Jump to content

yoni2sh

  • פרסום הודעות

    333
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

3 נייטרלי

1 עוקב

אודות yoni2sh

  • דירוג
    נהג צעיר (> 150 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. יחסית,הנסועה לא גבוהה. רצועה מדגם חדש,כנראה מודל שיצא לקראת סוף 2017. בסביבות 3+ כמה חודשים על הכביש,ממוצע של 12K לשנה,שזה נסועה של רכב בבעלות פרטית. האם הרכב טופל בזמן ? הוא אפילו לא הגיע לזמן טיפול שלישי. מטריד מאוד. כל הכבוד למוסך גבע. לפני זמן לא רב בצעתי החלפת שמן ל 208 שלי כאשר על השעון יש 3K ק"מ כטיפול מנוע בגלל שהרכב 0 קילומטר ועמד שנה אצל גבע כמובן.
  2. אני חייב להוסיף, שאצלי בפיג'ו 208 יש גיר פלנטרי 6 הילוכים,והעברת ההילוכים בזחילה היא לא הכי נוחה בעולם,במיוחד ב 3 ההילוכים הראשונים,בזחילה. בהתחלה חשבתי שיש לי בעיה בגיר (רכב חדש) אבל לאחר מכן הבנתי שאני לא היחיד שמתלונן על זה,גם בסרטונים ביוטיוב רשמו שהפעולה לא חלקה,קצת מרגיש כאילו הרכב זורק קלאץ',,זה יותר מורגש בתחילת נסיעה שהרכב עוד קר. יכול להיות,שאולי זה בגלל שלמנוע יש מומנט מאוד חזק (21 קג"מ) והרכב עצמו קל משקל. אז לבוא ולומר שפלנטרי הוא נעים וחלק,,,לא תמיד. בעיר אני מעביר למצב ספורט.
  3. בקיצור, להחליף שמן בתדירות גבוהה ,לא להוסיף תוסף דלק אשר יכול לפגוע עוד יותר ברצועה ,ולתדלק דלק איכותי (98).
  4. סט מסנן מזגן ב 191 שקל ,,אללה יוסטור,אפשר להביא של MANN מיוחד עם 3 שכבות ב 19 יורו. זה מה שהזמנתי לעצמי https://www.amazon.de/-/en/gp/product/B011KJG19S/ref=ox_sc_rp_title_rp_1?smid=&psc=1&pf_rd_p=7b780025-9a5b-4c6c-b5ce-43631cfd4b60&pd_rd_wg=aAEwN&pd_rd_i=B011KJG19S&pd_rd_w=kH1ay&pd_rd_r=0c6f0875-e198-4f17-9f7a-292b3542437d אחלה פילטר. הפשוטים עולים בסביבות 12 יורו אני לא הייתי מעז להוסיף תוסף דלק למנוע הזה
  5. סתם בשביל הספורט. אם אתה יכול,,צלם את הרצועה דרך פתח מילוי השמן,מעניין לראות את סוג הרצועה ואת המצב שלה לאחר 15K
  6. אולי זאת הסיבה שאנחנו רואים רצועות ש "עפות" בקילומטרג'ים שונים. כנראה שמנוע שהוזן בדלק איכותי,ללא תוספים של דלק,החלפת שמן איכותי בתדירות גבוהה,וכמובן לא לקרוע את המנוע ,,,אז אפשר להגיע ל 100K ללא תקלות. SAVE ,אתה כנראה צודק. אולי,ואני מדגיש אולי,,,לובינסקי החליטו לעשות ריקול,ועל הדרך לבדוק כל מנוע עם כלי המדידה ולראות אם הרצועה התנפחה,ואז להחליט אם להחליף רצועה. סוג של רולטה : הרצועה בסדר,,,סע לשלום כמובן שיש בזה סיכון,כי יכול להיות מצב שהרצועה כבר עברה את שלב ההתנפחות,והמנוע מלא בחלקיקים שנשרו מהרצועה,ובכל רגע הכל יתרסק.
  7. יש ביוטיוב סרטון,מחולק ל 2,אשר מראה את כל תהליך ההחלפה של הרצועה. חלק 1 חלק 2 דבר מעניין,בחלק השני של הסרטון,הוצמדה תגובה מאוד מעניינת. my girlfriends brother is a first mechanic at citroen ,peugeot. they have a lot of 1.2 puretech with this problem also the puretech have a lot of problems with caked valves at 30000 miles and need to be sandblasted the litlle parts of the belt can also plug up the tiny oil ports and seeze youre engine or can give you a faultcode and the litlle belt pieces can plug t
