Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התחלתי לעבוד על עגורן צריח


דובצע

פוסטים מומלצים

תודה

לא היה לי קשר אבל 2 חברים כבר מנופאים ומהם ההשראה

תקשורת-מכשיר קשר-אתת שנימצא למטה ותנועות ידיים שלומדים. יש כמה אנשים עם מכשיר קשר שקוראים לך כשהם צריכים אותך-ולא רק אחד

יש מקומות שיש מצלמה מאוד נוח כשיש גם אותה

שורה תחתונה. מתאים למי שאין לו פחד גבהים ואין לו בעיה להשתין בבקבוק ויש לו חוש טכני-לימודים די קצרים יש ביקוש והרבה שעות ומשכורת משמעותית

יש את הקורס הממומן שעושה בכלל חיים קלים

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 491
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אם הוא נשוי הוא צריך להיות ראש ממשלה, כזו בריחה מאחריות לא ראיתי כבר הרבה זמן.
"מאמי אני צריכה עזרה עם הילדים"
"לא יכול כפרה אני על המנוף 10 שעות עכשיו"
"טוב מתי אתה חוזר הביתה"
"בעוד חודש"

 

עריכה אחרונה על ידי farkash7
  • מצחיק 20

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 9 שעות, דובצע כתב:

לקורס מימון עליהם והתחייבות לפחות שנתיים להיות אצלם.

מניח שזו התשובה למה הוא עובד איפה שאומרים לו ולא איפה שנוח.

״צדקתי בעבר, עדיין אני צודק, תמיד אני צודק.״

מ.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעניין.

אתה מעביר את כל היום על המנוף או שיורד למטה גם להפסקות?

יש הגבלת שעות למשמרת (כמו לנהגי משאיות למשמל)? 

יש לך מזגן בתוך הקבינה? 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברוב מוחלט של המנופים יש מזגן ותנור חימום

הייתי פעם בתוך מנוף בגובה 50 מטר, זה פסיכי איך שהוא מתנדנד כשהוא מרים משקל כבד וזה תקין לחלוטין 

 

  • אהבתי 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מניח שגם בחורף לא כיף גדול שם למעלה, חווייה רוחנית משהו. אבל לפחות עכשיו הבחור יהיה עסוק עשר שעות ביום ויכתוב פחות שטויות בפורום.

 

איחלתי לחייל הצלחה בדרכו החדשה.

 

  • אהבתי 1
  • מצחיק 3
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בהצלחה חבר לפורום יקר!

שני דברים שתמיד סיקרנו אותי ולא קיבלתי עדיין תשובה ברורה:

1. איך מרכיבים את העגורן עצמו? אני מבין שהתורן בנוי משלבים אבל מה מרים אותם אחד על השני? ואיך הזרועות והמשקולת מגיעים למקומם?

2. למה לא מפעילים את הכל בעזרת תא שליטה בגובה הקרקע, מצלמות ושלט רחוק?

 

אגב ראיתי אתרי בניה שמכשיר הקשר בין המכוון על הקרקע למנופאי הוא.. פעמון.

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, פינדר כתב:

מניח שזו התשובה למה הוא עובד איפה שאומרים לו ולא איפה שנוח.

כן. בתור מתחיל אני חייב להראות נכונות-העסק מתפתח לפי התפתחות המנופאי 

מה גם בירושלים משלמים פחות. משום מה

לפני 38 דקות, iluxxxa כתב:

מעניין.

אתה מעביר את כל היום על המנוף או שיורד למטה גם להפסקות?

יש הגבלת שעות למשמרת (כמו לנהגי משאיות למשמל)? 

יש לך מזגן בתוך הקבינה? 

לא יורד. הפסקה חצי שעה עושה שנץ 

יש הגבלה אבל עושים שחלק לא רשום למי שטוחן שעות

יש מזגן

לפני 13 דקות, Derish כתב:

אני מניח שגם בחורף לא כיף גדול שם למעלה, חווייה רוחנית משהו. אבל לפחות עכשיו הבחור יהיה עסוק עשר שעות ביום ויכתוב פחות שטויות בפורום.

 

איחלתי לחייל הצלחה בדרכו החדשה.

 

חח יש המון זמן עם הפלאפון שמה 

  • אהבתי 1
  • מצחיק 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 דקות, amosbmw כתב:

איך מרכיבים את העגורן עצמו? אני מבין שהתורן בנוי משלבים אבל מה מרים אותם אחד על השני? ואיך הזרועות והמשקולת מגיעים למקומם

בדרך כלל עם מנוף.

 

בארץ לא ראיתי אבל נתקלתי במנופים עם בוכנות דמרימות אותו כדי להכניס עוד חולייה מתחת 

  • אהבתי 1

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 דקות, amosbmw כתב:

בהצלחה חבר לפורום יקר!

שני דברים שתמיד סיקרנו אותי ולא קיבלתי עדיין תשובה ברורה:

1. איך מרכיבים את העגורן עצמו? אני מבין שהתורן בנוי משלבים אבל מה מרים אותם אחד על השני? ואיך הזרועות והמשקולת מגיעים למקומם?

2. למה לא מפעילים את הכל בעזרת תא שליטה בגובה הקרקע, מצלמות ושלט רחוק?

 

אגב ראיתי אתרי בניה שמכשיר הקשר בין המכוון על הקרקע למנופאי הוא.. פעמון.

תודה עמוס היקר

בגדול (רוב מוחלט של המנופים)מנופי אבי-בונים את המיגדל ואז מחברים את החלק עם המישקולות שקצר יותר ואז את הזרוע הארוכה

יש מפעלים שהמנוף עם שלט מהקרקע אבל אנשים לא אוהבים לעבוד שם. אוהבים את הדבר האמיתי אבל עם הזמן אולי יהיו יותר כאלה

יש לי פעמון שזה כמו צפירה באוטו אבל נגיד אתה למטה רוצה שאני יגיע אליך ויקח את החבילה למקום ספציפי מכשיר קשר הכי טוב

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים


×
×
  • תוכן חדש...