Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התחלתי לעבוד על עגורן צריח


דובצע

פוסטים מומלצים

לפני 19 שעות, yuvk כתב:

אין במנוף בקרה למניעת הנדנוד? כשלמדתי הנדסה, לפני 20 ומשהו שנים, בלימוד בקרה עם חוג משוב, הדוגמה היתה מנוף - שבהעדר בקרה מנדנד את המטען שלו, וברגע שהבקרה מופעלת, הנדנוד נפסק כמעט לגמרי.

 

 

הכוונה למערכת כזו. יש מצב שיש לך כזו מערכת אבל אתה בכלל לא מודע לה.

https://www.clescrane.com/resources/help/the-anti-swing-technology-application-in-cranes.html
 

 

:turn-l:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 235
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לפני 20 דקות, yuvk כתב:

 

 

הכוונה למערכת כזו. יש מצב שיש לך כזו מערכת אבל אתה בכלל לא מודע לה.

https://www.clescrane.com/resources/help/the-anti-swing-technology-application-in-cranes.html
 

 

מעניין. פה אין צריך לחשוב למה. יש שוני פה הכבל ארוך יש רוח ותנודות של המנוף ומהירות גבוהה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן גם בטסט הוא אומר לך לעשות נדנדה ולהישתלט שהיא תפסיק ליראות את המיומנות שלך

תחשוב מטען 2 טון נוסע על 15 קמ״ש כבל גמיש יורד למטה 20 מטר ובום עצירה-אין שום אפשרות אחרת

קח חוט חצי מטר צד אחד ביד צד שני תקשור משקל קטן ותיראה מה הסיפור

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברור. 
חשבתי לתומי שמערכת בקרה למניעת טלטולים אולי מותקנת מאחורי הקלעים בעגורן שלך (ולמשל תאט בהדרגה את המנוע במקום העצירה המיידית של המפעיל).

הטכנולוגיה קיימת וגם לא יקרה במיוחד. אני מופתע שלא בשימוש נרחב.

:turn-l:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 14 שעות, דובצע כתב:

אני נאיבי חשבתי מה יותר הגיוני מליחיות פשוט מעבודות מזדמנות ואכלתי אותה + שאני מתמודד עם מאניה דיפרסיה. אז בשפל דאגתי לבריאות וספורט התמדתי בטיפול עם פסיכיאטר כי בלי המלצה שלו לא היו מחזירים לי תרשיון נהיגה ובטח שאין מה לדבר על מנופאי-נתתי פוש והנה ברוך ה אני חי

 

מה שכתבת מרשים ומאוד מרגש. מאחל לך בהצלחה כי עם נחישות כמו שלך אתה יכול להגיע רחוק.

  • אהבתי 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

העצירה בזמן סוגרת את הטילטול

אני ינסה להסביר אם אני מסיע את העגלה-זאת שיורד ממנה הכבל-במהירות קבועה לאורך הזרוע נגיד 50 מטר-יהיו בדרך סתם לדוגמא 3 פסיעות-פסיעה זה בתחילת התנועה העגלה מובילה ואז הכבל מטלטל ומוביל ליפני העגלה. אם עצרתי תנועה בדיוק בסוף הפסיעה העסק יהיה ישר ולא יתנדנד גם אם נסעתי הכי מהר ועצרתי בשניה ומהירות חשובה במרחקים האלו

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 55 דקות, אליעזר כתב:

 

מה שכתבת מרשים ומאוד מרגש. מאחל לך בהצלחה כי עם נחישות כמו שלך אתה יכול להגיע גבוה.

תיקנתי

  • מצחיק 2

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אגב את המערכת נגד התנגשות יש גם בעגורנים שעובדים בקרבת קווי חשמל

המנוף לא יכול להסתובב אם העגלה נמצאת במרחק מסויים שעלול להיות קרבה לקו חשמל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן זה ניקרא גובל גיזרה-זה עוצר את המנוף מכול מקום שלא רוצים שהוא יגיע למשל יש גן ילדים ליד האתר-חשמל-בניין ליד האתר

אבל זה מכשולים קבועים

האנטי קוליז׳ן מערכת חדשה שיודעת איפה המנוף לידך ולפי זה לתת או לא לתת לך לעבור שם כי זה מישתנה כול רגע

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה נכון שבסיום עבודה משאירים את העגורן משוחרר?

את אפשרות הסיבוב הכוונה, למנוע מהרוח להפעיל לחץ.

שמתי לב שבאתרים מרובי עגורנים, כל הזרועות מצביעות לאותו כיוון...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, BoazB11 כתב:

זה נכון שבסיום עבודה משאירים את העגורן משוחרר?

את אפשרות הסיבוב הכוונה, למנוע מהרוח להפעיל לחץ.

שמתי לב שבאתרים מרובי עגורנים, כל הזרועות מצביעות לאותו כיוון...

שפיץ אתה-זה ניקרא שיחרור לילה 

אם כי בשביל שהוא יפול כשלא עשו שיחרור צריכה להיות סופה רצינית

ואז אולי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 14 שעות, דובצע כתב:

היום ראש העין חניתי ליד הבריכה טיילתי ברגל

 

איזה מצחיק אתה...אתה יכול לחנות על חיים הרצוג (מול בניין 1 או 3)  - שזה בדיוק 2 צעדים מאיפה שהמנוף שלך.

אם אני זוכר נכון, עבדת היום על העגורן במתחם של גיא ודורון לוי, נכון ?

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדיף היכן שחנה, יש חניה מקורה 😁

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 1 דקה, zaf כתב:

עדיף היכן שחנה, יש חניה מקורה 😁

הוא מחפש MILF's, לא חניה מקורה ;-) 

  • מצחיק 1

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים


×
×
  • תוכן חדש...