Jump to content

Turbo_LAG

  • הודעות

    14
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    בת חפר, עמק חפר.
  • איזה רכב יש לך?
    Volvo S60 T5 2014 (2.0T), Volkswagen Golf 1.4 TSI. הרכבים של ההורים.
  • תחביבים
    מתופף כבר מאז גיל 11, אוהב אוכל ברמה מוגזמת.
  • מקצוע
    לא משהו שמשלמים לי עליו

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של Turbo_LAG

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. בבקשה. לגבי מקומות תשאל מישהו שיש לו יותר ניסיון בנושא (כרגע אין לי עוד רכב אז הידע שלי מתבסס על דברים שלמדתי במשך הזמן וידע שאחרים תרמו לי). עלויות אני יכול לשער שכותרת פליטה תהיה יותר יקרה ברוב המקרים במיוחד בגלל ההתקנה. לגבי מחירים יותר מדויקים אין לי מושג, אני כן יודע שזה תלוי בעיקר באיזה חלקים מדובר. עכשיו אתה אולי שואל את עצמך, "אז למה המלצת אם אין לך מושג מה וכמה?" כי להיפטר מחלקים ברכב ולצפות לתוצאות איכותיות זה חסר היגיון. אתה מחפש משהו שלא רועש ברמה שתמשיך צומת לב, אלא בעיקר להנאה וסיפוק עצמי, לכן כיוונתי אותך לזה. לגבי השאלה השניה (וגם הראשונה) אני רוצה לתת לאחרים להביע את דעתם בנושא, לכן אחכה לתגובות. אבל בתשובה קצרה, 1. כן להוריד אותו יעשה רעש במיוחד במהירויות יותר גבוהות 2. אפשר להחזיר אותו וזה ממש לא סיפור 3. יכול להיות שהידלקו נורות עקב שנתון הרכב החדש יחסית.
  2. להוריד רזינטור לא יגרום לרכב להיות רועש יותר, רק ישנה את הטון של האגזוז. הנה סרטון שתומך בעובדה הזאת וגם מחדש קצת מידע מועיל בנושא:
  3. תאמין לי, אל תתעסק עם כל מני חברות והצעות מחיר. בשנייה שהם רואים רכב VAG עם פוטנציאל לשיפורים הם מנסים לדחוף לך כל תוספת אפשרית. אם מדובר בהתקנה שאולי תוכל לעשות אפילו בעצמך, תהייה זולה ותיצור הבדל יפה (בקיצור bolt on), אני ממליץ על החלפת כותרת הפליטה (exhaust header) או עמעם אחורי (rear muffler). האופציה הראשונה יותר טובה לדעתי.לגבי סאונד זה מאוד תלוי במה אתה בוחר, כי כל דבר ישמע אחרת לגמרי. תענה למה שכתבתי ומכאן נראה.
  4. https://www.onlymanuals.com/suzuki/vitara/suzuki_grand_vitara_workshop_manual_2015_2018 נראה לי שזה מה שאתה מחפש, תקן אותי אם אני טועה.
  5. תבדוק את הנוזל גיר, אם יש שם מים אתה תראה בבירור. בוא נאמר ובאמת יש מים בגיר, זה גם ככה ידפוק אותו אם תמשיך לנסוע ברכב כרגיל. לא הייתי לוקח סיכון ומחליף הכל אם זה באמת המצב. ושוב, יכול להיות שהם סתם משקרים וסוחטים ממך שליש ממה ששילמת על הרכב רק על גיר.
  6. סליחה על התשובה המאוחרת. יש לנו אחד לאחד את הרכב שאתה מדבר עליו, T5 2.0T מ-2014. אמינות? התחיל לאכול שמן בזמן האחרון וצריך ללכת למוסך לגלות למה (נא לקחת בחשבון שהרכב של אבא שלי ולא שלי). אני מסיק שזו לא בעיה רצינית. חוץ מזה הכל טוב, לא היו שום תקלות. מחירים? הרכב עצמו הוא חבילה ממש טובה בתמורה למה שאתה משלם, חוץ מזה שהוא שותה קצת יותר דלק מהרגיל (בכל זאת מנוע 2 ליטר). אם אתה לא צריך לשלוח אותו לשום מוסך זה כבר טוב, כי בערך שליש מהטיפול הולך על העבודה שלהם ולא החלקים. החלקים עצמם די יקרים, אבל לא הרבה מעל מה שהרכב שווה. עוד בעיה שנתקלתי בה זה למצוא את השמן הדרוש, מכיוון שלא מוכרים אותו בהרבה תחנות דלק. לסיכום אני חושב שזו השקעה מעולה עם אתה יודע מה אתה עושה ולא שולח אותו לשום מוסך.
