Jump to content

רפי לין

  • פרסום הודעות

    19,627
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

21 נייטרלי

אודות רפי לין

  • דירוג
    מגובב מוביל
  • תאריך לידה 20/09/1947

Personal Information

  • תחביבים
    אסוף דגמים מיניאטוריים של פיאט
  • מקצוע
    לשעבר, חשמלאי רכב ומיזוג אויר.

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. מעניין, כי באתר של "מצברי שנפ" כתוב שמתאים מצבר של 80Ah בברכה - רפי לין
  2. אני זוכר שבסקודה (צ'כית כמו הטטרה) שבתמונה היה גם מצב כזה בגלגלים האחוריים, אבל האם זה היה אותו עקרון פעולה? לראשונה נתקלתי במשאית טטרה שנלקחה כשלל במלחמת ששת הימים (1967) והיא הייתה מצוינת. בברכה - רפי לין
  3. כבר כיום, במשבר הקורונה, מוסכים הנם מפעל חיוני ואם לא תינתן להם עזרה כלכלית ויכחדו מוסכים, אז מי יתחזק את הרכבים במדינה?. כבר לפני המשבר נוצר חוסר בבעלי מקצוע בתחום הרכב שפוגע גם בצה"ל כשיש רק מעט מתגייסי שירות חובה שעבדו ולמדו את מקצועות הרכב. בברכה ובתקוה לעתיד טוב ובריא - רפי לין
  4. פעל כפי שכתוב כאן: בברכה - רפי לין
  5. אולי אתה יודע לבדוק רפידות במבט עין אבל הצעת לבצע זאת למישהוא אחר. אולי אינך יודע, אבל במקצועי אני מוסכניק (אמנם חשמל ומיזוג אויר) וכבר ביצעתי גם כל מיני עבודות מכונאות. פחד אין לי (וגם לא בתחומים אחרים) ובורות בודאי שלא (וגם לא בתחומים אחרים). בנושאי בטיחות ברכב איני פשרן וותרן! בברכה - רפי לין
  6. הצעה רעה, של איבחון מרחוק על מצב בלמים שזה חלק בטיחותי ממדרגה ראשונה. בברכה - רפי לין
  7. נא שים לב ובדוק, נראה לי לפי התמונות, שכנפי מאורר הספאל (של מעבה המזגן) הנן בזוית נטיה הפוכה בין הישן לחדש. זוית נטיית כנפי המאורר משפיעה על ספיקת האויר בעארך של כ 30% ולכן חשוב לשים לב לזה. יש גם הבדלים בין מאורר דוחף למאורר מושך וגם לזה צריך לשים לב. בטעות יש כאלו שהופכים את חיבורי חוטי המאורר כדי לשנות את כיוון סיבובו ובכל להתאימו לדוחף/מושך אבל בגלל שזה מנוגד ליעודו ובגלל זוית הכנפיים נפגעת בכך ספיקתו. לסיכום - חשובה התאמת המאורר המתאים (ובפועל גם חלפים אחרים ברכב). זכיתי כבר לראות את היפהפיה הזאת במפגש מועדון פיאט האחרון עם מועדון אלפא רומיאו (לפני ימי הקורונה) בברכה - רפי לין
  8. עבודה יפה מאוד, מושקעת, מקצועית ו...יקרה, אבל כך הרכב משוקם ויחזיק מעמד עוד הרבה שנים. אני מעלה כאן את 2 חצאי השרטוט שמכילים גם ובעיקר את מע' ניהול המנוע בפונטו 1.6 שהיא מתוצרת GM, שפענחתי בעבר. מצורף גם מקרא לקודי צבעי החוטים שבשרטוטים. בברכה - רפי לין
  9. מוסך בת"א, זה כמובן המקצוען למכוניות קונצרן פולקסווגן, רון ב"מוסך רון" שברח' ישראל ב"ק 18 ת"א, טל' 053-8094403 בברכה - רפי לין
  10. יפה מאוד, כי כמעט אצל כל יבואני הרכב על המצבר האחריות היא רק עד שנתיים. מצבר תקין עם מע' חשמל תקינה ברכב, לא צריך להיחלש כל כך. אכן, צריך לבדוק את המצבר עצמו, את טעינת האלטרנטור ושאין זליגת זרם גבוהה מהמותר, כשהמנוע כבוי וכל מע' החשמל כבויות. מעניין מה יקרה מצד צ'מפיון, אם יתברר שהמצבר לא עצמו לא תקין. בברכה - רפי לין
  11. אין כבר אחריות למצבר. בברכה - רפי לין
  12. עבודה יפה עם הרבה השקעה. יש לי את שרטוטי מע' החשמל (שגם פענחתי ותרגמתי אותם) לדגמי הפיאט אונו השונים, למקרה שתזדקק אי פעם. בברכה - רפי לין
  13. לא. החומר הירוק הנו זרחני ומתערבב עם קרר (גז) המזגן. לאחר מכן טכנאי המזגנים יכול באמצעות משקפי UV ותאורת פנס לראות סימני הזרחן הזוהר במקומות שמהם הייתה דליפת הגז המהול. בברכה - רפי לין
  14. האם זה מומלץ לשימוש או שלט מומלץ? בברכה - רפי לין מסכות_מגן.MP4
  15. עד היום, המוסכים בישראל הנם "מפעל חיוני" ורובם הגדול פתוחים ופועלים עם כ 30% מכוח האדם ובהתאם להוראות הבטיחות של משרד הבריאות. לפי מה שאני שומע מהרבה מוסכים, הם כמעט ללא עבודה כי הלקוחות לא מגיעים וזה מובן, כי הציבור מתבודד, לא עובד והכנסותיו הכספיות קטנו (או נעצרו כלל), טיפולים ותקלות לא דחופות נדחים, תאונות הדרכים פחתו וגם הק"מ של רכב שכן נוסע ירד. חלק מהמוסכים שמטפלים ברכב כבד ו/או ברכבים מסחריים חווים ירידת עבודה נמוכה יותר ומתפקדים טוב יותר. צריך שבעלי מוסכים ישכילו ויתכוננו לחידוש הפעולה לאחר משבר הקורונה בכך שיסדרו המוסך (תמיד יש מה לסדר ולשפר), ינקו כל פינה בו, יתחזקו ציוד, מגבהים וכו', ישפצו מכללים וחלקים שמונחים בצד ושתמיד חושבים שאולי יהיה בהם שימוש (וזאת הזדמנות טובה לנצלם). בתקוה שמשבר הקורונה יסתיים מהר ובברכת סופ"ש נעים - רפי לין ששבש.MP4
×
×
  • Create New...