BassDriver
-
הודעות
1,285 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי BassDriver
-
ייעוץ בין בני זוג - או איזה מאזדה לבחור?
BassDriver פרסם הודעה בנושא של QV1750 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
מזדאיסט מזה כ 20 שנה. מחזיק CX30 שני ליטר מזה 5 שנים, ו CX5 דור ראשון ודור שני. אין דין CX3 כ CX30. לא בר השוואה. זה סגמנטים שונים. ה CX30 מכונית אחות ל 3 מאותם שנתונים - רכבים כמעט זהים. תנוחת הישיבה ב 3 נמוכה יותר, והכתפיים בגובה החלק הנמוך של החלון. ב CX30 הכתפיים מעל החלק הנמוך של החלון. הרכב מרווח ואני לא מוצא אותו קלסטרופובי. שטח החלונות מעט יותר קטן מהרגיל ברכבים אחרים - בעיני זה יתרון כי נכנסת פחות קרינה ושמש. הוא רכב שובב, תזזיתי, עם אופי צעיר, הגה מדויק וחד ומהנה לנהיגה. צריכת הדלק משולב עירוני ובינעירוני כ 13.5 קמ"ל בנסיעה רגועה. ואם הייתי מחליף - הייתי קונה אותו הדבר בדיוק - ללא היסוס. רק שנפסק היבוא. אם יביאו שוב מארה"ב מנוע 2.5 ליטר - אשקול בחיוב. לא רואה כרגע בשוק רכב אחר שעושה לי את זה. -
שחיתות במכון הרישוי: בעלי המקום ומפעילים נעצרו בחשד לשוחד
BassDriver פרסם הודעה בנושא של kompy בתוך רכב כללי
אנקדוטה לפני כחצי שנה בטסט שגרתי לרכב הפרטי, הטסטר אמר להעלות טורים ל 2,500 (בדיקת מזהמים) רק שהחיישן היה תלוי על הקיר ושום דבר לא בצינור הפליטה. (זה רכב חדיש ותקין ולא הייתה שום מניעה לבדוק). כמובן שגבו תוספת בדיקת גזים. בדף המסכם תועדה הפסאודו בדיקה ושוחררתי לדרכי. -
גילוי נאות אני בוגר פיאט פנדה 45 מקורית מודל 1983 בצבע אדום. הייתה אצלי 5 שנים. הרכב הכי גאוני והכי פשוט לתחזוקה שהיה לי אי פעם.
-
מזדה CX5 מודל 2023 12.5 קמ"ל בתנאי נסועה משולבת עם המון פקקים.
- 7 תגובות
-
- 1
-
-
עבור סטודנט, לטיפול בטויוטה verso s מודל 2015 אשמח להמלצות על מוסך אמין ברשת היבואן/מוסך כללי שמתמחה בטויוטה באזור חיפה.
-
CX5 הייתה מתיחת פנים ב 2022. בין היתר מגיעה עם מערכות בטיחות בדגם אקזקיוטיב שאין ב 2021.
-
התייעצות לגבי מיספייר [בריחת ניצוץ] פוקוס 2008
BassDriver פרסם הודעה בנושא של PASHUT בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אם אני לא טועה יש ברכב הזה מחלה של הקוילים, במיוחד אם חודרת רטיבות למנוע. -
פלגים מפוחמים ותקלה בממיר במזדה ב 70,000 ק"מ לא שגרתי. נוסעים במקרה נסיעות קצרות בעיקר בחורף? איזה מודל האוטו?
-
החלפת נורת לד שרופה בסך שמש ימני מאזדה CX-30
BassDriver פרסם הודעה בנושא של Matan1515 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
זו לא הנורה. וודא שהרכב במצב ignition, שהדלתות סגורות, שהסך שמש מורד ב 90 מעלות ולא צמוד לשמשה, ותפתח את המסוט של המראה. תוודא אותו הדבר בצד הנהג. -
אם מדובר בטויוטה היברידית עם מנוע בדומה לפריוס, מנסיון בעליה לירושלים הרכב נוסע בסלד גבוה מאוד ורועש בשל התיבה הרציפה. כן, חסכוני ואמין. באוריס הצ'בק ספציפית לדעתי הסוללה קטנה יותר מאשר בקורולה.
-
חוות דעת על פורד אדג׳ 2019 ומעלה מנוע 2 ליטר אקובוסט
BassDriver פרסם הודעה בנושא של Jeka88 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
CX5 2.5 ליטר -
גונבים אופנועים בישראל? דו"ש באופן ספציפי? אם כן איך ממגנים?
BassDriver פרסם הודעה בנושא של farkash7 בתוך רכב כללי
לפני שנה וקצת שכרתי מגט מוטו ברחוב המסגר. לדעתי לא פעילים כבר בנושא. אשמח גם להמלצות. -
גונבים אופנועים בישראל? דו"ש באופן ספציפי? אם כן איך ממגנים?
BassDriver פרסם הודעה בנושא של farkash7 בתוך רכב כללי
NC750X נחשב גניב? כמה עולה ביטוח מקיף רק נגד גניבה? כמה אפקטיבי לשים מערכת איתור ומה היתרונות/חסרונות/מחיר? -
הרעידות לא בגלל המולטימדיה.