  7. יש אנשים שהולכים עד הקצה עם כל פרט ברכב, ויש כאלה שסתם רוצים להיראות מגניבים. כיף להיות בידיעה שכל פרט קטן ברכב יפה מושקע, בכל זאת. ובתור ילד/נער בן 15 גם אני לא מבין את הקטע. אז אל תתפלא אם אתה לא מבין את הנוער של היום, אף אחד לא מבין. חשבתי שרק פעם זה היה יותר פופולרי, מתברר שזה קיים עד היום. טוב, מדובר כאן במישהו שלא יודע לרכב על אופניים.
  8. בעיקרון זה לא משנה אלא אם כן מחפשים דגם מאוד מאוד מסויים. אין שום מנוע בעייתי ברכבים האלו את זה אני יכול להבטיח. בשלב הזה אני ממליץ לחפש יותר לעומק דגם גולף/לאון שמתאים לך. אגב הייתה לי טעות קטנה, מנועי ה-1.0 לא באו עם רכבים אלו.
  9. 1. אם זה הכיוון פשוט תלך על גולף או לאון באזור 2012-2016. כך בחשבון שיש מנועים וגירים שיצאו ונכנסו ב-2014/2015 עקב מתיחת פנים. 2. יש למשפחה גולף מ-2016, עם TSI וDSG. העיקרון מאחורי ה-TSI זה לייצר מנוע חסכוני שיכול לתפוס קצב כשצריך, אני מכיר את ה-1.0+1.4 והם עושים זאת מצויין.הייתי גם ממליץ על אחד משניים. הגיר לא עושה שום בעיות, אולי הייתי נמנע מרכבים שיצאו מהמפעל ב'12-'13.
  10. קודם כל, זו שאלה שיותר מתאימה ל- "ייעוץ ברכישת רכב". מכיוון שכבר שאלת, נתחיל בזה שתהיה יותר ספציפי לגבי סוג הרכב שאתה מחפש (קופה, סדאן, קרוסאובר וכו'), ותתן טווח מחירים+שנתונים שנראה לך. מה שאני כבר יכול לומר לך, כל החברות שציינת (איביזה זה דגם) הן תחת פולקסווגן, לכן לא תמצא הבדלים משמעותיים בין מכוניות מאותה קטגוריה ושנתון.
  11. אני אומר את זה מתוך ניסיון של המשפחה שלי עם רכבי ליסינג. החברה מחוייבת לטפל ברכב כמו שצריך במטרה לספק את הלקוח, לכן הרכבים מטופלים כמו שצריך לפחות עד שהם מסיימים את שירותם בתור רכבי ליסינג. אם הייתי טועה הניסיון שלנו היה בהתאם. כפי שציינתי בתגובה הקודמת, כשקונים רכב מליסינג הסיפור עלול להיות אחר, לכן גם המלצתי לעשות בדיקה לעומק.
  12. רכב מליסינג הוא רכב שטופל אצל החברה בקפידה. השאלה היא אם הרכב נמצא למכירה כבר הרבה זמן, כי אם כן מומלץ לעשות בדיקה יותר לעומק. זה גם בסיס טוב לקנייה כי הרבה אנשים פוחדים מרכבי ליסינג לשעבר (מה שלדעתי ממש לא מוצדק), וכך יש מבחר יפה בשוק. יש לנו גולף מ - 2016 שהייתה בליסינג עם בעלים אחד. קצת התחרעו על הרכב אז יש לו קילומטראז, אבל חוץ מקצת נזק קוסמטי כגון סריטות ואולי חלקי פלסטיק קטנים שחסרים, הוא עושה את העבודה מצוין. לסיכום, עניין הליסינג לא צריך להטריד אותך יותר מדי וכדאי לך להסתכל על הרכב יותר מאשר מאיפה הוא בא.
  13. אני ממליץ על טויוטה יאריס מדור ראשון (מין הסתם לא T-Sport). עומד בדרישות ובתקציב. קיים להן שוק לא רע בכלל בארץ, אבל תצטרך למצוא דגם עם התיבה האוטומטית בעלת 4 הילוכים.
  14. אם אני לא טועה, עדיף להשאיר את הנוזל קצת מתחת לפקק.
×
×
  • תוכן חדש...