Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

4. פתיחת פלסטיק מתחת לתא הכפפות ובעזרת מולטימטר לזהות כבל שכשהסוויץ' פתוח הוא מוציא 12V וכשהסוויץ' סגור אין חשמל (זאת כדי שבזמן התנעת הרכב המצלמה תתחיל לצלם אוטומטית ותכבה כשהרכב מכובה).

5. חיבור שקע מצת נוסף לכבל הנ"ל.

6. לשקע המצת הנוסף מחברים מפצל שיושב בתא הככפות.

 

תודה רבה על ההסבר.

 

שלפתי את התא כפפות מהמקום בקורולה 2008 שלי ולא מצאתי כבל משוחרר שאני יכול לחבר אליו את שקע המצת שקיבלתי מאיביי.

מצורף תמונה של האזור.

<a href=ownknjdr24ih.jpg' alt='ownknjdr24ih.jpg'

כמו"כ לא הבנתי מה שרשמת בשלב 6, למה צריך לחבר מפצל לשקע המצת.

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אהלן,

ברוב המקרים לא יחכה לך כבל חשמל חשוף בתא הכפפות. אני פירקתי את הפלסטיק שמתחת לתא הכפפות, ז"א ליד הרגליים של מושב הנוסע, שם הייתה צמת חוטים של דיבורית מכיוון שאין לי דיבורית הצמה הזו הייתה פנויה.

 

לגבי המפצל, לצמת חוטים שמצאתי חיברתי את שקע הנקבה של המצת. לשקע שעכשיו חיברתי חיברתי מפצל כדי שיהיו לי כמה כניסות 12v ושתי כניסות של usb. אתה לא חייב לעשות את זה, אחרי שחיברת את שקע המצת לצמת חוטים אתה יכול לחבר את המצלמה ישירות לשקע הזה.

 

פורסם

זה לא נכון שזו המצלמה הטובה ביותר בשוק כיום, הכל יחסי. קודם כל, היא רק עכשיו יצאה, אף אחד לא יודע מה מצב האמינות שלה והאם היא תתפגר אחרי שבוע. דבר שני, המחיר שלה הוא אסטרונומי.

 

פורסם

אולי קצת הגזמתי, אבל במחיר של 100$ עם משלוח חינם היא נראית ממש טוב!

האיכות צילום שלה טובה (גם בלילה, שזה מפתיע) והחיסרון היחיד שמצאתי בה הוא שאין לה סוללה פנימית (אם הייתה, הייתי קונה לא בשביל הרכב:lol: )

חלומות גדולים ברכב קטן :wink:

פורסם
חיים,תלך לחשמלאי רכב והוא תמורת 50 שח יעשה לך את השקע עם פיוז.

אם אתה רוצה אני יביא לך טלפון של חשמלאי טוב באיזור חולון.

 

אתה בטוח שהוא לוקח רק 50 שקל על החיבור לסוויץ'?

 

אם כן, אשמח לקבל כתובת וטלפון

פורסם
אהלן,

ברוב המקרים לא יחכה לך כבל חשמל חשוף בתא הכפפות. אני פירקתי את הפלסטיק שמתחת לתא הכפפות, ז"א ליד הרגליים של מושב הנוסע, שם הייתה צמת חוטים של דיבורית מכיוון שאין לי דיבורית הצמה הזו הייתה פנויה.

 

לגבי המפצל, לצמת חוטים שמצאתי חיברתי את שקע הנקבה של המצת. לשקע שעכשיו חיברתי חיברתי מפצל כדי שיהיו לי כמה כניסות 12v ושתי כניסות של usb. אתה לא חייב לעשות את זה, אחרי שחיברת את שקע המצת לצמת חוטים אתה יכול לחבר את המצלמה ישירות לשקע הזה.

 

לגבי הכבל אני יבדוק מחר בבוקר באור

 

לגבי המפצל, עכשיו אני מבין, שזה היה רק המלצה, ואני מסכים שהיא טובה ומועילה.

פורסם
במיוחד ל Misterb, סקירה על המצלמה הזו:

 

 

מסתבר שהסקירה הזאת הייתה על גירסה ישנה של המצלמה שמצלמת בMJPG, עכשיו פורסמה ביקורת מעודכנת על הדגם שיש לי - הA8, שמצלמת בH264, וזה כבר יותר הגיוני. מתאים מאד למה שאני רואה אצלי, ואני מרוצה בסה"כ.

 

 

 

והנה דוגמה לצילום שלי מול השמש קצת לפני השקיעה, סה"כ מתמודדת לא רע (עוקבת מהר אחרי שינויים מהירים בתאורה, שזה

פיצ'ר חשוב) :

 

http://youtu.be/tg1mOKTR2to

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

מכיון והייתי לחוץ, נכנסתי ביום שישי לחשמלאי רכב הראשון שראיתי

<a href=41yntywzkmdm.jpg' alt='41yntywzkmdm.jpg'

הוא לא מצא כבל באזור תא הכפפות ובסוף חיפש ומצא בצד השני (של הנהג) ומשם העביר לתא הכפפות.

המחיר: 120 ש"ח.

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

קודם כל, למה השרשור הזה לא נעוץ? נושא הDVR תופס תאוצה בארץ ואני מאמין שהרבה אנשים יישמחו לראות את השרשור הזה...

 

דבר שני, יש למישהו המלצה למצלמה שתתאים גם לאופנוע וגם לרכב? שאני אוכל להעביר אותה מאחד לאחד, ושההתקנה של המצלמה תתאים לאופנוע...אולי משהו בסגנון שיישב על מיכל הדלק?

כמו כן, עניין הצילום בלילה הוא קריטי...

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם

האם למישהו יש ניסיון עם הדגם IROAD 3800FU, או עם הדגם IROAD 900HD?

שניהם של חברת JAEWON CNC.

 

אני מחפש מצלמה איכותית, ללא מסך, בעל גודל קטן כמה שיותר.

הדגם A8 המופיע בתחילת השרשור לא ממש עונה להגדרה איכותי.

אשמח לקבל חוות דעת.

תנו חיוך, הכל לטובה.

פורסם

מהסרטונים שיש שם זה נראה ממש טוב, גם הפיצ'רים נראים שם טובים למשל אפשר לראות את הסרטונים בסמארטפון.

אבל כמה עולה דבר כזה ?

Renault Clio sport 2001 - Sold

תקשיב מה דניקס אומר לך.

פורסם

הם מראים שאפשר לראות את הסרטונים בסמארטפון, אבל זאת ע"י העברת כרטיס הזיכרון מהמצלמה לסמארטפון...

 

מחיר ה-900HD (שהיא לא FULL HD, לדעתי נחו לצורך זיהוי לוחיות רישוי בצורה ברורה, בעיקר בחשיכה) הוא $130~.

מחיר ה-3800FU (שהיא FULL HD) הוא כ- 190$~.

שתיהן מגיעות עם כרטיס זיכרון.

תנו חיוך, הכל לטובה.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...