Jump to content

Michaelgir

  • פרסום הודעות

    39
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

3 נייטרלי

אודות Michaelgir

  • דירוג
    חדש בפורום (< 41 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. קהל היעד של הטסלה הוא ממש לא קהל היעד של הtype r. הכל תלוי איך אתה מגדיר הנאה מנהיגה, אם זה מהירות בקו ישר לך על סטלה, אם זה כיף בכביש מפותל/מסלול לך על הtype r. בכל מקרה בשביל להטעין טסלה צריך להתקין עמדת טעינה ביתית מה שלא מתאפשר לכל אחד. Sent from my IN2013 using Tapatalk
  2. אתה מסתכל על זה מנקודת מבט שונה. ברכב היברידי יש משמעות גבוהה לסגנון הנהיגה בהיבט צריכת דלק, אם מדובר בנהיגה מאומצת כמו בכתבה אז המנוע החשמלי כמעט ולא היה במשחק, רק מנוע הבנזין עבד-ז"א ההשואה הייתה צריכת הדלק של מנועי הבנזין של שני הרכבים. לכן ראו צריכת דלק זהה. כשאתה משווה נהיגה רגועה בשתי הדגמים צריכת הדלק לא בהכרח תהיה זהה. מצד שני בשיוט לאוקטביה יש מערכת מיקרו היברידית שמאפשרת לכבות את מנוע הבנזין ולהפעיל מנוע חשמלי קטן. הנקודה שלי היא שצריך לקחת את הנתונים שהם מציגים בעירבון מוגבל, כל דבר לגופו. Sent from my IN2013 using Tapatalk
  3. ראיתי שתיים כאלה נוסעות במרכז הארץ, כנראה רכבים של היבואן Sent from my IN2013 using Tapatalk
  4. וויכוח שהיה לי עם רסן שהחליפו לו את האטרז' לאיי 20, לטענתו האטרז' יותר בטיחותית מאחור בגלל הבגאז. כל ניסיון שלי להסביר לו שהבגאז שם הוא חתיכת מתכת בלי שלדה לא צלחו וסיכמנו שלא להסכים. וזה בלי להתחשב בעובדה שהאטרז' בעלת טכנולוגיה משנות ה80. Sent from my IN2013 using Tapatalk
  5. ספציפית המנוע 1600 טורבו של הc5 בעייתי במיוחד , הרבה מנועים הלכו למרות שטופלו לפי הספר. להרפתקנים בלבד לדעתי. לא רואה סיבה למה לא לקנות b4 או מאזדה 6 לדוגמא-אמינות גבוהה וחוץ מצריכת דלק בינונית מינוס מדובר ברכבים מעולים. Sent from my IN2013 using Tapatalk
  6. תתקשר ליבואן ותבדוק, אל תסמוך על מה שאומרים לך Sent from my ONEPLUS A5010 using Tapatalk
  7. שלום לכולם, ברשותי רנו קליאו ידנית עם 77000 ק"מ. לאחרונה שמתי לב לקושי רב בהעברת הילוכים. זה מתבטא בעיקר בהורדת הילוכים רביעי לשלישי ולפעמים בהעברה מראשון לשני, או רביעי לחמישי. לפעמים הידית פשוט לא נכנסת להילוך המתאים ואז אני מעביר לניטרל, עוזב את הקלאץ, וההילוך מצליח להיכנס (לא באופן חלק). אשמח לעצות לפני שאני ניגש למוסך, תודה מראש לכולם. Sent from my ONEPLUS A5010 using Tapatalk
  8. מסכים עם מה שכתוב מעליי, אבל אל תשכח שתאונה קלה ברכב חדיש ובטיחותי יכולה להיות תאונה רצינית ברכב ישן, וזה מבלי להזכיר מערכות בטיחות אקטיביות שיכולות להפחית את עוצמת הפגיעה או למנוע אותה לגמרי. החברות משקיעות סכומי עתק כדי להפוך את הרכבים שלהם לבטוחים יותר ויותר. Sent from my ONEPLUS A5010 using Tapatalk
  9. טעות שלי, אקספרסיון פק התכוונתי. לי יש אקספרסיון 1.2 ידני. כמעט בטוח שרשום אצלי ברישיון רכב 6 כריות, אבדוק כשאהיה בבית Sent from my ONEPLUS A5010 using Tapatalk
  10. אתה מדבר על אקספרסיון או על אקספרסיון פלוס? שתי רמות גימות שונות. באקספרסיון אין, בפלוס לדעתי יש. אגב, רשום שיש 4 כריות אויר, אצלי באקספרסיון יש 6 אז מאמין שגם פה. Sent from my ONEPLUS A5010 using Tapatalk
  11. באקספרסיון אין, רק ברמות גימור הגבוהות יותר Sent from my ONEPLUS A5010 using Tapatalk
  12. חניה ללילה, מעל 8 שעות. Sent from my ONEPLUS A5010 using Tapatalk
  13. שנת הייצור של הרכב 2013, המצבר בן שנה. Sent from my ONEPLUS A5010 using Tapatalk
  14. שלום לכולם, לאחרונה שמתי לב שבהתנעה כשהמנוע קר יש נפילות סלד לכמה שניות ונראה שהמנוע עומד להיכבות, ואחרי זה מתייצב והרכב נוסע כרגיל. חשוב לציין שזה קורה לרוב אחרי עמידה ממושכת. טיפים או עצות יתקבלו בברכה לגבי מה אפשר לעשות לפני שאני ניגש למוסך. תודה מראש וחתימה טובה. Sent from my ONEPLUS A5010 using Tapatalk
  15. התקציב לא כל כך ריאלי לדרישות, בטח שלא לגרסת התלתן. מיטו 155 לא ראיתי בפחות מ35 והן כנראה די קרועות במחיר הזה. או שתגדיל את התקציב או שתפחית מהדרישות. Sent from my ONEPLUS A5010 using Tapatalk
×
×
  • תוכן חדש...