זה נשמע כמו כרטיס דביט רגיל, אבל מתווסף שלב של בקשת אישור עסקה מהכרטיס הטוען. כל עוד יש מסגרת פנויה, לא אמורה להיות בעיה.
השאלה היא איך העסקה מוגדרת ואם חברות האשראי חסמו את זה או שעדיין לא. בעבר אמקס שכחו להחריג את ביט מהמבצעים.
אתר ההטבות של ישראכרט לבייסיק לא מוצלח במיוחד. בהנחה שהפספורטקארד יעבוד בצורה תקינה, כנראה שעדיף " להמר" ולקשר אותו לכרטיס עם הטבות עדיפות, בתקווה שהעסקאות ייחשבו לצורך הצבירה.
האמת שתכננתי לבדוק את זה, אבל הסבב האיראני הקודם קטע את התוכנית שהשתבשה מאז.
אפשר לנסות להתמקח בבנק גם על עמלות המרה. במקביל כדאי לבדוק אם יש למקום העבודה הסדר מול 1 מחברות האשראי. חוץ מפטור קבוע ולא מותנה בדמי כרטיס, יכול להיות שיש הנחה בעמלת משיכות מזומן\כניסה לטרקלינים וכו'.