Jump to content

markb205

  • הודעות

    3,706
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    1

markb205 שיחק אותה בתאריך יוני 3 2020

התכנים של markb205 היו האהובים ביותר!

מוניטין

349 טוב

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. אכן 0 קילומטר הוא הפתרון האידיאלי עבורכם. הדגם החדש והמשודרג, אחריות מלאה ובטיחות משופרת (למרות שלא נבחן, אני בטוח שהוא מתקדם יותר מהדגם הקודם שתוכנן ב 2012). ובמחיר שפוי. בד"כ 10-15 אחוז הנחה.
  2. כרכב שני, הייתי נמנע מהוצאה גדולה והולך על הסלטוס. הוא פחות איכותי מהפיג'ו אבל עונה מצויין על הצרכים והתקציב. ה 3008 בדגם האקטיב לא ממש מלהיבה. פרימיום זה כבר אופרה אחרת.
  3. רכב ליסינג, לא מתןחזק, תאונה, תקלות שדורשות השקעה מיידית. למה אתה נכנס לזה? מחירון נרכב המשוקלל כ 36500. אתה תגיע בקלות ל-40 אחרי יישור הקו שאתה חייב לעשות - טיפול 90 (אמור להיות יקר), צמיגים, חלון, בולמים. תמתין לאחת טובה יותר.
  4. רק אתה יודע מה היכולת הכלכלית שלך. האם האישה נוסעת הרבה?
  5. יוצא לי ליסוע לפעמים בקורולה היברידית 2020. המנוע מרגיש מאוד נמרץ ופעולתו שקטה. לא ממש מתאים לנתון ההספק הנמוך. הקורולה קרוס משווקת בעיקר עם יחידת ההנעה הזו. בארה"ב יש גם דגם בנזין חזק יותר. הקורולה קרוס יכולה להיות להיט המכירות התורן במחיר הנכון (160-170k). אין כרגע ג'יפון היברידי בשוק (נירו זה לא ג'יפון! ). גם אני ממתין לראות מה יגיע ובאיזה מחיר. זו מניה בטוחה. ג'יפון+חסכוני+בטיחותי+אמין+שומר ערך.
  6. אולי יש עמוד שחוסם לך את הדרך? וברצינות, איך אתה מצפה שנדע? גש למוסך.
  7. זה לא רכב למי שחשובה לו הבטיחות. גם אם התיקון בוצע ברמה הגבוהה ביותר, הרכב לא יהיה בטיחותי בתאונה נוספת חס וחלילה, לעומת רכב זהה שלא עבר תאונה. משתמע מדבריך שגם ההפחתה מהמחירון איננה משמעותית. לכן הייתי מוותר. גם אם אתה לא מיחס חשיבות לנושא הסחירות. קח בחשבון שבמקרה של מימוש ביטוח (גניבה/טוטאלוסט) אתה תקבל מחיר מופחת בהרבה מהמחירון. רכב עם נזק כזה קשה מאוד למכור. ומחיר מחירון מינוס 30% (במקרה הטוב) זו לא מילה גסה כאן.
  8. איך אפשר לענות על שאלה כזו מבלי לדעת נתונים של הרכבים? אולי מחירון משוקלל של הרכב הראשון מקפיץ אותו ב-8000 או קרוב לזה? על רכב שמור ומבוקש כמו איי30 שווה לשלם מחיר גבוה. מכרתי לפני שבוע פיקנטו ספורט במצב חדש ב-4000 מעל למחירון (10 אחוז) והקונה מאושר.
  9. הדגם ההיברידי משווק רק עם 5 מושבים. המחיר באוטומרס מאוד יקר. ראיתי גם שהם מיבאים אטקה "xp plus" שלמעשה נבדלת מהדגם של צמפיום במראה חיצוני מושקע יותר (ג'אנט יפה ופגושים צבועים). אבל מחסירה אבזור בטיחות(!) ועולה 11k שקל יותר מזו של צ'מפיון! למה הם חושבים שיוכלו למכור במחיר כזה? איפה התחרות?
  10. נוחות זה עניין סובייקטיבי. אם היית כבר בסוזוקי אז למה לא בחנת את הויטארה. תנוחת הישיבה בויטארה מעט גבוהה מהקרוסאובר. ושדה הראיה מצויין.
  11. או שאפשר פשוט לקנות טסלה שעברה טוטאלוסט ולעשות לה תיקוני בחחות עם פטיש. וצבע עם ספריי של יעקובי. אין יותר מהיר ממנה בתאוצה בקו ישר. רק חשוב שתבדוק אם יש לך אפשרות להתקין עמדת טעינה...
  12. רכבים שהייתי מתמקד בהם: ניסן ג'וק - ניתן למצוא רכב כזה שמור בקרסו טרייד אין עם שנתיים אחריות. הרכב מעט צפוף ודי חלש מבחינת ביצועים. מומלץ לבצע נסיעת מבחן לפני ההחלטה. סוזוקי קרוסאובר - מרווח מאוד וחסכוני מאוד בדלק ושאר הוצאות (ביטןח, טיפולים, חלקים). יש לדגם מחלה אחת והיא הגיר הרציף. מומלץ לחפש אחד שכבר עבר החלפה ע"י היבואן. או לפחות אחד עם היסטוריית טיפולים מסודרת שתעזור לממש אחריות של רצון טוב שקיימת בנושא הגיר. סובארו xv - יותר מתאים למי שחובב שטח. אבל לא רק. מדובר ברכב נעים ונפוץ. שעם מנוע 1600 יכנס בתקציב ויהיה מעט חלש. יש תלונות על צריכת שמן במנוע. לכן כדאי לרכוש רק רכב שטופל לפי הספר (רצוי במוסכי היבואן).
  13. משענת יד ניתן להתקין. ואני די בטוח שקיימת כזו בדגמים היקרים של המאזדה. כשהצעתי את המאזדה, התייחסתי בעיקר לדרישת האמינות והסחירות. יחד עם תא נוסעים איכותי (יחסית לקטגוריה). לא הייתי פוסל רכב על מולטימדיה או משענת יד. מדובר בפריטים שניתן להוסיף עצמאית. כיוון אחר יכול להיות גולף שתכנס בגבול העליון של התקציב.
  14. אכן, הסיטרואן מאוד נוח וגבוה יחסית למידותיו. הויטארה גם מציעה תנוחת ישיבה גבוהה יחסית. ממליץ לבחון גם יונדאי קונה, קיה סלטוס ומיצובישי asx. אבל אף אחת מהן לא תהיה נוחה כמו הסיטרואן. והן גם יקרות יותר.
  15. מאזדה 2 קומפורט/פיור ווייט. את הסאונד במערכת ניתן לשדרג אם הוא לא משביע רצון.
×
×
  • תוכן חדש...