מזדאיסט מזה כ 20 שנה.
מחזיק CX30 שני ליטר מזה 5 שנים, ו CX5 דור ראשון ודור שני.
אין דין CX3 כ CX30. לא בר השוואה. זה סגמנטים שונים.
ה CX30 מכונית אחות ל 3 מאותם שנתונים - רכבים כמעט זהים.
תנוחת הישיבה ב 3 נמוכה יותר, והכתפיים בגובה החלק הנמוך של החלון.
ב CX30 הכתפיים מעל החלק הנמוך של החלון.
הרכב מרווח ואני לא מוצא אותו קלסטרופובי.
שטח החלונות מעט יותר קטן מהרגיל ברכבים אחרים - בעיני זה יתרון כי נכנסת פחות קרינה ושמש.
הוא רכב שובב, תזזיתי, עם אופי צעיר, הגה מדויק וחד ומהנה לנהיגה.
צריכת הדלק משולב עירוני ובינעירוני כ 13.5 קמ"ל בנסיעה רגועה.
ואם הייתי מחליף - הייתי קונה אותו הדבר בדיוק - ללא היסוס. רק שנפסק היבוא.
אם יביאו שוב מארה"ב מנוע 2.5 ליטר - אשקול בחיוב. לא רואה כרגע בשוק רכב אחר שעושה לי את זה.