Jump to content

Murzilka

  • פרסום הודעות

    3,209
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    2

Murzilka שיחק אותה בתאריך יולי 12

התכנים של Murzilka היו האהובים ביותר!

מוניטין

50 נייטרלי

1 עוקב

אודות Murzilka

  • דירוג
    חורך אספלט מצוי (> 2500 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. הטי שרטים של CELIO, בכביסה נכונה, מחזיקים מעמד יפה מאוד (אפילו יותר מידי) גם S-WEAR אחלה. כלל חשוב שצריך לשים לב אליו, לוותר על כל גוונים של "מלנג'" (הכי נפוץ באפור, אבל המרקם המקושקש קיים בעוד גוונים) - נוטים להוציא כדוריות בד מאוד מהר. דוגמאות:
  2. אבל הוא לא אמר שהרכב מושלם, אלא שהרכב מעולה. ואלו לא מילים נרדפות לפי המילוג:
  3. החל מה1.1.21 תכנס החובה לפרסם צריכת דלק לפי תקן WLTP. לא נראה יותר פירוט של עירוני\בין עירוני, אלא משולבת בלבד.
  4. מוזר שלא הראו לך במעמד המסירה. מיקום דומה לשל מאזדה מיאטה:
  5. סליחה, אני רק שאלה, הפער בין גרסאות הכניסה הוא 12K לפני מתיחת פנים ו10K אחרי (אטקה סטייל -144 מול קארוק אמבישן - 154) לפי המפרטים, לקארוק היה יתרון של שיקוף מסך (ACP\AA) ולאטקה מסך גדול ב1.5" אז בעצם יותר נכון להעלות את המחיר של האטקה ב10K כדי למכור יותר?
  6. מאזדה השיקו אתר למכירת רכבים ON LINE, ראיתי הנחה של 7000 ומשהו ש"ח לגרסת הניידמיק (לפני כשבועיים) אולי כדאי לבדוק את האפיק הזה.
  7. העיצוב שמרני, אבל הפנסים החדשים של המותג מרגישים קצת קטנים ביחד לבודי של S. בפנים אין מבנה של לוח מחוונים שאנחנו רגילים אליו, אלא מסך stand alone. אהבתי את התגובה של BMW:
  8. למה אנשים קונים A3\סדרה 1 בסיסיות עם מנוע חלש במחיר שיכול להשאיר עודף הספורטאז' הכי מאובזר ועם מנוע חזק יותר? שלא נדבר על מרצדס A בעשרות אלפים יותר מקשקאי הכי מאובזר עם אותו מנוע בגרסתו החזקה יותר? עזוב רגע את הפער של 20K לא מבוטלים בכלל בין ה-3 בגימור הגבוה לבין CX5 ליסינג בסיסית. למה אנשים קונים אוקטביה מאובזרת במחיר של קארוק בסיסי? זה בדיוק למה אתה לא מבין את ענף הפרימיום, לא אצל כולם עובדת שיטת הפח לשקל. לא כולם קונים רכב לפי "משקל", יש כאלה שמחפשים איכויות נוספות\אבזור\עיצוב\ייחודיות רחמנא ליצלן ועוד. לא כל דגם מיועד להימכר ב Mass market.
  9. Murzilka

    פיצה.

    אם אני זוכרת נכון, אתה מאזור חיפה? אומנם פיצה זה לא המזון המועדף עלי, אבל בעקבות לחץ חברתי יוצא לי לאכול פה ושם. בקיצור, ברחוב הנמל, יש מקום חדש יחסית שנקרא נאופוליטן, פלצני, לא זול, שעות פתיחה של משרד הפנים נוחות יותר, אבל טעים!
  10. תראה, אני לא יודעת איפה יש הצפה ושל מה, אבל חבר יקר מחפש כבר תקופה איזה SUV בסגנון. התייאש מהשוק של CX5 ועבר לבדוק ספורטאז'ים (מרמת גימור גבוהה ועם נתונים טובים) בעיקר שומעת ממנו על זה שהוא לא מספיק להגיע למוכרים כי הרכבים נחטפים.
  11. בחיים לא שמתי לב, אבל אחרי דפדוף כאן במגזין קארספורום שמתי לב שמספרי רישוי של רכבי מרצדס (בלבד) אכן מוסתרים. גם במגזינים אחרים.
  12. משהו פה לא מתיישב לי עם הסימלון שלך 😆
  13. לנושא הגיר, אין לי ניסיון על גיר ידני (מעבר לשיעורי נהיגה, אי שם לפני 12 שנים), אבל כן יש לי ניסיון עם מספר תיבות רובוטיות בעלות מצמד בודד ובין היתר כ60 אלף ק"מ על רכבים בבעלותי עם גיר רובוטי חד מצמד, אבל לא כזה חדש שרק יצא מהחברה, אלא כזה שנסע כבר 60 קלף ק"מ עד שהגיע אל. אני חושבת שזה לא נורא, תלוי מאוד בדגם של הגיר עצמו. אגב, אני לא מובילת דעה בפורום ולא השתתפתי באף יום מטעם יבואן כלשהו, גם אין לי כוונות כאלה. האם הייתי פוסלת רכישה של הרכב הזה? כן, אבל לא בגלל הגיר, אלא כי בסכום זהה אני מעדיפה לוותר על הניילונים לטובת רכב משומש שייתן לי ערך מוסף מעבר לשינוע מא' לב'.
  14. Murzilka

    גאנטים חדשים

    עוד לפני המחיר שציינת, מה ששמת זה חיקוי של חישוק 18" מקורי של איביזה FR. לסיאט אין חישוק 17" מקורי בעיצוב כזה.
  15. כמה שטויות, אפילו לא יודעת איפה להתחיל. קודם כל, לרוב אנשי מכירות ממש לא נמדדים על הזמנות, אלא על מסירות או על שחרורים. אם איש מכירות נמדד על שחרורים (תשלום מלא ושחרור לעבודה) אז יש לך סיכוי להלחיץ אותו בסוף החודש אם מדובר על תשלום מיידי (צ'ק או העברה בנקאית), אבל אם הוא נמדד על מסירות אז ימי ה"לחץ" משתנים מאוד בהתאם לתקופה. למכור במחירי הפסד כדי לעמוד ביעדים? אתה באמת חושב שאיש מכירות שיושב מולך קובע את המחיר הסופי של הרכב ויכול להחליט למכור בהפסד כדי לעמוד ביעד האישי שלו? בוא נפריד רגע בין רכב חדש למשומש. לאנשי מכירות רכב חדש יש מסגרת של הטבות מוגדרת מראש,
×
×
  • Create New...