אהבתי את העיצוב, נעים וזורם
לדעתי כדאי לשפר כמה דברים:
- חסר הנתון של מספר שלדה (לפחות עבור הרכב שלי).
- מדד אמינות הדגם לפי אחוז הרכבים שנותרו על הכביש לדעתי קצת מטעה. זה בדרך כלל פונקציה של גיל. כן הייתי משאיר את הנתון על כמות הרכבים, אבל מוותר על לקרוא לזה מדד אמינות.
- אצלי בטלפון (גלקסי s23) יש צליל כל פעם שהוא מוצא את הרכב, למרות שהטלפון על שקט. זה קצת מציק.
- הייתי מוותר על הרשאות מצלמה, או לפחות לא מתנה את זה בשימוש באפליקציה. אנינחושב שזה הרבה יותר נוח ונגעש פשוט להקליד מספר רכב. זו צריכה להיות השרות העקרית, והצילום צריך להיות כאופציה נוספת.
- האפליקציה יחסית מהר "מתאפסת", זאת אומרת, אם אני יוצא ממנה ועובר רגע לאפליקציה אחרת, אחרי דקה או שתיים זה שוב חוזר למסך הסריקה ויוצא מהחיפוש האחרון. יכול להיות שזה קשור לזה שנתתי לאפליקציה הרשאה חד פעמית למצלמה.
אלו הדברים שקפצו לי להעין.
בלי קשר, כל הכבוד על היוזמה!