-
צמיגי זוארץ ראם 11 תל אביב 03-561-6754. תבקש שיעשו הכי יסודי שהם יכולים - ממליץ שתתאם עמם מראש למועד שפנויים יחסית כי זו בדיקה שאורכת כשעה לפעמים יותר. דבר עם עמרי תגיד שהבעלים של ה CX30 הלבנה שלח אותך
-
מי מסוגל להחליף שמן גיר למאזדה 2 2018?
BassDriver פרסם הודעה בנושא של ORENTSC בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
מה עם להחליף מסנן שמן גיר? את זה תאורטית גם ניתן לעשות בבית (טוב תאורטית גם אוברול מנוע ניתן). צריך להוריד קרטר שמן גיר, לנקות אותו היטב משבבים במיוחד ליד המגנט, להחליף מסנן, להחזיר אטם קרטר גיר או לשים סיליקון מיוחד לטמפרטורות גבוהות ולסגור. דבר נוסף - ההחלפה בשיטה זו היא חלקית, יוצאים כ 4.5 ליטר מתוך כ 8 שנמצאים במערכת, רובם בממיר מומנט. למי שכבר נכנס לזה - לשים רק שמן ATF FZ ולא להתפתות לשום דבר אחר/תואם תקן וכו'. שורה תחתונה - לרכב בק"מ זה לא הייתי מחליף שמן גיר. כי לדעתי הסיכון עולה על התועלת. ואת זה אומר מנסיון אישי שנגמר בהחלפת גיר. -
המלצה על צמיגים למאזדה CX-5 שנת 2022
BassDriver פרסם הודעה בנושא של Dani_cohen בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
המלצה רביעית - ענו לך פה בשרשור בסבלנות ואריכות. וקיבלת המון מידע מנסיון אישי ועתיר שנים. הדיון הזה ארוך לטעמי יתר על המידה. אני לא רואה לנכון מצידי להמשיך לדון בנושא כשהצ'אט מעורב. זה כאילו להתחיל מהתחלה. -
הפעלת מצלמת Proof במאזדה CX-30 אחרי כיבוי המנוע
BassDriver פרסם הודעה בנושא של RoieL בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
איזו מהן? יש שרשור ענף ומפורט בנושא מצלמות בפורום. מוזמן לקרוא יש המון מידע. -
המלצה על צמיגים למאזדה CX-5 שנת 2022
BassDriver פרסם הודעה בנושא של Dani_cohen בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
מחזק @Tom_22 לגבי פרימסי 5 (אם יש). הצמיגים המקוריים היו טויו פרוקסס R36 והוסרו מהר לטובת הדיינקסר. יכול להיות שלצמיגיה שלך אין Dynaxer HP5 SUV, ויוכלו להשיג עבורך Dynaxer SUV. -
הפעלת מצלמת Proof במאזדה CX-30 אחרי כיבוי המנוע
BassDriver פרסם הודעה בנושא של RoieL בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
כן, מערכת זיהוי המתח ב CX30 רגישה לאביזרים שצורכים חשמל במנוחה, ונותנת התראות. ה CX5 האחרונה שקניתי הגיעה עם מצלמה כזו, לא אהבתי את הקונספט (סים מותקן בפנים/העלאה לענן) בתוספת חווד במרשתת, והתקנתי DDPAI Z40 במקום. -
המלצה על צמיגים למאזדה CX-5 שנת 2022
BassDriver פרסם הודעה בנושא של Dani_cohen בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
הי, מנסיון על ה CX5 הקודמת לא ממליץ על ה Michelin Pilot Sport 4 SUV. הם קשיחים יותר (לטוב ולרע), מכוילים יותר לספורטיביות ופחות לנוחות. הייתי עושה מאמץ לאתר את ה Dynaxer בצמיגיה אחרת. -
רוב אם לא כל סוגי המזדה סקייאקטיב המותחן רצועת אביזרים מזיע כמעט מיד לאחר העליה לכביש. התושבות ברכבים אלה גם נוטות להזיע מוקדם מהצפוי (מלאות בנוזל שיכוך). הבולמי זעזועים אחוריים ב CX30 שלי הזיעו ב 40,000 ק"מ. הזעה בין הגיר למנוע מעולם לא ראיתי ברכבים אלה.
-
המלצה על צמיגים למאזדה CX-5 שנת 2022
BassDriver פרסם הודעה בנושא של Dani_cohen בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
כן. -
המלצה על צמיגים למאזדה CX-5 שנת 2022
BassDriver פרסם הודעה בנושא של Dani_cohen בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
הי, אני מהשרשור ש @Tom_22 הפנה אליו במבט של שנה אחרי הרכישה, אני שבע רצון מהבחירה ב Kleber Dynaxer SUV. הייתי אומר שהוא צמיג מאוזן מבחינת התכונות שלו, והמחיר לדעתי מצויין לקטגוריה סביבות 3,200 לרביעיה. האינדיקציה - אם הייתי צריך לקנות הייתי קונה שוב אותו דבר/את הגרסה המעודכנת שלו. לשאלתך - שקט ואוחז. הייתי מציע אותו כמתחרה בתואר של Falken כחביב הפורום. -
