Jump to content

markb205

  • פרסום הודעות

    2,146
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

3 נייטרלי

אודות markb205

  • דירוג
    נהג שודים מדופלם (> 1700 הודעות)
  • תאריך לידה 09/12/1975

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. לפני כמה שנים עוד ניתן היה לרכוש ספארק או c1 ידניות ב-50000 שקל. חדשות מהיבואן. חבל שזה נעלם. זה נתן פיתרון מצויין כתחבורה בסיסית, אמינה וזולה יחסית. מכיר 2 סטודנטים שניצלו את ההזדמנות וממש מרוצים עד היום (ספארק 1000 ידנית 2014 ו-c1 ידנית 2015).
  2. מרגיש כמו 2 מודעות של סוחרים. בדוק היטב את המוכר, הרכב וההיסטוריה של כל רכב המיצובישי אמינה ופשוטה יותר. היונדאי מודרנית וזריזה יותר. אישית, הייתי קונה מיצובישי ועושה יישור קו בהפרש המחיר.
  3. לא יודע מה אצלך נחשב לנורמה. אבל רכב שהוחלפו בו חלקי פח בחזית ומכסה מנוע + דלתות צד ימין + מגיני פלסטיק פגומים/חסרים בחזית + פנס קדמי רופף + מצבר רופף + מתזים לא תקינים = רכב שעבר תאונה, קלה או קשה, ותוקן בשיעור יצירה בגן חובה.
  4. האם זו הבדיקה שאוויס מראים לך או שאצה שילמת עליה? האם הקניה ישירות מאוויס? די מוזר שיש להם במלאי רכב בן 5! הרכב עבר תאונה קשה אם לא שתיים. כל דבר אפשר לתקן, השאלה מה איכות התיקון והאם בטיחות הרכב לא נפגעה. אישית, הייתי עובר הלאה. רכב מוזנח. מצב לא מפתיע אחרי 5 שנים בליסינג /השכרה. איזה דגם הרכב? עדיף תמיד לרדת שנתון אחד ולרכוש רכב במצב טוב מאדם פרטי, ללא תאונות ועם היסטוריית טיפולים.
  5. לידיעתך. ניתן היום לרכוש 3008 חדשות 0 קילומטר רישוי 2019 באולמות התצוגה של היבואן. הדגם גם הגיע פתאום לערוצי האפס קילומטר מליסינג. ככה שהגישה העסקית שאתה מדבר עליה לא ממש נכונה או מוצלחת.
  6. markb205

    שוק יד 2 בזמן הקורונה

    גם שער המטבעות, שאיתם קונים היבואנים, זינק. אולי סופסוף היבואנים ינהגו בהגינות ולא יעלו מחירים. כפי שלא הורידו מחירים בצניחת הדולר והאירו בשנה האחרונה.
  7. כמו שלובינסקי מתמחרים בשנתיים האחרונות, לא אתפלא שדגם הבסיס יתומחר ב 130-135 ודגם הפרימיום יגיע ל:-150 א"ש. הרכב ניראה מצויין והמימדים שלו בהחלט נדיבים (מאוד דומה למימדי סוזוקי קרוסאובר למשל). מקווה שאני טועה ושהיבואן יתמחר אותו בצורה אגרסיבית. המותג נמצא במומנטום טוב בעולם וחבל שכאן המצב יהיה שונה. בגלל מחירים לא אטרקטיביים כמו ב 3008.
  8. markb205

