Jump to content

BassDriver

  • הודעות

    671
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של BassDriver

נהג נמרץ

נהג נמרץ (4/14)

10

מוניטין

  1. ברכבים שלי יש גלגל חלופי לשימוש במקרה של תקר. לאורך השנים, תמיד היה באוטו מיכל תרסיס לתיקון תקרים - מיכל בלחץ שיש בו חומר דביק שבשעת פנצ'ר מזריקים דרך הונטיל לצמיג. והוא אמור גם לנפח אותו. נוסעים באוטו והחומר אמור לסתום זמנית את החור שנוצר עד הגעה לפנצ'ריה לתיקון יסודי. (אצל אופנוענים היו שמים מיכל כזה מתוצרת "fast"). אלא שהחומר הזה מאוד דביק, מלכלך את הבפנוכו של הצמיג והחישוק וכנראה גם את חיישן ה TPMS (היכן שיש), קשה לנקותו ולעיתים צריך להשליך הצמיג לפח ולשים חדש במקומו. חושב שגם הפנצ'רמאכרים לא אוהבים את החומר הזה. מצד שני - בחלק מהרכבים החדשים שמוכרים יש ערכת תיקון תקרים - שאולי גם כוללת מיכל כזה. השאלה - אם יש לי גלגל ספייר קבוע באוטו, יש טעם להחזיק בנוסף כזה מיכל? וגם - האם יש לו פג תוקף? הוא מתבלה מהחום של השמש? כל כמה זמן צריך להחליף אותו?
  2. BassDriver

    נוחות מושבים ברכבים

    תופעה חושב שיש מה שנקרא "הסתגלות" למושב ואז מתחילים להרגיש יותר נוח. כמובן שאינדיבידואלי. וגם משחק בכיוונונים מאפשר למצוא התנוחה הכי נוחה. ונראה לי שבאוטו חדש, לוקח לכסא גם מה שנקרא break in - כמו בנעליים/רמקולים וכו' - המושב מתרכך + ההסתגלות אליו.
  3. להערכתי המחירים, לא משנה מה יעשו או מה יהיה - רק יעלו. לדוגמה - מגמת מחירי החשמליות. בא לשכונה מוצר חדש. בואו נמכור ביוקר. והעדר משלם. העלויות ייצור של הדבר הזה (החשמלי)? להערכתי נמוכות הרבה יותר מהמסורתי. אולי מנסים לפצות על המחקר ופיתוח/הכמויות הנמוכות שנמכרות (כרגע).
  4. BassDriver

