישוב המיסים בסימולטור של רשות המיסים, וקיבלתי את כספי בחזרה. כחלק מתהליך הערעור, נציגת המכס אמרה לי שפנסים דורשים אישור משרד התחבורה. אמרתי לה שהם בשחרור מהיר, והיא אמרה שנכון, אבל צריך להיות עליהם תקן. שלחתי לה תמונה של התקן שמופיע על המדבקה שעל הפנס, והיא התרצתה. כשבועיים לאחר מכן קיבלתי את הכסף ישירות לחשבון. הפנסים צריכים לעבור לאישור משרד התחבורה, הם בודקים שיש עליהם את ההטבעות הרלוונטיות, והם אמורים לשחרר את הפנסים. את המיסים אמאזון אמורים לשלם, לא יודע איך זה עובד מולם.
  14. אתחיל דווקא מהסוף. רגב, מנהל התקשורת, מסכם את היום ושואל אותנו אם יש לנו שאלות, טענות, מענות וכו'. אמרתי לו שאענה לו על השאלה עם שאלה - "מתי הפעם הבאה?" באמת שלדעתי זה הסיכום הטוב ביותר ליום הזה. נשארתי עם המון טעם לעוד, ולחבר'ה בלדיקו גם יש עוד המון מה לתת. כבר לא יכול לחכות. ארז אדם מדהים. כמות הידע היא לא פחות ממשוגעת, הדרך בה הוא מעביר את הידע היא לא רק תכלס ומעניינת, אלא הוא ממש מכניס אותך פנימה, מושך אותך, אתה נשאב לתוך העולם הזה ולא רוצה לצאת ממנו. אתה רק יושב שם ופשוט נשאר עם פה פעור. באמת, מדהים. חוץ מארז, נוכחתי לגלות שגם החברה עצמה היא לא דורסנית, וגם כאשר רצו להתחיל לייבא מותג שמנים כלשהו (לא חשפו לנו איזה, הנושא עדיין לא סגור במאת האחוזים להבנתי) וגילו שכבר יש לו נציגות בארץ, לא הלכו והשתלטו על הפעילות וגם לא פנו ליצרן השמנים על מנת לעקוף את הנציגות שקיימת בארץ (קטנה מאוד, פעילות של 2 אנשים, בקלות היו מעיפים אותם), אלא פנו לחבר'ה בארץ והגיעו איתם להסכמה בדרך של מו"מ מבלי לפגוע בפעילות שלהם (הם מתרכזים בתחום הצמ"ה, לדיקו יתרכזו בתחום הרכב שזה מלכתחילה מה שהם רצו). זה ממשיך את דרך הפעולה שלהם בכל מה שקשור לרשת המוסכים - בוש קאר סרוויס, שכבר נגעו פה בדרך שבה הם פועלים. איך אמר לי ארז? אני לא מחפש מקום יפה או רווחים מטורפים, אני מחפש אנשים. באמת שזו אמרה נדירה בחברות כאלה. דיברנו המון על רכבים חשמליים, בנזין, דיזל, מימן ומה לא. ארז הכיר את כל הרכבים, את כל הבעיות, כל היתרונות ובעצם, הכל. כאשר התחלנו לדבר על רשת המוסכים, הוא אפילו הכיר את השמות שרשומים על כלי האבחון השונים במוסכים השונים. "לך למוסך קיה, תראה את המחשב אבחון, כתוב עליו כך וכך (לא זוכר את השם), תסובב אותו, תסתכל מאחורה, מה כתוב? בוש". וכך על כל רכב בארץ בערך, המשיך ונקב בשמות המכשירים המדויקים ו"תסובב אותם ותראה שרשום בוש". מה שזה אומר בעצם זה שלמוסכים שלהם יש גישה לכל הכלים האלה. מעבר לזה, לדיקו נותנת להם את כל המידע על הרכב, כי הרי בוש מייצרת כמות מאוד מכובדת מהרכיבים ברכבים האלה. אחד החלקים החשובים בכל מה שקשור לרשת המוסכים, לדעתי, היה השאלה ששאלתי בנושא הגב שלדיקו נותנת לרשת המוסכים, מה זה אומר מבחינתי כצרכן קצה. ארז פשוט נתן לי דוגמה. לקוח שטיפל ברכבו במוסך של בוש, המכונאי טעה במשהו שקשור למנוע, המנוע הלך. ארז הגיע למקום, הבין מה קרה, ומיד אמר ללקוח שהם מחליפים לו מנוע על חשבונם. זה בעצם הגב החשוב של לדיקו לרשת המוסכים, שכאמור לפני, לא נמצאים בכלל בבעלותם. אז טעויות קורות אצל כולם, אבל הטיפול בטעות הזאת, במקרה הנ"ל, לדעתי יוצא מגדר הרגיל בארץ. מלבד זאת, לטענת ארז, מוסכים של בוש גם סוגרים פלאגים עם ידית מומנט. אני מכיר רק מוסך יבואן אחד בארץ שמקפיד לעשות את זה, וזהו. לא מכיר עוד מוסכים שעושים את זה. לא מוסכי יבואן ולא מוסכים רגילים. בקיצור, למזלי יש לי מוסך של בוש קרוב למקום עבודתי, אין לי ספק שאשתמש בשירות שלהם בעתיד. בשבילי, להגיע לימי מובילים כאלה, זה אומר לקחת יום חופש מהעבודה. אני לא עושה את זה בקלות ראש ובוחר בקפידה לאיזה ימים אני מצטרף. אחרי היום הזה אין מאושר ממני שבחרתי להשתתף ביום הזה.
×
×
  • Create New...