  8. עדכון. היום ביקרתי במוסך בהרצליה,רוקנו את עודף השמן. הדבר המעניין הוא,כאשר דיברתי עם יועץ השירות,והראתי לו שיש עודף שמן הרבה מעל הקו העליון,וחוסר בנוזל קירור שעומד על קו המינימום,התגובה הראשונית שקיבלתי הוא : זה נורמלי לחלוטין,ולא נורא,לא גובה השמן ולא גובה נוזל הקירור. היכן רכשת את הרכב ? לקחתי נשימה עמוקה,,,ואמרתי ככה : היכן רכשתי את הרכב זה לא העניין שלך ! אתה רואה את הסמל שעל הרכב ? פה נמצאת האחריות שלי ! בלובינסקי ! בקשר לשמן ולנוזל קירור ,זה לא תקין,ואני לא מקבל את מה שאתה טוען,,,אני רוצה לקבל את השירות שמגיע לי ! הכניסו את הרכב
  9. האם מומלץ לרכב שעלה לכביש לפני חודש,כאשר תאריך הייצור שלו הוא מאי 2019,להחליף שמן במנוע ? בנוסף,בבדיקת מדיד,גובה השמן הרבה מעל הקו העליון,וכנראה הוסיפו לו שמן לפני המסירה,דאגתי היא שכנראה הוסיפו יותר מידי. מה סוג השמן למנוע פיורטק 1.2 110 כ"ס דגם HN05 ?
  10. טוב,חוזר לעדכן. הרכב יצא היום מלובינסקי,הנזק 9500. פגוש+קישוט קדמי+גריל =5100 עבודה = 2900 + פחחות מכסה מנוע מע"מ 1390 שמאי 1000 בעל המשאית,שמחזיק חברה של משאיות,רוצה להפעיל את הביטוח,אמר שאם הנזק היה 4000 הוא היה משלם בעצמו,נראה לאן זה יתפתח,,,בנתיים לא התלוננתי במשטרה,וציינתי את זה. בנוגע להחלפת הפגוש,פתחתי את מכסה המנוע,והמדבקה על המכסה השחור,(איפה שהמנעול של מכסה המנוע) מקורית של הרכב עם תאריך הייצור והסימן שסימנתי,,,מוזר
  11. אתה צודק. בלובינסקי ביקשו ממני את הפרטים של המשאית והביטוח שלה. אני מאוד מקווה שלא אצטרך להפעיל את הביטוח שלי.
  12. אין לי עדין הערכת שמאי על גובה הנזק,אבל ממה שהבנתי,צריך להחליף את כל הפגוש לחדש,יש פגיעה קטנה במכסה מנוע,,כנראה מעל 10K
  13. טוב,אני רוצה לעדכן,ומי שיכול לתרום,אשמח לקבל עצות. הגעתי בבוקר למנהל העבודה באתר,הוא הודה בפני שהוא מכיר את המשאית הפוגעת,ואפילו נתן לי את כל הפרטים,כולל את טופס ההזמנה של המשאית עצמה שהובילה בלוקים של איטונג. הרמתי טלפון לחברה,הודעתי להם שנהג שלהם ביצע תאונת פגע וברח,ושיש סרטון ממצלמות האבטחה,הם כמובן היו בהלם טוטאלי,והבטיחו לי שאין לי מה לדאוג ושיש "אמא ואבא". לאחר כעשר דקות התקשר הנהג הפוגע,ביקש לסגור לבד,במוסך בבאקה אל גרביה,וטען שהוא השאיר פתק,,,מה שכמובן לא קרה וגם רואים בסרטון. הבהרתי לו שאני לא מוכן,ושאני כרגע כבר בלובינסקי,אחרי הערכת שמאי,והרכב נכנס לעבודה,ב
  14. בסרטון לא רואים את המספר,אבל דיברתי עם מנהל העבודה,שיש לו מצלמה ושם רואים את המספר,הוא אמר שייתן את הפרטים של הנהג מחר. אמרתי לו בפירוש שיש לי עוד סרטון שרואים שהוא והסגן שלו מכוונים את המשאית,רואים את הפגיעה,מתעלמים ובורחים גם,הודעתי לו שאני נותן מחר תלונה במשטרה. כרגע הוא שלח לי הודעה שמחר אקבל את הפרטים של הנהג
  15. הרכב חנה בחניה של הבית שלי,בצמוד לבית יש אזור בניה פעיל(תמ"א) ויש הרבה תנועה של משאיות. במצלמות האבטחה רואים את הפגיעה והבריחה,ובמצלמה השניה רואים את מנהל האתר והסגן שלו מכוונים את המשאית,ולאחר הפגיעה נעלמים בחזרה לאתר. כאשר דיברתי עם מנהל האתר,הוא גלגל עיניים ואמר שאין לו שום מושג על מה שאני מדבר,לאחר מכן הראתי לו את הסרטון,והודעתי שאני מתכוון לתת תלונה במשטרה. 1856162886_1.mp4
×
×
  • תוכן חדש...