    נוחות מושבים ברכבים

    אמנם סובייקטיבי לבנאדם/יצרן/דגם/רמת גימור אבל ממרומי אורך השנים, אמל הצרפתיות תמיד היו יותר נוחות (פז'ו/רנו/סיטרואן). אצלן המושבים הכי נוחים, ותוסיפו לזה כיול מתלים נוח (שלפעמים משכיב בסיבובים), הרי נוסחה מנצחת (לנוחות, לא לנס הרים). אפילו רנו קליאו שהיו לי דור ראשון ושני המושבים היו ממש כורסאות. מבחינת יפניות - הנסיון שלי רק עם מזדה - נוחות סבירה איכשהו, אבל רחוקה מאוד מהצרפתיות. כנראה תכנון של היצרן. מנסיעות בפורדים פוקוס דור ראשון ומונדאו דור שני - הפוקוס הייתה מאוד נוחה, במונדאו ממש כורסא.
  5. רכב חדש. מחוסר תנאים לשטוף בבית אקח אותו למכון של שטיפה ידנית (מחפש מקום - רשמתי בפוסט אחר). מנסיון קודם - מביא להם כפפת מיקרופייבר, מטלית ייבוש (כרגע יש לי וופל כחול), ומטלית מיקרופייבר צהובה לאינטריור. המטליות ישנות ואני מחפש להחליף אותן. לעיתים רחוקות אני כן שוטף בבית. מחפש המלצה על המטליות (יבוש ופנים), שמפו (היה לי Mr.Pink), חומר לניקוי הדשבורד (שעשוי מ leatheret עדין - מזדה CX30. צריך להשאר בגימור מט והוא מוגן תמיד מהשמש), וחומר ניקוי לחישוקים. אשמח להמלצות למוצרים לרכישה בארץ עם משלוח או מאמזון
  6. עבור אוטו חדש מחפש המלצה על שטיפה ידנית שלא יעשו נזקים ולא ישתמשו בחומרים חזקים רצוי באזור יהוד/אור יהודה/תל אביב/לוד. אפשר גם חולון/אזור אבל זה פחות רצוי. פעם הייתי נוסע לרונן בצומת שילת אבל זה כבר רחוק לי מדי. את הכפפת מיקרופייבר, המגבת יבוש והמטלית מיקרופייבר לניקוי האינטריור אביא עמי ואתן להם להשתמש כדי שיהיה משלי ונקי
  7. אני חושב שזה סובייקטיבי. גילוי נאות - בעלים של CX30. לא מרגיש צפיפות. מניח שיש נתונים על נפח האינטריור של 2 המכוניות. לא פוסל שה 3008 מרווחת יותר. אבל תן לבנאדם לנסות את שניהם. לא אני ולא אתה יכולים לקבוע עבורו מה נחשב לצפוף כן/לא.
  8. לגבי הסקודה אני לא יודע ה CX30 לא צפופה - אבל תלוי מה הגובה שלך.. (אם באזור 1.9-2 מטר אולי צפופה)
  9. יש לך דלקן באוטו? אם לא - ככל הנראה ניתן לזרוק. אם כן, האם הדלקן פועל? אם כן - הרכיב כנראה מיותר. אם לא - אולי הרכיב צריך לחזור למקומו - שקע ה OBD שהוזכר קודם לכן.
  10. גם RDS לא פועל.. למה?
  11. מנסיון שלי זה מהצמיגים. חצי שנה שלחו אותי תלך תבוא בין המוסך לכיוון פרונט. הצמיגים אמנם לא היו חדשים, אבל חיצונית לא ראו עליהם שום בעיה. הוחלפו ונפתרה הבעיה.
  12. תודה! קניתי באלבר אין לי מושג אם יש להם CX-5
  13. ואם קונים, מומלץ משהו עם 2 בוכנות שלא יהיה חלש מדי דוגמה: קומפרסור 2 בוכנות וגם לא להפעיל לאורך זמן - מעבר לרעש שזה מייצר (כמו שרשם זה מעלי), יש להם נטיה להתחמם.
  14. רכשתי ליסינג 0 ק"מ. הרכב בשלבי קליטה והסתגלות (יותר נכון אני בשלבי קליטה והסתגלות..) ללא ספק התקדמות בפן האלקטרוני/טכנולוגי - שלל מערכות בטיחות וכו' (רק שלא יעשה לי בלימה אוטונומית שלא לצורך). אני יכול לאמר שעד כה הרכב מרגיש ומתנהג כמו רכב עם DNA של מזדה - כלומר zoom zoom. אני עדיין בהרצה ושומר על סל"ד נמוך ונהיגה סופר מתונה. יכול לציין לטובת ה 6 (שמחכה לקונה המסור) שה ride שלה הרבה יותר נעים ורגוע - קרוזרית אמיתית. ה CX30 מכוילת יותר ספורטיבי הן מבחינת הגה שמדויק יותר, והן מבחינת קשיחות מתלים (וגם חישוקי 18''). את המנוע אני עדיין לא יכול לבדוק כי אני בהרצה. מערכת המולטימדיה של ה CX30 מצוינת, הן מבחינת ידידותיות למשתמש והן מבחינת מהירות תגובה (שלי זה חשוב. ב CX5 דור ראשון למשל המערכת מגיבה טיפה יותר לאט). הרמקולים 8 במספר באיכות ירודה וזה מבאס - לעומת הרמקולים ב 6 שנשמעים יותר טוב ממערכת הסטריאו שיש לי בבית - כנראה הושקע שם המון באקוסטיקה ובאיכות האלמנטים. בחו"ל יש אפשרות לרכוש את ה CX30 עם מערכת 12 רמקולים וסאבוופר של bose - שזו חוויה אחרת לגמרי. אחד המשתמשים שם דיווח שלשדרג ל bose ביקשו 2,500 יורו. האנדרואיד אוטו אחלה. לקחתי את דגם האקזקיוטיב שמוסיף מעבר לדגם הקומפורט גג נפתח, פנסים ראשיים מסתגלים בפניה (המצאה של אינספקטור קלוזו בסיטרואן DS (המקורית, לא הקרוקומבוש שמוכרים עכשיו)), כניסה ויציאה ללא מפתח - פינוק אמיתי, ומתגי העברת הילוכים בהגה - יש לי את זה ב 6 עכשיו וזה תענוג. האוטו מגיע עם המון גימורי כרום ממתכת (לא פייק פלסטיק) ובאופן מוזר - גימורי leatherette בצבע כחול בדשבורד, בדלתות ובמשענת היד המרכזית. מצד אחד זה יפה (אם כי ניתן להתווכח על הצבע), מצד שני נראה לי קצת עדין ב long run - לא ישרוד במכון רחיצה עם הג'ילדה, צריך לשמור עליו ולנקות רק עם מיקרופייבר לח יעודי, ולהקפיד על הגנה מהשמש. במקום דלק מוטורס, הייתי מכנה את הרכב הזה "ספיריט" - זו המזדה הכי קרובה ברוח שלה ל 3 ספיריט דור שני שהייתה לי (שנתנה פעם בראש למיאטות בנס הרים). אה כן, מושבי בד כמובן. על העור של דגם הפרימיום הייתי מוותר - גם חם ולא פרקטי למזג אויר ישראלי, וגם לא ידידותי לבעלי החיים. נ.ב. שקלתי לקנות ioniq 5 - מזל שלא לקחתי. חדש מדי כדי לדעת מה הסיפור שלו, יקר, וענק במימדים (2.1 טון, רוחב 189 ס"מ!) מוזמנים לשאול ולפנות, אשתדל לענות ככל שניתן.
  15. מנסיון אישי ממליץ אך ורק על חלפים מקוריים, בטח ובטח כשמדובר על רכיבים בטיחותיים כמו במערכת ההיגוי. החליפיים (מטורקיה/סין) מגיעים עם תותבי גומי באיכות ירודה, שמתבלים מהר והולך לפח.
×
×
  • תוכן חדש...