Jump to content

itayvaizman

  • פרסום הודעות

    9
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

0 נייטרלי

אודות itayvaizman

  • דירוג
    חדש בפורום (< 41 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. סליחה אבל וואט דה פאק? בכל אתר שאליו נכנסתי המק"ט של החלק (74040 ועוד משהו) מציג מחיר של 200 אירו בערך. בלי משלוח. איפה למען השם אפשר למצוא פאנל כזה ב30 שקל ולוודא שהוא זה שמתאים? תודה ושב"ש
  2. המנוע כן פועל מכיוון שבנעילת הרכב, החלון כן נסגר. הסוויץ' עצמו לא מאפשר להרים את החלון אלא רק להוריד. כל שאר החלונות תקינים. מה האפשרויות שיש לתיקון? (רכב של ההורים, השאיפה היא להחליף בעצמי ולהימנע ממוסך אלא אם כן חייב) תודה לעוזרים!
  3. אהלן לכולם! אתחיל ואומר שאני לא מבין גדול בתחום המכונאות וטיפולים, רק חובב שמתעניין. באוטו של ההורים, טויוטה ורסו 2011 צצו מספר בעיות בפתאומיות: אתמול החלון הקדמי השמאלי (נהג) החשמלי לא עולה במשיכת הסוויץ', אך המנוע של החלון כן פועל כי יש סגירת חלונות אוטומטית בנעילת הרכב. מערכת הסאונד מזמזמת ועושה רעשים קצת, חשבתי בהתחלה שזה מהרדיו בלבד אבל העברתי לדיסק און קי וגם שם היו הפרעות. לפתע היום שמתי לב כי הפנס הקדמי השמאלי לא עובד: האור הגבוה כן, האורות הנמוכים (ערפל לדעתי) גם עובדים אבל המצב הרגיל של אורות בינוניים לא דולק. אם כל אחת מהבעיות היו מופיעות בנפרד לא הייתי חושד בדבר, אבל מכיוון שכולן קרו בפרק זמן אחיד ולכולן יש רכיב אחד משותף שהוא המצבר. שוב, אני לא מכונאי ולא מבין גדול אבל זו הנקודה שהגעתי אליה. מפה אשמח שתמשיכו אותי ותייעצו לי מה לעשות. בנוסף אני סבור שישנן עוד מערכות ברכב שלא מתפקדות כראוי אבל אני לא שם לב אליהן בינתיים. לכן חשוב לטפל בתקלה באופן כולל ולא נקודתי (החלפת סוויץ' / נורה) תודה לקוראים ולעונים! איתי
  4. וואו, אז אתם בעצם אומרים שזה לא חוקי לבצע טיפולים פשוטים לרכב עצמאית. ובכל זאת, הרבה חברי פורום עושים זאת בעצמם 😬 טוב לדעת
  5. נניח ואני מחליף רפידות בלמים, דיסק או כל טיפול טכני שאפשר לעשות לבד בבית ולא לרוץ למוסך עליו - האם הביטוח מסיר אחריות מעליו במידה ונגרמה תאונה ויוכיחו קשר בין התאונה לבין הרכיב שהוחלף? במידה בטסט מגלים שמשהו שהוחלף עצמאית, האם זה מעלה שאלות? האם זה מעלה חשד? מסקרן אותי לדעת, אני בור בנושא 😬
  6. מתעמק לאחרונה במכונאות וטיפולים עצמיים. לפניכם חפירה רצינית עם הרבה שאלות בסיסיות. אשמח לתשובה \ תשובות, ואם זה מצוטט מאיפשהו, אז מקור בנוסף (וליד כל תשובה בבקשה תוסיפו את מספר השאלה שיהיה נוח לי ולקוראים להבין במה מדובר!) יאללה: 1. באיזור הבלמים - יש את הדיסק, ראיתי באנגלית שהוא נקרא "rotor" משום מה ולא Disc. יש לזה סיבה? 2. והקאליפר - Caliper, איך אומרים בעברית? וגם שם ראיתי שזה מורכב משני רכיבים: תושבת לרפידות, והקאליפר עצמו (שלוחץ את הרפידות). איך זה נקרא? 3. האם הצילינדר של הנוזל ההידראולי מחובר לקאליפר כחלק מהיחידה או שהוא ניתן לניתוק והחלפה? 4. איך מזהים צורך בהחלפת רפידות? 5. במנוע, יש את הserpentine belt. במשחק (סימולטור) מכונאות שקניתי ראיתי שיש שם שתי חגורות. A וB. אבל ברכבים דווקא ראיתי אחת. מה הסיבה? 6. איך אומרים את שם החגורות \ רצועות האלה בעברית? 7. השימוש היחיד של החגורה הוא להעביר סיבובים מהמנוע (מהקראנק שאפט?) למיסבים של רכיבים שונים ברכב כמו אלטרנטור, מזגן, הגה כוח? (נכון \ לא 🙄) 8. איך אומרים את השם של הרכיב idler pulley בעברית? ומה המטרה שלו? כי בשביל למתוח את הרצועה יש את הbelt tensioner (גם את זה איך אומרים?) לפי מה שהבנתי. 9. מצב P (פארקינג ברייק) פועל על כל הגלגלים? הוא לוחץ את רפידות הבלמים הרגילות או שיש לו רפידות משלו? 10. למה כשמחזירים את הפין \ בורג הזה של הקאליפר (כן כן חזרתי לקאליפר) למקום, שמים עליו גריז? אם יהיו לי שאלות נוספות אוסיף פה... מוזמנים לענות ולעזור לי אחלה סופ"ש (התמונה להמחשה בלבד)
  7. סיימתי עם תהליך הוצאת הרישיון והמלווה. אני מאוד אוהב רכבים ומתלהב מהם נורא. אני מאמין שבעוד כמה שנים כבר יהיה לי רכב משלי (כרגע 17) והשאיפה שלי היא לדעת לבצע תיקונים ותחזוקה שוטפת לרכב בעצמי. כמובן במגבלות הידע והיכולת, אבל שאוכל לחסוך כסף על "שטויות" וגם באופן כללי תחום מכונאות הרכב די מעניין אותי. אני בכלל לא רואה את עצמי עוסק בזה בעתיד, אבל כן מעניין אותי להרחיב את הידע שלי. השאלה שלי אליכם היא איך? כמובן שבאינטרנט יש הכל, אבל עם זה אפשר ללכת לאיבוד בקלות ואולי יש שיטה קצת יותר מסודרת כמו אתר כלשהו שמסכם מאמרים וידע צבור מסודר במקום אחד... אשמח לקצת כיוון תודה
×
×
  • Create New...