    שוק יד 2 בזמן הקורונה

    צפויה עצירה כמעט מוחלטת בעיסקאות אכב חדש ויד2. כאשר נחזור לשיגרה, יפלטו המון מכוניות למגרשי הליסינג. מכוניות של מפוטרים מעסקים שלא שרדו את המשבר. הרכבים הללו ימכרו במחירי שחיטה כדי שמידהו יקנה אותם. לכן, שורה תחתונה, תהיה ירידת מחיר חריפה של מחירוני הרכב והעיסקאות בפועל. זה ישפיע מאוד על רכבים בני 3. אבל יגלוש גם לרכבים זולים יותר. רכב חדש? החבןאנים יתקעו עם מלאים והתחייבויות ליצרנים. כי גם חברות הליסינג וההשכרה יקנו מעט (אם בכלל) וגם הציבור הרחב לא ימהר להתחייב. יבואנים יהיו כמישים על לקוחות שבכל זאת יתעניינו ברכב חדש. אישית, הייתי צפוי להחליף הרכב במאי. לא רואה בכלל אופציה כזו נכון לעכשיו.
  9. למה אתה חושב שקארוק או אטקה מתאימים יותר? תא המטען בסיטרואן גדול משלהם. היא גם נוחה מהם ובעלת מנוע חזק יותר וגיר אמין יותר. 5 שנות אחריות משלימות חבילה מצויינת לדעתי כל זאת משום שלא התייחסת לנושא ירידת הערך כפרמטר חשוב. למרות שעדיין מוקדם לדעת מה העתיד של הדגם בשוק היד השניה. בקיצור, הוא כבר החליט, הוא כבר שילם מיקדמה. אז למה לקלקל שמחות?
  10. לasx יש את היתרונות שלה - אמינות, מרווח, אבזור ומראה מסוקס. אבל יש לא מעט חסרונות - צריכת דלק, רעש והצפה של הדגם באפס קילומטר. הייתי מציע לבדוק קאיה אקסיד, סקודה קאמיק וסיאט אטקה. האחרונה נמכרת במחיר מצויין בדגם סטייל (142000 כולל רישוי).
  11. אל תדאג. לא חושב שמישהו יקנה רכב חדש בחודש חודשיים הקרובים. גם לא חברות ההשכרה. אוטוטו יתחילו המבצעים והצפות באפס קילומטר.
  12. מספיק לשבת במושב האחורי באופל כדי לשלול אותה. וזה כבר לא עניין של סחירות. גיר רובוטי דורש סגנון נהיגה אחר כדי למנוע התחממות. יש לי ספורטאז' 2000 סמק (שכבר לא משווק) והוא בכלל לא חלש. להיפך, מנוע הפיורטק 1200 של האופל מרגיש חלש על ג' יפונים גדולים ואמינותו עדיין מוטלת בספק. בידוד הרעשים בקיה טוב ותא הנוסעים מרגיש איכותי ובנוי היטב גם אחרי 3 שנות שימוש. נכון, לא איכות חומרים של ב, מ, וו אבל המצב לא שונה באופל. בקיצור, אסכים איתך שהאופל לא מוערכת כראוי בשוק. אבל אם נחשוב לרגע על אחיותיה מבית psa, אז היא תדורג שלישית בכל תחום. כי הבעיה העיקרית שלה זה חוסר הייחוד. שעושה את ההבדל בין רכישת רכב או התעלמות מקיומו. צריכה להיות סיבה בולטת שבגללה יהיה מוכן הקונה להפסיד המון כסף. האופל לא נותנת לו את הסיבה.
  13. עניין הסחירות מקבל כאן חשיבות היות ומדובר בדגם מבוקש לעומת דגם עם ביקוש אפסי. אבל, להגיד שהאופל טוב מהקאיה בכל השאר? הספורטאז' פרימיום טוב מהאופל במרווח, אבזור, ביצועים ואפילו איכות חומרים. האופל נוח וחסכוני יותר בדלק. אבל פער ירידת הערך יכול לכסות על פער צריכת הדלק. גם אם מדובר על קילומטראז' שנתי של מטוס אל על מלפני הקורונה... ?
  14. יתרון הבנזין מתבטא גם בביצועים עדיפים ורמת אבזור טובה ולא "ליסינגית". היות ולא מדובר ברכישה, אמליץ על הדיזל. מציע לבדוק אופציות של רכישת 0 קילומטר במימון. יתכן שבאותו תשלום חודשי תוכל לרכוש רכב כזה (כ 133000 שקל לדיזל, 143000 לבנזין), למכור לאחר 3 שנים ולהישאר עם חלק מהכסף. אותו תוכל לנצל למקדמה לרכב הבא.
×
×
  • Create New...